SEO optimizavimas kaina

2021 m. skaitmeninės reklamos išlaidos siekė maždaug 325 mlrd. dolerių, o po trumpo sustojimo dėl COVID-19, tikimasi, kad 2022 m. jos padidės iki 389+ mlrd. dolerių.

Tikėtina, kad prie to prisidėsite savo SEO biudžetu. Tačiau kiek turėtumėte išleisti SEO paslaugoms?

https://seodesigns.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/pozicijusaugimasticsbar1.jpg

Nesijaudinkite – nesate vieni. Daugeliui įmonių skaitmeninė rinkodara yra pagrindinis rinkodaros kanalas. Nepaisant to, daugeliui savininkų ir vadovų vis dar sunku planuoti internetinės rinkodaros biudžetą.

Ne mažiau sudėtinga ir paslaugų teikėjui sukurti laiminčią strategiją ir nustatyti tinkamą kainą.

Trumpai tariant, viskas susiveda į pozicionavimo klausimą – kaip jūsų svetainė atrodo, palyginti su konkurentais? Jūsų esama pozicija ir tai, kaip greitai norite daryti pažangą, yra svarbiausi kintamieji nustatant SEO biudžetą.

SEO kaina lūkesčiai ir realybė

Projektais pagrįsta kainodara panaši į sutartimis pagrįstas paslaugas, tačiau klientai gali mokėti nustatytą mokestį už užsakomuosius SEO projektus. Projektais grindžiamos SEO paslaugos gali kainuoti nuo 1000 iki 30 000 EUR. Tačiau vidutinė projektų pagrindu teikiamų SEO paslaugų kaina yra nuo 500 iki 3 000 EUR

Valandinis


Valandinės konsultacijos – tai sutartis, pagal kurią klientai agentūroms moka valandinį mokestį mainais už SEO paslaugas. Valandinis SEO konsultacijų mokestis svyruoja nuo 20 iki 50 EUR dolerių už valandą.

Taip pat svarbu prisiminti, kad nesvarbu, kokį planą pasirinksite, SEO reikia laiko – rezultatų per naktį nepamatysite. Vis dėlto SEO yra labai vertingas ir padės jūsų verslui siekti ilgalaikės sėkmės.

„Natūralu, kad verslo savininkas klausia: „Kiek turėčiau mokėti už SEO?”. Vadovauti verslui reiškia valdyti ribotą rinkodaros biudžetą. Tačiau tai klaidingas klausimas. Teisingas klausimas yra „Kiek esu pasiruošęs investuoti į SEO?”, nes būtent tai ir yra SEO esmė. Išlaidos – tai išlaidos, skirtos ne mažiau vertingam turtui įsigyti. SEO yra ne tai.

SEO optimizavimo kaina

Vienkartinis SEO. Kainų intervalas: 100 eur
SEO svetainės auditas nuo 80 eur
Vietinis SEO. nuo 100 eur
SEO kaina už valandą. Kaina nuo 25 eur

 

Pigus SEO rizika

Su SEO yra susijusi rizika, dėl to negalima ginčytis. Tačiau prieš priimdami tai kaip pralaimėjimo pripažinimą ir bėgdami spausdinti lankstinukų bei dėti skelbimo į vietinį laikraštį, kurio tiražas mažesnis nei „Bing” paieškos sistemos rinkos dalis, paaiškinkime, kokia yra kai kuri rizika, kylanti mokant už pigų SEO.

Didelę dalį SEO suvalgo backlinkai, pigus backlinkas bus mažai naudinga lyginant su kokybišku backlinku, pigaus backlinko kaina nuo 1 eur iki 5 eur, normalus backlinkas LT rinkoje nuo 15 eur + straipsnis.

 

SEO nauda

SEO yra viena iš ekonomiškiausių rinkodaros strategijų, nes ji skirta naudotojams, kurie aktyviai ieško jūsų produktų ir paslaugų internete. SEO yra įeinanti rinkodara, kuri padeda įmonėms sutaupyti pinigų, palyginti su išeinančiomis strategijomis, pavyzdžiui, šaltuoju skambinimu. Nors šaltasis skambinimas vis dar gali būti veiksminga strategija, tačiau už gautus potencialius klientus mokama 61 % daugiau nei už potencialius klientus, gautus taikant tokią įeinančią strategiją kaip SEO. Kadangi SEO taip pat orientuojasi į naudotojus, kurie aktyviai ieško tokių produktų ir paslaugų, kaip jūsų, dėl SEO gautas srautas yra labiau kvalifikuotas nei daugelio kitų rinkodaros strategijų, todėl įmonės sutaupo lėšų.

Didesnis lankytojų srautas – paieškos sistemos rezultatų puslapių viršutinėse pozicijose gaunama daugiausia parodymų ir paspaudimų, todėl, užėmus aukščiausias pozicijas, jūsų svetainės lankytojų srautas gali gerokai padidėti. SEO taip pat daugiausia dėmesio skiriama informatyvioms ir raktažodžius atitinkančioms antraštinėms žymoms ir metaaprašymams, kurie rodomi rezultatų puslapiuose, kurti. Optimizuotos žymos ir aprašymai padeda padidinti paspaudimų skaičių, o tai taip pat skatina kvalifikuoto žiniatinklio srauto didėjimą.

Per kiek laiko galima pamatyti SEO rezultatus?

SEO strategijos įgyvendinimas siekiant padidinti svetainės matomumą ir pozicijas „Google” paieškos sistemoje yra maratonas, o ne sprintas. Kiekvieną SEO kampaniją vertinkite kaip tęstinio projekto, kuris niekada nebus baigtas, dalį. Laiko grafikas taip pat priklausys nuo to, kokia nauja yra jūsų svetainė, kokia gera yra jūsų SEO strategija ir kaip nuosekliai ją įgyvendinate.

Similar Posts

Parašykite komentarą