SEO optimizavimas su Facebook

Socialinių tinklų rinkodara, be jokių abejonių, turi didžiulį potencialą padidinti pardavimus. Tai, ką siūlo socialinės žiniasklaidos svetainės, yra didesnis prekės ženklo atpažinimas, geresnis lojalumas prekės ženklui, daugiau galimybių konvertuoti, aukštesni konversijų rodikliai ir geresni SERP reitingai. Turint tai omenyje, iškyla vienas klausimas: ką „Facebook“ SEO gali padaryti mano verslui? Kadangi 51 proc. „Facebook“ vartotojų dažniau perka iš prekinių ženklų, kuriuos seka, o 80 proc. JAV socialinių tinklų prisijungia prie prekės ženklų per „Facebook“, patinka jums tai ar ne, turite pradėti optimizuoti savo verslą per  „Facebook“.  

 

„Facebook“ SEO optimizavimo patarimai, kurie laimi aukštesnį puslapio reitingą

 

Socialinių tinklų naudojimas SEO strategijose padeda laimėti aukštesnį puslapių reitingą? Manome, kad taip, todėl sukūrėme patarimų, kurie padės jums gauti aukštesnį puslapių reitingą ir pagerinti jūsų bendrą internetinės rinkodaros strategiją, sąrašą. 

 

 

 

Kai kurių  tyrimų duomenimis , 47% amerikiečių mano, kad „Facebook“ daro didesnę įtaką jų pirkimo elgesiui nei kiti socialiniai tinklai, o 78% prekės ženklo „Facebook“ gerbėjų yra dabartiniai bendrovės produktų ir paslaugų vartotojai. Ar „Facebook“ SEO padės jums įvertinti jūsų gretas? Pirmiausia nuorodos socialinėje žiniasklaidoje dažnai laikomos kokybiškesnėmis nuorodomis, nes socialinės svetainės turi aukštą žiniatinklio autoritetą. Net jei jūsų „Facebook“ puslapis yra naujas, tikėtina, kad jis bus aukštas dėl „Facebook“ aukšto autoriteto.

 

 

Šaltinis: www.isnsoftech.com

 

„SEO Visor“ teigia, kad „Google“ indeksavo net 1,87 mlrd. Pranešimų. Įdomu tai, kad neatrodo, kad tai aprėpia visą „Facebook“ įrašų platumą! Atminkite: ne visi profiliai yra vieši. Remiantis „ Searchmetrics“ atliktu tyrimu , koreliacija tarp socialinių signalų ir reitingavimo padėties yra itin didelė, ir tai pasakytina apie socialinių signalų skaičių viename nukreipimo puslapyje. „Facebook“ išlieka aukščiausio lygio vartotojų sąveikos socialiniu tinklu. Palyginus su kitais socialiniais tinklais, tai rodo gana aukštus signalus pirmajame paieškos rezultatų puslapyje. Mes išsiaiškinome šį klausimą ankstesniame tyrime dėl socialinių signalų įtakos reitingams. Norėdami tęsti, eisime į kelionę norėdami sužinoti, kaip galite optimizuoti savo socialinius profilius. Ar jums atsibodo „Google Analytics“? Padarykite pertrauką. Mes pasiūlysime keletą SEO patarimų, kurie nereiškia, kad reikia naudoti „ Facebook“ skelbimus, tačiau padės jums atlikti reitingus.

 

 

Šaltinis: www.searchmetrics.com

1. Gaukite geriausią „Facebook“ puslapio pavadinimą

Tai skambės akivaizdžiai, tačiau jūsų „Facebook“ vardas yra pirmasis žingsnis kuriant internetinės rinkodaros strategijas. Geras vardo pasirinkimas „Facebook“ puslapiui yra pirmas ir (galbūt) reikšmingiausias žingsnis. Tai, žinoma, priklauso nuo jūsų įmonės pavadinimo ir to, kiek jis gali padėti optimizuoti paieškos sistemas. Pasak Rahul Dass , verslo plėtros valdybos prie Creation Infoways, optimizuoti Facebook puslapius paieškos sistemose turėtų būti taip paprasta, kaip pridedant keletą raktinių frazių, kurios atstovauja savo verslą. Turėtume naudoti pavyzdį, kad geriau suprastume.

 

Kas nutiks, jei turėsime svetainę „TripReviews.com“ ir naudosime „Facebook“ puslapio pavadinimą, pvz., „Trip Reviews George Smith“? Nesunku suprasti, kad norime įsitvirtinti kaip kelionių tinklaraštininkai ir žmonės tikėsis, kad duosime nemokamų patarimų kelionėms.  Jei naudosime daug raktinių žodžių, galime pakenkti virusų augimui.

Bet kas, jei keli papildomi raktiniai žodžiai gali padėti žmonėms pasiekti mūsų puslapį?

Turint ilgą pavadinimą, pvz., „Jurgio kelionių apžvalgos, rezervavimo patarimai ir įdomios kelionės vietos“, jokiu būdu nebus patrauklu ir nepamirštama. Kai kurie lankytojai netgi gali patikėti, kad esame šiek tiek šlamštai, nes labai norime dėmesio. Straipsniai ar visa kita, ką mes pasirenkame pateikti, turi būti aukštos kokybės ir atitikti žmonių poreikius. Tai gali pritraukti sekėjų, kurie tikrai įvertins mūsų darbą ir vaisingą įsitraukimą. Atminkite, kad pirmasis „Facebook“ puslapio pavadinimo žodis yra svarbiausias „Google“, kaip teigia Rahulas Dassas. Taip pat labai svarbu vengti bendrinių žodžių ir pasirinkti geriausius raktinius žodžius, kurie atspindėtų jūsų prekės ženklą ar asmenybę. 

 

„John’s Travel Agency“: Londonas, Havajai, Japonija – viešbučiai, skrydžiai, automobilių nuoma ir dar daugiau – nėra geras vardo pasirinkimas

 

Pasirinkę puslapio pavadinimą, jei tai nėra visiškai būtina, jo nekeiskite. Pagalvokite apie tai kaip apie ilgalaikį pasirinkimą, nes norite naudoti „Facebook“ puslapį optimizuodami paieškos sistemoms. Žmonės tai pasieks ieškodami tam tikrų raktinių žodžių, o pakeisti jį gali būti gryna savižudybė, kai turite daug pasekėjų ir lankytojų, kurie prie to priprato. Tai, ką norite padaryti, yra užimti vietą jūsų vartotojų galvoje. Jį įgijęs, tereikia stengtis jį išlaikyti. Jo nepakeitus bus naudinga jūsų „Facebook“ gerbėjų puslapio SEO.

 

Pr

2.  URL „Facebook“ SEO

 

Kaip paieškos rinkodaros specialistas ar „Facebook“ vartotojas jau galite žinoti, kad turite laisvę pasirinkti „Facebook“ puslapių tuščią URL („vartotojo vardą“). Tai, žinoma, yra viena didžiausių galimybių, kurias siūlo ši socialinės žiniasklaidos platforma. Nurodžius vartotojo vardą, jūsų puslapio URL pasikeis į panašų į „www.facebook.com/username“. Norėdami pasirinkti savo vartotojo vardą, eikite į šį puslapį .

 

Pasirinkę „Facebook“ naudotojo vardą, įmonės gali įtraukti bendrinius raktinius žodžius SEO tikslais.

 

Yra bendrųjų naudotojų vardų, kurių vartotojai negali registruoti, juodasis sąrašas, tačiau esame tikri, kad suteikta pakankamai laisvės naudoti bendrinius vartotojo vardus arba sumaišyti tikrus vardus su kitais bendriniais raktiniais žodžiais. Rekomenduojame būti atsargiems renkantis vartotojo vardą, nes jis skirtas geriau atspindėti jūsų prekės ženklo tapatumą ir asmenybę. „AdWeek“ mano, kad ateityje „Facebook“ gali nubausti puslapius, kuriuose naudojami bendrieji vartotojo vardai, panaikindami būsenos paskelbimo teises.

 

Jei norite išvengti tokios rizikos ir būti iniciatyvus, protinga priimti tai, kas yra originalu ar būdinga jūsų prekės ženklui. Pavyzdžiui, jei turite prabangių laikrodžių prekės ženklą ir norite kažko unikalaus, intymesnio požiūrio, kad galėtumėte savo sekėjams parodyti, kaip jūs gaminate laikrodžius, galite pasirinkti tuščią URL, pvz., Www.facebook / insidevanitywatches.com . Tyrimai rodo, kad žmonės lengviau prisimena prasmingus žodžius, todėl nepamirškite to padaryti, kad jūsų interneto adresas taptų nuoroda, kurią jūsų gerbėjai nepamirš.

 

 

 

Turėkite omenyje, kad norint pasirinkti, jūsų puslapis turi pasiekti 25 „Patinka“. „Facebook“ siūlo keletą gairių , kurios padės jums sukurti pasirinktinį vartotojo vardą:

 

  • Savo puslapiui ar profiliui galite turėti tik vieną vartotojo vardą ir negalite reikalauti vartotojo vardo, kurį jau naudoja kažkas kitas.
  • Vartotojo varduose gali būti tik raidiniai ir skaitiniai simboliai (AZ, 0–9) arba taškas („.“).
  • Laikotarpiai („.“) Ir didžiosios raidės nelaikomi vartotojo vardo dalimi. Pavyzdžiui, „johnsmith55“, „John.Smith55“ ir „john.smith.55“ visi laikomi tuo pačiu vartotojo vardu.
  • Vartotojų vardai turi būti bent 5 simbolių ilgio ir juose negali būti bendrinių terminų ar plėtinių (pvz .: .com, .net).
  • Norėdami sukurti ar pakeisti puslapio vartotojo vardą, turite būti administratorius.
  • Jūsų vartotojo vardas turi atitikti „Facebook“ teisių ir pareigų pareiškimą.
  • Atminkite, kad nauji puslapiai gali ne iš karto sukurti naudotojo vardą ir kad jūsų puslapio naudotojo vardas gali būti pašalintas dėl neveiklumo.

 

3. Įdėkite raktinius žodžius į strategines vietas

 

Mes parašėme ankstesnį tinklaraščio įrašą apie keletą naudingų patarimų, susijusių su „ Facebook SEO 2.0“ . Dabar jau galime žinoti, kad nepaprastai svarbu optimizuoti „Facebook“ puslapį atliekant raktinių žodžių tyrimą, jei norite jį naudoti kaip rinkodaros priemonę. Tai padės jums turėti gerą SEO SEO vietoje, kaip teigia Rahulas Dassas . „Facebook“ riboja, kur puslapių savininkai gali rašyti didelius teksto kiekius, todėl bus naudinga naudoti tuos raktinius žodžius skiltyje „Apie“, kad turėtumėte puikią įmonės apžvalgą.

 

 

 

„Google“ pasirinks, kas bus rodoma SERP metaaprašymo forma, iškart po jūsų surinktų teigiamų įvertinimų skaičiaus, kaip matote paveikslėlyje:

 

 

 

Be to, kai nuspręsite bendrinti nuorodą į savo tinklalapį, bus pateiktas trumpas aprašymas kartu su avataru, puslapio pavadinimu ir tuščiu URL.

 

 

 

Dabar, kai tai žinai, pabandyk apie tai galvoti taip: „Facebook“ puslapio optimizavimas prasideda kaip ir bet kuris kitas SEO procesas. Galite žiūrėti į „Facebook“ puslapio pavadinimą kaip „Meta Title Tag“ ir galite įvertinti „Patinka“ skaičių ir trumpą aprašymą kaip „Meta Description“. Dabar, kai tai žinote, turėtumėte pripažinti, kad aprašymas turėtų būti sudarytas iš maždaug 135 simbolių, kad būtų rodomas „Google SERP“. Nepamirškite, išmintingai užpildyti skiltį „apie“ yra privaloma.

 

4. Optimizuokite „Facebook“ puslapio būsenos atnaujinimus SEO

 

Jei sukuriate „Facebook“ puslapį savo prekės ženklui, kai kurios užduotys, kurias turėsite atlikti, apima dalijimąsi patraukliu turiniu. Kiekvieną kartą, kai skelbiate vaizdą, vaizdo įrašą ar kuriate įvykius ant savo sienos, nepamirškite pasinaudoti aprašomaisiais laukais ir pridėti raktinių žodžių, nes net jei viską užpildyti užtruksite tik vieną minutę, tai gali pakeisti jūsų reitingą . Atminkite, kad šis tekstas taps jūsų „Facebook“ įrašo SEO pavadinimu.

 

Be jokios abejonės, atlikdami raktinių žodžių tyrimą ir įtraukdami tam tikrus žodžius į nuotraukų aprašymus, būsenos atnaujinimus ir bendraudami su sekėjais, jūs dar labiau išplėsite savo SEO galią. Atsižvelkite į tai, kad „Facebook“ leidžia „Facebook“ gerbėjų puslapių turinį indeksuoti paieškos sistemose. Tokiu atveju „Google“ taip pat didesnę reikšmę teikia pirmajam įrašo žodžiui, todėl įsitikinkite, kad jis yra aktualus. Be to, pirmieji 18 įrašo simbolių gali tapti paieškos sistemų meta aprašymu. Tai yra įrašas, kurį neseniai naudojome, norėdami nukreipti žmones į mūsų SEO tinklaraštį:

 

 

 

 

 

Kaip matote „Google“ paieškose, variklis pats pasirenka, ką naudoti kaip metaduomenis. Skaitmeniniai rinkodaros specialistai lengvai pastebės, kad mūsų straipsnio meta aprašymas buvo naudojamas ir „Facebook“ puslapyje, kai jį indeksavo „Google“. Tai verčia mus manyti, kad pagrindinis SEO vis dar yra galingas įrankis.

 

 5. Įtraukiu adresą, kad padidintumėte vietinį SEO

 

Mes visi žinome apie vietinio SEO augimo tempą . Tai svarbu, nes SEO naudojimas nacionaliniu lygmeniu kiekvieną dieną tampa vis konkurencingesnis. Vietos verslo savininkams gali būti absurdiška konkuruoti tokiu mastu, todėl jie gali galvoti apie internetinę rinkodarą. Vartotojai ieškodami daugiau priklauso nuo savo išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių. Tai ypač pasakytina apie vietines paieškas. Norėdami gauti matomumą internete, turite įsitikinti, kad pasirinkote tinkamą socialinių kanalų strategiją. Štai kodėl vis daugiau įmonių priėmė vietines strategijas, kad praturtintų savo SEO pastangas, teigia „ Audience Bloom“ . Socialinių tinklų buvimas yra vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių padidinti matomumą ir domeno valdžią vietos lygiu.

 

 

 

„Facebook“ padės jums, kai tik pradėsite kurti savo puslapį. Tai yra priežastis, kodėl labai svarbu užpildyti viską skirtuke „informacija“, įskaitant telefono numerį ir adresą. Bet kodėl tai svarbu? Na, pasak Skelbimų savaitės , adresas, miestas, šalis ir pašto kodas padės indeksuoti jūsų prekės ženklą vietiniam SEO. Visa jūsų pridėta informacija leis jaustis patikimai „Facebook“ ir jūsų sekėjų akyse. Tai taip pat suteiks jums galimybę įtraukti daugiau raktinių žodžių, ir, kaip visi žinome, „Google“ tikrai rūpinasi visais socialinės žiniasklaidos puslapiais, kuriuose siūloma konkreti informacija. Tai padės pritraukti atitinkamą srautą į savo svetainę.

 

 6.  Susiekite su savo „Facebook“ verslo puslapiu

 

Ar jau pradėjote optimizuoti „Facebook“? Štai dar vienas geras patarimas:

Atgalinės nuorodos nėra naudingos tik jūsų svetainei, bet ir jūsų „Facebook“ profiliui.

„Search Engine Land“  teigia, kad nuorodas turime suvokti kaip rekomendacijas. Jei turime gerą draugą, kuris rekomenduoja valgyti konkrečiame restorane, mes į tai atsižvelgiame. Jei tai padarys keli draugai, mums bus dar didesnė pagunda nueiti puošnios vakarienės ten. Tas pats, kai kalbame apie „Facebook“ SEO ir „Google“

 

 

 

Kuo svarbesni puslapiai, nukreipiantys į jūsų puslapį, tuo labiau jis pasitikės jūsų puslapiu. Jei jūsų svetainė yra labai populiari, sukūrę nuorodas iš ten į savo puslapį gausite gerą pranašumą. Tai padidins patikimumą ir jūsų puslapis turės gerą galimybę lengviau užlipti paieškos reitinge. Pasak Hootsuite, tai, ką turite padaryti, yra gana lengva . Nepraleiskite progos susieti su savo verslo ar prekės ženklo puslapiu. Norėdami įtraukti nuorodas, naudokite savo svetainę ir savo tinklaraščio straipsnius, jei tokių turite. Jei kiti gero reitingo domenai daro tą patį ir apie tai užsimena, jūs greitai pagerinsite savo reitingą. Tai taip pat padės žmonėms pasakyti, kad esate aktyvus socialiniuose kanaluose, ir dar labiau padės jūsų „Facebook“ puslapį naudoti SEO.

 

7.  „Facebook“ užrašų SEO

Dažniausiai skelbiate „Užrašus“, norėdami informuoti ar net sudominti savo gerbėjus. Tai yra paprastas būdas informuoti gerbėjus apie svarbias naujienas apie jūsų verslą ar net atnaujinti klientus apie dabartinę krizę. Net jei jūs tai žinote ar ne, atrodo, kad „Google“ ieško ir indeksuoja pastabas, pateiktas iš „Facebook“ gerbėjų puslapių.

 

 

 

Tai galioja tik verslo puslapiams ir netaikoma asmeniniams profiliams. Užrašai suteikia jums galimybę pridėti raktinių žodžių turtingo teksto ir tai gali būti naudojama norint padidinti jūsų gerbėjų puslapio reitingą „Google“ ar „Bing“. Labai protinga raktinius žodžius dėti ir pavadinime, ir visoje pastaboje. Taip pat galite pridėti nuotraukų, o tai suteikia papildomų galimybių pridėti raktinių žodžių antraštėje.

 

Jei nuspręsite parašyti pastabą apie „Google Penguin“ atnaujinimą, galbūt norėsite įsitikinti, kad pavadinime, turinyje ir nuotraukoje įtraukėte tokius žodžius kaip „Google“, „Penguin“, „Google Update“ ir „SEO“. antraštės. Pridėdami juos, tiesiog pagalvokite, ko ieškos jūsų klientai. Jei sekėjai pradės komentuoti jūsų pastabą, tai suteiks pridėtinės vertės ir turės dar daugiau galimybių gerai įvertinti. Jei komentaruose taip pat yra keli raktiniai žodžiai, tai padidins svorį. Galite padidinti „Note“ matomumą pažymėdami kitus „Facebook“ draugus. Jei skelbiate turinį, kuris sukuria įsitraukimą, jūsų sekėjai greičiausiai pažymės kitus savo komentaruose. Štai „Google“ indeksuoto „Facebook“ užrašo pavyzdys:

 

 

 

Kaip matote, „Facebook Note“ indeksuojama ir ji rodoma penktoje pozicijoje. Jei dar patikrinsime „Note“, galime pastebėti, kad prekės ženklo pavadinimas naudojamas kaip pirmasis raktinis žodis pavadinime, o tai yra gera idėja pagal šį scenarijų.  

 

 

 

 

 8.  Paskelbkite tiesiogines nuorodas į savo svetainę savo „Facebook“ puslapyje

 

Jei norite dar labiau padidinti savo svetainės SEO, neturėtumėte ignoruoti socialinės žiniasklaidos galios. „Facebook“ gali padėti gauti aukštos kokybės atgalines nuorodas ir padidinti jūsų domeno autoritetą. Tai gali padėti būti pirmajame „Google“ puslapyje pagal tam tikrus raktinius žodžius ir pasinaudoti didesnio srauto nauda. Kaip jau kalbėjome apie „Notes“, pagalvokite šiek tiek, kiek tai gali padėti jūsų tinklaraščiui. Jei rašote straipsnį savo tinklaraštyje, galite sukurti „Facebook“ pastabą ir pridėti keletą citatų iš savo tinklaraščio, kuriose gausu raktinių žodžių. Prieš paskelbdami, įsitikinkite, kad taip pat siūlote sekėjams apsilankyti jūsų svetainėje, kad perskaitytumėte visą straipsnį: „Norėdami sužinoti daugiau apie„ Google Penguin “atnaujinimą, peržiūrėkite šį straipsnį“. Jei čia įtraukiate hipersaitą, jau turėsite tvirtą atgalinę nuorodą į savo domeną. Tai padidins jūsų svetainės autoritetą ir tikriausiai padidins srautą. Greitą pavyzdį galite pamatyti pažvelgę ​​į „Rackspace“ pastabos pabaigą, kurią jau minėjome anksčiau.

 

 

 

Pasak IT verslo , kitos vietos, kuriose galite patikrinti atgalines nuorodas, yra:

 

  • Skirtukas „apie“: daugybė vartotojų yra smalsūs kaip katės ir greičiausiai apsilankys jūsų profilyje jūsų svetainėje. Tai suteikia jums puikią galimybę nukreipti vartotojus į puikų turinį, kurį turite savo domene.
  • Nesvarbu, ar jie pateikiami kaip vaizdai, vaizdo įrašai ar kažkas kitas, įrašai ant jūsų sienos yra puikios atgalinių nuorodų galimybės
  • Profilis ir viršelio paveikslėlis: be jokių abejonių, juos galima spustelėti labiausiai jūsų puslapio vietose, ypač jei jos išsiskiria. Galite juos naudoti norėdami nukreipti vartotojus į savo svetainę ir sukurti daugiau galimybių pritraukti srautą
  • Grupės aprašymas: skiltis „apie“ yra puiki vieta pokalbiui, be to, ji yra puiki vieta įterpti nuorodą į savo svetainę.

 

Parašykite komentarą