SEO optimizavimas „Bing
Kuo „Bing” skiriasi nuo „Google” ir kodėl tai svarbu
Yra tam tikrų dalykų, kuriuos „Bing” atlieka geriau nei „Google”.
Pavyzdžiui, paveikslėlių paieška naudojant „Bing” yra priimtinesnė dėl geresnės rezultatų kokybės. Galite ieškoti skirtingų maketų ir matyti kiekvieno paveikslėlio licencijavimo informaciją, nesugalvodami, kur ieškoti. Be to, „Bing” pirmoji pradėjo begalinį vaizdų paieškos rezultatų slinkimą, nors tai nebėra unikali funkcija – dabar ją siūlo ir „Google”.
Vaizdo įrašų paieška „Bing” taip pat yra paprastesnė, nors „YouTube” yra „Google” prekės ženklas. Kai „Bing” ieškote vaizdo įrašo, rezultatai rodomi miniatiūrų tinklelio pavidalu. Tada galite žiūrėti vaizdo įrašus neišeidami iš SERP.
Bene didžiausias „Bing” ir „Google” skirtumas yra jų įtaka sparčiai augančiam internetinės paieškos poskyriui – paieškos, atliekamos naudojant balsu valdomus įrenginius. Apskaičiuota, kad 2017 m. 35 mln. amerikiečių bent kartą per mėnesį naudojosi vienu iš šių įrenginių. Iš šių milijonų daugiau kaip 70 % buvo „Amazon Echo” vartotojai, o „Amazon Alexa” naudoja „Bing”.
Penki „Bing” SEO optimizavimo patarimai, kuriuos reikia įgyvendinti
Dažnai pastebėsite, kad optimizavimas „Bing” SEO optimizavimui yra labai panašus į optimizavimą „Google” SEO. Abi paieškos sistemos naudoja BERT algoritmą – tai reiškia, kad raktažodžių perpildymas, manipuliacinės nuorodų kūrimo schemos ir kitos abejotinos taktikos neveiks.
Tačiau yra tam tikrų dalykų, kuriuos galite padaryti, kad paieškos sistemos optimizavimas „Bing” paieškos sistemoje taptų dar geresnis. Toliau pateikiame penkis patarimus, kuriuos galite pritaikyti dabartinėms rinkodaros iniciatyvoms.
SEO gerinimas naudojant „Bing Webmaster Tools” URL indeksavimą
Įregistravę savo verslą, naudokitės „Bing” žiniatinklio valdytojo įrankiais, kad indeksuotumėte savo svetainę.
Turėsite prisijungti prie savo „Bing” verslo paskyros (galite naudoti „Outlook”, „Hotmail” arba „Microsoft” prisijungimo vardą) ir patvirtinti savo svetainės nuosavybę naudodami galinį XML svetainės žemėlapį.
Kaip ir bet kuri kita paieškos sistema, „Bing” algoritmas geriau apdoros ir supras jūsų turinį, jei naudosite kategorijas ir žymas, kad jūsų svetainės puslapius būtų lengviau rasti. Jei tai padarysite, galite tikėtis, kad „Bing” pateiks geresnius paieškos rezultatus ir reklamos patirtį, susijusią su jūsų prekės ženklu.
Skirkite daugiau dėmesio „Bing” puslapio SEO
Nors atgalinis susiejimas vis dar padeda „Bing” SEO, protingas ir kontekstinis raktažodžių naudojimas yra daug svarbesnis. Norėdami užimti pozicijas „Bing”, sutelkite pastangas į puslapio SEO, o ne į ne puslapio SEO.
Tačiau tam tikros gudrybės veiks geriau nei kitos. Pavyzdžiui, atrodo, kad „Bing” pirmenybę teikia turiniui, kurio puslapių pavadinimuose, metaaprašymuose ir žiniatinklio turinyje yra tikslių raktažodžių. Galbūt kartais norėsite paaukoti sklandų skaitomumą dėl ilgų uodegos raktažodžių pažodžiui.
Naudoti raktinius žodžius URL šliužuose, paantraštėse ir pirmoje turinio pastraipoje taip pat yra gera praktika, kurios reikėtų laikytis, jei norite, kad jūsų svetainė būtų arčiau „Bing” SERP viršūnės.
Palaikykitebuvimą internetinėje socialinėje žiniasklaidoje
„Bing” žiniatinklio valdytojų gairėse sakoma, kad socialiniai signalai turi didelę reikšmę reitingavimo algoritme. Tai reiškia, kad jūsų buvimas socialinėje žiniasklaidoje „Bing” yra svarbesnis nei „Google”. Trumpai apie tai užsiminėme, kai kalbėjome apie savo įmonės įtraukimą į „Bing Places”.
Tai, kaip veikia jūsų socialinė žiniasklaida, padeda „Bing” įvertinti jūsų turinio kokybę. Taigi įsitikinkite, kad neperkate „patinka” ar „sekėjų” arba neskelbiate pranešimų be aiškaus prekės ženklo balso.
Ką „Bing” turi omenyje sakydama „socialiniai signalai”? Tai yra bendrinimai ir sąveikos socialinėje žiniasklaidoje, paprastai tokiose pirmaujančiose platformose kaip „Twitter” ir „Facebook”. Tačiau savo buvimą socialinėje žiniasklaidoje taip pat turite suderinti su savo tiksline auditorija. Pavyzdžiui, advokatų kontoros tikriausiai nelabai naudosis „Pinterest” ar „Instagram”, tačiau šios platformos gali būti nepakeičiamos fotografijos studijoms.
Nuolat kurkite puikų turinį
Įsitikinkite, kad viskas, ką publikuojate, yra patikima, nuskaitoma, skaitoma ir gerai ištyrinėta. Padės ir daug susijusių vaizdų, iliustruojančių jūsų mintis visame tekstiniame turinyje.
Sutelkite dėmesį į kokybę, o ne į kiekybę. Nesistenkite maksimaliai padidinti savo turinio išskaidydami jį į kelis trumpus tinklaraščio įrašus. 2020 m. ideali tinklaraščio įrašo apimtis turėtų būti nuo 2100 iki 2400 žodžių – tiek, kad būtų galima išsamiai ir autoritetingai aptarti temą, bet ne per daug, kad neišvengiamai atsirastų pūkų.