SEO mažam verslui
Ar SEO terminas jus gąsdina? Mes norime išdėstyti labai paprastą vadovą, daugiausia dėmesio skiriant elementams, kurie suteiks jums didžiausią sprogimą jūsų SEO optimizacijai.
Mes paaiškinsime 1) Kas yra SEO, 2) Kodėl SEO yra svarbus jūsų smulkiajam verslui ir 3) Parodykite, kaip SEO atlikti savo svetainę, pateikdami 6 neprotingus patarimus.
Mes suprantame gilų ir platų paieškos sistemų optimizavimo pasaulį. Viskas buvo supaprastinta ir aiškiai pasakyta, kad jums tereikia vadovautis paprastu mažų įmonių interneto svetainių SEO vadovu. Kai kurie iš šių dalykų turės tiesioginį poveikį, o kiti ilgainiui atsipirks. Gerai, pradėkime nuo greito apžvalgos.
Kas yra SEO paieškos sistemų optimizavimas?
Paieškos sistemos optimizavimas arba SEO yra strategija ir taktikos rinkinys, naudojamas norint padidinti lankytojų skaičių svetainėje, norint gauti aukštą vietą paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, paieškos rezultatų puslapyje.
Kaip veikia paieškos sistema (pvz., „Google“)?
Paieškos variklis turi tris pagrindines funkcijas: 1) tikrinti internetą, 2) kurti indeksą, priskirti svorį potencialiems paieškos rezultatams ir 3) pateikti paieškos vartotojams reitinguotą svetainių, kurias jie nustatė, sąrašą. Svarbiausias.
Tokia paieškos sistema, kaip „Google“, išnaršo visą internetą, ji seka kiekvieną nuorodą, kad sukurtų išsamiausią pasaulio reitingą kiekvienoje svetainėje, ir tada naudoja savo algoritmą, kad reitinguotų tuos puslapius pagal aktualumą. Taigi kitą kartą, kai ieškosite „Skyrybų teisininkas“, „Geriausias visais varomais visureigiais“, „Geriausias„ Apple Pie ““, „Google“ pateiks išrūšiuotą svarbiausių rezultatų sąrašą viename puslapyje, tai yra 1 puslapis. , čia norite būti.
Strategijos ar taktikos naudojimas siekiant pagerinti jūsų svetainės reitingą šiuose paieškos rezultatuose yra laikomas paieškos variklio optimizavimu.
Kodėl SEO (paieškos sistemų optimizavimas) yra svarbus jūsų smulkiajam verslui?
Per dieną yra gerokai daugiau nei 6,1 milijardo „Google“ paieškų, ir šis skaičius auga. Šiais laikais klientai neatidaro telefonų knygos ar geltonų puslapių, neskambina draugui, o google. Jie ieško vietų, kur keliauti, restoranuose, kuriuose galėtų apsilankyti, kur susitvarkyti savo automobilį, koks advokatas vykdo tarpininkavimą ir visų kitų rūšių verslo ar paslaugų, kurias galite įsivaizduoti. Jei norite, kad jūsų įmonė ir toliau pritrauktų naujų, kokybiškų klientų, turite būti rodomi „Google“ rezultatuose.
Patikrinkite tai … 43% žmonių „Google“ tyrinėja vietinį verslą prieš eidami į savo parduotuvę pirkti produkto neprisijungę.
Pasirodymas „Google“ yra skirtumas tarp pasirodymo ar palaidojimo už savo konkurentų.
Kuo daugiau matomumo gaunate optimizuodami savo svetainę paieškos sistemoms, tuo daugiau jūsų svetainės matomumo, tuo daugiau lankytojų ir galų gale galite pritraukti daugiau klientų.
Dabar mes pasirengę pasinerti į šią paprastą vadovėlį, kuriame paaiškinti 6 paprasti būdai, kaip pagerinti jūsų SEO.
Atminkite, kad tai yra procesas, o magija nevyksta per naktį. Negarantuosime, kad rytoj pateksite į pirmąjį „Google“ puslapį, tačiau šie pradedančiųjų SEO patarimai tikrai padės jums teisingą kelią.
1. Apibrėžkite vieną labai aiškų tikslinį raktinį žodį / frazę savo verslui
Reitingavimas pagal populiarius (ir vertingus) raktinius žodžius reikalauja šiek tiek darbo, todėl svarbu galvoti apie tai, ką nori įvertinti jūsų verslas, ir būti labai konkrečiam. Pvz. Jei esate santuokos nutraukimo advokatas Toronte, tikriausiai norite įvertinti srautą turinčius raktinius žodžius, pvz., „Skyrybų advokatas Toronte“.
- Taikykite pagal pasiekiamą raktinių žodžių frazę, todėl bus beveik neįmanoma gauti jūsų svetainės reitingą tokiam terminui kaip „pigus viešbutis“. Jūs norite šiek tiek susiaurinti savo dėmesį ir sujungti savo kompetencijos sritį su savo prekės ženklu arba vieta, kuriai reitingas yra daug geresnis. Pagalvokite apie tai, ką darote + Vieta. Pvz. „Skyrybų teisininkas Toronte“ arba „Automobilių remontas Otavoje“.
- Lengviau bus atlikti vieną svarbiausią raktinių žodžių / frazių tikslą visoje jūsų svetainėje. Niekada nepamirškite savo svarbiausio / svarbiausio raktinio žodžio ir sukurkite visa kita, kad jį palaikytumėte.
2. Pridėkite visų pagrindinių puslapių meta pavadinimus ir aprašus
Puslapio meta įtraukimas į jūsų svetainę padeda paieškos sistemoms ir vartotojams geriau suprasti, kokio tipo turinys yra jūsų tinklalapyje. Yra trys pagrindinės žymos: 1) Pavadinimas, 2) Aprašymas ir 3) Raktiniai žodžiai. Svarbiausia atnaujinti savo puslapio meta pavadinimą ir puslapio meta aprašą. Raktiniai žodžiai nebėra svarbūs SEO, todėl jų nepaisysime.
- Puslapio meta gali būti pridėta prie jūsų svetainės naudojant HTML arba per redaktorių jūsų svetainės TVS. Paklauskite savo svetainės teikėjo, kaip redaguoti jūsų puslapio meta, ir vadovaukitės toliau pateiktomis paprastomis formulėmis dėl pavadinimo ir aprašo turinio.
- Pavadinimas tegus yra laikomas vienu iš svarbiausių elementų, kaip optimizuoti savo svetainę. Dauguma paieškos sistemų ypatingą dėmesį skiria raktiniams žodžiams, atsirandantiems pavadinimo žymoje. Be to, paieškos sistemos paprastai rodo pavadinimo žymos turinį savo paieškos rezultatuose. Norite naudoti aprašomąjį pavadinimą, kuriame aiškiai ir glaustai paaiškinta, ką siūlo jūsų įmonė ir koks turinys yra kiekviename konkrečiame puslapyje. Laikykite maždaug 55 simbolių ilgį, kad paieškos variklis nenutrumpintų (bijojo …).
- buv. „Anderson Law yra ekspertai skyrybų teisininkai Toronte“. Matote, kad pavadinimo žymai naudojome paprastą „Kas, ką“, „Kur“ formulę.
- Aprašymas meta žymeles , turėtų būti naudojamas praplėsti pavadinimą ir glaustai paaiškinti, pobūdį ir turinį tinklalapio. Tai papildo jūsų SEO skatindama spustelėti paieškos rezultatų sąrašus ir „Google“ paieškos rezultatuose ji rodoma po pavadinimo žyma. Pabandykite ir parašykite aprašą, kad jis būtų informatyvus, turtingas raktiniais žodžiais ir įtikinamas, kad paskatintumėte ką nors apsilankyti jūsų svetainėje. Iš viso išlaikykite maždaug 155 simbolius.
- Mes teikiame sąžiningą šeimos, vaikų apsaugos ir turto įstatymą Toronte, Etobikoke ir Misisaugoje. Kreipkitės į nemokamą konsultaciją.
3. Atnaujinkite savo puslapio URL, kad būtų daug raktinių žodžių
Raktiniai žodžiai jūsų domeno pavadinime gali neturėti tiek daug reikšmės pagal paieškos reitingą, kiek anksčiau, tačiau raktinio žodžio naudojimas domeno varde vis tiek padės „Google“ indeksuoti jūsų aktualumą. Norėdami tai padaryti, įsitikinkite, kad jūsų šliužai yra aiškūs ir tinkami jūsų verslui. Kas yra šliužai? Jie yra tikslus jūsų svetainės puslapio adresas, todėl juos optimizuoti yra labai paprasta.
- Kaip ir raktinių žodžių pasirinkimas, pasirinkite šliužą atsižvelgdami į tai, ko ieško jūsų tikslinė auditorija (ir jei tai tinka organiškai, įtraukite į raktinį žodį).
- Atnaujinkite savo puslapio URL iš beprasmių ne paieškai tinkamų nuorodų, pvz., „AndersonDivorceLawyers.com/services“, į kažką panašaus į „AndersonDivorceLawyers.com/seperation-agreement-services“
Patarimas: Domeno vardas, prasidedantis jūsų raktiniu žodžiu, gali būti labiau paskatintas svetainėse, kurios naudoja raktinį žodį savo domeno viduryje.
4. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems.
„Google“ dabar atsižvelgia į jūsų svetainės patogumą mobiliesiems ir tai gali turėti įtakos jūsų paieškos reitingui. Šis pokytis įvyko 2015 m. Balandžio 21 d. Ir sukėlė smūgio bangas visame SEO pasaulyje, turėdamas pakankamai įtakos, kad būtų sukurtas „Mobile-Geddon“. Šiuo metu tai daro didesnę įtaką paieškos mobiliesiems rezultatams, tačiau pasaulis ir toliau pereina nuo darbalaukio prie mobiliojo, todėl logiška manyti, kad laikui bėgant mobiliesiems tinkama svetainė taps tik svarbesnė.
- Patikrinkite, ar jūsų svetainė yra jautri, nesunku, galite naudoti šį mobiliesiems pritaikytą testą savo svetainei .
- Norėsite atnaujinti savo svetainę, kad ji būtų pritaikyta mobiliesiems. Kreipkitės į esamą svetainės teikėją ir paklauskite, ar jūsų svetainė yra jautri ir (arba) tinkama mobiliesiems. Jei ne, paklauskite jų, kiek reikės jį konvertuoti. Turėtumėte tikėtis, kad mokėsite maždaug pusę to, kas iš pradžių buvo mokama už jūsų svetainę. Jei kyla problemų, susisiekite su komanda čia, „Beam Local“, nes visos mūsų svetainės yra jautrios ir pritaikytos mobiliesiems.
5. Įpilkite šviežio, aktualaus turinio reguliariai
„Google“ tai vadina kofeinu , ir kaip ir triukšmas, kurį gaunate iš rytinės kavos, jis naudojamas norint pagerinti paieškos reitingus. Siekdama paskatinti paieškos rezultatus, „Google“ dabar atsižvelgia į naujausią laiką. Už tai, kad dažnai skelbiate ir atnaujinate savo svetainę, „Google“ apdovanoja jūsų pastangas teikdama pirmenybę jūsų turiniui jo paieškos rezultatuose. Iš tikrųjų taip paprasta, todėl pateikiame kelias greitas ir paprastas idėjas, ką galėtumėte pridėti prie savo svetainės.
- Į savo svetainę įtraukite naują (arba atnaujinkite esamą) produkto / paslaugos puslapį. Net jei jau turite puslapį, skirtą savo produktams / paslaugoms apskritai, pridėkite naują puslapį, kuriame išsamiau aprašoma konkretus jūsų siūlomas produktas ar paslauga. Pavyzdžiui, tarkime, kad siūlote teisinę paslaugą Toronte ir specializuojatės skyrybų srityje – galite išsamiau išsiaiškinti puslapį pavadinimu „Skyrybų teisininkų paslaugos pagal Andersono įstatymą Toronte“.
- Pridėkite atsiliepimų, jei jau turite, pridėkite naujų. „Google“ (ir klientai) norėtų matyti naujausius atsiliepimus, o ne prieš 5 metus.
- Pridėkite atnaujintą biografijos puslapį, mes turime šabloną, kurį galite rasti čia parašytame straipsnyje .
- Įtraukite naujausius projektus į portfelio puslapį (statybos, dizaino ar susijusiose srityse).
- Sukurkite tinklaraštį – nebijokite, kad tai lengva. Parašykite straipsnį apie tai, kodėl pradėjote savo verslą, arba parašykite įrašą, kokio tipo darbus norite atlikti ateityje. Nepraraskite savo „vieno labai aiškaus tikslinio raktinio žodžio / frazės savo verslui“ svetainės. Nežinote nuo ko pradėti? Peržiūrėkite # 9 mūsų sąraše , mes apžvelgėme, kaip galite lengvai pradėti naudotis savo tinklaraščiu.
6. Optimizuokite savo svetainės vaizdus SEO (įskaitant failo dydį, failo pavadinimą ir „Alt“ žymą).
Vaizdų optimizavimas paieškai yra toks pat svarbus, kaip ir svetainės turinio optimizavimas. Būkite pasirinktinis, kai pridedate vaizdus, ir būtinai pridėkite tinkamus elementus prie 1) Padėkite „Google“ algoritmui suprasti, ką vaizduoja jūsų atvaizdas, ir 2) Padėkite savo vartotojo patirčiai padidinti savo reitingą. Parašėme dar vieną straipsnį apie tai, kaip padaryti puikų fotografavimą savo svetainėje, kurioje paliečiamas SEO, verta patikrinti.
- Visų pirma įsitikinkite, kad jūsų vaizdas yra tema. Kaip jau minėjome, kaip fotografuoti savo svetainę , nieko nėra blogiau už metaforinius vaizdus – jie nepalaiko jūsų svetainės kopijos ir neveikia, kad jūsų svetainė būtų rasta.
- Norite, kad „Google“ žinotų, koks yra jūsų atvaizdas, ir nereikia į tai žiūrėti. Jei norite failo pavadinimo, naudokite glaustą vaizdo aprašymą. Jei jūsų atvaizdas yra smulkaus verslo savininkas, sėdintis prie stalo, nenaudokite tokio pavadinimo kaip „DSC1387.jpg“. Vietoj to naudokite ką nors tiesiai į tašką, pvz., „Smulkus verslas-savininkas-prie stalo.jpg“.
- Kiekvienam vaizdui visada pridėkite „Alt Tag“ (arba atributų žymas). Jie yra svarbūs, nes jie yra dar vienas jūsų svetainės atributas, kuris įvertina jūsų paieškos reitingą „Google“. Pabandykite paminėti (arba perfrazuoti) „Alt“ žymoje savo puslapio temą, aprašydami paveikslėlį, ty „Andersono šeimos teisės užduočių komanda“.
- Sumažinkite failo dydį ir mastelį. Atrodo, kad „išrankus“, bet jei turite vaizdą, kurio dydis 2500 × 1500 taškų, o savo svetainėje rodote kaip 250 × 150, vis tiek reikia įkelti visą dydį. Ką tai turi bendro su SEO? Vartotojo patirtis yra įtraukta į jūsų paieškos reitingo indeksą. Didelių vaizdų įkėlimas trunka ilgiau, o tai kenkia jūsų vartotojo patirčiai. Taigi, jei puslapis užtrunka šiek tiek laiko, nes jūsų vaizdai yra per dideli, tai prieštaraus jūsų reitingui.
Patarimas: „ Gimp“ yra puiki nemokama nuotraukų redagavimo paslauga. Jis gali būti naudojamas net šiek tiek sudėtingesniems pakeitimams. „Gimp“ gali lengvai keisti spalvas, dydžius, iškraipyti ir patobulinti nuotraukas.
7. Ko vengti – būsite nubaustas, jei bandysite agresyviai šlamšti internetą šiomis „Juodosios kepurės“ taktikomis.
Tikimės, kad naudodamiesi mūsų lengvais patarimais, mažiau gąsdinsite SEO strategijomis ir greičiausiai išvengsite „lengvai“ naudojant „Black Hat“ SEO taktiką. „Black Hat“ nurodo pernelyg agresyvią SEO taktiką, kuri iš esmės bando apgauti algoritmą, kad pagerintų jūsų paieškos reitingą. Tai 100% paieškos variklis, o ne galvojimas apie poveikį auditorijos suvokimui apie jūsų svetainę, taigi ir jūsų verslą. Gerai pagalvokite prieš bandydami (arba samdydami bet kurį, kuris bando) bet kurią iš šių taktikų – tikrai nenorite rizikuoti „Google“ nubausti.
- Raktinių žodžių užpildymas – tam tikras per didelis raktinių žodžių tankis jūsų puslapyje atrodys įtartinas paieškos varikliui ir iš tikrųjų „Google“ gali sukelti „šlamšto“ ar „kenkėjiško turinio“ pavojaus signalą. Raktinius žodžius naudokite tik tada, kai jie natūraliai įsipina į jūsų turinį.
- Pasikliaudami socialinių žymių, katalogų pateikimo, straipsnių sukimo ir svečių paskelbimo per turinio ūkius naudojimu – ši taktika skraidė, tačiau „Google“ susigaudė ir ėmė žvelgti į geresnę vartotojo patirtį, pasverdama turinį ir nuorodų kokybę, o ne kiekį. Kiekvienas, besiremiantis šia taktika, neturi ryšio ir pakenks jūsų verslui.
- Pažada, kad per tam tikrą laiką reitinguosite tam tikrą skaičių – „Google“ algoritmas visada keičiasi, SEO reikia daug laiko ir laiko, norint suprasti raktinius žodžius, kuriuos konkurentai jūsų srityje reitinguoja ir ko ieško jūsų tikslinė auditorija. Pirmojo puslapio reitingavimas per mėnesį skamba per gerai, kad būtų tiesa, nes taip yra.
- Eismo garantavimas – SEO yra tiek pat menas, kiek mokslas; kiekvienas, kuris garantuoja jums tam tikrą srauto lygį arba „jūsų pinigus atgal“, akivaizdžiai remiasi nesąžininga taktika, kad tai padidintų (pvz., paspaudimų ūkiuose). Tai gali būti viliojanti, tačiau jei į savo svetainę nepateksite tinkamos auditorijos, vis tiek srautas bus nenaudingas.
- Suklastotų socialinės žiniasklaidos paskyrų kūrimas – savaime suprantama, jei kas nors siūlo sukurti jums sekėjų, venkite.
Apibendrindami, mes padėjome atsakyti į tokius klausimus kaip „Kas yra SEO?“, „Kodėl SEO yra svarbus mažam verslui?“, Ir mes jums pateikėme paprastą vadovėlį, kaip jūs galite atlikti SEO savo svetainę.
Tikimės, kad jūsų terminas SEO nebegąsdina, dabar net galite pagalvoti, kad tai nėra taip sunku, kaip kad buvo. Taigi kitą kartą, kai sulauksite šalto SEO pardavėjo skambučio, žadančio aukščiausią „Google“ reitingą, galėsite atsilaikyti.
Suprantame, kad esate smulkaus verslo savininkas, o ne sertifikuotas SEO rinkodaros specialistas, todėl pradedame nuo pat pradžių. Tai yra jūsų pradedančiųjų SEO patarimai. Mes stebėsime tarpinį lygį, kad galėtumėte po truputį tobulinti savo žinias ir taktiką. Tai tik vienas žingsnis siekiant pasinaudoti savo smulkaus verslo svetaine, kad padėtumėte augti kaip verslui. Patikrinkite likusį mūsų centrą, kur rasite greitesnius ir paprastesnius būdus tapti geresniu verslu .