seo adwords
Kaip SEO ir „Adwords” veikia kartu?
Bene didžiausia SEO ir „Google Adwords” sinergija yra raktažodžių gausa, kurią gali atrasti „Pay Per Click” kampanija. Kadangi „Google” nebesiūlo paieškos raktažodžių, dėl kurių į svetainę patenka organinis srautas, SEO sumažino potencialių raktažodžių matomumą
SEO optimizavimas padeda iškelti svetainę į aukštesnes organinių paieškų pozicijas, kad ji užimtų aukštesnę vietą, kai klientai įveda su jūsų turiniu susijusias užklausas. Skelbimai leidžia pasirinkti konkrečias raktažodžių frazes ir sukurti skelbimą, kuris reklamuoja jūsų svetainę ir turinį tiems, kurie naudoja šiuos raktažodžius.
Kaip SEO ir PPC veikia kartu?
SEO – tai metodas, kuriuo siekiama padidinti svetainės organinį srautą didinant matomumą ir svetainės autoritetą. Kita vertus, mokama reklama (PPC) siekiama generuoti lankytojų srautą per kruopščiai sukurtus ir tikslingai nukreiptus skelbimus paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose ir kitose populiariose interneto vietose.
Ar „Google AdWords” padeda SEO?
PPC reklamos sprendimas, pavyzdžiui, „Google Ads”, neduoda tokių pačių rezultatų kaip SEO ir nepagerins jūsų organinės paieškos pozicijų. Vietoj to „Google Ads” gali padėti rodyti savo skelbimus potencialiems klientams būtent tuo metu, kai jie ieško tokios įmonės kaip jūsų
Ar PPC turi įtakos SEO?
Įvairių skaitmeninės rinkodaros strategijų, tokių kaip PPC ir SEO, taikymas yra ne tik protingas, bet ir išskiria jūsų įmonę iš kitų. Į šį klausimą yra kiek sudėtingas atsakymas. Tačiau trumpai tariant, ne, PPC nepadeda SEO rezultatams… bent jau ne tiesiogiai..
Ar kokybės balas turi įtakos SEO?
Jei kokybės balas gali būti toks pat, nepriklausomai nuo to, ar „Google” net indeksuoja puslapį, ar ne, SEO negali būti toks svarbus. Trečiasis kokybės balo elementas yra jūsų skelbimo kopijos tinkamumas. Galite tai įsivaizduoti kaip tiltą tarp raktinių žodžių ir nukreipimo puslapių.