Kodėl jūs darote SEO – nesvarbu, ar esate agentūra, daranti tai klientui, ar laisvai samdoma įmonė, dirbanti savo svetainėje, ar smulkaus verslo savininkė, bandanti SEO pirmą kartą.

Svyravimo veiksniai

Kaip sužinoti, ar jūsų SEO tikrai veikia, nėra lengva sužinoti, ypač atsižvelgiant į visus svarbius veiksnius. Taigi suskirstysiu jį pagal pagrindinius svyravimo veiksnius. Daugumos jų jūs negalite tiesiogiai kontroliuoti:

  1. Svetainės pakeitimai
  2. „Google“ pakeitimai

Iš esmės yra du pagrindiniai dalykai, kuriuos turėtumėte naudoti, kad įsitikintumėte, jog jūsų SEO veikia, ir tai yra raktinių žodžių reitingai ir srautas . Norint pasirinkti raktinius žodžius siūlau paskaityti čia kaip atilikti tyrimą https://kasyraseo.lt/raktazodziu-tyrimai/

1) Raktinių žodžių reitingai

Žinojimas, kur jūsų raktiniai žodžiai yra paieškos rezultatuose, yra pagrindinis jūsų SEO pastangų rodiklis. Be judėjimo, net jei jūsų svetainė yra nauja, reiškia, kad jūs visiškai nedarote SEO.

Jei jūsų raktinių žodžių reitinge yra tam tikrų svyravimų per pirmuosius tris mėnesius, tai gerai. Paprastai tai reiškia, kad jūsų SEO pastangos pradeda veikti. Tikslas yra tai, kad 6 mėnesį esate pirmajame savo tikslinių raktinių žodžių paieškos rezultatų puslapyje.

Štai kodėl debesyje esantis reitingų stebėjimo įrankis yra ypač naudingas laikant tikslinių raktinių žodžių skirtukus ir kur jie yra paieškos rezultatuose.

2) Srautas

Tiesioginė raktinių žodžių reitingavimo pasekmė yra srautas. Įtraukimas į didelę konkurenciją turinčius raktinius žodžius turėtų reikšti papildomą srautą. Nedidinant srauto, jūsų SEO pastangos, tiesiai šviesiai tariant, yra nenaudingos.

Srauto padidėjimas priklauso nuo svetainės nišos. Mes suskirstėme į svetaines, kurių srautas per kelerius metus padidėjo daugiau nei 6500%, į svetaines, kurios per tą patį laikotarpį sulaukė tik 300%. Kad ir koks būtų srauto padidėjimas, svarbiausia žaidimo pabaigoje yra jo gaunamos pajamos.

Svetainės pakeitimai

Tai yra dalykai, kuriuos tiesiogiai veikiate. Jūsų svetainės greitis per talpyklą, CDN, asinchroninį scenarijų įkėlimą ir kt. Jūsų temos pagrindai, struktūrizuotų duomenų žymėjimai, metažymos ir pan. Dalykai, kuriuos galėtumėte kuo geriau optimizuoti, kad teigiamai paveiktumėte savo SEO ir raktinių žodžių reitingą.

Reikia daugiau informacijos kreipkitės i kontaktus