SEO paslaugos kaina – Nuo 99 eur!

Nustatydami internetinės rinkodaros biudžetą ir ieškodami SEO kompanijos, pastebėsite, kad SEO paslaugos kaina yra visur.

Viena SEO įmonė ima 500 eur per mėnesį, kita – 200 eur.

Kai verslas nusprendžia samdyti SEO bendrovę, tai dažnai daroma norint užpildyti jūsų verslo įgūdžių ar kompetencijos tuštumą.

Tai yra svarbus sprendimas, nes jūsų verslo augimas gali priklausyti nuo paieškos rinkodaros kampanijos sėkmės. Taigi, jei nėra vidinių ekspertų, kurie padėtų jums įvertinti potencialias įmones ir šiek tiek gąsdinančią SEO kalbą, kaip verslas gali pradėti suprasti, kokių SEO paslaugų jiems reikia?

seo paslaugos kaina

Kokia SEO paslaugos kaina?

Daugelis SEO kompanijų siūlys mėnesines ar metines sutartis, kurios sudaromos pagal mėnesio kalendorių.

Atkreipkite dėmesį, kad SEO paslaugos Kaune ir SEO paslaugos Vilniuje, kainos skirsis negu pvz Klaipėdoje.

Kasyraseo.lt savo strategijas kuriame prieš kelis mėnesius ir bent kartą per mėnesį apmąstome savo darbą, rezultatus ir pažangą. Dviejų krypčių bendravimas tarp SEO įmonės ir kliento yra labai svarbus norint pasiekti kuo geresnių rezultatų.

Svarbu pažymėti, kad nors mes siūlome mėnesinius planus, mes nesiūlome visiems tinkančių vieno mėnesio SEO paketų, nes toks požiūris į SEO nėra pats efektyviausias. Daugelyje kitų bendrovių siūlomų mėnesinių paketų bus nurodytas nustatytas paslaugų skaičius ir tipas, pavyzdžiui, parašyti straipsniai, gautos atgalinės nuorodos ir optimizuoti puslapiai. Tokio tipo „raktai“

Saugokitės visų bendrovių, kurios žada sukurti nurodytą kiekį atgalinių nuorodų per mėnesį, ypač todėl, kad atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę, kokybė ir tinkamumas yra žymiai svarbesni už kiekį. Nors mūsų planuojamos užduotys ir SEO darbai yra planuojama kas mėnesį organizuoti ir supaprastinti darbo eigą, mūsų strategijos neapriboja tokio tipo „surinkti“ mėnesio paketai. Mūsų Seo paslaugos yra pritaikytos taip, kad mes visada dirbame ties tuo, ką žinome, kad bus didžiausia IG.

 

SEO kainodara pagal valandinį tarifą

SEO valandos įkainiai dažniausiai yra 50–250 eur per valandą. Jei jūsų verslas uždirba tik kelis šimtus dolerių per mėnesį iš internetinių pajamų, nesitikėkite, kad greitai pasikeis 1 000 eurų per mėnesį SEO išlaidos. Jei norite mokėti už SEO valandą, gali būti protinga samdyti konsultantą arba samdyti agentūrą, kuri atliktų SEO auditą, o tada prireikus sumokėti valandinį tarifą už konkrečias SEO paslaugas.

Tačiau jei jums reikia tokio tipo tiesioginių rezultatų svetainėje, kurioje esama labai nedaug, tikriausiai būtų naudinga , jei pradėtumėte savo SEO pastangas papildyti mokama reklama, pvz., „ Google Ads“ kampanija . Nesijaudinkite; „OuterBox“ taip pat siūlo keletą pirmaujančių šalies „ AdWords“ valdymo paslaugų, todėl pasikalbėkite su mumis apie tai, kaip galime padėti jūsų kampanijai būti kuo sėkmingesnei.

Kokia yra reklama internete kaina?

Siekdamas skaidrumo, norėčiau pasidalinti realaus pasaulio pavyzdžiu. Raktinių žodžių tyrimas rodo, kad vidutiniškai 500 žmonių kiekvieną mėnesį „Google“ ieško tikslios užklausos „kiek kainuoja SEO“. Tai yra priežastis, kodėl nusprendėme parašyti šį straipsnį! Šis klausimas kelia nemažą painiavos, ypač tiems, kurie yra ankstyvoje tyrimo stadijoje. Deja, nėra lengvo atsakymo.

Trumpas atsakymas yra tas, kad Seo paslaugos kaina svyruoja nuo 50 eur per valandą iki 250 eur  per valandą, priklausomai nuo jūsų samdomos SEO agentūros . SEO žinomas Neilas Patelis neva ima iki 5000 eur tik už pradinę valandos trukmės konsultaciją. Visa tai nereiškia, kad jūsų kaimyno dukra gatvėje, kuriai „gera kompiuteriai“, nesiūlys to padaryti už 200 eur per mėnesį, o gi, ji netgi gali žinoti, ką daro! Mes taip pat nesakome, kad Neilas Patelis gali būti nevertas tos 5 000 eur kainos (įspėjimas apie spoilerį: jei nesate „Fortune 500“ įmonė, jis greičiausiai nėra).

Nesvarbu, kuo galiausiai pasitikite teikdami SEO paslaugas savo verslui, kiek SEO kainuoja, priklauso nuo daugelio kintamųjų, įskaitant:

  • Bendras techninis jÅ«sų svetainės ir TVS (turinio valdymo sistemos) tinkamumas svetainės turiniui. Pavyzdžiui, „OuterBox“ yra pagrindinis elektroninės prekybos svetainių kÅ«rimo teikėjas , o mÅ«sų klientams sukurtos svetainės yra skirtos virÅ¡yti „Google“ ir kitų paieÅ¡kos sistemų algoritmų reikalaujamus lÅ«kesčius. Turint galvoje techniÅ¡kai pagrįstą svetainę, sukurtą SEO ir geriausios el. Prekybos praktikos požiÅ«riu, daug efektyviau ir efektyviau optimizuoti. Daugumai TVS Å¡ioje srityje labai trÅ«ksta (žiÅ«rint į tave, Magento ).
  • Esamas matomumas atliekant natÅ«ralią paieÅ¡ką. Jei pradedate nuo visiÅ¡kai naujos svetainės, kurioje nėra jokių domenų autoritetų ir nėra reitingų, apie kuriuos turėtumėte kalbėti, tikėkitės mokėti daugiau arba ilgiau laukti apčiuopiamų rezultatų.
  • Esamas prekės ženklo žinomumas ir ekspozicija. Žr. Ankstesnį punktą.
  • SEO paslaugos kaina teikiančios įmonės kompetencijos lygis. Tai ypač pasakytina apie jÅ«sų pramonę ir jos nišą.
  • Verslo tikslai ir uždaviniai. Tai apima vaidmenį, kurį numatote atlikti natÅ«ralų srautą iÅ¡ paieÅ¡kos sistemų, tokių kaip „Google“ ir „Bing“, siekdami Å¡ių tikslų.
  • Varzybos. Bendras konkurencingumas skirsis priklausomai nuo jÅ«sų pramonės ir raktinių žodžių rinkinio, į kurį turite nukreipti
  • Skubumas. Seo paslaugos kaina ir efektyvumas reikalauja laiko, todėl greitesni rezultatai reikalauja daugiau laiko ir iÅ¡teklių.
  • Tikslinė auditorija ir demografiniai rodikliai. Ar norite vykdyti nacionalinę ar pasaulinę SEO kampaniją, ar esate vietinis verslas, veikiantis ribotoje geografinėje vietovėje? Tai gali turėti įtakos jÅ«sų SEO kampanijos kainai.

El. prekybos SEO kainodaros faktai, kuriuos reikia žinoti:

  • „eCommere“ SEO paslaugos paprastai yra brangesnės
  • JAV SEO kompanijoms vidutiniÅ¡kai 150–300 EUR per valandą
  • Tikėtis sumokėti 2 000–10 000 EUR per mėnesį
  • Saugokitės SEO agentÅ«rų, neturinčių el. Prekybos patirties
  • Planai kainuoja brangiau, įskaitant turinio kÅ«rimą / raÅ¡ymą
  • Tikėkitės papildomų mokesčių už nuorodų kÅ«rimo paslaugas

Kas įtakoja SEO paslaugos kainą?

  • SEO įgÅ«džių rinkinys ir kompetencija

    Tie, kurie turi realių žinių ir gilių galimybių, paprastai turi įrodytus rezultatus, todėl gali reikalauti didesnių tarifų.

  • Vieta lemia kainodarą

    Akrono mieste, OH, „OuterBox“ pridėtinės išlaidos yra žymiai mažesnės nei, pavyzdžiui, NYC veikiančių SEO agentūrų, o tai padeda mums sumažinti kainas, nepaisant įrodytų įgūdžių ir patirties. Tai gali būti kriterijus, į kurį norite atsižvelgti.

  • Tikslinės auditorijos kalbos kompetencija

    Pavyzdžiui, kai samdote pigią SEO paslaugos kaina kompaniją, įsikūrusią Indijoje, iš pradžių gali pasirodyti puiki idėja, įsitikinkite, kad jūsų pasirinkta įmonė tvirtai suvokia anglų kalbą, jei planuojate optimizuoti savo svetainę angliškai kalbantiems žmonėms. Tai galioja bet kuriai kalbai.

  • Rinkodaros kompetencijos lygis jÅ«sų niÅ¡oje

    Pavyzdžiui, mūsų specializacija „OuterBox“ yra el . Prekybos SEO ir potencialių klientų generavimas SEO svetainėms. Ieškokite įmonės, turinčios patirties dirbant jūsų pramonėje, tačiau būkite pasirengę mokėti papildomai už tą patirtį. Jūsų rezultatai bus verti.

Vietinė SEO kainodara

Aukščiau užsiminėme, kad vietinės SEO kampanijos teoriškai gali būti labiau prieinamos nei bandymas reitinguoti šalies mastu pagal tą patį raktinių žodžių rinkinį, tačiau geografinė tikslinė sritis yra tik vienas kintamasis, turintis įtakos kainai. Vietinės SEO kainos vis dar priklauso nuo tų pačių kintamųjų, kuriuos palietėme aukščiau. Norėdami sužinoti daugiau informacijos, skaitykite daugiau apie mūsų vietines Seo paslaugos kaina!

SEO paslaugų kainos ir bendrosios išlaidos

Jei esate pasirengęs samdyti SEO įmonę ar net tiesiog SEO konsultantą, kuris atliktų konkrečias SEO paslaugas, kai kurios SEO įmonės siūlo „a la carte“ paslaugas arba bent jau gali būti pasirengusios pritaikyti savo mėnesinius planus savo poreikiams patenkinti. „OuterBox“ mes siūlome unikalius kiekvieno mėnesio paketus, pritaikytus kiekvieno kliento poreikiams ir pramonei. Savo strategiją ir rekomenduojamas finansines investicijas grindžiame tuo, kas, kaip mes žinome, greičiausiai pajudins adatą, tačiau mes taip pat būtinai atsižvelgsime į visus konkrečius klientų poreikius ar užklausas tose mėnesio strategijose.

Kai tik rekomenduojama pritaikyti strategiją ir mėnesines išlaidas, nusprendžiame, kad jūsų pinigai dirbtų taip sunkiai, kaip planuota.

Jei nustatysime, kad bet kurios konkrečios kliento užklausos yra mažesnio „SEO prioriteto“ nei rekomenduojamos SEO strategijos ir suplanuotos užduotys, apie tai bendraujame atvirai. Mes vis tiek tenkinsime kliento prašymus, tačiau gali būti, kad tai bus atskira kaina. Tokiu būdu mes užtikriname, kad mes pateiksime rezultatus, kurių tikisi klientas, tenkindamas visus specialius prašymus.

Tiesą sakant, šis visiškas skaidrumas neapsiriboja kainodara ir yra vienas iš mažiau žinomų darbo su „OuterBox“ pranašumų.

Kaip sužinoti, ar SEO kainos yra vertos?

Paprastai tariant, jūs gaunate tai, už ką mokate naudodamiesi SEO, tačiau prieš renkantis SEO įmonę reikia atlikti tam tikrą patikrinimą. Štai keli patarimai:

Rezultatai

  • IeÅ¡kokite patikrintų rezultatų. IeÅ¡kokite atvejų analizės ir papraÅ¡ykite svarstomų bendrovių pateikti keletą realių jų sėkmės pavyzdžių. Jei jie stengiasi pateikti jums kokių nors sėkmės istorijų ar nesiryžta, tikėtina, kad jiems nesiseka.

Klientai domisi Seo paslaugos kaina

  • Klausykite buvusių klientų. Skaitykite atsiliepimus tiek jų, tiek trečiųjų Å¡alių svetainėse. Turėkite omenyje, kad net ir geriausios įmonės kur siÅ«lo didelę seo paslaugos kainą (SEO ir kt.) Visada turės keletą neigiamų atsiliepimų, todėl imkitės daugiausiai druskos. Vietoj to ieÅ¡kokite visuotinių tendencijų ir, jei matote pasikartojančias raudonas vėliavas, turėtumėte judėti toliau.
  • Kalbėkitės tiesiogiai su komanda. PapraÅ¡ykite paskambinti su tikraisiais darbuotojais, kurie tvarkytų jÅ«sų SEO sąskaitą, arba pasikalbėkite su tuo, kuris prižiÅ«ri SEO skyrių. Nenuostabu, kad norite Å¡iek tiek daugiau sužinoti apie žmones, kuriuos mokėsite už darbą savo svetainėje, ir kokias strategijas jie gali įgyvendinti, kad pagerintų jÅ«sų paieÅ¡kos rezultatus, ypač kai einate su teisėtesne agentÅ«ra.

Šešelinė marketingo kaina

  • IÅ¡mokite pastebėti Å¡ešėlinę strategiją. Skaitykite apie „juodos kepurės SEO“ ir įsitikinkite, kad kuri nors iÅ¡ pardavėjų su jumis aptariamų strategijų neatrodo pažeidžianti nė vienos „Google“ gairės. „OuterBox“ mes esame griežtai „white hat“ SEO kompanija, o tai reiÅ¡kia, kad dirbame laikydamiesi „Google“ taisyklių siekdami užtikrinti, kad jÅ«sų svetainė niekada nebÅ«tų baudžiama už atliktą darbą. Tai bÅ«tų visiÅ¡kai neproduktyvu!
  • IÅ¡bandykite keletą ir palyginkite. Apsvarstykite galimybę įsigyti atskiras SEO audito paslaugas iÅ¡ kelių bendrovių ir palyginkite tų auditų iÅ¡vadas. Galite sumokėti Å¡iek tiek papildomai „get-go“ metu, tačiau turėsite daugiau galimybių pasirinkti geriausią kompaniją. Pasirinkę SEO kompaniją, su kuria norėtumėte dirbti, pasidalykite tais atradimais su savo nauja SEO įmone, kad įsitikintumėte, jog visi vertingi atradimai, už kuriuos sumokėjote, bus atitinkamai panaudoti.

MÅ«sų kliento rezultatų pavyzdys – srauto padidėjimas 200%

Saugotis! Deja, darant prielaidą, kad tos įmonės, kurios ima daugiausiai mokesčių, turi turėti didžiausią patirtį ar „geriausias SEO paslaugos kaina yra retai praktiškas požiūris. Jei esate atsakingas už SEO įmonės pasirinkimą savo verslui, kad ir kokia būtų kaina, pasirinkite įmonę, kuri labiausiai pasitiki jų galimybe pateikti IG biudžetu, kurį jūsų verslas nusprendžia skirti SEO paslaugoms.

Vis dar turite klausimų apie SEO kainas?

Tikimės, kad šis straipsnis padės išaiškinti kai kurias painiavas ir kad mes suteikėme jums teisę priimti labiau pagrįstą sprendimą apie SEO įmonę, kuri geriausiai tinka jūsų verslui. Jei turite klausimų ar norite aptarti savo svetainę su SEO ekspertu, paskambinkite mums dabar telefonu  arba paprašykite toliau pateiktos kainos.

Parašykite komentarą