SEO straipsnis – 12 Patarimų kaip rašyti pagal SEO { 2022}

Rašymas SEO optimizavimo tikslais yra svarbus, nes tai vienas geriausių būdų užtikrinti, kad jūsų tekstas dar vadinamas – SEO straipsnis pasieks vartotojus. Optimizavimas paieškos sistemoms – tai bilietas į stebuklų šalį – pirmąsias vietas „Google“ paieškos sistemoje. Priešingu atveju rašytume veltui. Žmonės nerastų jūsų turinio ir jis niekam netarnautų – nei naudotojams, nei paieškos sistemoms (kurios yra būdas naudotojams pasiekti jūsų turinį).

SEO straipsnis  ir optimizavimas tekste

 

Mano puslapis pirmoje vietoje pagal užklausą „SEO tekstai“, „SEO auditas“ ir kitus raktinius žodžius….

 

SEO rašymas yra svarbus siekiant padėti savo auditorijai, sukurti organinį srautą į svetainę ir išlaikyti lojalius klientus. SEO padeda išlaikyti verslą. Nors kiti turinio platinimo būdai ir mokamos reklamos atneša jums klientų tol, kol investuojate pinigus, SEO naudojamas ilgalaikėms strategijoms, kurios palaiko jūsų svetainės matomumą paieškoje ir reikalauja mažiau finansinių investicijų. Kad pasiektumėte aukščiausias pozicijas ir jose išsilaikytumėte, turėsite daryti daugiau nei tik rašyti tekstus.

1. Raktinių žodžių analizė

Pirma atliekama raktiniu žodžių analizė, yra daug mokamų ir nemokamų įrankiu, aš naudoju mokamą ahrefs.com , bet galima atlikti ir naudojant nemokamus įrankius google keyword planner ir kt.

Pagal šiuos raktinius žodžius bus sudaromas SEO tekstas. Vėliau šiuos raktinius žodžius ir klausimus bus galima naudoti DUK sudarymui.

2.Antraštė – title

Daugumoje apklausų apie svarbiausius reitingavimo veiksnius antraštinės žymos yra vienas iš svarbiausių reitingavimo veiksnių, ir tam yra rimta priežastis, nes tai yra reitingavimo veiksnys. … Naudinga panaudoti savo pagrindinį keyword antraštėje.

3.Pagrindinis raktinis žodis paminimas pirmame sakinyje.

Viskas gana paprastas pirmas sakinys ir jame atkartojamas pagrindinis jūsų raktinis žodis.

4.Teksto ilgis

Paprastai tariant, 500-700 žodžių straipsnių pakanka aišku daugiau teksto yra geriau jei galima temą praplėsti iki 1000+ žodžių.

5.Naudokite antraštes SEO optimizavimui

Naudojant antraštes sukuriami kokybiškesni tekstai, kuriuos lengviau skaityti. Geresnis tekstas yra patogesnis naudotojams, o tai yra naudingiau jūsų SEO. Jei lankytojai negali greitai rasti to, ko ieško, jie tikriausiai paliks jūsų svetainę ir ieškos kito atsakymo į savo klausimą.Reikia naudoti raktinį žodį pagal, kurį norime optimizuoti pvz mūsų tekstas apie Vitamino C naudą, tai mūsų antraštė gali būtu „Vitamino c nauda organizmui“

Tikrinimui naudoju SEO meta įskiepį

6.Raktinių žodžių atsikartojimas

Dažniausiai naudoju 2-3 %, teskte SEO tekstai užteko 1.6 atsikartojimo, bet jei konkurentai turi 2-3% tada naudoju irgi panašų skaičių.

naudoju https://www.seoquake.com/index.html

 

7.Paryškintas tekstas bold

„Google“ atstovas Johnas Muelleris patvirtina, kad svarbaus teksto paryškinimas pastraipoje gali padėti jūsų svetainės SEO, nes taip „Google“ geriau supranta turinį.

 

Pateiktas klausimas, kuriame klausiama apie paryškinto teksto naudojimo naudą.

Ar tai tik stilistinis pasirinkimas? O gal jis taip pat gali būti naudojamas SEO tikslais?

Muelleris tvirtai teigia, kad tai tikrai padeda SEO.

Tačiau tai, kiek jis padeda, priklauso nuo likusio puslapio turinio.

Taigi jei jūsų tema vitamino c nauda, tą tekstą galite kelis kart pažymėti tekste bold simboliu, pasviras rašymo stilius irgi gali padėti, bet bold turi daugiau vertės

 

8. Vidinės nuorodos

Vidinė nuoroda – tai hipersaitas tarp dviejų tos pačios svetainės puslapių. Jos perduoda PageRank (arba SEO vertę) ir kontekstą per inkaro tekstą ir aplinkinį turinį.  Paprasčiau tariant, jei galite pridėti nuorodas tarp dviejų tinklalapių ir jie yra tame pačiame šakniniame domene, tai yra vidinės nuorodos. pvz šis straipsnis yra apie seo rašymą, seo tekstus, tai aš įdedu vidinė nuorodą https://kasyraseo.lt/seo-tekstai/ ant žodžių seo tekstus.

 

9. Išorinės nuorodos

Nuoroda (dar vadinama atgaline nuoroda) – tai hipersaitas, kurį spustelėjus naudotojas nukreipiamas iš vieno puslapio į kitą tikslinį puslapį. Taikoma puslapyje pridedant tokį kodą:

<a href=“http://www.domain.com/“>Jūsų tekstas (inkaro tekstas) eina čia</a>
Išorinė nuoroda – tai bet kokia hipersaitas arba atgalinė nuoroda, nukreipianti į tikslinį puslapį kitame domene nei tas, kuriame ji paskelbta. Ji yra išorinė priimančiojo domeno atžvilgiu.

SEO terminais terminas „išorinė nuoroda“ paprastai reiškia nuorodas, kurios yra sukurtos kitose svetainėse ir nukreipia atgal į jūsų domeną. Šios „išorinės nuorodos“ arba atgalinės nuorodos vertinamos pagal kiekį, kokybę ir svarbą, atsižvelgiant į tai, kaip jos palaiko jūsų puslapio reitingą.

Išeinanti nuoroda taip pat yra išorinė nuoroda, nes ji nukreipia iš jūsų domeno į kitą domeną. Blog straipsniuose šis elmentas naudojamas, tačiau kategorijų aprašymuose jų naudoti nebūtina.

Geras pavyzdys punktas 7 išorinė nuoroda į aukštesnio lygio puslapius, gali būti .gov naujienų portalai bbc.co.uk,cnn ar panašūs, jei nuorodą suteiksite žemo puslapio reitingo svetainei, tai duos priešingą efektą.

 

10. Paveiksliukai svarbi seo straipsnio dalis

Kuo daugiau paveiksliukų tuo lengviau vartotojui skaityti, tekstas labiau įtraukiantis.

 

11. DUK sudarymas

Tai javascript dalis, kuri sudaroma atsakant į klausimus.

Pvz ka reiškia SEO straipsnis?

Kaip parašyti straipsnį SEO optimizavimui.

Json generuojamas per https://technicalseo.com/tools/schema-markup-generator/ 

 

Visi patarimai veikiantys, svarbu tik nepersistengti, nes Google gali tiesiog nereitinguoti seo teksto jei SEO straipsnis bus perdaug gerai optimizuotas…

Papildomai galite pridėti sekimui SEO tekstus ir matyti rezultatus kaip keičiasi rezultatai, jei rezultatas stovi ir nejuda kelias savaites ar mėnesius naudinga peroptimizuoto seo straipsnį.

Parašykite komentarą