SEO optimizavimas Yahoo
SEO yahoo pagrindų supratimas
Optimizavimas paieškos sistemoms (arba SEO) – tai procesas, kurio metu tobulinama jūsų svetainė, kad paieškos sistemose ji užimtų aukštesnes pozicijas. SEO yra vienas patikimiausių, veiksmingiausių ir nebrangių būdų padaryti savo svetainę labiau matomą žmonėms, kurie aktyviai ieško atsakymų į savo klausimus, reikalingų produktų ar pageidaujamų paslaugų.
Šiandien visuomenė, ieškodama informacijos ir įmonių, priklauso nuo paieškos sistemų. Jei jūsų verslas nėra matomas internete, o jūsų SEO nėra tinkamas, prarandate didelę dalį potencialaus pelno.
Kodėl „Yahoo!” yra svarbi?
Yahoo!” yra paieškos sistema, kuri 2017 m. balandžio mėn. duomenimis, sudaro 11,7 % JAV paieškos dalies. Jau vien tai yra priežastis jos neignoruoti: kasdien ja naudojasi kas dešimtas žmogus.
2014 m. pabaigoje „Yahoo!” ir „Mozilla” paskelbė, kad „Yahoo!” pakeis „Google” kaip numatytoji paieškos parinktis „Firefox” naršyklėje. Dėl šio sandorio „Yahoo!” paieškos sistemoje atsirado ir laikui bėgant gali atsirasti dar daugiau vartotojų.
Nors „Google” vis dar priklauso paieškos autoriteto liūto dalis, „Yahoo!” ateitis daug žadanti. O kai žmonės ieško jūsų siūlomų paslaugų „Yahoo!”, norite, kad jos būtų rodomos paieškos rezultatuose.
Apžvelkime keletą konkrečių patarimų, kuriais galite pasinaudoti norėdami pagerinti savo svetainės optimizavimą „Yahoo!” paieškoms.
Ką pirmiausia turėtumėte žinoti apie „Yahoo! SEO
Jei esate įsitikinę, kad norite užsiimti SEO optimizavimu „Yahoo!”, svarbu suvokti kai kuriuos SEO optimizavimo „Google” ir SEO optimizavimo „Yahoo!” skirtumus:
Konkurencija gali būti mažesnė
Tai, kad konkurencija „Google” yra didelė, nereiškia, kad ji bus tokia pat didelė ir „Yahoo!” Pavyzdžiui, svetainė, kuri pirmauja „Google” pagal raktažodinę frazę „geriausi citrinų pyragaičiai”, gali būti patenkinta sėkme „Google” ir todėl ignoruoti kitas paieškos sistemas.
Jei siekiate užimti vietą pagal tą pačią paieškos frazę kitoje paieškos sistemoje, gali būti, kad konkurencija nebus tokia didelė, jei „Google” lyderis konkurentas atsisakys vietos „Yahoo!
„Yahoo!” nėra tokia sudėtinga kaip „Google
SEO optimizavimas „Google”, ko gero, yra sudėtingesnis nei SEO kitoms paieškos sistemoms. Tai, pasak kai kurių teorijų, reiškia, kad SEO „Yahoo!” grįžta prie pagrindų, į laikus, kai svetainės reitingavimas priklausė nuo mažiau veiksnių.
Per pastaruosius kelerius metus „Google” įgyvendino daug algoritmo atnaujinimų, kurių daugelis mįslingai glumino interneto rinkodaros specialistus. „Yahoo!” to nepadarė.
„Yahoo!” ir „Bing” yra panašios
Pirma, „Yahoo!” ir „Bing” SEO yra panašus. Taigi, jei optimizuojate „Yahoo!”, iš esmės optimizuojate ir „Bing”. Abi paieškos sistemos turi savo algoritmus, t. y. automatines sistemas, kurios nustato, kaip reitinguoti svetaines pagal tam tikrą žodį ar frazę, tačiau jos yra labai panašios viena į kitą.
Dar neįtikinote? Štai kodėl rinkodaros specialistai turėtų sutelkti dėmesį į „Bing
„Bing”, antra pagal įtaką paieškos sistema pasaulyje, gali būti labai pelningas kanalas. Neturėtumėte ignoruoti galimybių padidinti pasiekiamumą ir augimą. Be to, „Bing” SEO patarimai dažnai gali sutapti su tuo, ką jau darote „Google” SEO.
Jei esate dviprasmiškai nusiteikę dėl „Bing” antrosios vietos reputacijos, pagalvokite apie jos patronuojančiąją bendrovę. Ar žinojote, kad daugiau nei 1,5 mlrd. įrenginių visame pasaulyje naudoja „Windows”, o daugiau nei 900 mln. iš jų naudoja „Windows 10”? Pastaroji dalis yra svarbi, nes „Windows 10” įrenginiai nukreipia srautą į integruotą paieškos sistemą „Bing”.
Daugiau nei 85 % stalinių kompiuterių veikia su „Windows”. Kai užduodate „Cortana” klausimą arba ieškote iš užrakinto ekrano, naudojate „Bing”. Be to, „Bing” atlieka paieškos funkcijas tokiose programose kaip „Microsoft Office”, „Skype” ar „Outlook”.
Viena iš labiausiai nepastebimų auditorijų yra daugiau nei 65 mln. žaidėjų, naudojančių savo „Xbox”. „Microsoft” žaidimų konsolė taip pat naudoja „Bing”. Kai žaidėjai pristabdo žaidimą, kad ko nors paieškotų, jie paprastai naudojasi „Bing”, o ne „Google”.
Apibendrinimas: Bing SEO vs. Google SEO.
Nepatartina galvoti apie savo buvimo internete optimizavimą pagal „Bing SEO” ir „Google SEO”. Kaip nuolat minėjome šiame straipsnyje, „Bing” yra panašesnė į „Google”, nei daugelis supranta. Jų algoritmai gali būti skirtingi, tačiau subtiliai juos subalansavus nesunku sukurti strategiją, kuri tenkintų ir „Bing”, ir „Google”.
Kiekvienam sumanesniam rinkodaros specialistui pravartu užimti abi rinkos dalis. Nepaisant to, kad „Bing” ir „Yahoo!” naudojasi nedidelė dalis žmonių, potenciali auditorija vis tiek skaičiuojama milijonais.