SEO patarimai naujoms svetainėms
SEO patarimai, kaip pradėti naują svetainę.
Įdiegėte naują interneto svetainę, pasiruošę priimti minias naujų klientų. Tačiau jei niekas neras jūsų naujosios svetainės, kaip jie pamatys, ką galite pasiūlyti?
Štai kodėl optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – lankytojų srauto pritraukimas per paieškos sistemas – jau daugiau nei 20 metų yra tokia svarbi tema svetainių savininkams. Organinis srautas, kaip žinoma, yra daugelio svetainių gyvybinė jėga.
Sužinokite, kaip veikia paieškos sistemos.
Bloga žinia apie SEO yra ta, kad tai nėra taip paprasta, kaip spustelėti kelis jungiklius. Tai taip pat nėra vienkartinis dalykas; SEO turi būti nuosekli jūsų nuolatinės rinkodaros dalis. Be to, internete yra labai daug informacijos – kaip žinoti, nuo ko pradėti?
Todėl parengėme šį SEO patarimų, gudrybių ir taktikų vadovą. Daugeliui svetainių galioja tie patys pagrindiniai patarimai – surinkome geriausius, kad galėtumėte pradėti. Pridėjome, kur galite rasti daugiau informacijos, ir mūsų mėgstamiausius įrankius, kurie padės atlikti šį darbą.
Gera žinia yra ta, kad, nepaisant to, jog SEO yra plačiai aptariamas, dauguma svetainių savininkų juo neužsiima – šiek tiek atsidavimo padės jums aplenkti daugelį konkurentų. Dar geriau, kad šioms idėjoms išbandyti nereikia enciklopedinių kodo žinių.
SEO gali atrodyti bauginantis, tačiau pagrindinius principus gali suprasti kiekvienas. Kad ir koks būtų jūsų įgūdžių lygis, visada yra galimybė patobulinti savo svetainę. Ar esate pasirengę pradėti?
Atsisiųskite mūsų nemokamą pridedamą elektroninę knygą „Pradedame dirbti su SEO
Kaip stebite SEO ?
Pirmasis žingsnis siekiant užsidirbti srautą? Sukurti savo svetainę SEO optimizavimui. Tai nereiškia, kad reikia keisti svetainę (dar ne!) Čia pradėsime nuo kai kurių turimų įrankių, iš kurių daugelis yra nemokami arba teikiami pačių paieškos sistemų. Naudodamiesi jomis galime pažvelgti, kas vyksta dabar, ir gauti duomenų, ką galime daryti toliau.
SEO, kaip discipliną, užplūdo daugybė įrankių, o žinojimas, kuriuos naudoti ir kokioje situacijoje, yra minų laukas net ir patyrusiems specialistams. Tačiau toliau pateikti įrankiai yra būtini bet kurioje kampanijoje, nesvarbu, ar tai jūsų pirmoji svetainė, ar 1000-oji.
1. Nustatykite „Google Analytics” (GA), kad galėtumėte stebėti svetainės srautą:
Jei nieko kito nedarysite, analitikos programinės įrangos įdiegimas yra vienintelis SEO patarimas, kurį privalote išbandyti. Nemokama, lanksti ir galinga „Google Analytics” leidžia stebėti, kiek žmonių naudojasi jūsų svetaine ir ką jie joje veikia.
Ji gali stebėti pardavimus, koks turinys labiausiai domina jūsų auditoriją ir kaip auditorija jus randa. Norint pradėti naudotis „Google Analytics”, reikia šiek tiek techninių žinių, tačiau jei naudojate vieną iš populiariausių turinio valdymo sistemų (TVS), pavyzdžiui, „WordPress”, yra daugybė įrankių ir išsamių patarimų, kad tai padaryti būtų paprasta.
„Google Analytics” yra didžiulė tema, kuri nusipelno atskiro vadovo, tačiau siūlome pradėti nuo čia ir peržiūrėti šį mažų įmonių vadovą, kuriame surinkta daug naudingų straipsnių.
2. Nustatykite „Google Search Console” (GSC), kad matytumėte, ką „Google” daro su jūsų svetaine:
Jei pasakyčiau, kad „Google” turi galingą įrankių rinkinį, kuris tiksliai parodo, kaip dažnai jie naršo jūsų svetainę, ką jie mano apie ją, ir net pasiūlymus dėl dalykų, su kuriais jiems kyla problemų? Ir kad jūs galite tai turėti? Nemokamai? Norėtumėte to, ar ne?
Galite – „Google Search Console” yra nemokama paslauga, padedanti stebėti ir optimizuoti jūsų svetainės veikimą paieškos rezultatuose. Iš esmės tai yra nemokami patarimai tų, kuriems stengiamės padaryti įspūdį.
Pradėti naudotis paprasta. Patvirtinsite, kad esate svetainės savininkas arba administratorius, pridėdami metažymę prie pagrindinio puslapio HTML kodo, įkeldami failą į serverį arba naudodamiesi „Google Analytics” ar „Google Tag Manager” sąranka.
Suteikite tam kelias dienas, kad būtų surinkti tam tikri duomenys, ir turėsite daugybę galimybių. Naudokite „Search Console”, kad „Google” suprastų jūsų turinį, sužinotumėte, kokios užklausos lemia srautą (taip pat kaip dažnai paieškos rezultatuose žmonės paspaudžia ant jūsų svetainės), stebėtumėte su jūsų svetaine susijusias nepageidaujamų šiukšlių problemas, net tai, kas pateikia nuorodas į jus, ir dar daugiau. Į „Search Console” dažnai neatsižvelgiama, tačiau jos naudojimas labai daug ką pakeis.
3. Norėdami gauti dar daugiau informacijos, naudokitės „Bing Webmaster Tools”:
Čia, Jungtinėje Karalystėje, „Google” yra dominuojanti paieškos sistemų rinkos dalyvė. Tačiau kasdien vis dar atliekama milijonai paieškų naudojant „Microsoft” paieškos sistemą.
Supratimas, ką jie mano apie jūsų svetainę, yra dar vienas būdas pagerinti SEO pastangas. Kaip ir „Google”, jie turi puikų įrankį „Bing Webmaster Tools”, kuriame pateikiama nemokama informacija.
Kadangi jis pateikia kitokius duomenis nei „Search Console”, taip pat galite gauti įvairių idėjų, kaip patobulinti savo svetainę. Jame netgi yra SEO ataskaitos ir SEO analizatorius, kad galėtumėte pradėti teikti įgyvendinamas rekomendacijas. Kaip ir „Search Console”, yra įvairių būdų patikrinti savo svetainę, kad galėtumėte užsiregistruoti ir pradėti veikti.