Sem kas tai
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) ir rinkodara paieškos sistemoms (SEM) gali būti painios sąvokos. Šios sąvokos dažnai vartojamos pakaitomis, todėl sunku suprasti jų skirtumus.
Tačiau kaip rinkodaros specialistams labai svarbu suprasti skirtumą, nes abi šios sąvokos reiškia atskirus dalykus. Šiame pranešime apibrėšime SEM kas tai, paaiškinsime, kaip ji atliekama, ir išdėstysime, kuo ji skiriasi nuo SEO.
Kas yra SEM?
Rinkodara paieškos sistemose (SEM) – tai mokamos reklamos naudojimas, kai jūsų svetainė paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) užima aukštesnes pozicijas ir yra geriau matoma. Galbūt jau žinote, kad SEM praktika yra mokama reklama pagal paspaudimą (PPC).
Kad SEM būtų veiksminga, reikia SEO strategijos. Apie tai galite galvoti taip: SEO strategija padės jums sužinoti, kokius raktažodžius reikia įtraukti į SEM skelbimus, kad užtikrintumėte, jog esate susiję su užklausomis, kuriomis jau domisi jūsų tikslinė auditorija.
Kokia SEM nauda?
SEM yra labai svarbus, nes užtikrina, kad jūsų tikslinė auditorija matytų jūsų sukurtą turinį savo paieškos užklausų rezultatuose. Jums nereikia konkuruoti dėl organinės vietos, nes jūsų skelbimai rodomi pirmojo SERP puslapio viršuje. Galite veiksmingai pasiekti tikslinę auditoriją, padidinti srautą ir konversijas.
Ar mokama paieška yra tas pats, kas SEM?
Šiuo metu jums gali kilti klausimas: „Jei galiu sumokėti už tai, kad mano svetainė būtų rodoma aukštesniuose paieškos rezultatuose, kuo seM skiriasi nuo mokamos paieškos?”. Nors mokama paieška yra svarbus SEM ramstis, konkrečiai, mokama už paspaudimą (PPC) reklama, šios dvi strategijos skiriasi.
Pagrindinis skirtumas yra tas, kad SEM yra plati strategija, kuri gali apimti mokamos paieškos ir SEO taktiką. Jei nustatote PPC skelbimą, bet nesiimate veiksmų jam ar svetainei, į kurią jis nukreipia, optimizuoti, tai yra standartinis PPC skelbimas. Tačiau jei optimizuojate skelbimo turinį naudodami atitinkamus raktažodžius iš savo SEO strategijos ir išleidžiate pinigų, kad jis būtų rodomas SERP, naudojate SEM, kad sukurtumėte veiksmingus PPC skelbimus.
Kokius komponentus apima SEM?
Kaip minėta, SEM apima geriausią SEO praktiką, taip pat mokamas paieškos priemones, pavyzdžiui, PPC.
Be to, kai kurios SEM strategijos apima optimizavimą vietos paieškos rezultatams, kad jūsų verslas, produktai ar paslaugos būtų rodomi paieškos užklausose žmonėms, ieškantiems netoliese esančių sprendimų.
SEO ir SEM
Pagrindinis skirtumas tarp SEO ir SEM yra tas, kad pirmuoju atveju naudojamos organinės strategijos, kad būtų rodomos SERP, o antruoju – mokamos taktikos. Nors jie dažnai veikia kartu, svarbu šių terminų nevartoti pakaitomis, nes jie nereiškia to paties.
SEM privalumai
Tai nebrangu ir greita
Svarbiausia, kad galima išmatuoti absoliučiai kiekvieną su jūsų kampanija susijusį veiksmą svetainėje (pavyzdžiui, naudotojų užpildomą formą, atsisiunčiamą PDF failą, pirkimą svetainėje ir t. t.). Tai reiškia, kad galite išsamiai išnagrinėti, kas veikia, o kas neveikia, ir optimizuoti biudžetus bei kampanijas, atsižvelgdami į realius verslo tikslus.
Be to, nėra minimalių investicijų. Taigi kiekviena įmonė gali planuoti savo kampanijos strategiją pagal tai, kokį biudžetą turi.
Tiesioginis ryšys su tiksline auditorija ir potencialiais klientais
Naudodami SEM kampanijas galime tiesiogiai kreiptis į potencialius klientus: pagal raktinius žodžius (terminus, kuriuos naudotojai vartoja ieškodami konkretaus produkto ar paslaugos „Google”), geografinę vietą, demografinius kriterijus, net tikslų laiką ar savaitės dienas, kai jie yra aktyvūs internete.
Mažoms įmonėms galimybė rodyti skelbimus tik tiems, kurie, tikėtina, labiausiai domisi jūsų produktais ar paslaugomis, yra didelis privalumas, nes sumažina išlaidas auditorijoms, kurios nėra svarbios.
Daugeliui mažų įmonių galimybė segmentuoti kampanijas geografiniu požiūriu yra labai naudinga, ypač jei mūsų tikslas visų pirma yra užmegzti ryšį su vietiniais klientais.
Plėtokite savo įmonės prekės ženklo žinomumą
Kai maža įmonė naudoja raktinius žodžius, susijusius su jos pramone, žmonės, ieškantys tų pačių terminų, bus veikiami šios įmonės skelbimų. Tai gali būti labai naudinga, jei, pavyzdžiui, jūsų įmonė dar nėra labai stipriai įsitvirtinusi internete. SEM kampanijos daug greičiau padeda didinti prekės ženklo matomumą ir žinomumą nei SEO strategija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama puslapio pozicijos paieškos sistemoje rezultatams didinti, nes tokia strategija rezultatų duoda tik po kelių mėnesių darbo.
Rinkos analizė: Ar jūsų produktas arba paslauga yra aktualūs?
Gerai organizuota PPC (SEM) kampanija yra greičiausias ir veiksmingiausias būdas nustatyti, ar jūsų produktai ir paslaugos yra tai, ko ieško vartotojai. Jos veikia kaip mini rinkos analizės tyrimai ir gali padėti nustatyti, kokius pakeitimus reikia atlikti produktuose ir paslaugose.
Be to, „Google Ads” ataskaitos gali suteikti nemažai informacijos, padedančios nustatyti, ar reikia keisti arba tobulinti svetainę.