Ką daro dauguma žmonių, kai kyla klausimų ar reikia susirasti verslą?

Jie „Google“. Nepriklausomai nuo to, kokio tipo verslą vykdote, buvimas internete yra esminis dalykas, o pasirodymas paieškoje yra labai svarbus norint pritraukti potencialių klientų ir užsidirbti pinigų internete.

Jei turite svetainę  Turėsite ją optimizuoti, kad galėtumėte rodyti paieškos rezultatuose.

Yra keli SEO tipai, kuriuos jūs, kaip verslas, turite žinoti, kad užtikrintumėte sėkmingą verslą.

Kas yra SEO?

Prieš pradėdami nagrinėti SEO tipus, įsitikinkite, kad žinote, kas yra SEO. Jei esate susipažinę su mūsų svetaine ir tinklaraščiu, tikriausiai jau žinote atsakymą į šį klausimą.

Bet jei jums reikia priminimo: SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Tai, kaip potencialūs klientai organiškai randa jūsų svetainę, kai ieško jūsų produktų ir paslaugų internete. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, nuolat tikrina svetaines ir ieško geriausio turinio, kurį galėtų rodyti vartotojams, kurie paieškos juostoje įveda raktinius žodžius.

Jei SEO srityje esate tikrai naujas, paaiškinsime pavyzdį. Tarkime, kad norite prisijungti prie sporto salės, tačiau prieš įsigydami narystę norite įsitikinti, kad jums tai patinka.

Einate į „Google“ ir įrašote raktinį žodį „nemokama narystė“, o per mažiau nei sekundę „Google“ turi daugiau nei šimtus rezultatų.

Jei vertinate savo laiką, tikriausiai neketinate tikrinti kiekvieno rezultato.

Čia atsiranda SEO. Kiekvienas iš šių puslapių buvo optimizuotas, kad būtų rodomas pagal raktinį žodį, kurį ką tik įvedėte į „Google“. Kelios įmonės galėtų reitinguoti pagal tą patį raktinį žodį. Tik klausimas, kas tai padarys geriau.

Vidinis SEO  

Vienas iš labiausiai žinomų SEO tipų yra vidinis puslapio SEO . Tai yra viskas, ką galite fiziškai įdėti į savo tinklalapį, pvz., seo tekstą, vaizdus ar kodą.

Raktažodžiai

Trumpai paminėjome raktinius žodžius, tačiau jie yra SEO galybė.

Be jų SEO nebūtų, todėl prieš ką nors darant svarbu įsitikinti, kad jie supranta, kokie jie yra.

Galite pagalvoti, kad galite pasirinkti norimus raktinius žodžius ir optimizuoti savo svetainę, kad atspindėtų šiuos raktinius žodžius.

Bet taip nėra beveik visų tipų SEO atveju. Prieš galvodami apie optimizavimą, turėsite atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą . Idealūs raktiniai žodžiai bus susiję su jūsų prekės ženklu, jų mėnesio paieškos apimtis bus didelė ir konkurencija maža. Gali būti sunku rasti tą tobulą vietą, todėl jei nesate tikri, nuo ko pradėti, praneškite mums.

H1 žymės

„H“ žymių šeima yra žinoma dėl savo sugebėjimo stilizuoti tekstą, tačiau jos taip pat naudojamos paieškos sistemoms parodyti, kas yra svarbu puslapyje, ir sukurti hierarchiją per skirtingus SEO tipus.

Geriausia H1 žymų praktika apima vieno pagrindinio raktinio žodžio paskyrimą kiekviename puslapyje ir šio raktinio žodžio naudojimą kaip savo H1 žymą. Kiekviename jūsų svetainės puslapyje turi būti tik viena H1 žyma.

Nesuklyskite naudodami H1 žymas teksto stiliui kurti.

Jei nuspręsite puslapyje naudoti kelias H1 žymas, tai gali neigiamai paveikti jūsų reitingą. H1 žymą galite rasti savo svetainės tekste (dar žinomas kaip kodas, dar žinomas kaip HTML, dar žinomas kaip hiperteksto žymėjimo kalba).

Nenaudokite žymos H2 ar H3. Viename puslapyje jums reikia vienos H1 žymos ir ta H1 žyma turi būti jūsų raktinis žodis, pvz., <h1> raktinis žodis </h1>. Jei kyla problemų dėl H žymos stiliaus.

Pavadinimas – title

Pavadinimas turėtų būti nuo 10 iki 70 simbolių. Laikykitės jo gana glaustai, įtraukite pagrindinį puslapio raktinį žodį ir prireikus naudokite simbolius | arba dvitaškius.

Meta aprašymas

Kitas jūsų meta aprašymas yra tiesiai po jūsų pavadinimu.

Tai ilgesnis paaiškinimas, apie ką yra jūsų puslapis. Tai turėtų būti tarp 160-300 simbolių. Ilgiau ir „Google“ nutrauks tekstą … ir niekas nenori būti nukirstas sakinio viduryje.

Nors žmonės gali atidžiai nežiūrėti jūsų meta aprašymo, galite lažintis, kad tai daro paieškos sistemos.

Jūsų meta aprašyme turėtų būti nurodytas jūsų ar jūsų puslapio tikslinis raktinis žodis.

Galite pastebėti, kad kartais yra paantraštės, pateikiamos su paieškos rezultatais. Tai vadinama svetainių nuorodomis, rodančiomis nuorodas į jūsų antrinius puslapius. Jie skirti padėti vartotojams naršyti.

Jūs, kaip svetainės savininkas, negalite pridėti svetainių nuorodų į savo sąrašą. „Google“ nustato, kuriuos puslapius gali būti naudinga rodyti vartotojams be pagrindinio puslapio, ir prideda juos už jus. Tai dar viena priežastis naudoti įvairius SEO metodys, kad galėtumėt visiškai optimizuotumėte savo svetainę, kad „Google“ žinotų, kad jūsų turinys yra vertingas ir jį demonstruoja. 

„Image Alt“ žymos

Kartais žmonės praleidžia ši faktorių. Pagalvok dar kartą. Nors žmonės fiziškai gali matyti jūsų svetainėje esančias nuotraukas ir žinoti, kokios jos yra, paieškos sistemos to negali. Jie skaito kodą ir tekstą, esantį kiekviename puslapyje.

Jei aprašysite savo nuotraukas su raktiniais žodžiais, paieškos sistemos lengvai galės pasakyti, apie ką yra jūsų nuotraukos. Nenaudokite per daug raktinio žodžio vaizdų „alt“ žymose. Skirkite šiek tiek laiko, kad iš tikrųjų apibūdintumėte savo vaizdus ir pridėtumėte raktiniuose žodžiuose, kur jie yra prasmingi.

Vaizdo „Alt“ žymas galite rasti ten, kur tvarkote savo mediją. „WordPress“ atrodo taip. Turite vietos įvesti savo paveikslėlio pavadinimą, kad galėtumėte lengvai jo ieškoti ir turėtumėte vietą savo atvaizdo kitam tekstui.

Turinys

Kokybiškas turinys yra svarbus ir vaidina svarbų vaidmenį.

Svarbus žodis čia yra kokybė. Tarkime, kad svetainėje, kurioje yra daug vidutinio turinio, o antroje svetainėje yra mažiau turinio, tačiau ji yra aukštos kokybės. Paieškos sistemos galų gale pasirinks faktą, kad pirmoji svetainė kuria mažesnį turinį. Ji nenorės vartotojams rodyti šios svetainės.

Tai, kaip paieškos sistemos nustato, ar vartotojams patinka turinys, yra atšokimo ir išbuvimo ang bounce laikas. Atšokimas yra tada, kai vartotojas patenka į tinklalapį ir nusprendžia, kad turinys jam nėra naudingas, ir paspaudžia mygtuką „Atgal“. Pristabdymo laikas yra laikas, kurį vartotojas praleidžia jūsų svetainėje. Kuo ilgesnis pristabdymo laikas, tuo turinys yra aktualesnis.

Kiekviename savo svetainės puslapyje turėtumėte turėti bent 300 žodžių, tačiau kuo daugiau žodžių turite, tuo daugiau šansų įterpti raktinį žodį į savo kopiją. Kuo daugiau raktinių žodžių jūsų puslapyje, tuo aukščiau galėtumėte reitinguoti paieškoje.

Jei turite puslapį su 300 žodžių, raktinį žodį galite naudoti tik 2–3 kartus, kad jis būtų prasmingas. Turėdami papildomą egzempliorių, tarkite 1 000–2 000 žodžių, turite vietos raktiniam žodžiui įterpti 5–10 kartų ar daugiau!

Prisiminkite, kai rašote straipsnį kad jį parašytumėte taip, kad ji būtų naudinga pirmiausia jūsų lankytojams.

Turite įsitikinti, kad raktinį žodį  turite tik ten, kur yra prasmė. Pasitelkite mūsų teksto rašymo ekspertų pagalbą, kad padėtumėte pasinaudoti tikra galimybe, kurią siūlo šie SEO tipai.

Dizainas ir naudojimas

Patikėkite, ar ne, jūsų svetainės dizainas gali prisidėti prie bendro SEO.

Jei yra dizaino ar naudojimo trūkumų, tai gali suklaidinti lankytojus. Tai gali sukelti atšokimus. O atšokimai yra blogi visų tipų SEO.

Jie siunčia „Google“ signalą, kad turinys gali būti nesvarbus arba neatitinkantis raktinio žodžio, kurio ieškojo vartotojas. Trumpai tariant, įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra profesionaliai sukurta ir kad vartotojams lengva rasti būtent tai, ko jie ieško.

 

Optimizuokite savo puslapius įvairiose platformose

Jei turite savo svetainę, galbūt naudojate nemokamą „WordPress“, , „Shopify“ versiją ar kitą platformą ir galbūt nesate tikri, nuo ko pradėti nuo savo svetainės optimizavimo.

„WordPress“ turi neįtikėtiną papildinį „Yoast SEO“. Papildinys yra tarsi jūsų svetainės programa. „Yoast“ leidžia jums sužinoti, kaip atrodo jūsų SEO.

 

 

Tekstamas dar kuriamas tai yra kur tobulėti.

Išorinis SEO

Išorinis SEO apima tinklaraščių kūrimą, atgalinį susiejimą ir vidinį susiejimą. Tinklaraščiai yra labai svarbūs SEO atžvilgiu. Tai suteikia jūsų svetainei daugiau aukštos kokybės turinio, kurį paieškos sistemos gali tikrinti.

Tai gali padidinti svetainės lankytojų skaičių ir padidinti jūsų reitingą, jei žinote, ką darote. Jei to nepadarėte, laimei, turime ir tam skirtą komandą .

Rašant tinklaraščius pagal reitingą SEO, reikia atlikti raktinių žodžių tyrimus ir kokybišką turinį. Raktinis žodis turės būti rodomas jūsų tekste ir turi prasmę jūsų temai. Jei rašote tinklaraštį apie SEO tipus, jūsų dienoraštis turės būti parašytas ta tema, parodant vartotojams skirtingus SEO tipus, kokie jie yra ir kaip jie veikia. Jei laikysitės savo temos ir sutelksite dėmesį į raktinį žodį ir kursite kokybišką turinį, turėsite tinklaraštį, kuris vilioja vartotojus ir skatina juos grįžti daugiau.

Atgalinės nuorodos iš esmės yra kaip kitos svetainės rekomendacija, sakanti, kad jūsų svetainė yra aukštos kokybės ir geras informacijos šaltinis.

Tai tiesiogsaitas, nukreipiantis iš vienos svetainės į kitą. Atgalines nuorodas galima gauti užmezgant ryšius su kitomis jūsų pramonės įmonėmis ar kitomis pramonės šakomis, kurios yra prasmingos jūsų prekės ženklui.

Jei esate valymo įmonė, nenorėtumėte atgalinės nuorodos iš restorano, nebent specializuojatės restorano valymo srityje.

Vidinis susiejimas padeda sukurti puslapio hierarchiją jūsų svetainėje.

Galite susieti su kitais pagrindinio puslapio antriniais puslapiais. Tai paieškos sistemoms nurodo, kurie puslapiai yra svarbiausi.

Tai taip pat padeda vartotojams naršyti jūsų svetainėje. Jie gali pereiti iš vieno puslapio į kitą ir gauti daugiau informacijos. Vidinis susiejimas gali padėti vartotojams geriau suprasti terminus, kurie jiems taip pat nėra žinomi. Pvz., Rašote tinklaraštį, kuriame turite vartoti techninį žodį, kurio žmonės gali nežinoti.

Galite susieti šį žodį ir nukreipti į kitą savo svetainės puslapį, kuriame paaiškinamas tas techninis terminas.

Vietinis

Vietinis SEO yra vienas iš SEO tipų, kurį gali būti sunku įgyvendinti, tačiau yra keletas taktikų, kuriomis galite pasinaudoti norėdami padidinti savo vietos reitingą.

. „Google“ rodo vietines parinktis šalia jūsų, kai ieškote produkto ar paslaugos.

Norite, kad jūsų verslas būtų rodomas trijose geriausiose vietose.

Tai galite padaryti optimizuodami savo svetainę, bet taip pat gaudami gerus atsiliepimus „Google“.

Kuo daugiau apžvalgų, tuo geriau potencialiems klientams ir paieškos sistemoms.

Klientai pasitiki internetinėmis apžvalgomis tiek pat, kiek pasitiki šeimos ir draugų rekomendacijomis. Jei turite daug gerų atsiliepimų, žmonės greičiausiai išbandys jūsų verslą.

Jei turite 5 gerus atsiliepimus, žmonės gali pasitikėti jūsų verslu. Bet turėdami daug apžvalgų, klientai gali parodyti, kad esate įsitvirtinę ir pasitikite bendruomenėje.

 

Taip pat turėtumėte turėti „Google“ mano verslo paskyrą, jei norite reitinguoti vietoje (arba jei norite iš viso reitinguoti). Tai rodo klientams ir paieškos sistemoms, kur esate. Jei kas nors ieškos geriausių spurgų „Google“, tai parodys, kur gauti geriausių spurgų šalia tos vietos, kur jie šiuo metu yra. Įsitikinkite, kad jūsų verslo informacija yra vienoda visose platformose, įskaitant „Google“ mano verslą. Tai padarius padidės tikimybė užimti reitingą. Pareiškdami teises į savo verslą GMB, taip pat turite užpildyti visą „Google“ prašomą informaciją.

Kitas būdas pagerinti jūsų vietinį SEO reitingą yra būti įtrauktam į sąrašą visur, kur tik įmanoma. Įsivaizduokite, kad jūsų produktas yra vienoje plytų ir skiedinio parduotuvėje.

Dabar įsivaizduokite, kad jūsų produktas yra 100 plytų ir skiedinio parduotuvių. Tai suteikia jūsų produktui ir prekės ženklui daugiau matomumo ir galimybę daugiau parduoti.

Mobilusis optimizavimas

Iš visų SEO tipų šis variantas iš tikrųjų nėra pasirinkimas. Iš esmės tai tampa būtinybe.

Šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje itin svarbu optimizuoti savo svetainę mobiliesiems.

Visur, kur pažvelgsi, kažkas ieško savo išmaniojo telefono. SEO veikia taip pat kaip mobiliajame telefone, kaip ir darbalaukyje, tačiau yra keletas taktikų, kurias norėsite įgyvendinti savo svetainėje mobiliesiems, kad padidintumėte savo galimybes reitinguoti mobiliuosiuose įrenginiuose.

Nenaudokite iššokančių langų. Mobiliuosiuose įrenginiuose gali būti sunku išeiti iš iššokančiųjų langų ir kartais jie gali atrodyti kitaip nei darbalaukio versija.

Jei jūsų svetainėje yra iššokantis langas, paprastai yra galimybė jį išjungti mobiliojoje versijoje.

Tai leis jūsų mobiliesiems lankytojams geriau naudotis.

Pertvarkykite savo meniu. Jei naršymo juostoje yra daugybė puslapių, gali būti tikslinga pertvarkyti meniu mobiliuosiuose įrenginiuose. Galite sukurti atskirus meniu, rodomus mobiliajame ir darbalaukyje.

Puslapio greitis nepaprastai svarbus ir mobiliojo ryšio vartotojams.

Niekas nenori laukti svetainės įkėlimo, nesvarbu, kokiame įrenginyje jis yra. Vartotojai tikisi greito įkėlimo laiko, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose. Išbandykite savo svetainę mobiliesiems ir įsitikinkite, kad ji greitai įkeliama.

Sumažinsite svetainės atšokimų skaičių ir padidinsite savo pardavimus.

 

„Baltasis SEO“ ir „Juodasis SEO“

Tai yra vienas iš SEO tipų, kurį norite pabandyti. Baltos kepurės SEO tai apie ką kalbėjome iki šiol. Praktikuojantis baltos kepurės SEO reiškia, kad laikotės taisyklių. Jei laikysitės taisyklių, paieškos sistemos apdovanos jus gerais reitingais.

Kita vertus, juodos kepurės SEO pažeidžia visas SEO taisykles.

Svetainių savininkai gali naudoti šiuos metodus, kad apgautų paieškos sistemas, kad jas reitinguotų paieškoje.

Kaip jau minėjome anksčiau, paieškos varikliai nori pateikti vartotojams kokybiškus paieškos rezultatus. Svetainės, kurios naudoja „black hat SEO“, paprastai nėra aukštos kokybės svetainės, kurių ieško paieškos sistemos. Mes paaiškinsime skirtingas „blackhat“ taktikas, tačiau jokiu būdu jų nenaudokime. Turite žinoti apie juodos kepurės SEO, kad galėtumėte to išvengti.

Tiesiog būti aišku, tai yra SEO tipų, kad jums reikia ne naudoti. Jie sunaikins jūsų reitingus arba jūsų svetainė bus įtraukta į juodąjį sąrašą.

Raktažodžių spamas

Įsivaizduokite, jei kalbėtumėte su žmogumi, kuris kiekviename sakinyje vartojo jūsų vardą ar net 2–3 kartus.

Tai neturi prasmės ir nėra taip, kaip mes kalbame. Jei padarysite kažką panašaus savo svetainėje, paieškos sistemos tai pasirinks! Gal ne iš karto, bet neverta rizikuoti. Jei tikrai norite, kad tinklaraščio įrašas būtų reitinguojamas, leiskite mums padėti ! Atliksime raktinių žodžių tyrimus ir įsitikinsime, kad jūsų turinys yra priimtinas tiek paieškos sistemoms, tiek žmonėms.

Paslėptas tekstas

Kai kurie svetainių savininkai, be raktinių žodžių užpildymo, paslėps raktinius žodžius savo puslapių baltoje vietoje arba fone. Kažkas gali tai padaryti, jei nenori skirti laiko kokybiškam turiniui pridėti. Vietoj to jie kelis kartus įveskite raktinį žodį ir jį paslėpė, kad vartotojai jo nematytų, bet paieškos sistemos -. Galbūt galėsite trumpam išsisukti, tačiau paieškos sistemos yra sumanios ir galų gale jus pagaus.

Pasikartojantis turinys

Jei jums reikia daugiau turinio, kad išaiškintumėte savo svetainę, nekopijuokite savo ar kitos svetainės turinio. Tai paskatins „Google“ deindeksuoti jūsų pasikartojantį turinį. Siekite originalaus aukštos kokybės turinio.

Netikras „Clickbait’as“

Jei parašysite puikų pavadinimo meta aprašymą ir pažadėsite potencialiam klientui, kuris ketina spustelėti ką nors nuostabaus ir tada nepateiks, tai yra netikras „clickbait“.

Tai tarsi pažadėti kažkam geriausius takus savo restorane ir tada patiekti tik vidutiniškus vaflius.

Tai tik keletas šiandien naudojamų juodos kepurės SEO taktikos. Naudojant juos reitingams aukštyn, galite patirti daug problemų su „Google“. Jūs rizikuojate, kad niekada negalėsite reitinguoti „Google“ paieškoje, todėl būkite saugūs ir naudokite tik „white hat“ SEO taktiką.