SEO rašymas

„Google” mėgsta nuostabų turinį! Visi tai žinome, tiesa? O kas yra svarbiausia pranešimo ar straipsnio dalis? Pirmoji pastraipa!

Taigi, turėtumėte suteikti pirmai pastraipai šiek tiek daugiau SEO meilės! Straipsnio įžanga yra labai svarbi, kad pasakytumėte auditorijai, apie ką pasakojate. Be to, „Google” sistemai labai svarbi ir straipsnio įžanga. Tačiau kodėl įžanga tokia svarbi SEO? Ir kaip užtikrinti, kad parašytumėte SEO paslaugoms palankų įvadą? Šiame tinklaraščio įraše kalbėsiu apie įžangos svarbą ir pateiksiu praktinių patarimų, kaip parašyti nuostabią pirmąją pastraipą!

 

1. Pristatykite temą
Pirmoje straipsnio pastraipoje pristatoma tema. Vien perskaičius įžangą turėtų būti aišku, kokia yra jūsų straipsnio mintis. Ką šiuo straipsniu norite pasakyti žmonėms?

Šiuo metu skaitomo tinklaraščio įrašo įžangoje pateikiama tokia žinutė: „jūsų straipsnio įžanga yra labai svarbi tiek jūsų auditorijai, tiek „Google”. Būtent apie tai ir yra šis straipsnis. Štai ką noriu, kad įsimintumėte.

Temos pristatymas taip pat leidžia jums įžangoje naudoti tikslinę raktinę frazę. Turėtumėte naudoti žodžius, pagal kuriuos norite, kad žmonės jus rastų „Google”. Įvade turėtumėte naudoti tikslius paieškos žodžius, kuriuos naudoja jūsų auditorija. Taip auditorija bus įsitikinusi, kad jūsų straipsnis atsakys į klausimą, kurį jie uždavė „Google”.

2. Sukelkite žmonėms norą skaityti daugiau
Antrasis dalykas, kurį turėtų padaryti gera įžanga, yra sudominti žmones jūsų straipsniu. Jums reikės kabliuko. Kažko, kas būtų įdomu arba sužadintų emocijas. Kažko, kas patrauktų žmonių dėmesį. Įžanga turėtų būti parašyta taip, kad žmonės norėtų skaityti toliau. Jūsų auditorija turėtų jausti smalsumą, kas bus toliau, ir džiaugsmą, kad rado tokį nuostabų straipsnį.

3. Nustatykite lūkesčius
Trečias dalykas, kurį turėtų atlikti SEO tinkama įžanga, yra lūkesčių nustatymas. Skaitytojai, vos perskaitę pirmąją pastraipą, turėtų žinoti, ko gali tikėtis iš jūsų straipsnio. Laikraščiuose žurnalistai linkę slėpti savo turinį ir iš anksto nepasakyti žmonėms, ką jie sužinos. Tačiau interneto svetainėje labai didelė tikimybė, kad žmonės paspaus toliau, jei nežinos, ko tikėtis iš straipsnio.

Patarimai, kaip parašyti SEO palankų įvadą
Pagalvokite prieš rašydami
Jūsų įžanga yra svarbiausia pastraipa. Daugeliu atvejų tai yra pirmoji pastraipa, kurią parašysite. Skirkite šiek tiek laiko apgalvoti, ką ketinate rašyti. Kad parašytumėte gerą įžangą, turite aiškiai suvokti, kas yra jūsų auditorija. Kokius žmones bandote pasiekti? Ką jie sužinos iš jūsų straipsnio? Kokias problemas sprendžiate? Jei turėsite aiškią nuomonę apie savo auditoriją, problemas, su kuriomis jie susiduria, ir sprendimą, kurį siūlo jūsų straipsnis, bus daug lengviau parašyti įžangą (ir visą likusį straipsnį 😉).

Pavyzdys: šio straipsnio, kurį šiuo metu skaitote, mano norimą auditoriją sudaro rašytojai, tinklaraštininkai, žmonės, kurie nori kurti turinį, kad užimtų aukštas pozicijas paieškos sistemose. Tai pagrindinė jų problema: jų turinys nėra reitinguojamas taip aukštai, kaip jie norėtų (kol kas). Šis straipsnis jiems pasitarnauja kaip sprendimo dalis, nes pateikia praktinių patarimų, kaip patobulinti savo įžanginę pastraipą.

Sutelkite dėmesį į problemą
Įžanginėje pastraipoje visada sutelkite dėmesį į problemą, su kuria susiduria jūsų auditorija. Žmonės atpažins problemą ir norės perskaityti likusią jūsų straipsnio dalį, jei tai padės jiems rasti problemos sprendimą. Šiame straipsnyje daugiausia dėmesio skyriau tam, kad gera įžanga yra svarbi jūsų pozicijoms „Google” paieškoje.

Padarykite ją susijusią
Tinklaraščių įrašai paprastai nėra formalūs. Padarykite taip, kad skaitytojai jaustųsi taip, tarsi šį įrašą rašėte specialiai jiems. Kreipkitės į juos tiesiogiai. Vartokite „jūs” ir „jūsų”, kad jie pajustų, jog rašoma apie juos asmeniškai. Klausimų uždavimas taip pat yra būdas tiesiogiai kreiptis į savo auditoriją. Tai leis jiems pasijusti taip, tarsi kalbėtumėtės su jais.

Pasirūpinkite, kad būtų linksma
Naudokite citatas, statistinius duomenis, istorijas ir anekdotus, kad įžangą būtų įdomu skaityti. Citatos ir statistika padės jums būti įtikinamesniems, o istorijos ir anekdotai padarys jūsų straipsnį įdomesnį skaityti. Papildomas patarimas: jei įžangoje naudojate citatas, statistiką ar istorijas, visada grįžkite prie jų išvadose. Taip jūsų straipsnis bus visas „suapvalintas”, o skaitytojai lengviau įsimins jūsų istoriją ir žinutę.

Naudokite kitokį šriftą
Kalbėjome apie tai, kokia svarbi yra pirmoji įvadinė pastraipa. Ji turėtų būti gerai parašyta, bet taip pat ir gerai apipavidalinta. Padarykite ją šiek tiek išskirtinę ir pasirinkite kitokį šriftą. Tai padės jūsų skaitytojams, jie iškart supras, kuri teksto dalis yra įžanga. Be to, ji atrodys svarbi. O ji turėtų atrodyti svarbi, nes ji tikrai svarbi!

Naudokite tą dėmesio raktinę frazę!
Jei tikrai norite parašyti SEO tinkančią įžangą, įsitikinkite, kad pirmoje pastraipoje naudojate tikslinę raktinę frazę. Norite, kad jūsų auditorija iš karto atpažintų dalyką, kurio ieškojo paieškos sistemose. Įvade naudokite būtent tą raktinę frazę. Tai įtikins jūsų auditoriją, kad ji skaito teisingą dalyką.

Similar Posts

Parašykite komentarą