Kaip tapti skaitmeninės rinkodaros strategu

Mūsų pasaulis keičiasi greičiau nei kada nors anksčiau, ir tai yra greito skaitmeninės erdvės evoliucijos dėka. Tai, savo ruožtu, padarė didžiausią mūsų pranašumą tiesiog būdami žmonėmis … todėl labai reikalingi tie, kurie gali nustatyti, kaip geriausiai naudoti internetą jūsų verslo tikslams pasiekti. Jie vadinami skaitmeninės marketingo strategais.

Daugiau nei keturi milijardai žmonių jau naudojasi internetu,1 sulaužydamas ne taip seną prielaidą, kad šie skaičiai bus pasiekti tik 2020 m.2 Tai reiškia, kad daugiau nei 55% pasaulio gyventojų naudojasi internetu (vidutinis augimo tempas per pastaruosius 18 metų buvo daugiau nei 1000%).3 Šis populiarumo ir pasitikėjimo augimas yra stulbinantis, ypač kai žvelgiame į pasaulinio tinklo gimimą tik 1990 m.4

Reklama ir marketingas tiesiogiai reaguoja į skaitmeninį judėjimą. Tradicinę rinkodarą nustelbė tokie dalykai kaip skaitmeninė marketingas. Susijusios strategijos ir pramonės išlaidos atskleidžia, kokia ji yra įtakinga. „Reuters“ pranešė, kad indėlis į skaitmeninę rinkodarą 2017 m. JAV ir Didžiojoje Britanijoje išaugo 44 proc. Ir sudarė 52 mlrd. USD.5 Taip pat buvo apskaičiuota, kad pasaulinės skaitmeninės marketingo išlaidos artėja prie 100 mlrd. Kai ši verslo sritis tampa vis labiau skaitmeninė ir pagrįsta duomenimis, skaitmeninė marketingas ir toliau dominuos, o strategai bus atsakingi už kelio atvėrimą.

Ką veikia skaitmeninės marketingo strategas?

Skaitmeninės marketingo strategai planuoja ir konsultuoja marketingo kampanijų vykdymą. Tai yra novatoriškų, kūrybingų ir technologijas išmanančių asmenų derinys, kurie turi galimybę nustatyti tendencijas, kol pasiekia aukščiausią tašką, ir naudoti šias įžvalgas, kad informuotų apie tarptautines marketingo strategijas ir kampanijas, skirtas jų atstovaujamiems prekės ženklams. Skaitmeninis strategas sujungia visus susijusius marketingo kanalus ir platformas – nuo SEO iki mokamos žiniasklaidos, iki turinio – į vieną veiksmų planą, kuris naudojamas produkto ar paslaugos marketingasi pradėti.

Skaitmeninės marketingo strategas privalo mokėti duomenis, analizuodamas savo ir konkurentų kampanijų rezultatus, kad nustatytų rezultatus ir planus marketingo pastangoms įgyvendinti. Perry Hewittas, Harvardo universiteto vyriausiasis skaitmeninės tarnybos vadovas, apibrėžia eklektišką vaidmenį: „Skaitmeninis yra dalis technologijų, dalis turinio strategijos, dalis marketingo meno – ir mokslas. Žmonės, kurie labai stipriai susitapatina tik su viena lygties dalimi, kovos dėl našios skaitmeninės komandos “.7

Tačiau buvimas skaitmeninės marketingo strategu nėra vien tik šių įrankių ir įgūdžių naudojimas demonstruojant įmonės produktą ar paslaugą. Kaip teigė autorius Setas Godinas; „Rinkodara yra susijusi ne tik su jūsų gaminamais daiktais, bet su pasakojamomis istorijomis“.8

Rinkodara yra susijusi ne tik su jūsų gaminamais daiktais, bet su jūsų pasakojamomis istorijomis

Setas Godinas

Už ką atsakingas skaitmeninės marketingo strategas?

Sunku tiksliai apibrėžti, kaip atrodo skaitmeninio stratego vaidmuo, nes tai labai priklauso nuo įmonės, kuri jus samdo. Tačiau jei skaitmeninė marketingo strategija bus jūsų kasdieninė duona ir sviestas, galite tikėtis, kad turėsite daug įvairių atsakomybių. Tai priklausys nuo jūsų įmonės dydžio, marketingo komandos ir verslo poreikių viduriniosios grandies vadovams. Dažniausiai jums teks atlikti kelias funkcijas, panašiai kaip visų sandorių „Jack“, tačiau įmonėse, kuriose yra didesnės marketingo komandos, galite specializuotis tam tikrame rinkinyje.

Pagrindinės skaitmeninio stratego pareigos yra poveikis šiose trijose srityse:

Skaitmeninės marketingo strategija

  • Nustatykite internetinės marketingo strategijas, kuriose būtų naudojami visi įrankiai ir kanalai, įskaitant el. Laiškus, analizę, socialinę žiniasklaidą ir mokamą mediją
  • Ištirkite konkurentų kampanijas ir supraskite geriausią internetinės marketingo etalonų vertinimo praktiką
  • Nustatykite galimybes naudoti skaitmenines technologijas, kad pagerintumėte bendrą marketingo strategiją

SEO

  • Analizuokite interneto srautą ir nustatykite patobulinto SEO auditus ir  galimybes
  • Pritraukite daugiau srauto į savo svetainę ir paveikite savo verslą internete padėdami kurti SEO optimizuotą turinį
  • Valdykite atvykstamosios marketingo, PPC, „AdWords“ ir SEO strategijas

Prekės ženklo valdymas

  • Įgyvendinkite įvairias sistemas, skirtas sukurti prekės ženklo nuosavybę ir vertę
  • Nuolat vertinkite prekės ženklo atitikimą organizacijos strateginiams tikslams
  • Pripažinkite, kurios skaitmeninės marketingo komunikacijos priemonės bus efektyviausios vaizduojant unikalų jūsų prekės ženklo vertės pasiūlymą

Kokios yra skaitmeninės marketingo stratego karjeros perspektyvos?

Apibrėžiantis skaitmeninio stratego vaidmens bruožas yra tas, kad jis neapsiriboja viena funkcija. Tai apima kelis marketingo vaidmenis ir komandas bei reikalauja visapusiškų įgūdžių rinkinio. Neseniai Generalinės Asamblėjos atliktas dabartinės skaitmeninės marketingo būklės įvertinimas parodė, kad skaitmeninės marketingo strategijos įgūdžių rinkos skirtumas yra 33 proc., O tai reiškia, kad 33 proc. Darbdavių negali rasti kandidatų, turinčių reikiamų skaitmeninės marketingo strategijos įgūdžių, kad užpildytų savo darbo spragas. .9 Tai atskleidžia galimybę, ypač tiems, kurie yra įpratę prie skaitmeninės marketingo.

Štai keletas susijusių karjeros kelių, kuriuos įgudę ar apmokyti skaitmeninės marketingo strategijos gali pereiti ar priimti:

Kokio išsilavinimo reikalauja skaitmeninės marketingo strategas?

Nors skaitmeninio stratego vaidmuo palaiko gerą aukštąjį išsilavinimą, jam taip pat reikia įgūdžių, kurie išmokti darbe. Nepakanka turėti tik kvalifikaciją ir kompetenciją, nes didelė darbo dalis priklauso nuo instinkto.10 Šie instinktai, leidžiantys greitai elgtis esant dideliam spaudimui ar laikui jautriose situacijose, išmokstami per patirtį, todėl šio vaidmens darbdaviai taip vertina pramonės žinias.

Pradžia yra žinių įgijimas, kad galėtumėte atsidurti geriausioje padėtyje.

Būtinas išsilavinimas norint tapti skaitmeninės marketingo strategu būtų bet kuris iš šių dalykų:11

Verslo mokslo laipsnis:

  • Rinkodara
  • Reklama
  • Susijęs laukas

Bakalauro laipsnis:

  • Rinkodara
  • Komunikacijos
  • Ryšiai su visuomene
  • Žurnalistika

Norint dirbti skaitmeniniu strategu, reikia tiek plačių įgūdžių, tiek kritiškai mąstančio proto, dažnai reikalaujančio vieną dieną dirbti savarankiškai, o kitą dieną – didelėje grupėje. Tai darbas tiems, kurie mėgaujasi greitai besikeičiančia aplinka, mąsto ant kojų ir visų pirma alkina visko, kas yra skaitmeninė.

 

Parašykite komentarą