Kas SEO paslaugos? Kaip nelikti apgautam
Ką veikia SEO kompanija? Ar man reikia SEO paslaugų?
Kai kurie dalykai skaitmeninės rinkodaros pramonėje greitai keičiasi („Google“ algoritmai, vartotojų lūkesčiai, skaitmeninės technologijos), vienas dalykas tikrai nepasikeitė – kai verslo savininkui (ar draugui, ar šeimos nariui) sakau, kad dirbu SEO srityje, Gaunu tuos pačius du klausimus, kuriuos gaudavau nuo savo karjeros pradžios:
„Ką veikia SEO kompanija?“
ir
„Ar man reikia SEO paslaugų?“
Ką veikia SEO agentūra? Daug, tiesą sakant.
Daugelis verslo savininkų nesupranta, kas vyksta SEO agentūroje.
Pirmiausia patikslinkime, kas yra SEO. SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms – tai yra tinklalapio paieškos reitingų didinimo procesas, siekiant padidinti matomumą internete.
Štai kodėl teisėtą SEO agentūrą yra labai svarbu bet kuriam verslui: 93 proc. Internetinės patirties prasideda nuo paieškos sistemos, o 47 proc. Žmonių spustelėja vieną iš trijų pirmųjų sąrašų.
Internetiniame pasaulyje egzistuoja dvi bendros SEO rūšys: „black-hat“ SEO ir white-hat SEO. „White-hat“ SEO gauna paieškos reitingus pagal faktinį sunkų darbą ir duomenis.
„Black-hat“ SEO apima šešėlinius metodus, kurie gali padėti jums patekti į viršų, tačiau neilgai – ir ši taktika paprastai kenkia jūsų ilgalaikiam buvimui (apie tai vėliau).
Kas yra „white hat“ SEO? Na, yra daugiau nei 200 veiksnių , kurie lemia aukštą puslapio reitingą paieškos rezultatų puslapyje, tačiau svarbiausi (ir tie, apie kuriuos sukasi „white hat“ SEO) yra šie:
- Nesvarbu, ar jūsų svetainė yra saugi ( ar ne HTTPS, ar HTTP)
- Nesvarbu, ar jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems, ar ne
- Kaip greitai tinklalapiai įkeliami į jūsų svetainę
- Ar tinklalapyje yra teisingas schemos žymėjimas (svetainės kodo tipas)
- Jūsų tinklalapių turinio kokybėtek
- Jūsų tinklalapių turinio ilgis
- Socialinių signalų , nukreipiančių į jūsų svetainę, buvimas
- Kokybiškų atgalinių nuorodų , nukreipiančių į jūsų svetainę, buvimas
- Nesvarbu, ar turite optimizuotų vaizdų savo tinklalapiuose
Kaip mes įtakojame visus šiuos veiksnius? Strategiškai.
SEO paslaugos, kurios turėtų būti įtrauktos prisijungus prie SEO įmonė
Kaip mes įtakojame pirmiau minėtus veiksnius, pateikiame keletą pagrindinių SEO paslaugų strategijų. Gera SEO įmonė (pvz., Kaip mūsų), paprastai į savo SEO sutartį turėtų įtraukti:
- Svetainės struktūros analizė
- Svetainės turinio analizė, įskaitant konversijų rodiklio analizę
- Internetinė analizė ne puslapyje
- Svetainės kodo ir struktūros optimizavimas
- Svetainės turinio optimizavimas
- Išorinio puslapio veiksnių optimizavimas
SVETAINĖS STRUKTŪROS ANALIZĖ
Nors „Google“ ir kitos pagrindinės paieškos sistemos nori, kad jūs savo svetaines kurtumėte vartotojams, o ne paieškos sistemoms.
- HTTP arba HTTPS – „s“ HTTPS pabaigoje reiškia, kad jūsų svetainė yra saugi. Jums reikalinga saugi svetainė, net jei nemokate kredito kortelėmis internetu, nes „Google“ teikia pirmenybę saugioms svetainėms paieškos rezultatuose.
- „Analytics“ sąranka – mes ieškome esamos analizės stebėjimo ir, jei jos nėra, ją įdiegiame, kad galėtume geriau stebėti, iš kur atsiranda jūsų potencialūs klientai ir pardavimai.
- Robots.txt – tai failas, kuris naudojamas siekiant užkirsti kelią paieškos variklių tikrintuvams tikrinti ir indeksuoti jūsų svetainės puslapius, kuriuos norite paslėpti nuo viešo matymo.
- Svetainės klaidos – tai siunčia signalus paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė nėra patikima ir todėl neverta būti aukščiausio lygio sąrašo vieta. Dažniausios klaidos yra „4XX“ klaidos, pasikartojantis puslapio turinys, pasikartojančios pavadinimo žymos, trūkstamos pavadinimo žymos ir tikrinimo programos, kurias blokuoja „Robots.txt“.
- Indeksuota būsena – indeksuotus puslapius rado paieškos tikrintuvai (pvz., „Google“ skirti vorai) ir manoma, kad jie turi pakankamai kokybės atitinkamoms paieškos frazėms. Indeksuoti puslapiai bus rodomi paieškos rezultatuose ir gali pritraukti natūralų srautą į jūsų svetainę.
- Svetainės schema – jūsų XML svetainės schema yra visų svetainės puslapių, kuriuos norite įtraukti į paieškos indeksą, sąrašas (jo negalima painioti su robots.txt, kuris paieškos varikliui nurodo, kurių puslapių negalima indeksuoti).
- Puslapio greitis – Vartotojo patirtis yra svarbi paieškos sistemoms – jie žino, kad vartotojai yra nekantrūs. Štai kodėl svetainės greitis, jei jūsų svetainės reitingas yra veiksnys.
- Meta elementai – pasikartojantys pavadinimų žymos, meta aprašymai ir svetainės turinys gali neigiamai paveikti jūsų svetainės paieškos sistemų reitingą ir paspaudimų rodiklį. Užtikrinę, kad jūsų meta elementai būtų optimizuoti, padidės tikimybė, kad būsite rasti SERP.
- Konversijų rodikliai – Pavyzdžiui, mes A: B išbandysime įvairias kontaktines formas ar nuorodas, kad sužinotume, kurios jūsų įmonei tinka geriausiai.
Kai bus pasirūpinta visais techniniais dalykais , pereisime prie:
TURINIO ANALIZĖ
Patikrinę turinį, kurį jau turite savo svetainėje, galime diagnozuoti daugybę klausimų, susijusių su:
- Blogai taikomi raktiniai žodžiai
- Blogai reitinguojamas turinys
- Pasikartojančios turinio problemos
- Trūksta puslapių
- Vardo, adreso ir telefono numerio neatitikimai ( vietiniam SEO )
- Ir t.t
Galų gale jūsų svetainės turinys yra svarbiausias dalykas, kurį galite turėti – tai pritraukia lankytojus ir pavers juos potencialiais klientais . Taigi, kai mes suprasime jūsų turimą turinį, tai padės mums nuspręsti, kaip suplanuoti savo svetainės planus, kaip judėti į priekį.
Taip pat atliekame raktinių žodžių analizę, norėdami rasti geriausias galimybes užimti aukštesnę vietą ir susisiekti su daugiau klientų.
Išorinis SEO
Didžioji dalis jūsų SEO sėkmės vyksta ne jūsų svetainėje.
Tai apima jūsų svetainės paminėjimų suradimą internete ir tai, kaip galime juos pritaikyti jūsų naudai. Jei pamatysime neigiamų atsiliepimų, parodysime, kaip į juos reaguoti. Mūsų tikslas yra turėti gerą vardą internete, kuriuo vartotojai pasitiki, ir mes naudojame šiuos įrankius, kad pasiektume:
- Organinio srauto padidėjimas
- Turinys sutelktas į vietovę
- Unikalios kiekvieno produkto ir paslaugos srities pavadinimų žymos ir meta aprašymai
- Autentiškos apžvalgos, pažymėtos schema
- Tinkama mobiliesiems svetainė
- Institucijos formavimo priemonės
Nustebsite – tokios smulkmenos, kaip išvardytos aukščiau, gali padaryti stulbinamą pokytį.
KODO IR VIETOS STRUKTŪROS OPTIMAVIMAS:
Kartais jūsų svetainės kodas ir struktūra yra geroje vietoje ir jiems reikia tik kelių nedidelių pakeitimų. (Būkime tikri – VISADA galite ką nors padaryti, kad pranoktumėte vietinius konkurentus.)
Kai mano „ SEO komanda optimizuoja jūsų svetainės kodą ir struktūrą, galite būti tikri, žinodami, kad turite ekspertų, kurie tvarko šį darbą. Bet dar svarbiau:
- Struktūrizuokite savo svetainės naršymą, kad žmonėms būtų lengva rasti tai, ko jie nori
- Išvalykite savo svetainės kodą, kad jis veiktų greičiau
- Pašalinkite klaidas, kurias „Google“ pasirenka tikrindama
- Pridėkite XML svetainės schemą, kad „Google“ tikrintuvas galėtų greitai apsilankyti skirtinguose puslapiuose
- Pridėkite vidinių nuorodų į savo svetainės puslapius, kad vartotojai galėtų patekti į norimas vietas
PUSLAPIO TURINIO OPTIMIZAVIMAS
Turinys yra karalius .
Kalbant apie jūsų svetainės priežiūrą, tai nėra vienas ir atliktas darbas. Jūs ne tik kuriate nukreipimo puslapius, bet ir gyvenate, ir viskas. Norėdami nuosekliai pritraukti natūralų srautą į savo svetainę, turite nuolat kurti naują turinį IR optimizuoti esamus savo svetainės puslapius.
- Pašalinkite arba perrašykite pasikartojantį turinį
- Įdėkite raktinius žodžius į savo puslapių pavadinimus, kad padėtumėte „Google“ reitinguoti jūsų puslapius
- Pridėkite gerai parašytą raktinių žodžių turtingą kopiją prie prastai veikiančių nukreipimo puslapių
- Sukurkite naujus nukreipimo puslapius, kad pritrauktumėte kitų lankytojų
- Pridėkite vaizdų, formatuokite tekstą ir keiskite spalvas, kad perkeltumėte daugiau lankytojų
PO PUSLAPIO VEIKSNIŲ OPTIMIZAVIMAS
- Norėdami pagerinti savo poziciją vietinių terminų paieškos rezultatuose, naudokite „vietinę SEO strategiją”
- Internete raskite savo įmonės katalogų sąrašus, patikrinkite juos ir atnaujinkite, kad įsitikintumėte, jog juose yra tiksli informacija
- Ieškokite naujų, vertingų katalogų, prie kurių galėtumėte pridėti savo svetainę
- Pateikite pranešimus spaudai apie naujas jūsų įmonės siūlomas paslaugas ir kitus mūsų vertus naujienas
- Atraskite nekonkurencingus tinklaraščius panašiose į jūsų pramonės šakas, kuriems mes galime rašyti svečių pranešimus mainais į nuorodas
ANALIZĖ
Paieškos sistemos optimizavimas yra ne tik šių pakeitimų atlikimas jūsų svetainėje. Kokia prasmė daryti pakeitimus, jei neanalizuosite duomenų. „
- Stebėkite reitingus, srautą ir konversijas kasdien, kas savaitę ar mėnesį
- Naudokite surinktus duomenis, kad nustatytumėte, kurie iš anksčiau nurodytų elementų labiausiai keitės
Ar turėčiau samdyti SEO kompaniją?
- Noriu išplėsti savo verslą
- Noriu, kad man skambintų daugiau žmonių nei mano konkurentams
- Noriu daugiau potencialių klientų
- Noriu daugiau pardavimų
- Noriu užtikrinti savo įmonės ateitį
- Paieškos rezultatuose noriu lenkti konkurentus
Kaip rasti geriausią SEO kompaniją pagal mano poreikius?
Geras klausimas. SEO partnerystė yra ilgalaikė, todėl turite būti tikri, ką renkatės.
Ne visos SEO įmonės ar turinio rinkodaros firmos išpildo savo pažadus dėl didesnio srauto, geresnių reitingų (pastaba: reitingai nėra tikrasis sėkmės matas ) ir daugiau potencialių klientų. Venkite bet kurios SEO kompanijos, kuri žada panašų dalyką:
- Garantuoti rezultatai per trumpą laiką
- Momentiniai potencialūs klientai
- X atgalinių nuorodų kiekis
„BLACK-HAT“ SEO POŽYMIAI
Raudona vėliava turėtų pakilti bet kuriuo metu, kai SEO ekspertas pateikia X tam tikrų pretenzijų ar pažadų dėl rezultatų per X laiko tarpą.
- Nuorodų pirkimas pvz iš Fiverr Spaminių blogų
- Kopijuotas turinys
Nesakysiu, kad šie dalykai neveikia, nes kai kuriais atvejais jie veikia. Problema ta, kad jie yra veikia trumpai. Jei savo svetainėje nenaudojote „ black-hat“ SEO taktikos , nepradėkite.
Ko paklausti bet kurios SEO kompanijos?
Prieš samdydami bet ką, įsitikinkite, kad peržiūrėjote SEO įmonių apžvalgas.
Jei daugeliui žmonių kilo problemų su pardavėju, kažkas negerai. Iš anksto paprašykite sėkmės įrodančių apžvalgų ir atvejų tyrimų pavyzdžių. Taip pat turėtumėte papildomai užduoti šiuos klausimus:
- Kaip ir kaip dažnai bendrausime? Iš anksto nustatykite lūkesčius.
- Ar turiu visišką prieigą prie savo svetainės ir „Analytics“ / „AdWords“ paskyrų? Naudinga žinoti, kas turi FTP, CMS, „Analytics“ ir „AdWords“ prieigą.
- Ar teikiate garantijas? Gera SEO kompanija to nedaro. Dėl visų SEO judančių dalių ir dėl to, kad kiekviena svetainė yra skirtinga, rezultatų garantuoti neįmanoma. Jei kalbate su bendrove, kuri tai daro, turite kuo greičiau atsitraukti!