Rinkodara ir reklama – Ką reikia Žinoti 2021
Rinkodara ir reklama: pagrindiniai apibrėžimai
Rinkodara yra procesas, apimantis įmonės produktų ar paslaugų planavimą, reklamavimą ir pardavimą rinkai. Reklama yra rinkodaros proceso pogrupis, specialiai apimantis reklaminio turinio diegimą, siekiant padidinti pardavimus ir įsitraukimą.
Šie du terminai dažnai vartojami pakaitomis, tačiau, kaip matote iš šių apibrėžimų, jie nėra visiškai vienodi.
Paprasčiau tariant, rinkodara yra plati kategorija, kuri prižiūri klientų tyrimus ir prekių rodymą, o reklama yra specifinis reklaminis procesas, kuris patenka į rinkodaros skėtį.
Jei vis tiek esate šiek tiek sutrikęs, tai gerai. Lengva supainioti abu terminus, todėl įsigilinkime kiek giliau ir atidžiau panagrinėkime abu.
Paprastai rinkodarą vykdo marketingo specialistai, bet galime atlikti ir pačiam, tačiau užtruks daugiau laiko.
Kas yra rinkodara?
Rinkodara laisvai apibrėžiama kaip „ produktų ar paslaugų reklamavimo ir pardavimo veiksmas ar verslas“.
Paprastai tariant, rinkodara yra visa tai, ką darote, kad sužinotumėte apie savo verslą.
Iš esmės tai apima ir tyrimus, ir analizę. Tai gali apimti misijos ir vizijos pareiškimus, taip pat šūkius ar žymes. Visa tai įtraukiama į kiekvieną rinkodaros užtikrinimo priemonę, siekiant sukurti jūsų prekės ženklo asmenybę.
Rinkodara gali apimti tikslinės rinkos tyrimą, socialinės žiniasklaidos kanalų nustatymą, kad būtų lengviau pasiekti auditoriją, kurti grafiką, skirtą naudoti visuose skirtinguose rinkodaros kanaluose, ir … reklamuotis !
Kas yra reklama?
Tiesa, reklama patenka į didesnę „rinkodaros“ kategoriją!
Tiesą sakant, kvaila galvoti apie rinkodarą ir reklamą kaip apie verslo strategiją. Verčiau galvokite apie bendrą savo verslo rinkodaros strategiją kaip apie užbaigtą galvosūkį: jis susideda iš daugybės mažesnių dalių. Reklama yra tik vienas iš šių kūrinių.
Tai apibrėžiama kaip „veiksmas ar praktika, kai visuomenės dėmesys kreipiamas į savo produktą, paslaugą, poreikį ir pan.“ Iš esmės reklama veikia kaip „reklaminė“ galvosūkio dalis.
Tradicinė reklama gali apimti radijo ar televizijos reklamą ar net spausdinti skelbimus.
Skelbimas, išdėstytas žurnale ar laikraštyje. O gal reklaminis stendas, pastatytas palei judrią magistralę, skirtas jūsų verslui reklamuoti.
Tačiau skaitmeninės rinkodaros amžiuje reklamos strategija taip pat turėtų apimti mokamų skelbimų talpinimą socialinės žiniasklaidos platformose ir mokėjimą už paspaudimą (PPC) .
Socialinės žiniasklaidos reklama
Reklama socialiniuose tinkluose naudojasi plačiu socialinės žiniasklaidos kanalų pasiekiamumu ir duomenimis, kuriuos šios platformos gali surinkti, kad būtų galima nustatyti vieną ar daugiau vartotojų auditorijų, kurie greičiausiai nori ar jums reikia jūsų produkto ar paslaugos.
Šiose platformose galite ne tik pasiekti daugiau žmonių, bet ir atidžiau stebėti vartotojų elgseną.
Šios socialinės žiniasklaidos svetainės leidžia verslui kurti dinamiškas, įtraukiančias reklamas ir jas išstumti šioms auditorijoms. Mes siūlome paslaugas, kurios padeda mūsų klientams maksimaliai išnaudoti savo reklamos biudžetą ir susisiekti su savo auditorijomis „ Facebook“ , „ Instagram“ , „ Pinterest“ ir „ LinkedIn“.
Tinkamai atlikus tokią skaitmeninę reklamą, padidėja srautas į jūsų svetainę, padidėja jūsų tikslinės rinkos įsitraukimo rodikliai ir daugiau pinigų jūsų banko sąskaitoje!
PPC reklama
Taip pat žinomas kaip „Pay Per Click Advertising“, „PPC Advertising“ naudoja paieškos sistemas, tokias kaip „ Google“ , „Bing“ ar „Yahoo“, norėdamas tiesiogiai reklamuotis žmonėms, ieškantiems kažko, susijusio su jūsų verslu.
Skirtingai nei socialinės žiniasklaidos reklamose, jūsų verslui bus taikomas nedidelis mokestis, kai kas nors spustelės jūsų skelbimo nuorodą.
Šio tipo reklama labai priklauso nuo raktinių žodžių ir geros tikslinės auditorijos supratimo.
Puiki reklamos strategija yra ta, kuri sujungia abi šias reklamos rūšis, kad būtų pasiekti optimalūs rezultatai. Svarbus yra išsamus jūsų tikslinės auditorijos supratimas. Žinojimas apie tai, kur jie apsiperka ir kokias socialinės žiniasklaidos platformas naudoja, gali padėti planuoti reklamos strategiją.
Sudėkite kartu
Taigi ar įmanoma sėkmingai vykdyti reklaminę kampaniją nedarant jokio kito rinkodaros darbo? Ne, jei norite maksimaliai išnaudoti savo biudžetą ir efektyviai pasiekti auditoriją!
Reklama yra neatsiejama rinkodaros dalis, todėl nereikėtų rinktis tik vienos. Užuot nusprendę rinkodarą ir reklamą, sujunkite šiuos du esminius elementus.
1. Sukurkite prekės ženklo atpažinimą
Prekės ženklo kūrimas neturi būti išsamus, kad būtų veiksmingas.
Tai, kas paprasta, kaip nuosekliai naudoti tas pačias spalvas reklamose ir įtraukti logotipą į rinkodaros medžiagą, gali labai pakeisti jūsų klientus.
Vienas paprasčiausių, tačiau dažnai pamirštamų rinkodaros ir prekės ženklo aspektų yra jūsų svetainė.
Mes padėsime jums sukurti svetainę, kurioje būtų lengva naršyti, pilna informacijos, kurios ieško jūsų klientai, ir elementų, atitinkančių jūsų prekės ženklą, kad lankytojai iškart atpažintų jūsų darbą.
2. Atlikti rinkos tyrimus
Kaip iš tikrųjų žinote savo tikslinę auditoriją?
Rinkos tyrimai, tokie kaip apklausos ir produktų bandymai, gali padėti geriau suprasti, ko ieško jūsų klientai, ką jie nori išleisti ir kur jie to ieško.
Reklama neatliekant jokių rinkos tyrimų yra tarsi apsirengimas tamsoje; galite netyčia susidurti ką nors, kas veikia, bet labiau tikėtina, kad baigsis netvarka. Nė vienas verslo savininkas nenori švaistyti pinigų, o laiko skyrimas pardavimo strategijos sukūrimui prieš pradedant skelbimus gali ilgainiui sutaupyti daug pinigų.
3. Ugdykite socialinės žiniasklaidos stebėtojus
Ko verta nuostabi reklama, jei jos niekas niekada nemato?
Šiandieniniame besikeičiančiame skaitmeninės rinkodaros kontekste jūsų socialinės žiniasklaidos platformose stebimas turinys yra raktas į didesnės, geresnės ir panašios auditorijos atranką.
Tai auditorija, turinti panašius pirkimo įpročius, socialinės žiniasklaidos įpročius ir demografinius rodiklius žmonėms, kurie jau yra dideli jūsų verslo gerbėjai.
Negalima taip įsitraukti į mokamą reklamą, kad pamiršote bendrauti su savo sekėjais socialinėse platformose.
Tinkamo ir naudingo turinio paskelbimas, atsakymas į klausimus, komentarus ir pranešimus, dalijimasis apžvalgomis ir registravimusi padės jums sukurti bendruomenę internete, kuri taps puikiu žingsniu į didesnę ir kvalifikuotesnę auditoriją.
Laikui bėgant jūsų sekėjai gali tapti naujais klientais.
4. Paįvairinkite kanalus
Kiek socialinės žiniasklaidos programų atsisiuntėte į savo telefoną? O kiek dar kasdien matote ar girdite skelbimus?
„YouTube“, „Spotify“, jau nekalbant apie „tradicinius“ reklamos formatus, tokius kaip radijas ir televizija … visos šios yra paslaugos ar platformos, su kuriomis dauguma žmonių bendrauja beveik kiekvieną dieną.
Jūsų klientai praleidžia ne visą laiką vienoje vietoje, tai kodėl turėtumėte tai padaryti turėdami savo rinkodaros biudžetą?
Tai dar viena vieta, kur naudinga minėti rinkos tyrimai. Sužinokite, kokius kanalus jūsų tikslinė rinka naudoja daugiausia, padės jums sukurti efektyvų rinkodaros planą.
Sėkmingas medijos planavimas leis jums pasiekti daug daugiau potencialių klientų ir dar labiau paskatinti konversijas.
Nėra dviejų vienodų įmonių. Mūsų rinkodaros specialistai gali padėti jums nuspręsti, kurie skaitmeninės rinkodaros kanalai suteiks jums didžiausią naudą!
5. Būkite klientų aptarnavimo profesionalas
Mes visi girdėjome seną posakį: „Klientas visada teisus“. Nors daugelis gali ginčytis dėl šio požiūrio, vienas dalykas yra tikras: laimingi klientai yra klientai visą gyvenimą.
Draugiškas ir pagarbus atsakymas į atsiliepimus (teigiamus ir neigiamus), laiku atsakymas į el. Laiškus ir klausimus, siekiantys tų sunkiai įvertinamų 5 žvaigždučių įvertinimų … visa tai yra būtina jūsų rinkodaros pastangų ir verslo sėkmei. visas.
Kreipkitės į kiekvieną klientų sąveiką atsižvelgdami į klientų palaikymą ir tikrai pavyks tuos vienkartinius klientus paversti savo prekės ženklo ambasadoriais – geriausia rinkodara.
Gamyba: rinkodara ir reklama
Taigi, kalbant apie rinkodarą ir reklamą, kas uždirba daugiau pinigų?
Nuoširdus atsakymas nėra nė vienas ! Pasirodo, kad rinkodara ir reklama palaiko simbiotinius santykius.
Sėkminga rinkodaros strategija apima reklamą įvairiose platformose ir laikmenose, o geriausia reklamos kampanija pasaulyje negali išnaudoti visų savo galimybių be pagrindo, atlikto naudojant išsamią rinkodaros strategiją.
Užuot galvoję apie savo strategiją kaip „rinkodara ir reklama“, įmonės turėtų galvoti apie „rinkodarą ir reklamą“, kad kuo labiau pasisektų.
Mūsų komanda yra čia, kad padėtų įsitikinti, ar jūsų mažasis verslas sėkmingai veikia jūsų rinkodaros ir reklamos srityje. Mes norime perduoti jums visą savo skaitmeninės rinkodaros ir reklamos patirtį!