SEO 101
Kas yra SEO?
SEO reiškia „paieškos sistemų optimizavimą“. Tai praktika didinti tiek srauto kokybę ir kiekį, tiek ir jūsų prekės ženklo poveikį per nemokamų (dar vadinamų „natūraliu“) paieškos sistemų rezultatais.
Nepaisant akronimo, SEO yra susijęs ne tik su žmonėmis, bet ir su pačiomis paieškos sistemomis. Tai yra supratimas, ko žmonės ieško internete, ieškomi atsakymai, vartojami žodžiai ir turinio tipas, kurį jie nori vartoti. Žinodami atsakymus į šiuos klausimus, galėsite susisiekti su žmonėmis, kurie internete ieško jūsų siūlomų sprendimų.
Jei jūsų auditorijos ketinimų žinojimas yra viena SEO monetos pusė, kita yra jos pateikimas taip, kaip paieškos robotai gali rasti ir suprasti. Šiame vadove tikėkitės sužinoti, kaip tai padaryti.
Paieškos sistemos pagrindai
Paieškos sistemos yra atsakymų automatai. Jie tyrinėja milijardus turinio dalių ir įvertina tūkstančius veiksnių, kad nustatytų, kuris turinys greičiausiai atsakys į jūsų užklausą.
Paieškos sistemos daro visa tai, per procesą, vadinamą „tikrinimu ir indeksavimu“, surasdamas ir kataloguodamas visą turimą internete turinį (tinklalapius, PDF rinkmenas, vaizdus, vaizdo įrašus ir kt.), Tada surikiuodamas jį pagal tai, kiek jis atitinka užklausą procese, kurį vadiname reitingu.
Kurie paieškos rezultatai yra „natūralūs“?
Kaip jau minėjome anksčiau, natūralios paieškos rezultatai yra tie, kurie yra uždirbami naudojant efektyvų SEO, o už juos nemokama (t. Y. Ne reklama). Anksčiau juos buvo lengva pastebėti – skelbimai buvo aiškiai pažymėti kaip tokie, o likę rezultatai paprastai buvo „po 10 mėlynų nuorodų“. Bet kaip pasikeitė paieška, kaip šiandien galime pastebėti natūralius rezultatus?
Šiandien paieškos sistemų rezultatų puslapiai, dažnai vadinami ang. „SERP“, yra užpildyti daugiau reklaminių ir dinamiškesnių natūralių rezultatų formatų (vadinamų „SERP savybėmis“), nei kada nors anksčiau matėme. Kai kurie SERP funkcijų pavyzdžiai yra rodomi fragmentai (arba atsakymų laukeliai), langeliai „Žmonės taip pat klausia“, vaizdų karuselės ir kt. Naujos SERP funkcijos ir toliau atsiranda, daugiausia dėl to, ko žmonės siekia.
Pvz., Jei ieškosite „oras Kaune“, SERP pamatysite Kauno miesto orų prognozę, o ne nuorodą į svetainę, kurioje gali būti ši prognozė.
Ir jei ieškosite „pica Kaune“, pamatysite rezultatą kitaip.
Svarbu prisiminti, kad paieškos sistemos uždirba pinigus iš reklamos. Jų tikslas yra išspręsti ieškančiųjų užklausas (SERP), išlaikyti ieškančiųjų grįžimą ir išlaikyti juos ilgiau.
Kai kurios „Google“ SERP funkcijos yra natūralios ir joms gali turėti įtakos SEO. Tai apima reklamuojamus fragmentus (reklamuojamas natūralus rezultatas, rodantis atsakymą laukelio viduje) ir susijusius klausimus (dar žinomus kaip „Žmonės taip pat klausia“ langelius).
Verta paminėti, kad yra daugybė kitų paieškos funkcijų, kurioms, nors ir nėra mokama reklama, SEO paprastai negali turėti įtakos.
Kodėl SEO yra svarbus
Nors mokama reklama, socialinė žiniasklaida ir kitos internetinės platformos gali generuoti srautą į svetaines, didžiąją dalį interneto srauto skatina paieškos sistemos.
Natūralios paieškos rezultatai apima daugiau skaitmeninio nekilnojamojo turto, atrodo labiau patikimi nuovokiems ieškotojams ir sulaukia daug daugiau paspaudimų nei mokami skelbimai. Pavyzdžiui, iš visų JAV paieškų tik ~ 2,8% žmonių spustelėja mokamas reklamas.
Trumpai tariant: SEO turi ~ 20x daugiau srauto galimybių nei PPC tiek mobiliajame, tiek darbalaukyje.
SEO taip pat yra vienas iš vienintelių internetinės rinkodaros kanalų, kurį tinkamai sukūrus, laikui bėgant, galima ir toliau mokėti dividendus. Paieškos sistemos tampa vis protingesnės, tačiau joms vis tiek reikia mūsų pagalbos.
Optimizavus svetainę, paieškos sistemoms bus teikiama geresnė informacija, kad jūsų turinį būtų galima tinkamai indeksuoti ir rodyti paieškos rezultatuose.
Ar turėčiau samdyti SEO specialistą, konsultantą ar agentūrą?
Jei galų gale ieškote ekspertų pagalbos, svarbu žinoti, kad daugelis agentūrų ir konsultantų „teikia SEO paslaugas“, tačiau jų kokybė gali labai skirtis. Žinodami, kaip pasirinkti gerą SEO įmonę, galite sutaupyti daug laiko ir pinigų, nes neteisingi SEO metodai iš tikrųjų gali labiau pakenkti jūsų svetainei, nei jie padės.Taip pat svarabu mokėti rašyti seo tekstus, tam irgi dažnai reikia SEO specialisto.
Balta skrybėlė ir juoda skrybėlė SEO
„Baltos kepurės SEO“ reiškia SEO metodus, , kurios atitinka paieškos variklio taisykles, kurių pagrindinis tikslas yra suteikti žmonėms daugiau vertės.
„Juodosios kepurės SEO“ reiškia metodus ir strategijas, kuriais bandoma šlamšti / apgauti paieškos sistemas. Nors „black hat“ SEO gali veikti, tai kelia didžiulę riziką svetainėms būti nubaustoms ir (arba) indeksuojamoms (pašalintoms iš paieškos rezultatų) ir turi etinių pasekmių.
Paieškos sistemos siekia panašių tikslų su SEO
Paieškos sistemos nori padėti jums pasisekti. Tiesą sakant, „Google“ netgi turi paieškos variklio optimizavimo pradžios vadovą , panašiai kaip pradedančiųjų vadovą!
Pagrindiniai principai išlieka tie patys: nebandykite apgauti paieškos sistemų. Vietoj to, pateikite lankytojams puikią internetinę patirtį. Norėdami tai padaryti, vadovaukitės paieškos sistemos taisyklėmis.
„Google“ žiniatinklio valdytojo gairės
Pagrindiniai principai:
- Kurkite puslapius pirmiausia vartotojams, o ne paieškos sistemoms.
- Neapgaudinėkite savo vartotojų.
- Venkite triukų, skirtų pagerinti paieškos sistemų reitingą. Gera taisyklė yra tai, ar norėtumėte „Google“ darbuotojui paaiškinti, ką padarėte svetainėje. Kitas naudingas testas yra paklausti: „Ar tai padeda mano vartotojams? Ar aš tai daryčiau, jei neegzistuotų paieškos sistemos?”
- Pagalvokite, kuo jūsų svetainė yra unikali, vertinga ar patraukli.
Vengtini dalykai:
- Automatiškai sugeneruotas turinys
- Dalyvavimas nuorodų schemose
- Puslapių, kuriuose yra mažai arba visai nėra originalaus turinio (ty nukopijuotų iš kažkur kitur), kūrimas
- Maskavimas – praktika rodyti paieškos variklių tikrintuvams kitokį turinį nei lankytojai.
- Paslėptas tekstas ir nuorodos
- Tarpdurio puslapiai – puslapiai, sukurti norint gerai įvertinti konkrečias paieškas, siekiant nukreipti srautą į jūsų svetainę.
„Bing“ žiniatinklio valdytojo gairės
Pagrindiniai principai:
- Savo svetainėje pateikite aiškų, gilų, patrauklų ir lengvai randamą turinį.
- Laikykite puslapių pavadinimus aiškius ir aktualius.
- Nuorodos laikomos populiarumo ženklu, o „Bing“ apdovanoja organiškai išaugusias nuorodas.
- Svarbus puslapio greitis, taip pat teigiama ir naudinga vartotojo patirtis.
- Vaizdams apibūdinti naudokite alt tekstus, kad Bingas galėtų geriau suprasti turinį.
Vengtini dalykai:
- Plonas turinys, puslapiai, kuriuose dažniausiai rodomi skelbimai ar (affiliate) nuorodos, arba kurie kitaip nukreipia lankytojus į kitas svetaines, nebus gerai vertinami.
- Piktnaudžiavimo nuorodų taktika, kuria siekiama padidinti gaunamų nuorodų skaičių ir pobūdį, pvz., Nuorodų pirkimas, dalyvavimas nuorodų schemose, gali būti panaikintas indeksavimas.
- Užtikrinkite, kad yra švarios, glaustos, su raktiniais žodžiais susijusios URL struktūros. Dinaminiai parametrai gali sutepti jūsų URL ir sukelti pasikartojančias turinio problemas.
- Padarykite URL aprašomuosius, trumpus, turtingus raktinius žodžius, jei įmanoma, ir venkite raidžių be raidžių.
- Nuorodų laidojimas „Javascript“ / „Flash“ / „Silverlight“; taip pat nelaikykite turinio.
- Pasikartojantis turinys
- Raktinių žodžių įdaras
- Maskavimas – praktika rodyti paieškos variklių tikrintuvams kitokį turinį nei lankytojai.
Vietinio verslo atstovavimo „Google“ gairės
Jei įmonė, kuriai dirbate SEO, veikia vietoje, ne parduotuvėje, ar važiuoja į klientų vietas teikti paslaugų, ji gali būti įtraukta į „Google“ Business. Tokioms vietinėms įmonėms „Google“ turi gaires, reglamentuojančias, ką turėtumėte ir ko neturėtumėte daryti kurdami ir tvarkydami šiuos įrašus.
Pagrindiniai principai:
- Įsitikinkite, kad turite teisę įtraukti į „Google“ mano verslo indeksą; privalote turėti fizinį adresą, net jei jis yra jūsų namų adresas, ir klientus privalote aptarnauti akis į akį arba jūsų vietoje (pvz., mažmeninės prekybos parduotuvėje), arba pas juos (pavyzdžiui, santechniko)
- Sąžiningai ir tiksliai atspindėkite visus jūsų vietinio verslo duomenų aspektus, įskaitant jų pavadinimą, adresą, telefono numerį, svetainės adresą, verslo kategorijas, darbo valandas ir kitas funkcijas.
Dalykai, kurių reikia vengti
- „Google“ mano verslo įrašų, skirtų netinkamiems subjektams, kūrimas
- Neteisingai pateikiama bet kuri pagrindinė verslo informacija, įskaitant įmonės pavadinimo „įdarymą“ geografiniais ar paslaugų raktiniais žodžiais arba suklastotų adresų sąrašų kūrimą.
- Piktnaudžiavimas „Google“ mano verslo įrašo apžvalgos dalimi, suklastojus teigiamus jūsų verslo atsiliepimus arba suklastotus neigiamus konkurentų atsiliepimus
Vietinis, nacionalinis ar tarptautinis SEO?
Vietos įmonės dažnai nori įvertinti vietinius raktinius žodžius, pvz., „[Paslauga] + [šalia manęs]“ arba „[paslauga] + [miestas]“, kad pritrauktų potencialius klientus, ieškančius produktų ar paslaugų konkrečioje vietoje kuriuos jie jiems siūlo. Tačiau ne visi verslai veikia vietoje. Daugelis svetainių neatstovauja vietove pagrįsto verslo, o tikslines auditorijas taiko nacionaliniu ar net tarptautiniu lygiu.
Vartotojo ketinimų vykdymas
Jei žmogus ieško „juostų“, ar jis ketina rasti muzikinių grupių, vestuvių juostų, juostinių pjūklų ar dar ką nors?
Jūsų, kaip SEO, užduotis yra greitai pateikti vartotojams norimą turinį tokiu formatu, kokio jie nori.
Įprasti naudotojų ketinimų tipai:
Informacinis: informacijos paieška. Pavyzdys: „Koks yra geriausias fotografavimo nešiojamojo kompiuterio tipas?“
Navigacinė: konkrečios svetainės paieška. Pavyzdys: „Apple“
Sandoris: ieškoma norint ką nors nusipirkti. Pavyzdys: „geri„ MacBook “profesionalų pasiūlymai“
Galite įžvelgti vartotojo ketinimus, ieškodami „Google“ norimo (-ų) raktinio (-ių) žodžio (-ių) ir įvertinę dabartinį SERP. Pavyzdžiui, jei yra nuotraukų karuselė, labai tikėtina, kad žmonės, ieškantys to raktinio žodžio, ieško nuotraukų.
Tinkamo, aukštos kokybės turinio pateikimas savo svetainėje padės jums užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose, o dar svarbiau – įtvirtins pasitikėjimą ir pasitikėjimą jūsų internetine auditorija.
Prieš atlikdami bet kurį iš jų, pirmiausia turite suprasti savo svetainės tikslus, kad įgyvendintumėte strateginį SEO planą.
Žinokite savo svetainės / kliento tikslus
Kiekviena svetainė yra skirtinga, todėl skirkite laiko tam, kad iš tikrųjų suprastumėte konkrečios svetainės verslo tikslus . Tai padės ne tik nustatyti, į kurias SEO sritis turėtumėte orientuotis, kur stebėti konversijas ir kaip nustatyti etalonus, bet ir padėti sukurti pokalbio taškus derantis dėl SEO projektų su klientais, viršininkais ir pan.
SEO gali padėti jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose ir dėl to pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę, tiesiog reitingavimas ir srautas yra priemonė tikslui pasiekti. Reitingas yra mažai naudingas, jei niekas nespustelėja jūsų svetainės, ir mažai naudos didinti srautą, jei tuo srautu nepasiekiamas didesnis verslo tikslas.
Pavyzdžiui, jei vykdote potencialių klientų generavimo svetainę, ar norėtumėte:
- 1 000 lankytojų per mėnesį ir 4 žmonės užpildo kontaktinę formą? Arba …
- 300 mėnesio lankytojų ir 50 žmonių užpildo kontaktinę formą?
Jei naudojate SEO srautui į savo svetainę nukreipti konversijų tikslais, tikimės, kad pasirinkote pastarąjį! Prieš pradėdami SEO, įsitikinkite, kad nustatėte savo verslo tikslus, tada naudokite SEO, kad padėtumėte juos pasiekti, o ne atvirkščiai.