|

Skaitmenine komunikacija

Manau, kad sutiksite su manimi, kai pasakysiu, kad skaitmeninė rinkodara ir skaitmenine komunikacija  bei visos visos jos subkategorijos, įskaitant SEO, socialinę žiniasklaidą, turinio kūrimą, el. paštą ir kt. – yra labai svarbi bet kurios įmonės augimui 2019 m.

Pasaulyje yra daugiau nei keturi milijardai interneto vartotojų ir daugiau nei 3,4 milijardo aktyvių socialinės žiniasklaidos vartotojų, todėl suprantama, kad skaitmeninė rinkodara yra gyvybiškai svarbi norint pasiekti didesnę auditoriją, nei galėtumėte pasiekti vien tradiciniais metodais.

Be to, skaitmeninė rinkodara gali padėti geriau sudominti potencialius klientus, paversti potencialius klientus potencialiais ir galiausiai paversti potencialius klientus lojaliais, patenkintais klientais.

Tačiau skaitmeninės rinkodaros pradžia, ypač pradedančiajai arba mažesnei įmonei, kurios veikla internete yra ribota, kartais gali būti pribloškianti ir varginanti.

Norėdami padėti įkvėpti savo rinkodaros komandą ir išjudinti 2019 m. skaitmeninės rinkodaros strategiją, parengėme išsamų „HubSpot” rinkodaros specialistų skaitmeninės rinkodaros patarimų sąrašą. Skaitykite toliau ir sužinokite 12 svarbiausių patarimų, kuriuos „HubSpot” rinkodaros specialistai nori, kad žinotumėte prieš įgyvendindami ar tobulindami savo skaitmeninę strategiją.

Skaitmeninis marketingas

Skaitmeninė rinkodara, dar vadinama internetine rinkodara, yra prekių ženklų skatinimas užmegzti ryšį su potencialiais klientais naudojantis internetu ir kitomis skaitmeninio ryšio formomis . Tai apima ne tik elektroninį paštą, socialinę žiniasklaidą ir internetinę reklamą, bet ir tekstinius bei daugialypės terpės pranešimus kaip rinkodaros kanalą.

 

Rinkodara kas tai

Rinkodara – tai veikla, institucijų ir procesų visuma, skirta klientams, klientams, partneriams ir plačiajai visuomenei vertingiems pasiūlymams kurti, perduoti, pristatyti ir jais keistis. 

Skaitmenine komunikacija

Skaitmeninis ryšys – tai fizinis duomenų perdavimas ryšio kanalu „taškas-taškas” arba „taškas-daug taškų”. Tai diskrečių pranešimų perdavimas. Skaitmeninis ryšys atlieka svarbų vaidmenį šiuolaikiniame elektroniniame pasaulyje. … Skaitmeninis ryšys gali būti vykdomas dideliais atstumais internetu ir kitais dalykais.

 

Rinkodaros strategija

Rinkodaros strategija – tai bendras įmonės žaidimo planas, kaip pasiekti potencialius vartotojus ir paversti juos savo produktų ar paslaugų klientais. Rinkodaros strategijoje pateikiamas įmonės vertės pasiūlymas, pagrindiniai prekės ženklo pranešimai, duomenys apie tikslinių klientų demografiją ir kiti aukšto lygio elementai.

 

Rinkodara reiksme

Skaitmeninė reklama – tai visų rūšių komunikacija, kuria įmonė reklamuoja ir populiarina savo prekės ženklą, produktą ar paslaugą naudodamasi įvairiomis platformomis ir skaitmeniniais kanalais. Todėl ją sudaro veiksmai interneto naršyklėse, socialinės žiniasklaidos puslapiuose, tinklaraščiuose, tinklaraščiuose, programėlėse ar bet kokia kita kontakto per internetą forma.

 

Skaitmenine reklama

Skaitmeninė reklama – tai visų rūšių komunikacija, kuria įmonė reklamuoja ir populiarina savo prekės ženklą, produktą ar paslaugą naudodamasi įvairiomis platformomis ir skaitmeniniais kanalais. Todėl ją sudaro veiksmai interneto naršyklėse, socialinės žiniasklaidos puslapiuose, tinklaraščiuose, tinklaraščiuose, programėlėse ar bet kokia kita kontakto per internetą forma.

 

Reklamos rušys

Reklamos pramonė – tai pasaulinė ryšių su visuomene ir rinkodaros įmonių, žiniasklaidos paslaugų ir reklamos agentūrų pramonė, kurią šiandien daugiausia kontroliuoja kelios tarptautinės holdingo bendrovės (WPP plc, „Omnicom”, „Publicis Groupe”, „Interpublic” ir „Dentsu”).

1. Pažinkite savo klientą.
„HubSpot” produktų rinkodaros specialistas Ari Plautas siūlo: „Stebėkite kliento pulsą ir laikykite save už tai atsakingu. Numatykite mėnesio laiką, kad galėtumėte šešėliuoti savo palaikymo komandą ir pardavimų komandą. Geriausios turinio idėjos kils tiesiai iš šaltinio – jūsų klientų.”

Skaitmeninė rinkodara – patarimas

2. Suderinkite turinį su kiekvienu pirkėjo kelionės etapu.
Jonas sako Asmeniškai aš manau, kad mūsų klientams, kalbant apie skelbimų strategiją, didžioji „Ah-ha” akimirka yra tada, kai mes jiems pasakome, kad jie turi suderinti savo turinio pasiūlymą su pirkėjo kelionės momentu. Nėra prasmės nukreipti pardavimo demonstracinės versijos skelbimą į žmogų, esantį sąmoningumo etape. Taip pat nėra prasmės nukreipti sąmoningumo etapo pasiūlymą, pavyzdžiui, rekomenduojamą tinklaraščio įrašą, į žmogų, kuris yra pasirengęs pirkti.”

3. Rašykite ne tik apie savo produktus ar paslaugas.
Karla Cook, „HubSpot” tinklaraščių komandos vyresnioji vadybininkė, pataria: „Tinklaraštyje nerašykite tik apie savo produktus ar paslaugas. Tai gali iš karto atstumti visus, kurie dar nėra arti pirkimo. Vietoj to investuokite laiko, kad sužinotumėte, kuo domisi jūsų tikslinė auditorija, ir kurkite turinį, kuris šiuos interesus atitiktų tai, ką gali pasiūlyti jūsų prekės ženklas. Pavyzdžiui, jei parduodate kavos aparatus, galite sukurti tinklaraščio seriją, kurioje būtų aptariami įvairūs būdai, kaip pagerinti savo rytinę rutiną.”

4. Sutelkite dėmesį į ilgalaikę perspektyvą.
Jeffas Vocellas, „HubSpot” produktų rinkodaros specialistas, siūlo — „Sutelkite dėmesį į malonumą, o ne trumpalaikį įsigijimą. Esu rinkodaros specialistas ir suprantu spaudimą kiekvieną mėnesį pristatyti potencialius klientus pardavimams. Tačiau trumparegiškos taktikos, kuri sukelia tam tikrą dėmesį ir gali lemti trumpalaikį šuolį, taikymas ilgainiui nei jums, nei jūsų klientams nesukels sėkmės. Kaip rinkodaros specialistai, turėtume sutelkti dėmesį į paklausos generavimą naudingomis ir į klientus orientuotomis kampanijomis.”

Similar Posts

Parašykite komentarą