Kaip sukurti produkto pristatymo rinkodaros planą

Jei pradedate rinkai savo naują produktą ar paslaugą, svarbu turėti tvirtą marketingo planą. Prieš kurdami produkto pristatymo rinkodarą, turite apibrėžti savo tikslus. Kaip atrodys sėkmė pasibaigus jūsų produkto pristatymui? Naudokitės atsakymais į šį klausimą, kad nustatytumėte keletą svarbiausių jūsų marketingo kampanijos metrikų ir tikslų.

Produktų pristatymo marketingo kontrolinis sąrašas

Atsižvelgiant į jūsų tikslus ir uždavinius, produkto pristatymo marketingo strategijoje turi būti šie pagrindiniai komponentai:

  • Tikslinių auditorijų nustatymas: Kuriant paleidimo strategiją, svarbu aiškiai apibrėžti tikslines auditorijas, jų skausmo taškus ir tai, kodėl jiems turėtų rūpėti jūsų produktai ir paslaugos. Privalote peržengti paprastos demografinės informacijos ribas ir įtraukti įžvalgas apie interesus, motyvatorius ir tyrimų šaltinius. Taip pat gali būti naudinga interviu su savo pardavimų komanda ir net klientais bei potencialiais klientais.
  • Kurkite unikalius pranešimų ir dokumentų diferenciatorius: Bendrovės turės atidžiai išnagrinėti, kaip jų produktas išsprendžia kliento problemą ir kuo jis skiriasi nuo kitų šiuo metu rinkoje esančių produktų. Naudokite tai dokumentuodami pagrindinius pranešimus ir unikalius diferenciatorius, kuriuos norite pabrėžti viso paleidimo metu. Jūsų susirašinėjimas ir unikalūs diferencialai paskatins jūsų pokalbius su žiniasklaida, potencialiais klientais, analitikais ir kitais pramonės įtakotojais.
  • Kurkite laikmenų ir įtakojančių duomenų bazes: Turėdamos tiksliai apibrėžtas tikslines auditorijas ir pranešimus, įmonės gali nustatyti, kuriems žurnalistams, žiniasklaidos priemonėms ir pramonės įtakotojams taikyti. Nors gerai, kad turite platų žiniasklaidos sąrašą, kuriame pateikiamos išeitys ir ištekliai, kuriais remiatės perspektyvos, labai svarbu skirti tik atitinkamiems žurnalistams, analitikams ir tinklaraštininkams, kurie domėsis jūsų nauju produktu.
  • Mokykite savo žiniasklaidos atstovus: Pasirinkite kelis vadovus, turinčius įvairios patirties iš savo organizacijos, kad jie tvarkytų interviu su žiniasklaida ir pateiktų straipsnių užklausas. Tai turėtų apimti ekspertus iš produktų kūrimo pusės, taip pat C lygio vadovus, tokius kaip jūsų generalinis direktorius ar BRO. Prieš interviu žiniasklaidoje būtinai pasiruoškite tinkamai, pvz., Numatomus interviu klausimus ir pagrindinius dalykus, kuriuos turite patirti interviu metu.
  • Suplanuokite turinio marketingo veiklą: Jums reikės įvairios turinio marketingo medžiagos, kad palaikytumėte savo produkto paleidimo marketingo veiklą. Tai apima produkto specifikacijų lapus, vaizdo demonstracines medžiagas, tinklaraščio įrašus, svetainės turinį ir žiniasklaidos sritis.

Tęsiant produktų pristatymo marketingo impulsą

B2B ir technologijų įmonėms sėkmės ir ilgalaikio pardavimų augimo požiūriu svarbu išlaikyti marketingo impulsą po produkto pristatymo. Naudodamosi vertingomis minties lyderystės temomis ir duomenų tyrimais, įmonės gali remtis pradiniu gandu, sukurtu paleidimo etape, ir gauti nuolatinį žiniasklaidos srautą aukščiausio lygio verslo vietose ir prekybos leidiniuose.

Ar esate pasirengęs parengti savo produkto pristatymo marketingo kampaniją? Paskambinkite mums šiandien, kad sužinotumėte daugiau apie mūsų integruotas viešųjų ryšių, socialinės ir skaitmeninės marketingo galimybes, kurios paleidžia produktus pristatant produktus, sukuriant aukštos kokybės žiniasklaidos aprėptį ir produktų demonstracijas. Padėjome įvairioms „Fortune 500“ įmonėms, B2B organizacijoms ir technologijų startuoliams išleisti naujus produktus į rinką ir įgyti konkurencinį pranašumą.

Parašykite komentarą