Rinkodaros kanalo automatikos paslaptys [THE ULTIMATE GUIDE]

Jei ketinate perimti verslą nuo idėjos galvoje iki daugiamilijoninės operacijos, galinčios realiai paveikti pasaulį, gali pasirodyti keista (arba per gerai, kad būtų tiesa), kad yra strategija, kaip jus pasiekti ten daug greičiau, nei jūs manote. Mes kalbame apie panaudojimą marketingo piltuvų automatika kaip technika nukreipti žmones nuo jūsų interneto naršymo pirkti jūsų produktus visa tai yra internetinės svetainės naudojimo dalis.

Ir jei jūs sugebėsite kuo geriau automatizuoti potencialių klientų generavimą ir pardavimo procesą, tai pašalins daugelį nelengvų darbų, kuriuos tikitės atlikti.

Išnagrinėsime, kas yra marketingo kanalas, kokius skirtingus komponentus ir žingsnius turite įdiegti, kad jis jums veiktų sklandžiai, ir pasiruošę patys išbandyti, kad suteiktų savo įmonei didžiulę galimybę būti tikru žaidėju jūsų pramonė.

Pradėkime kurti savo pirmoji kanalo marketingo automatika.

Kas yra marketingo kanalas?

Rinkodaros piltuvas reiškia visą kelionę, kurią klientai patyrė naudodamiesi jūsų prekės ženklu. Tai prasideda nuo pradinio mokymosi apie jūsų prekės ženklą iki įsigytų pirkinių etapo. Supratę savo marketingo kanalą, galite lengviau nustatyti efektyviausius konversijos kelius.

Gerai išanalizavę savo marketingo kanalą, galite sužinoti, kurie veiksmai daro įtaką jūsų klientams. Todėl tai suteikia jums galios skatinti pardavimus, klientų lojalumą ir prekės ženklo žinomumą. Gerai pagamintas marketingo kanalas padeda efektyviai generuoti naujus klientus.

Dabar, kai žinote, kas yra marketingo kanalas, pereikime prie marketingo kanalo automatizavimo.

Kas yra marketingo kanalo automatika?

Rinkodaros kanalų automatika yra strategija, kuri padeda automatiškai generuoti naujus potencialius klientus. Turinys, švino magnetai, skelbimai ir kt. Veikia kartu pareikšti vadovus be jūsų įsikišimo.

marketingo kanalo strategija

Pirmiausia, jei praleidote laiką virtuvėje ar garaže keisdami alyvą, žinote piltuvą ir tai, kaip jis nukreipia kažką, paprastai skystą, nuo didelės angos viršuje žemyn iki mažesnės skylės apačia.

Pagalvokite apie marketingo piltuvą kaip apie kažką panašaus. Pavyzdžiui, galite naudoti turinį, savo svetainę ir internetinį seminarą, kad bandytumėte nukreipti internetinę auditoriją į pirkėjus. Galite pradėti siūlydami internetinį seminarą apie savo pramonės srities temą per registracijos puslapį. Tiems, kurie užsiregistruoja, pridėkite padėkos puslapį, bet jūs taip pat nurodėte priežastį nurodyti savo el. Pašto adresą, kuris yra svarbus jūsų tolesnių pastangų kontaktinis taškas.

Kai jie dalyvaus internetiniame seminare, tai suteiks jums galimybę arba pristatyti jiems produktą pabaigoje, arba bent jau kvalifikuoti juos pardavimo komandos nariui, jei jie tai domina. Jūs bent jau galėtumėte išlaikyti žiniatinklio seminarą prieinamą, kad jie galėtų jį pakartoti, kad jūsų prekės ženklas išliktų bent jau jų mintyse ir pokalbiuose su savo draugais ir bendraamžiais.

Pardavimų kanalas yra daugiapakopis, daugiarūšis procesas, kuris iš esmės perkelia jūsų svetainėje naršančius žmones į klientus.

Jūs naudosite atvykstamosios marketingo technika naudoti turinį, pvz., tinklaraščius, straipsnius ar net el. knygas, kad reklamuotumėte savo prekės ženklą, o tada jūsų svetainė veikia kaip marketingo kanalas, nukreipiantis žmones pirkti iš jūsų.

Paskutinė dėlionės dalis yra automatika. Rinkodaros automatizavimo programinė įranga yra sukurta tam, kad padėtų jums prioritetus nustatyti ir efektyviau ir efektyviau atlikti marketingo užduotis.

Naudokite marketingo piltuvų automatikos programinę įrangą

Rinkoje yra daugybė marketingo automatikos programinės įrangos. Idėja yra jums išsiaiškinti, ko reikia kiekviename etape ir kas jums labiausiai tinka.

Keli geri pavyzdžiai:

  • Marketo – nuo atskirų paketų paketų el. Pašto šablonams kurti iki visiškai integruotų marketingo kanalų automatizavimo sprendimų.
  • Pardot – puiki programinė įranga, skirta valdyti pažangiausias el. Pašto marketingo kampanijas tiems, kurie mėgsta rinktis duomenis.
  • Klientas.io – duomenimis pagrįsta el. Pašto automatizavimo platforma, kuri padės jums gauti reikiamą el. Laišką tinkamam klientui.
  • „Hubspot“ – dar viena visiškai veikianti platforma, padedanti atlikti visą procesą piltuve.
  • „AdRoll“ – ši platforma gali padėti ieškant naujų potencialių klientų, naudojant reklamą, el. Pašto žinutes ir integravimą vietoje.
  • „BuzzBuilder“ – programinė įranga, skirta ne tik siųsti šaltus el. Laiškus, bet ir nukreipti jus į šilčiausius klientus, naudojant jų nuspėjamosios analizės įrankį.

Kai kurie gerina santykius su klientais; kiti leidžia lengvai pritaikyti jūsų skelbimus, o kiti yra visiški marketingo sprendimai.

Jūs turite susikurti savo poreikių sąrašą ir išsiaiškinti, kuris iš šių įrankių atitinka jūsų reikalavimus.

Daugiau įrankių su geresniu paaiškinimu žr 48 marketingo įrankiai, padedantys jūsų verslui pasisekti.

Kitas – marketingo kanalo automatikos pagrindas – turinys.

Sukurkite nuostabų ir naudingą turinį

Kurkite turinį, kad generuotumėte potencialius klientus

Mes kalbėjome apie marketingo piltuvų automatizavimo įeinantį marketingo aspektą. Turinio kūrimas, norint pritraukti akių obuolius internete, yra pirmasis proceso žingsnis.

Jei neturite žmonių, kurie ieško, galvoja ir kalba apie jūsų prekės ženklą, visas kanalas ir procesas yra nesvarbūs, nes šiaip niekas iš jūsų nepirks.

Greitai turite suvokti, kodėl atvykstamasis marketingas ir turinys tampa daug efektyvesniu būdu nei senosios išeinamosios marketingo metodikos, pavyzdžiui, skambučiai į šalčius ir net el. laiškai.

Svarbiausia elgtis tvirtai temos tyrimas apie tai, kas skatina interneto srautą jūsų pramonėje ar rinkos nišoje, ir tada sukurkite puikų turinį.

Temos tyrimai

Temų tyrinėjimuose pagrindinis tikslas yra įgyti aukštą reitingą „Google“. Privaloma naudotis savo pasirinkta temų tyrimo platforma – mes naudojame „Ahrefs“ – ir ieškoti, kokie jūsų konkurentų puslapiai yra geriausi.

  1. Naudokite „Site Explorer“ skyrių.
  2. Pridėkite savo konkurentą.
  3. Paieška.
  4. Patikrinkite populiariausius puslapius.
    Temų tyrimas (1)

Dabar rasite geriausius konkurentų puslapius:

  1. Jų srautas.
  2. Raktiniai žodžiai, dėl kurių atsiranda šis srautas.
  3. „Google“ reitinguojamas turinys.
    Populiariausi srauto šaltiniai (1)

Temos tyrimas123 (1)

Bendras tikslas yra rasti raktinius žodžius, kurių sunkumas yra 10 ar mažiau, ir pradėdami spustelėti konkurentų žinutes (1), turėtumėte rasti turinį, kuris atneša daug organinio srauto; (2) ji turi mažai sunkumų, kad galėtų reitinguoti „Google“ (turi mažą KD); (3)

Dabar galite naudoti šią informaciją kurdami straipsnį, kuriame jūsų tikslinis raktinis žodis turi labai žemą sunkumų balą, ir jūs galite pasiekti pirmąjį „Google“ puslapį turėdami vos nuo vienos iki penkių atgalinių nuorodų.

Straipsnio kūrimas

Kitas svarbus turinio kūrimo elementas apima mąstymą apie save kaip apie ekspertą ar patikimą šaltinį. Nebandote niekam versti savo įmonės ar produkto, tačiau turite daug įžvalgų ir patirties pramonėje, kuria galite pasidalinti.

Dabar apsvarstykite temas ir problemas, su kuriomis susiduriate, kaip vietą, kur pradėti kurti turinį. Tai suteiks jums patikimumo žmonėms, naršantiems internete (ir jūsų rinkoje).

Pvz., Jei dirbate transporto pramonėje, galbūt parašykite keletą tinklaraščio įrašų ar net el. Knygą apie sunkvežimių reguliavimo problemas, degalų sąnaudų pramonę ar saugos reikalavimus. Darykite viską, kas įmanoma, kad problemos būtų išdėstytos platesniame žmonių kontekste.

el. prekybos kanalo automatizavimas

Taip pat galite permąstyti savo pardavimo procesą, kad įtrauktumėte skirtingus pardavimo ir narystės lygius, kad galėtumėte aptarnauti įvairių tipų klientus, atsižvelgdami į jų interesus. Jei esate marketingo įmonė, turinti patirties ir konsultuoti prekės ženklą, galite išsiaiškinti, kaip siūlote savo paslaugas, naudodamiesi priekine, mėnesio naryste ar net vėliau. Tai suteikia jums lankstumo ir efektyvumui.

Jei apie tai nesate pardavę, žmonės tai įvertins.

Tačiau turite turėti omenyje bendrą vaizdą ir galutinį žaidimą. Kaip šis turinys gali tilpti į jūsų automatinę strategiją?

Geras pirmasis žingsnis atliekant pagrindinę automatinio el. Pašto darbo eigą yra išsiųsti kvietimą el. Paštu atsisiųsti naujausią el. Knygą (arba baltąjį popierių) į tikslinį kontaktų sąrašą. Jei jie atsisiųs, tada perkelkite juos į kitą kanalo dalį.

Optimizuokite savo turinį organiniam srautui (SEO)

Turėdami savo turinį internete įsitikinkite, kad išmanote, kaip generuoti natūralų srautą. Yra kelios geriausios praktikos pavyzdžiai SEO, galite optimizuoti savo turinį, ypač norėdami gauti geriausią organinį srautą iš paieškos sistemų.

Svarbiausi dalykai, kuriuos reikia įtraukti į savo turinio kūrimą, yra raktinių žodžių tyrimas, puslapio optimizavimas ir nuorodų kūrimas.

paieškos pultas

Norėdami naudoti duomenis, kad įsitikintumėte, jog turinyje yra geriausių raktinių žodžių, turėsite įdiegti „Google Search Console“.

  1. Tada įsitikinkite, kad naudojate „Paieškos analizę“, kad pamatytumėte geriausias užklausas, nukreipiančias vartotojus į jūsų turinį.
  2. Pradėkite įtraukti šias raktinių žodžių frazes į savo turinį ir marketingo kanalų automatizavimo praktiką, kad pasinaudotumėte tuo, kas žmonėms patinka jūsų idėjose ir prekės ženkle.

„Google Search Console“ yra įrankių, leidžiančių rasti geriausius raktinius žodžius pagal rangą.

Optimizavimo puslapyje patarimai

Norėdami optimizuoti puslapį, tinklaraštininkų įrankiuose ir kitose komunikacijose (el. Knygos, el. Laiškai ir kt.):

  1. Įsitikinkite, kad įtraukėte tuos raktinius žodžius į antraščių antraštes ir pagrindines pastraipas.
  2. Be to, įtraukite vaizdą į savo įrašą su fokusavimo raktiniu žodžiu kaip „alt“ žyma.
  3. Naudokite „Google Analytics“, kad galėtumėte nuolat stebėti raktinius žodžius, kad išvengtumėte sąstingio ir nepasiliktumėte aukščiau, kaip auditorija mato jūsų prekės ženklą.
    Ekrano kadras 2018-05-24, 15.25.35 val

Nenorite praeiti pro šalį dėl to, kad esate patenkintas, arba konkurentas tikrai jus aplenks.

Pakartotiniai marketingo kanalų automatizavimo skelbimai

Norėdami įsitikinti, kad likote prieš žaidimą, kai į jūsų svetainę patenka natūralus srautas, galite sukurti pakartotinio taikymo skelbimus kaip dalį savo marketingo automatikos piltuvas. Tai padės jums pabandyti rekapitalizuoti savo svetainės lankytojus, kurie nieko nepirko.

Praktikos palaikymas yra:

  • 71% vartotojų teikia pirmenybę skelbimams, pritaikytiems jų interesams ir apsipirkimo įpročiams.
  • Vartotojai dukart dažniau spustelėja nežinomo produkto ar prekės ženklo skelbimą, jei jis yra suasmenintas.

Taigi, pakartotinio taikymo skelbimai yra būtini ir mes jums parodysime, kaip tai padaryti.

Pirmieji, „Facebook“ tiksliniai skelbimai!

Kaip sukurti „Facebook“ pakartotinio taikymo skelbimus?

Norėdami jį nustatyti, jums reikės a „Facebook“ pikselis ir įvykių stebėjimas.

Tada turite apibrėžti konkrečias kohortas ar auditorijas, kurias norite nukreipti toliau kanale.

Kadangi „Facebook“ taškas stebi visus įvykius, vykstančius jūsų svetainėje, konkrečių kategorijų vartotojams bus rodomi atitinkami skelbimai. Tai labai šaunu ir efektyvu.

„Facebook“ verslo vadybininkas (1)

Svarbiausia teisingai nustatyti šias kategorijas naudojant „Facebook“ verslo vadovą, …

Parašykite komentarą