SEO mokymai

Keliaudami po SEO sritį, turite žinoti pagrindinę tiesą, kuri sako, kad nėra jokių paslaptingų ar stebuklingų būdų, kaip per kelias sekundes užimti vietą bet kurioje iki šiol žinomoje paieškos sistemoje.

Google“, „Bing“ ir „Yahoo“ užnugaryje veikia keli sudėtingi ir struktūrizuoti algoritmai, kuriuos nelengva įtikinti, kad jie pakeltų jūsų svetainės reitingą ir jos prieinamumą.

„Google“ su savo plačia evoliucija ir revoliucijomis tapo neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi, nes priartėjo prie žmonių ir jiems tarnauja geriausiu įmanomu būdu. Paieškos sistemos, per mėnesį atliekančios milijardus paieškų, skatina ir įkrauna visus verslo savininkus gerai optimizuoti savo svetaines, kad jie galėtų pasinaudoti didžiulėmis rinkodaros galimybėmis.

Viskas, kas yra paieškos sąrašo viršuje, yra pastebima, ir tai yra pagrindinis SEO specialisto tikslas – pasiekti, kad svetainė atsidurtų paieškos sistemų reitingų viršūnėje. Yra konkrečios taisyklės, kurių reikia laikytis, kad paieškos sistemų robotams būtų pateikti reikiami signalai.

Kaip pilotas prieš pakildamas atlieka griežtą skrydžio kontrolinį sąrašą, kad užtikrintų nepriekaištingą funkcionalumą, taip ir čia pateikiama keletas patarimų ir gudrybių, kaip užtikrinti, kad jūsų svetainė turėtų viską, ko reikia aukštoms pozicijoms užimti.

Nors internete dažnai pasipila SEO mokymai ir patarimai ir rekomendacijos, daugumoje straipsnių apie optimizavimą paieškos sistemoms daugiausia kalbama apie teorinę dalį. SEO gali pasiūlyti daugybę dalykų, kuriuos galima efektyviai pritaikyti praktikoje, kai tik suprasite jo pagrindus ir esmę. Nesvarbu, ar esate rinkodaros specialistas, ar profesionalas, ar studentas, dalyvaukite internetiniuose SEO mokymuose, kad praktiškai susipažintumėte su SEO ir gautumėte laukiamų rezultatų.

12 produktyvių nuorodų, kaip pagerinti organines pozicijas nerizikuojant gauti „Google“ nuobaudų

1. Užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų sparčiai įkeliama visuose įrenginiuose

Niekas nėra pasirengęs laukti!

Anksčiau buvo laikai, kai žmonės išsisukdavo su lėtai įkraunamomis svetainėmis, kurios palaipsniui mažindavo jų paieškos azartą, kol svetainė įkraudavo. Laimei, tie laikai praėjo, nes tokiems trikdžiams šiandieninėje rinkoje neliko vietos.

Akivaizdu, kad tai nėra maloni naudotojo patirtis, ir jūs atbaidysite savo klientus nuo pirkimo per savo svetainę. Galiausiai juos įskaudinsite. Todėl puslapio įkrovimo greitis labai svarbus tiek naudotojams, tiek paieškos sistemoms.

Šaltinis teigia, kad dėl vienos sekundės vėlavimo įkelti puslapį žmonės gali atsisakyti svetainės tada ir tada.

Kadangi verslas žengia į rinką siekdamas generuoti potencialius vartotojus, orientuodamasis į konkrečius vartotojus, ir didinti pardavimo pajamas (optimizuojant paieškos sistemas), visiems labai svarbu, kad jis būtų vykdomas milžinišku greičiu.

Jei jūsų puslapiai bus lėti, neabejotinai atsiliksite, nepaisant geriausios turinio kokybės ir išskirtinio svetainės dizaino.

2. Pridėkite svarbių išorinių nuorodų

Pasak kai kurių:

„Kitų nuorodų pateikimas į jūsų svetainę bet kokiomis priemonėmis yra didelis minusas“.

Jie mano, kaip kas nors gali būti jums naudingas, jei tai nuveda žmones nuo jūsų puslapio?

Tačiau aš nesutinku, kad tai pražūtinga jūsų augimui. Žmonės, tikintys minėtu įsitikinimu, gali nesuvokti, kad išorinės nuorodos ir ryšiai veikia kaip labai svarbi sumanios SEO strategijos dalis.

Toks metodas padeda užtikrinti išmatuojamą srautą, todėl tampate vertingesniu ir labiau plečiamo naudojimo šaltiniu. Taigi niekada nedvejodami pridėkite nuorodų iš kitų aukštos kokybės svetainių, nes jos paprasčiausiai duoda ir priima santykius, kuriuos galiausiai reikia sekti.

3. Rašykite naudotojams, ir reitingas automatiškai pakils

Užduokite sau keletą klausimų:

Apie ką yra jūsų verslas?

Ką norite pasiekti?

Kam norite tarnauti?

Kas pagaliau duos vaisingų rezultatų?

Nebūkite draugiški mašinoms, bet, žinoma, draugiški naudotojams. Kurkite ir kurkite turinį, tinklaraščius, produktus, funkcijas ir paslaugas taip, kad iš jų naudos gautų klientas, o šis – jūs.

boost-content

Skirtingai nuo senųjų normų, šiandien ne tik raktiniai žodžiai traukia paiešką link jūsų ir įtraukia jus į apibrėžtą auditoriją, bet ir daugybė reitingavimo veiksnių.

Vadovaukitės šiuo principu: Pirmiausia – skaitytojai.

Neteikite pirmenybės virtualioms paieškos sistemoms, o ne tikrajai auditorijai, nes ji skaito jūsų darbus, dalyvauja socialiniuose tinkluose, perka produktus ir galiausiai tampa jūsų lojaliais klientais.

Jo visa tai yra pagalba žmonėms, į kurią net ir jūs turite sutelkti dėmesį ir kuri yra vertinga vertybė, skatinanti ir mane. Kai užmegsite ryšį su vartotojais, atsidursite paieškos sistemų sąraše ir toliau pavyks įgyti viršūnę.

Taip laikomasi hierarchijos.

4. Skatinkite kitas patikimas svetaines pateikti nuorodas į jus

Kova vyksta dėl reitingavimo!

Jei kalbame apie SEO , joje negalime išvengti nuorodų kūrimo. Google SEO algoritmai, kurie yra sukurti siekiant atskirti geras ir žemo lygio svetaines, atlieka lemiamą vaidmenį, kad svetainė atsidurtų pelnytoje vietoje.

Įeinančios nuorodos iš kitų svetainių tikriausiai yra reikšmingesnės ir labiau paplitusios nei kitos. Kitaip tariant, galima sakyti, kad tokios su jūsų svetaine susijusios sąsajos skaičiuojamos kaip „pasitikėjimo balsai“, taigi, rodo teigiamą poveikį.

Kurkite naudingą ir vertingą turinį ir toliau siųskite nuorodas į autoritetingus tinklaraščius, pastebėsite, kad daugiau nei vidutiniškai, žmonės pradės natūraliai siųsti nuorodas į jus. Tai yra būtina efektyvaus nuorodų kūrimo savybė.

Jei norite gauti įeinančių nuorodų iš autoritetingų tinklaraščių, vienas iš paprasčiausių būdų tai padaryti – parodyti norą iš savo turinio pateikti nuorodas į tuos tinklaraščius.

5. Žiniatinklio valdytojo įrankiai ir analizė

Nustatant dalykus tiesiai ir toliau apibrėžiant paieškos tikslus reikia stebėjimo programinės įrangos, kad būtų galima išnagrinėti, kas veikia, o kas ne.

Galima naudotis „Google“ ir „Bing“ sukurtais žiniatinklio valdytojų įrankiais, kuriuose galima užsiregistruoti ir pateikti savo svetainę į jų indeksą. Atlikę pradinį žingsnį, galite apsilankyti žiniatinklio valdytojų centre ir gauti vertingos informacijos apie savo svetainę.

Tiesiogiai tai nesusiję su SEO praktika, tačiau kitu atveju, naudodamiesi tokiais galingais įrankiais, galite daug laimėti. Pažvelkite į šią svetainę:

Jame paieškos sistemoms pranešama apie jūsų svetainę
Gausite grįžtamąją informaciją apie indeksuotų puslapių skaičių
Ji praneša jums apie galimas problemas, pavyzdžiui, trikdžius, dėl kurių svetainės negali nuskaityti jūsų turinio
Galite matyti įeinančių ir vidinių nuorodų skaičių.
Be to, „Google Analytics“ ar bet kuri kita srauto analizės priemonė taip pat atlieka labai svarbų vaidmenį; ji padeda jums atlikti šiuos veiksmus:

Sužinoti, kaip lankytojai randa jūsų svetainę (tiesioginiai apsilankymai, paieška, persiuntimai ir pan.)
kiek laiko jie praleidžia jūsų puslapiuose ir kokio tipo puslapiuose
jų naudojamų raktažodžių kategorijas
Kiek puslapių jie peržiūri per vieną apsilankymą

6.Sukurkite pagreitį naudodami socialinius signalus

Mes visi esame socialinėje žiniasklaidoje. Kas iš to, kad kanalai ir platformos skiriasi pavadinimais, atributais ir funkcijomis, jie yra dėl bendro motyvo – tarnauti masėms.

SEO požiūriu socialinė žiniasklaida veikia kaip esminis paieškos ir rinkodaros strategijos rodiklis. Nors į „Google“ paieškos algoritmus ji nepridėta kaip lemiamas veiksnys, galima suvokti socialinių tinklų galią ir svarbą.

Taip, jie nelemia jūsų svetainės reitingo, tačiau daro jam įtaką ir poveikį.

Laikykitės kelių nepakeistų greitų taisyklių, kad gautumėte veiksmingus socialinius signalus:

  1. -Kurkite dalijimosi turinį socialinės žiniasklaidos kanaluose
  2. -Skatinkite, prašydami žmonių dalytis
  3. -Rengkite konkursus socialinėse platformose
  4. -Padarykite įrašus matomus pridėdami dalijimosi mygtuką

Jūsų socialinis ryšys gali dominuoti paieškos sistemų optimizavimo taisyklėse, kad jos veiktų jūsų naudai, pabrėžiant jūsų prekės ženklo pavadinimą ir sąrašo pageidavimus.

7. Naudokite tinkamus raktažodžius paveikslėliuose

Visi žinome, kokie įtikinami ir galingi yra vaizdiniai. Nebūtų klaidinga sakyti, kad vaizdinė medžiaga yra gyvybiškai svarbi sėkmei internete.

Tinkamai sukurtas ir nupieštas vaizdas pasako viską. Antras dalykas, į kurį žiūri žmogus, pamatęs vaizdą, yra kartu su juo esantys žodžiai. O kokie jie yra?

Raktiniai žodžiai.

 

Manau, kad tai galite gerai susieti ir su savimi. Be to, „Google“, kaip ir kitos tos pačios kategorijos bendrovės, savo paieškoje turi visiškai atskirą skyrių, skirtą paveikslėliams. Vėlgi, raktiniai žodžiai įeina į vaidmenį, kai atliekama paveikslėlio paieška.

Taigi, prie savo kūrybinių iliustracijų naudokite reikšminius žodžius, nes paieškos sistemų optimizavimo srityje viskas sukasi apie tinkamumą ir adekvatumą.

8. Optimizuokite svetainę mobiliesiems įrenginiams

Mobiliosios apskaitos indėlis į interneto pasaulio srautą pan Azijoje yra 65,1 % nuo 2017 m., teigia „Statista“. Nuostabus skaičius pasirodo iš anksto, kai paieškos paspaudimai atliekami per išmaniuosius telefonus.

Jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, ieškokite būdų, kaip pereiti prie mobiliosios programėlės arba specialios mobiliosios svetainės, nes mobilieji įrenginiai yra dabartis ir ateitis.

 

Kad svetainė būtų suderinama su mobiliaisiais įrenginiais, optimizuokite jos vaizdą mobiliosiose naršyklėse, pavyzdžiui, „Chrome“(Android) ir „Safari“(iPhone), ir pateikite mobiliąsias programėles ir versijas, kurias galima lengvai įdiegti į savo įrenginius per mobiliąsias rinkas (App Store/Google Play/Play Store).

Norėdami pasiekti SEO audito tikslą, kreipkite dėmesį į mobiliojo SEO strategijas ir pagalbines priemones, kad neatsiliktumėte nuo konkurentų ir išsiskirtų.

9.Ištirkite konkurenciją

Esu tikras, kad kai pradėjote savo verslą; neabejotinai turėjote atlikti rinkos analizę, kuri būtų padėjusi pažinti savo konkurentus iš eilės.

Būtent tai ir yra žvalgyba, kurią kiekvienas privalo atlikti internetu arba asmeniškai, priklausomai nuo rinkos masto. Šiuo metu internetas yra tinkamiausias pasirinkimas.

 

Keliaukite į „Google“ ir duokite pradžią internetiniams tyrimams, kur privatus naršymas gali būti labai naudingas. Naudojant privatų režimą, paieškos rezultatų puslapyje nebus rodomi rezultatai, pagrįsti ankstesnės paieškos istorija.

Daugiau nei 10 rodomų rezultatų yra jūsų konkurentai!

Ieškokite:

Ko jiems trūksta?
Kokią taktiką jie taiko?
Išanalizuokite jų spragas.
Ar galite būti geresni?
Išnagrinėję visa tai, galite atitikti SEO standartus ir taip įsitvirtinti paieškos sistemos indeksų ir reitingų sąrašuose.

10. Sukurkite tinkamus puslapių metaaprašymus

Esminis SEO patarimas, kurio dauguma nepaiso ir nesilaiko, yra gerai suformuoto meta aprašymo pateikimas. Kai atliekama paieška, segmentas, kuris pirmiausia pasirodo ieškantiesiems kartu su pavadinimo nuoroda, yra jūsų meta aprašymas.

Paieškos sistemos draudžia dubliavimąsi, todėl visi, kurie jį praktikuoja, neabejotinai yra baudžiami. Perteklinis meta aprašymas pateks į tą patį tunelį.

Meta aprašymas

Taigi, kad jūsų klientai patektų į paieškos puslapį su tuo, ko jie tikisi, raginama sukurti aiškius ir naudingus aprašymus, kurie būtų gerai susiję su raktažodžių paieška arba užduotomis užklausomis.

Tarkime, mobiliosios rinkodaros patarimai ir mobiliosios rinkodaros privalumai gali turėti panašių aspektų, tačiau neturėtų rodyti to paties metaaprašo, o pranešti apie turinį, susijusį su šiomis temomis.

11. Turinys yra raktas į paieškos reitingą

Nesvarbu, ar esate pradedančioji, ar jau įsitvirtinusi įmonė, jūsų svetainėje turi būti disciplinuotas turinys, kad pritrauktumėte srautą, pritrauktumėte klientus ir generuotumėte konversijas.

Turinys?

Tai, kas parašyta, pasakyta, sukurta ar pateikta, yra turinys.

Geras turinys?

Bet koks pranešimas, tinklaraštis, straipsnis, naudingos informacijos dalis, kuri atsako į „Google“ / „Bing“ / „Yahoo“ paieškos milžinų vartotojų klausimus, priskiriama geram perduodamam turiniui.

Šviežias ir neapdorotas turinys veikia kaip paskata lankytojams likti užkibtiems, o paieškos sistemoms – dažnai lankytis ir nuskaityti jūsų svetainę. Google algoritmai ir jų atnaujinimai užtikrina, kad paieškoje skleidžiami duomenys būtų aukščiausios kokybės, blokuojant nukopijuotą ir pasikartojantį turinį.

 

Išanalizuokite gilią turinio galią ir sukurkite kažką, kas apima naują temą ir nišą, turinčią šių savybių:

Įsitraukimas
Nuoseklumas
Efektyvumas
Įvairovė ir įvairovė
Padarykite, kad unikalus turinys turėtų įtakos šviežumo balui, kuris galiausiai optimizuoja turinį į viršų.

12. Įdiekite svetainės žemėlapį

Svetainės žemėlapis yra svetainės turinio paradigma, skirta padėti naudotojams ir paieškos sistemoms naršyti po svetainę. Tai gali būti puslapių sąrašas kartu su nuorodomis, organizacinė schema arba XML dokumentas, kuriuo pranešama paieškos sistemų robotams.

 

Pateikdami skaitytojams visą žemėlapį, kurį sudaro jūsų tinklaraščiai, įrašai, puslapiai ar bet kokie archyvai, suteikiate jiems galimybę lengvai pasiekti svetainę ir sklandžiai plaukti, kad rastų reikiamą informaciją.

Paieškos sistemos taip pat gali lengvai ir tinkamai indeksuoti jūsų svetainę. Galite naudoti XML svetainių žemėlapius, kuriuos pateiksite „Google“ ir kitiems, ir HTML svetainės žemėlapį, kuris padės lankytojams susiaurinti paiešką.

Rekomenduojama pagrindiniame meniu patalpinti nuorodą į naudotojo svetainės žemėlapį.

Požymiai

Pirmiau pateiktas dvylikos punktų kontrolinis sąrašas gal ir neapima plataus SEO spektro, kad būtumėte pastebėti visame pasaulyje, tačiau šios kvintesencinės citatos gali jus išvesti į priekį žiurkių lenktynėse ir greičiausiai nustatys jūsų pagrindinius veiksnius (turinį, tinklaraščius ir įrašus), kurie paskatins semantinius rezultatus, srautą ir jūsų kūrybiškai sukurtos svetainės reitingavimą.

Jei nusprendėte vykdyti ir pardavinėti savo verslą ir prekės ženklą internete, pateikite nestandartinių idėjų, naudokite veiksmingas strategijas, kurkite naudotojui patogų turinį, taikykite minėtus optimizavimo būdus, nes tai nėra galimybės, kurias turite, bet yra privalomos, kad būtumėte visagalis ir turėtumėte stiprią klientų bazę.

  

SEO kursai

Geriausi SEO mokymo kursai ir sertifikatai (nemokami ir mokami)

– SEMrush akademija.

– Udemy – SEO: SEO mokymai + SEO WordPress svetainėms.

– The SEO Playbook (SEO žaidimo knyga): SEO tinklalapių svetainėms.

– Yoast SEO mokymai.

– Išsamus SEO planas.

– SEO mokymo kursas pagal Moz.

– HubSpot nemokamas greitasis SEO kursas.

– Nemokamas „eMarketing Insitute“ SEO kursas (pradedančiųjų lygis)

 

Konkurentai


Konkurentas yra bet kuri įmonė, parduodanti tokius pačius arba panašius produktus ar paslaugas. Įmonės gali norėti sužinoti tam tikrus dalykus apie savo konkurentus, pavyzdžiui, apie jų unikalų produktą, kainą, kokybę, patogumą, vietą, produktų asortimentą ir klientų aptarnavimą.

Kursai mokymai

„Coursera“ yra internetinio švietimo paslaugų teikėjas, siūlantis geriausių pasaulio universitetų ir įmonių internetinius kursus, populiariai vadinamus MOOC (angl. Massive Open Online Courses). … „Coursera“ kursus sudaro iš anksto įrašytos vaizdo paskaitos, kurias galite žiūrėti pagal savaitės tvarkaraštį arba tada, kai jums patogu.

Parašykite komentarą