SEO etsy paslaugos
„Etsy” SEO buvo populiarus daugelio šios prekyvietės prekiautojų investicijų pasirinkimas. Atėjo laikas pasivyti tendencijas ir sutelkti dėmesį į šį savo verslo aspektą. Kodėl? Tai gali padėti jums automatizuoti „Etsy” parduotuvės augimą ir išsiskirti iš minios.
Etsy SEO paslaugos
Etsy SEO – tai internetinės parduotuvės matomumo didinimo procesas paieškos sistemose, pavyzdžiui, „Google” arba pačios „Etsy” paieškos sistemoje. SEO gali būti sudėtingas uždavinys, ypač dėl to, kad paieškos sistemos nuolat keičia vartotojų paieškos būdus. Todėl „Etsy” pardavėjai turėtų turėti pagrindinį supratimą apie geriausią SEO praktiką. Tai padeda optimizuoti jų verslą paieškos sistemai ir pasiekti, kad jų prekės pasiektų daugiau potencialių klientų.
Nežinote, kaip padaryti savo „Etsy” parduotuvę labiau pritaikytą SEO? Šiame straipsnyje sužinosite, kaip veikia „Etsy” paieška ir kokie veiksniai lemia paieškos reitingą. Tada pasidalysime 8 naudingais SEO patarimais, kuriuos naudodamas bet kuris „Etsy” pardavėjas gali palengvinti pirkėjams rasti savo skelbimus.
Kaip veikia „Etsy” paieška
„Etsy” paieška yra galingas įrankis, kuris sujungia pirkėjus su jų ieškomais daiktais, todėl jiems paprasta įsigyti.
Pasak „Etsy SEO”, paieškos procesas skirstomas į 2 etapus – užklausos atitikimą ir reitingavimą. Štai trumpa apžvalga:
Užklausos atitikimas: kai pirkėjas įveda paieškos terminą, „Etsy” patikrina, ar inventoriuje yra sąrašą, atitinkantį tą terminą.
Reitingavimas: „Etsy” vertina atitinkančius sąrašus pagal 8 pagrindinius veiksnius:
Aktualumas: Sąrašai gali būti rodomi paieškos rezultatuose, jei jų žymos, pavadinimai, kategorijos ir atributai atitinka naudotojo paieškos frazę. Tiksliai sutampantys raktažodžiai paieškos rezultatuose užima aukštesnę vietą.
Įtraukimo kokybės balas: Tai iš esmės rodo, kaip efektyviai jis transformuojamas. Etsy naudoja užuominas, kad nustatytų, kiek įdomus yra skelbimas. Taigi kuo daugiau žmonių peržiūrės ir įsigis skelbimą, tuo aukštesnis bus jo kokybės balas.
Pakartotinumas: Kaip neseniai buvo sukurtas prekės skelbimas. Kai sukuriamas naujas skelbimas, „Etsy” ribotam laikui jį pakelia paieškos rezultatuose. Tai veiksmingas būdas, padedantis nustatyti jo kokybės balą.
Klientų ir rinkos patirties balas: Kiekvienas verslas turi balą, kuris daro įtaką jo pozicijai, atsižvelgiant į klientų atsiliepimus, tai, kiek išsamus jūsų parduotuvės skyrius „Apie”, ir visus neigiamus komentarus.
Pristatymo kaina: Tai svarbus veiksnys, darantis įtaką naudotojo sprendimui pirkti. Etsy teikia pirmenybę įmonėms, kurios siunčia nemokamai arba siūlo nemokamo siuntimo užtikrinimą JAV klientams.
Vertimas ir kalba: Visa parduotuvės informacija turi būti ta kalba, kurią pasirinkote kurdami „Etsy” paskyrą.
Parduotuvės vieta: Į pardavėjo vietą atsižvelgiama ES, Australijoje ir Kanadoje, o vietinės prekės paieškos rezultatuose rodomos šiek tiek aukščiau. Be to, vieta nėra veiksnys atliekant paieškas kitose šalyse.
Pirkėjo įpročiai: Paieškos rezultatai taip pat pritaikomi kiekvienam pirkėjui. Etsy analizuoja, ko klientai nori, ir rodo jiems tai, ką jie greičiausiai pirks.
„Etsy SEO” taip pat naudoja savo kontekstinio reitingavimo (CSR) technologiją, kad įvertintų sąrašus. Remiantis pirkėjų pageidavimais visoje „Etsy”, CSR padeda rodyti atitinkamus sąrašus, kurie greičiausiai bus nupirkti.
SEO Etsy patarimai
Pakeiskite savo „Etsy” parduotuvės pavadinimą, kuris apibūdina jūsų produktus.
Parduotuvės pavadinimas – tai trumpas jūsų verslo aprašymas, leidžiantis klientams sužinoti, ką gaminate ir parduodate.
Pasinaudokite galimybe tinkamai pavadinti savo parduotuvę. Šis pavadinimas taps jūsų parduotuvės puslapio pavadinimu ir bus pirmasis tekstas, kurį pamatys naudotojas, apsilankęs jūsų parduotuvėje. Turėtumėte pagalvoti apie pavadinimą, kuris atspindėtų jūsų parduodamų daiktų rūšį, pavyzdžiui, „Greatest soaps in US” parduoda muilo gaminimo įrankius „Etsy”.
Jei žinote, kad klientai ieškos jūsų produktų ieškodami jūsų tikrojo vardo, įtraukite savo vardą į parduotuvės pavadinimą, kad jie galėtų greitai jus rasti. Jei esate „Etsy” naujokas, peržiūrėkite mūsų 10 geriausiai parduodamų prekių, kad galėtumėte pradėti iš naujo.
Naudokite pagrindinius ir svarbius raktažodžius
Kaip raktažodžiai veikia „Etsy” paieškoje
Norėdami pradėti, turite suprasti, kaip „Etsy SEO” apskaičiuoja, kurie sąrašai bus rodomi paieškos rezultatuose. Etsy prekės turi atitikti naudotojo paieškos frazes, o tikslūs atitikmenys paieškos rezultatuose bus rodomi aukščiausiai. Jei klientas ieško „gyvūnų lipdukų”, paieškos metu bus rodomi visi elementai, kurių sąrašo žymose arba pavadinimuose yra ir „animal”, ir „lipdukas”. Sistema pakeis šiuos daiktus tinkamiausia tvarka pagal raktinius žodžius.
Štai į ką „Etsy SEO” atsižvelgia reitinguodama paieškos rezultatus:
Tikslus frazių atitikimas yra veiksmingesnis nei atskirų paieškos frazių atitikimas. Pavyzdžiui, „animal sticker” (liet. gyvūno lipdukas) turės pirmenybę prieš „animal” (liet. gyvūnas) arba „sticker” (liet. lipdukas) atitikmenį.
Kai paieškos frazė yra ir pavadinime, ir skelbimo žymose, „Etsy” mano, kad toks skelbimas yra svarbesnis nei tas, kuriame paieškos frazė yra tik žymose arba pavadinime.
Žodžiai pavadinimų pradžioje yra svarbesni nei žodžiai pabaigoje. Pavyzdžiui, „gyvūnų lipdukas atsparus vandeniui” bus vertinamas geriau nei „vandeniui atsparus gyvūnų lipdukas”.
Etsy sąrašų raktažodžių paieška
Rinkdamiesi raktinius žodžius, kurie geriausiai tiks jūsų paieškos sąrašams, turėtumėte atsižvelgti į save kaip į pirkėją. Pabandykime iškelti keletą klausimų, pavyzdžiui, „Kokius terminus naudotumėte ieškodami konkretaus produkto?”. Geriau tuos raktažodžius išbandykite įvesdami juos į „Etsy” paieškos juostą ir pažiūrėkite, kas pasirodys, kad nustatytumėte, ar jie tinka.
Dar vienas „Etsy” SEO patarimas – taip pat turėtumėte apsvarstyti ilgus uodegos raktažodžius arba specifinius terminus. Taip yra todėl, kad juose mažesnė konkurencija, o žmonės, ieškantys būtent to, ko nori, yra labiau linkę pirkti.