SEO mokymai – 2023 { Nemokami }

Sveiki atvykę į SEO mokymosi kelionę!

Šie seo mokymai apima: nuo terminų ir frazių (raktažodžių), galinčių generuoti kvalifikuotą srautą į jūsų svetainę, paieškos sistemoms patogios svetainės kūrimo iki nuorodų kūrimo ir unikalios jūsų svetainės vertės rinkodaros.

Paieškos sistemų optimizavimo pasaulis yra sudėtingas ir nuolat besikeičiantis, tačiau galite lengvai suprasti pagrindus, o net ir nedidelės SEO žinios gali turėti didelę reikšmę. Nemokami SEO mokymai Lietuvoje reta reiškinys, tačiau laikas tai pakeisti.

Suderinkite šią informaciją su praktika ir būsite pakeliui tapti išmaniu SEO specialistu.

SEO mokymai pradžia

Kas yra seo ?

SEO reiškia „optimizavimas paieškos sistemoms”. Tai tinklalapių optimizavimas, siekiant, kad jie užimtų aukštas pozicijas „Google” ir kitų paieškos sistemų paieškos rezultatuose. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami internete, dažniau susidurs su jūsų svetaine. SEO daugiausia dėmesio skiriama pozicijų gerinimui organiniuose – dar vadinamuose neapmokamuose – paieškos rezultatuose. Jei turite interneto svetainę ir norite gauti daugiau lankytojų srauto, dėl to nekyla jokių abejonių: SEO turėtų būti jūsų rinkodaros pastangų dalis.

„Google” algoritmas

Kiekvieno rezultato aukštą vietą nustato „Google” algoritmas. Nors dalis „Google” algoritmo lieka paslaptyje, ilgametė SEO patirtis mums leido suprasti svarbiausius reitingavimo veiksnius. Šiuos reitingavimo veiksnius galima suskirstyti į dvi kategorijas:

Puslapio SEO veiksniai

Jūsų puslapių reitingą iš dalies lemia puslapio veiksniai. Puslapio SEO veiksniai – tai visi jūsų svetainėje esantys dalykai, kuriems jūs turite tiesioginės įtakos. Šie veiksniai apima techninius aspektus (pvz., kodo kokybę ir svetainės greitį) ir su turiniu susijusius aspektus, pavyzdžiui, svetainės struktūrą arba svetainės kopijų kokybę. Visi šie veiksniai yra labai svarbūs puslapio SEO veiksniai, kuriuos galite tobulinti.

Nepuslapio SEO veiksniai

Be puslapio SEO veiksnių, jūsų reitingus lemia ir keli ne puslapio SEO veiksniai. Šie veiksniai apima nuorodas iš kitų svetainių, dėmesį socialinėje žiniasklaidoje ir kitą rinkodaros veiklą, vykdomą ne jūsų svetainėje. Nors tai nėra neįmanoma, šiuos ne puslapio SEO veiksnius gali būti sunkiau paveikti. Svarbiausias iš šių ne puslapio veiksnių yra nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičius ir kokybė. Kuo daugiau kokybiškų ir svarbių svetainių, kuriose pateikiamos nuorodos į jūsų svetainę, tuo aukštesnę poziciją užimsite „Google” paieškoje.

Kitas ne puslapio veiksnys, kuris turi įtakos SEO optimizavimui, yra jūsų konkurencija, susijusi su jūsų konkretaus verslo niša. Kai kuriose nišose užimti aukštesnę poziciją yra daug sunkiau nei kitose. Todėl jūsų rinkos konkurencingumas taip pat turi didelę įtaką jūsų galimybėms užimti aukštesnę vietą.

Kaip veikia paieškos botai Google ir indeksavimas

Kaip veikia paieškos sistemos?

Paieškos varikliai atlieka tris pagrindines funkcijas:

Naršymas: Naršo internete, ieškodamos turinio, peržiūrėdamos kiekvieno rasto URL adreso kodą ir (arba) turinį.
Indeksavimas: Saugo ir tvarko turinį, rastą per naršymo procesą. Kai puslapis patenka į indeksą, jis gali būti rodomas kaip atitinkamų užklausų rezultatas.
Reitingavimas: Pateikite turinio dalis, kurios geriausiai atsako į paieškos užklausą, t. y. rezultatai išdėstomi nuo labiausiai tinkamų iki mažiausiai tinkamų.

Kas yra paieškos sistemų naršymas?

Naršymas – tai paieškos procesas, kurio metu paieškos sistemos siunčia robotų komandą (vadinamus roverius arba vorus), kad šie rastų naują ir atnaujintą turinį. Turinys gali būti įvairus – tai gali būti tinklalapis, paveikslėlis, vaizdo įrašas, PDF failas ir t. t., tačiau nepriklausomai nuo formato turinys atrandamas pagal nuorodas.

Paieškos sistemų robotai, dar vadinami vorais, ropoja iš puslapio į puslapį, kad rastų naują ir atnaujintą turinį.
Iš pradžių „Googlebot” gauna kelis tinklalapius, o tada seka šiuose tinklalapiuose esančias nuorodas ir ieško naujų URL adresų. Šokinėdamas šiuo nuorodų keliu, naršyklė gali rasti naują turinį ir įtraukti jį į savo indeksą,  didžiulę aptiktų URL duomenų bazę, kad vėliau jį būtų galima rasti, kai ieškotojas ieškos informacijos, kurią atitinka tame URL esantis turinys.

Kas yra paieškos sistemos indeksas?

Paieškos sistemos apdoroja ir saugo rastą informaciją indekse – didžiulėje duomenų bazėje, kurioje yra visas aptiktas turinys, kurį jos laiko pakankamai geru, kad galėtų pateikti ieškotojams.

Paieškos sistemų reitingavimas

Kai kas nors atlieka paiešką, paieškos sistemos savo indekse ieško labai tinkamo turinio, o tada šį turinį užsako, tikėdamosi išspręsti ieškotojo užklausą. Šis paieškos rezultatų išdėstymas pagal svarbą vadinamas reitingavimu. Apskritai galima daryti prielaidą, kad kuo aukščiau reitinguojama svetainė, tuo paieškos sistema mano, kad ji labiau atitinka užklausą.

Galima užblokuoti paieškos sistemų prieigą prie dalies arba visos svetainės arba nurodyti paieškos sistemoms, kad jos nelaikytų tam tikrų puslapių savo indekse. Nors tam gali būti priežasčių, jei norite, kad paieškos specialistai rastų jūsų turinį, pirmiausia turite užtikrinti, kad jis būtų prieinamas paieškos robotams ir būtų indeksuojamas. Priešingu atveju jis bus lygiai toks pat nematomas.

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai žingsnis po žingsnio vykdomas procesas, kuriuo siekiama pagerinti tinklalapio ar svetainės matomumą ir kokybę naudotojams interneto paieškos sistemoje. Jis taip pat vadinamas „natūraliais” arba „organiniais” rezultatais pagal naudotojų paieškos užklausą. Tai yra metodų rinkinys, kuriuo siekiama padidinti reitingo pozicijas paieškos sistemose ir interneto svetainių lankomumą.

Šioje SEO pamokoje pradedantiesiems sužinosite SEO pagrindus, pvz:

Kas yra SEO?
Kaip veikia SEO?
Kas yra On-Page ir Off-page SEO ir techninis SEO?
SEO – dizainas ir maketavimas
SEO optimizavimo būdai
Kas yra juodosios ir baltosios kepurės SEO?
Kas yra SEO tekstų rašymas?
Kas yra paieškos sistema?
Kaip veikia paieškos sistema?
Naujausi „Google” SEO atnaujinimai ir algoritmų pakeitimai
Svarbūs „Google” atnaujinimai
Kas yra mobilusis SEO?
Mitai apie SEO
SEO privalumai
SEO trūkumai
Kaip veikia SEO?

Dabar šioje paieškos sistemų optimizavimo pamokoje sužinosime, kaip veikia SEO:

1 žingsnis) Šiame žingsnyje reikia aptarti verslo tikslą su klientais.

2 žingsnis) Galite pradėti nuo pradinės raktinių žodžių analizės.

3 žingsnis) Nustatykite pagrindinio puslapio ir raktažodžių derinį.

4 žingsnis) Apdoroti ir gauti kliento patvirtinimą dėl raktažodžių / pagrindinių puslapių.

5 veiksmas) Baigia rengti reitingavimo ir lankomumo ataskaitas ir pradeda SEO procesą.

6 žingsnis) Šiame žingsnyje reikia atlikti svetainės ir ne svetainės optimizavimo veiksmus.

7 žingsnis) Išsamūs rekomendaciniai dokumentai.

8 žingsnis) Įgyvendinkite iš anksto nustatytus SEO metodus.

9 žingsnis) Atlikite stebėseną ir optimizavimą.

Padeda jums išmatuoti SEO sėkmę:
Raktinių žodžių reitingą.
Svetainės lankomumas.
Įspūdžio apie jūsų svetainę sukūrimas.
Padidėjusios pajamos / raktažodis.
Mažesnė priklausomybė nuo mokamos paieškos.
Mažesnė įsigijimo kaina.
Kas yra On-Page ir Off-Page SEO ir techninis SEO?
Toliau pateiktame paveikslėlyje šioje SEO mokymo programoje pradedantiesiems paaiškinti pagrindiniai SEO metodai:

SEO technikos

Siekiant geriausios pozicijos paieškos sistemose, daugiausia naudojami trijų tipų SEO metodai.

On-page SEO
Nepuslapio SEO
Techninis SEO
Išmokime visus šiuos metodus vieną po kito:

On-page SEO technikos:
Taikant puslapio optimizavimo SEO metodą, reikia įrašyti raktinę frazę į antraštinę žymą ir meta aprašymą. Taip pat reikia, kad raktažodžių frazė būtų įtraukta į pagrindinį turinį visuose tinklalapiuose.

Taikant šį metodą daugiausia dėmesio skiriama svetainės turiniui, raktinių žodžių naudojimui pavadinimuose, antraštėse, svetainės struktūroje, taip pat vidinėms ir išorinėms nuorodoms.

Štai keletas svarbių puslapio SEO užduočių:

Antraštės ir metažymos:

Kiekvieno puslapio antraštės ir metaaprašymai turi būti unikalūs.
Jų ilgis turėtų būti 50-65 simboliai.
Aprašymo žyma neturėtų būti ilgesnė nei 160 simbolių.
Joje natūraliai turėtų būti raktažodžių.
Inkaro tekstas:

Visos nuorodos, sukurtos naudojant inkaro tekstą.
Prie inkaro teksto pridėkite pavadinimą.
Kaip inkaro tekstą naudokite plačius raktažodžius.
Niekada nenaudokite tikslių raktažodžių kaip inkaro teksto.
Paveikslėlių optimizavimas:

Paveikslėlio failo pavadinimas turėtų būti aprašomasis. Failo pavadinime galite naudoti raktažodžius.
Visi paveikslėliai turi turėti alt žymą. Paveikslėlio alt žyma galite naudoti raktažodį.
Nenaudokite didelio dydžio paveikslėlio.
Vidinės nuorodos:

Kurkite vidines nuorodas naudodami inkaro tekstą.
Visus svarbius puslapius susiekite su pagrindiniu puslapiu.
Viename puslapyje pateikite nuo dviejų iki penkių vidinių nuorodų.
Turinio optimizavimas:

Svetainės turinys turi būti šviežias ir unikalus.
Turinį reikia rašyti mažomis pastraipomis ir tinkamai naudoti H3, H3, H4 ir paryškintą, kursyvo stilių.
Tinkamas pagrindinių ir šalutinių raktažodžių įtraukimas
Turinio ilgis neturi būti nei per didelis, nei per mažas.
XML žemėlapio struktūra:

Sukurkite XML svetainės žemėlapį
Svetainės žemėlapyje paminėkite visus viešus URL adresus.
Įtraukite XML svetainės žemėlapį į pagrindinį svetainės aplanką.
Robots.txt:

Sukurkite robots.txt failą, kad patvirtintumėte autentiškumą ir sustabdytumėte, kad roveriai nelįstų į bet ką, išskyrus pagrindinį puslapį.
Ne puslapio SEO metodai:
Taikant šį skaitmeninės rinkodaros metodą, reikia atlikti konkrečią užduotį už tinklalapio ribų, kad padidintumėte savo pozicijas paieškos sistemoje.

Ne puslapio kontrolinis sąrašas:

Tai SEO veiksnių, kurių tiesiogiai negali valdyti svetainės kūrėjas, nes jis sukūrė atgalinę nuorodą, skelbia turinį kitoje susijusioje ir teminėje svetainėje, derinys.

Toliau pateikta keletas svarbių ne puslapio užduočių, kurios padeda pasiekti tikslą.

Svečių tinklaraščių rašymas: Svečių tinklaraščių rašymas, dar vadinamas svečių įrašų rašymu, yra turinio rašymas kitos įmonės interneto svetainei. Jis padeda svetainių savininkams didinti savo prekės ženklo patikimumą ir žinomumą.
404 nuorodų kūrimas: Tai veiksmingas, veiksmingas, keičiamo masto, į turinį orientuotas nuorodų kūrimo metodas. Jis leidžia svetainių valdytojams pakeisti neveikiančias nuorodas teisinga nuoroda.
Išteklių nuorodų kūrimas: Išteklių puslapis – tai svetainės tinklalapis, kuriame išvardytos naudingos nuorodos ir ištekliai tam tikra tema. Išteklių nuorodų kūrimo procese gauti jūsų svetainę įtraukti į puslapį kaip vieną iš išteklių.
Nuorodų į PDF formato dokumentus pateikimas: PDF nuoroda – tai nuorodos, pateiktos jūsų įkeltame PDF dokumente. Galite pridėti nuorodas, skirtas el. pašto adresui, žiniatinklio adresui ir nuorodoms į kitus puslapius.
Forumo arba klausimų ir atsakymų svetainės: Klausimų ir atsakymų svetainės ir forumai yra idealus būdas užmegzti ryšį su konkrečia bendruomene. Ši veikla padeda kurti ir SEO, plėtoti jūsų verslo prekės ženklą ir didinti tinklaraščio lankomumą.
Skaidrių ir vaizdo įrašų kūrimas ir dalijimasis: Turite sukurti skaidres ir vaizdo įrašus, susijusius su jūsų svetainės tema ar objektu. Kurią aptarėte svarbiame savo interneto svetainės puslapyje.
Nuorodų užklausos: Nuorodų užklausų siuntimas į nemokamą turinį siūlančias paieškos svetaines rankiniu būdu. Be to, naudotojas taip pat gauna naudos iš jūsų svetainėje esančios informacijos.
Techninė SEO optimizacija:
Techninis SEO: Techninis SEO – tai jūsų svetainės optimizavimo metodas, skirtas nuskaitymo ir indeksavimo etapui. Jis vadinamas „techniniu”, nes nesusijęs su tikruoju svetainės turiniu arba su jūsų svetainės dalimi.

Pagrindinis techninio SEO tikslas – optimizuoti svetainės infrastruktūrą. Garsūs internetinės prekybos portalai, tokie kaip „Amazon”, „Alibaba”, naudoja šį metodą, kad pasiektų aukščiausią reitingą paieškos sistemoje.

Štai keletas svarbių patarimų / kontrolinių sąrašų, kaip atlikti techninį SEO:

„Google Search Console” ir „WordPress” reikia nurodyti pageidaujamą domeną.
Optimizuoti robots.txt ir 404 puslapį
Optimizuokite savo URL struktūrą
Pergalvokite savo navigaciją ir svetainės struktūrą
Pridėkite schemų žymėjimą, kad galėtumėte naudoti trupinius
Į pradinį puslapį įtraukite struktūrizuotus duomenis
Įrašykite struktūrizuotus duomenis į pranešimus
Pridėkite struktūrizuotų duomenų į kitus puslapius
Patikrinkite visus savo kanoninius URL adresus ir išanalizuokite juos naudodami „Google analytics”.
Pateikite XML svetainės žemėlapį „Google” ir „Bing” paieškos sistemoms
Patikrinkite savo svetainės įkrovimo greitį
Patikrinkite, ar jūsų svetainė tinkama mobiliesiems įrenginiams
Patikrinkite puslapius ir daugiakalbiškumo nustatymus
Pastaba: katalogų pateikimas, socialinių žymeklių kūrimas, straipsnių pateikimas nėra rekomenduojami ne puslapio metodai.

SEO: Dizainas ir išdėstymas
Paieškos sistemos yra labai protingos, tačiau jos yra programinė įranga, o ne žmogus, kuris gali perskaityti jį dominantį turinį. Taigi, jei savo svetainę padarysite pernelyg sudėtingą, paieškos sistema negalės teisingai suprasti jūsų svetainės turinio. Galiausiai indeksavimas nebūtų efektyvus, todėl jūsų svetainė gali būti prastai reitinguojama.

Tinklalapio dizaino kūrimo gairės
Dabar šiame pradedančiųjų SEO vadove sužinosime apie SEO palankaus tinklalapio dizaino kūrimo gaires:

Štai keletas gairių, kurias turėtumėte žinoti prieš kurdami svetainės tinklalapio dizainą.

Kai kurie ekspertai mano, kad raktinių žodžių tankis turėtų būti 5 %, o kai kurie sako, kad jis turėtų būti 20 %. Todėl turėtumėte vadovautis vidurkiu, kuris yra 10 %.
JavaScript išskleidžiamieji meniu padės jums neleisti vorams naršyti nieko, išskyrus jūsų pagrindinį puslapį. Tačiau jei vis dėlto jį naudojate, turite įsitikinti, kad tinklalapio apačioje turėtumėte įtraukti tekstines nuorodas.
Į puslapio temą nedėkite nieko, kas netinka pagal jūsų svetainės temą.
Stenkitės vengti „Flash”, „Splash”, animuotų Gif ir kt. nebent tai yra visiškai būtina jūsų svetainei.
SEO optimizavimo būdai
Dabar šioje SEO pamokoje susipažinkime su SEO optimizavimo būdais:

Štai keletas svarbių SEO optimizavimo būdų:

Turėtumėte ištirti su jūsų verslu susijusius raktažodžius
Nustatykite savo konkurentus, naudokite lyginamosios analizės metodus ir nustatykite konkurencijos lygį
Pridėkite aprašomąsias kiekvieno puslapio antraštines žymas
Turinyje ir vidinėse hipersaitose naudokite tinkamus raktažodžius
Kai tik įmanoma, turinyje naudokite tekstines nuorodas
Gaukite įeinančių nuorodų iš susijusių svetainių
Sužinokite daugiau ir daugiau apie paieškos sistemų rinkodaros metodus
Turėtumėte vengti „JavaScript” ir „Jquery
Krovimo laiko mažinimas
Vengti gausaus paveikslėlių naudojimo Organizuota navigacija
Stenkitės savo svetainėje naudoti žiniatinklio paiešką
Įgyvendinkite lygybės nuorodų kūrimo kampaniją
Tęskite reitingų ir (arba) tikslinių raktažodžių tikrinimą.
Pasinaudokite „Quora”, kad netiesiogiai reitinguotumėte savo turinį
Įgyvendinkite kokybiškų nuorodų kūrimo kampaniją
Tęskite tikslinių paieškos žodžių reitingų stebėseną
Visada turėtumėte siekti pridėti kokybiško turinio
Kas yra Black Hat SEO ir White Hat SEO?
Dabar šioje SEO pamokoje pradedantiesiems sužinosime, kuo skiriasi Black Hat SEO ir White Hat SEO:

Štai keletas pagrindinių Black Hat SEO ir White Hat SEO skirtumų:

White Hat SEO Black Hat SEO
White Hat SEO – tai metodai, kurie atitinka paieškos sistemų gaires, naudojami siekiant pagerinti pozicijas paieškos sistemose. Juodosios skrybėlės SEO – tai technika, kuri nėra patvirtinta paieškos sistemų, yra naudojama siekiant pagerinti SEO.
Niekada nebūsite nubausti arba nekils svetainės deindeksavimo rizika. Dėl šios technikos jūsų svetainė gali būti uždrausta, deindeksuota arba galite būti nubausti paieškos sistemų.
Sutelktas dėmesys į kokybiško, aktualaus ir labai įtraukiančio turinio pateikimą naudotojams. Nesirūpinkite kokybišku turiniu.
Tai idealus metodas organizacijai, kuri ieško ilgalaikių investicijų. Organizacija, siekianti greitos finansinės grąžos, naudoja juodosios kepurės SEO metodus.
Ji daugiausia dėmesio skiria optimaliam raktinių žodžių naudojimui antraštėje, metataguose ir turinio turinyje. Raktinių žodžių tankis didinamas, kad būtų pasiektas aukštesnis reitingas paieškos sistemoje.
Svarbūs juodosios skrybėlės SEO metodai:
Paieškos sistemų manipuliavimas (angl. Cloaking) – skirtingų rezultatų rodymas paieškos sistemoms ir naudotojams, siekiant manipuliuoti paieškos sistemų reitingais.
Masinis žemos kokybės nuorodų įsigijimas per trumpą laiką.
Pasikartojantis raktažodis tinklaraščio įraše, siekiant padidinti atitinkamų tikslinių raktažodžių ar raktinių frazių pozicijas.
Kas yra SEO kopijavimas?
SEO kopijavimas – tai metodas, kai tekstas tinklalapyje rašomas taip, kad jį galėtų perskaityti vartotojas. Jis taip pat skirtas konkretiems paieškos terminams. Juo taip pat siekiama, kad tiksliniai paieškos terminai paieškos sistemose užimtų aukštas pozicijas. Turinio rinkodara taip pat padeda optimizuoti kitus puslapio elementus specialiai tiksliniams paieškos terminams. Tai antraštė, meta aprašymas, raktažodžių žymos, antraštės ir kt.

Kodėl svarbu turėti kokybišką turinį?
Štai kelios priežastys, kodėl kokybiškas turinys yra visiškai būtinas jūsų svetainei.

Dubliuojantis turinys puslapio kokybės požiūriu gali būti žemos kokybės rodiklis.
Kitas žemos kokybės rodiklis yra boilerplate, kuris dažniausiai yra spun turinys.
Į savo svetainę įtraukite ką nors unikalaus, kad kiti žmonės pasiūlytų ją savo draugams.
Kokybiškas turinys įkvepia kitą žiniatinklio valdytoją sukurti jūsų svetainės nuorodą savo svetainėse.
Jei svetainės lankytojas pradeda pasitikėti jūsų svetaine, jis nekantriai laukia kito turinio atnaujinimo ir toliau pakartotinai lankosi jūsų svetainėje.
Interneto naudotojai dažniausiai spusteli tik tą puslapį, kurio turinio rodyklė atrodo unikali ir įdomi.
Kas yra paieškos sistema?
Paieškos sistema – tai interneto programinė įranga, padedanti mums ieškoti tam tikro apibrėžimo, frazės ar teksto dokumentų indekse. Dažniausiai ji vartojama kalbant apie dideles interneto paieškos sistemas, kurios atlieka paiešką milijarduose interneto puslapių.

Kaip veikia paieškos sistema?

Dabar šioje SEO pamokoje sužinosime, kaip veikia paieškos sistemos:

Kaip veikia paieškos sistema
Kaip veikia paieškos sistemos

Paieškos variklį veikia keturios skirtingos dalys:

Naršymas: Procesas prasideda nuo naršyklės, kuri nuskaito visą informaciją iš svetainės tinklalapio.
Indeksavimas: Šis metodas indeksuoja jūsų tinklalapį ir su juo susietus puslapius paieškos sistemos rezultatuose.
Tinkamumas: Šiame kitame procese algoritmas apskaičiuoja svetainės puslapių, esančių jo indekse, atitikimą paieškos eilutei.
Rezultatų gavimas: Šiame etape pagal atitinkamą paieškos užklausą gausite savo tinklalapių rezultatus.
Taip pat patikrinkite geriausias svetainių paieškos įrangas; šios programos padeda pagerinti svetainės struktūrą, kad ji būtų suprantama paieškos sistemoms, ir pagerinti pozicijas. Spustelėkite čia.

Naujausi „Google” SEO atnaujinimai ir algoritmų pakeitimai
Kas yra „Google BERT”?
Atnaujinime „Google BERT” naudojami BERT modeliai, kad būtų galima geriau suprasti naudotojų paieškos užklausas. Šis atnaujinimas daugiausia įtakos turi paieškos reitingams ir rodomiems fragmentams. Pilna BERT forma yra Bidirectional Encoder Representations from Transformers.

Kas yra „Google Penguin”?
Google Penguin – tai dar vienas algoritmo atnaujinimas, apie kurį pirmą kartą paskelbta 2012 m. balandžio mėn. Šiuo atnaujinimu daugiausia buvo siekiama

sumažinti svetainių, pažeidžiančių „Google” žiniatinklio valdytojų gaires, pozicijas paieškos sistemoje. Tai dažniausiai daroma naudojant įvairius juodosios SEO technikos būdus.

Kas yra „Google Panda”?
„Panda” – tai algoritmas, kuris dažniausiai taikomas svetainėms apskritai ir tapo vienu iš svarbiausių reitingavimo signalų. Juo vertinama svetainės kokybė. Šis atnaujinimas nurodo „Google” atsižvelgti į kokybę ir atitinkamai ją reitinguoti.

Atnaujinta „Google Panda” taip pat siekiama įvertinti jūsų puslapių ir svetainės kokybę. Remdamasi dalykais apie jūsų svetainę „Google” gali įvertinti ir pripažinti jūsų algoritmą.

Kas yra „RankBrain”?
RankBrain yra dar vienas svarbus mašininiu mokymusi pagrįstas paieškos sistemos algoritmas, padedantis „Google” apdoroti paieškos rezultatus, kad naudotojams būtų siūlomi itin svarbūs paieškos rezultatai.

RankBrain daugiausia siekia padėti „Google” patikslinti užklausas. Tačiau jis taip pat naudojamas siekiant padėti reitinguoti tinklalapius.

Svarbūs „Google” atnaujinimai
Fredas – atnaujintas SEO optimizavimas, kuris tikrina mažos vertės ir pasikartojantį turinį
Panda – tikrina dubliuojantį arba ploną turinį
Pingvinas – prastos atgalinės nuorodos
Kolibris – paieškos ketinimai, o ne pažodinė paieška
Pirate – šis atnaujinimas tikrina programinės įrangos ir skaitmeninės medijos piratavimą bei patogumą mobiliesiems įrenginiams
Pigeon – tikrina vietinių rezultatų pirmenybę
Naujausi algoritmų pakeitimai
2020 m. algoritmų pokyčiai yra orientuoti į naudotojo patirtį ir svetainės patogumą. Algoritmo pakeitimas paprastai panašus į „viešuosius darbus” neigiamą poveikį patyrusiam verslui.

Jei jūsų puslapiai buvo sukurti ne pagal naujausius „baltosios kepurės” SEO metodus, „Gooogle” tai nustatys ir sumažins jūsų svetainės reitingus.

„Google” tai darys tol, kol išvalysite savo puslapius. Tačiau, jei „Google” mano, kad jūsų nuorodos yra manipuliatyvios ir naudoja šlamšto siuntimo metodą, ji nori, kad jos taip pat būtų išvalytos.

Kas yra mobilusis SEO?
Mobilioji SEO optimizacija – tai interneto svetainės projektavimo procesas, kad ji būtų tinkama peržiūrėti skirtingo dydžio ekrano įrenginiuose, kurie turi mažesnį duomenų srauto pralaidumą. Be visų taisyklių, kurios yra stacionaraus kompiuterio svetainei skirta programa. Tačiau projektuojant svetainę mobiliesiems įrenginiams reikia papildomai pasirūpinti.

Svarbūs mobiliesiems įrenginiams pritaikytų svetainių požymiai yra šie:

Gera mobilioji interneto svetainė turėtų būti prisitaikančiojo dizaino
Mobiliosios svetainės turinys turėtų būti įskaitomas nedidinant ekrano.
Mobiliesiems įrenginiams SEO tinkama svetainė turėtų turėti tinkamus šriftus, spalvas ir išdėstymą.
Joje turėtų būti mygtukų, kuriuos galima lengvai susieti pirštu.
Mobiliesiems įrenginiams pritaikytoje svetainėje turėtų būti svarbių nuorodų, kurios rodomos pagrindiniame puslapyje, kad būtų pakankamai matomos.
Mitai apie SEO
Čia pateikiami keli paplitę mitai apie optimizavimą paieškos sistemoms:

Mitai Tikrovė
Kad gautumėte norimą SEO rezultatą, galite mokėti už srautą. Ne, iš tikrųjų tokia strategija priskiriama „juodosios kepurės” technikai, todėl jokiu būdu nerekomenduojama ja vadovautis.
SEO optimizavimas nėra toks greitas. Taip, tai tiesa, nes norint gauti norimą rezultatą paieškos sistemų reitinge, reikia pasirinkti.
SEO – tai tik „Google” optimizavimas. Ne, šiandien SEO nebėra skirtas tik „Google”. Yra daugybė įvairių platformų, pavyzdžiui, bing, yahoo ir kt. Tai priklauso ir nuo jūsų verslo.
SEO yra sudėtingas metodas. Ne, tai nėra teisinga, nes supratus SEO, jis nėra toks sunkus.
SEO nėra teisėtas. SEO yra teisėtas ir normalus, jei atliekamas „baltosios kepurės” būdu. Šiandien daugybė įmonių, galinčių pagerinti savo verslą naudodamos teisingą SEO metodą.
SEO privalumai
Čia pateikiami svarbūs SEO naudojimo privalumai:

SEO yra paprasčiausias metodas, padedantis padaryti jūsų svetainę matomą
Įvairūs SEO metodai padeda jums gauti daugiau lankytojų srauto į jūsų svetaines.
Efektyviausias būdas jūsų produkto prekės ženklui „Google” paieškoje sukurti.
Padidinkite matomumą paieškos sistemose.
Vietinį verslą paverskite tarptautiniu verslu.
SEO metodai leidžia paieškos sistemoms išsiaiškinti, apie ką yra kiekvienas puslapis ir kuo jis gali būti naudingas naudotojams.
SEO trūkumai
Čia pateikiami optimizavimo paieškos sistemoms naudojimo trūkumai / trūkumai:

SEO yra lėtas procesas, todėl kartais prireikia kelių mėnesių ar metų, kad būtų pasiektas norimas rezultatas.
Nelabai skaidrus procesas, todėl jį vertinant reikia atsižvelgti į daugybę dalykų.
Yra labai daug dalykų, kurių negalite kontroliuoti, todėl reikia nuolatinių pastangų ir optimizavimo.
Įgūdžių derinys – technologijos + turinys + analitika
Apibendrinimas
SEO reikšmė arba SEO apibrėžtis: SEO reikšmė arba SEO reikšmė (angl. SEO) – tai žingsnis po žingsnio vykdomas procesas, kuriuo siekiama pagerinti tinklalapio ar svetainės matomumą ir kokybę naudotojams interneto paieškos sistemoje.
Pilna SEO forma yra Optimizavimas paieškos sistemoms.
Iš esmės yra trys SEO metodų rūšys: Tai yra: On-Page SEO, Off-Page SEO ir Techninis SEO.
Paieškos sistemos yra labai protingos, tačiau jos yra programinė įranga, o ne žmogus, kuris gali perskaityti jį dominantį turinį. Taigi, jei savo svetainę padarysite pernelyg sudėtingą, paieškos sistema negalės teisingai suprasti jūsų svetainės turinio.
White Hat SEO – tai metodai, kurie atitinka paieškos sistemų gaires, naudojami siekiant pagerinti pozicijas paieškos sistemose.
Black Hat SEO – tai technika, kuri nėra patvirtinta paieškos sistemų, naudojama siekiant pagerinti SEO.
SEO kopijavimas – tai metodas, kai tekstas tinklalapyje rašomas taip, kad jį galėtų perskaityti naudotojas. Jis taip pat nukreiptas į konkrečius paieškos terminus. Juo taip pat siekiama, kad paieškos sistemose tiksliniai paieškos terminai užimtų aukštas pozicijas.
SEO mobiliesiems įrenginiams – tai interneto svetainės projektavimo procesas, kad ji būtų tinkama peržiūrėti skirtingo dydžio ekranuose esančiuose mobiliuosiuose įrenginiuose, kurie turi mažesnį duomenų srauto pralaidumą.

Similar Posts

Parašykite komentarą