Sem

Kas yra SEM (paieškos sistemų rinkodara)?

Apibrėžimas: Paieškos variklių rinkodara (SEM) – tai bendros pastangos reklamuoti svetainę mokamuose ir organiniuose paieškos sąrašuose. SEM yra pagrindinis daugelio e. parduotuvių verslo augimo ir klientų pritraukimo variklis.

Ką tiksliai apima SEM – mokamą, organinę ar abi?


Terminas „SEM” vartojamas įvairiai. Kai kuriose organizacijose SEM reiškia tik PPC (pay-per-click) mokamą paieškos rinkodarą (arba dar konkrečiau – „Google AdWords”). Kiti rinkodaros specialistai SEM naudoja kaip bendrą terminą, kuriuo apibūdinamos visos rinkodaros pastangos, darančios įtaką rezultatams paieškos sistemų sąrašuose, įskaitant organinius rezultatus. Susijęs terminas „paieškos rinkodara” taip pat gali būti vartojamas ir mokamai, ir organinei paieškai apibūdinti.

Nors nėra teisingo ar neteisingo apibrėžimo, „Bigcommerce” naudoja SEM ir mokamai, ir organinei paieškos rinkodarai apibūdinti. Kadangi elektroninė prekyba tampa vis labiau priklausoma nuo kanalo ir turi daugiau sąlyčio taškų su klientais, rinkodaros pastangas geriau suvienyti, o ne vykdyti pavienes kampanijas.

SEO ir PPC: kuo jie skiriasi


Mokama paieškos reklama, arba PPC skelbimai, – tai rezultatai, kurie rodomi virš natūralių organinių reitingų ir šalia jų

Ekologinės paieškos sąrašus (SEO) nustato patentuoti paieškos sistemos algoritmai, o mokami rezultatai yra siūlomi ir už juos mokama už kiekvieną paspaudimą. SEM nevartojama kalbant apie vaizdinę reklamą, nors PPC ir vaizdinė reklama turi daug bendros gerosios praktikos. Gerus SEM rezultatus gali sudaryti aukšta vieta vienoje – arba abiejose – PPC ir SEO sistemose.

Interneto įmonės, siekiančios pagerinti savo SEO, gali teigiamai paveikti pozicijas naudodamos puslapio optimizavimą ir ne puslapio pastangas. Mokamos paieškos rezultatams galima daryti tiesioginį poveikį, tačiau jiems vis tiek taikomi algoritminiai reitingavimo veiksniai, pavyzdžiui, kokybės balas. Aukštesni organinės paieškos reitingai dažnai leidžia elektroninės prekybos parduotuvėms sumažinti reklamos išlaidas, veiksmingai subalansuojant SEM matomumą. Nors gali atrodyti, kad samdyti vidinį arba laisvai samdomą SEO specialistą yra brangu, investicijų grąža gali būti gerokai didesnė nei nuolat mokant už PPC skelbimus.

Geriausios mokamos SEM platformos

Populiariausia mokamų internetinių paieškų priemonė yra „Google AdWords”, nes ji užima pirmaujančią rinkos dalį paieškos erdvėje. Antra pagal populiarumą mokamos paieškos sistema yra „Bing Ads”, naudojama „Bing” ir „Yahoo” paieškos sistemose.

Sužinokite daugiau apie tai, kaip naudoti paieškos sistemų rinkodarą ir optimizavimą, kad padidintumėte augančio interneto verslo mastą:

Similar Posts

Parašykite komentarą