Šiuo metu Amerikoje yra apie 17 000 naujų automobilių atstovybių, ir kiekviena iš jų varžosi dėl daugiau klientų labai prisotintoje rinkoje. Patobulinus transporto priemonių gamybą, prailgėja mūsų automobilių tarnavimo laikas ir nauji automobilių pirkimo šaltiniai auga vis sparčiau, atstovybės atsiduria dar sudėtingesnėje padėtyje, nes jos siekia padidinti savo perspektyvų sąrašus. Nors nemokami bandomieji važiavimai, garantijos akcijos ir šokoladiniai sausainiai suteikia puikių privilegijų, jau seniai praėjo dienos, kai laimėjote naujo kliento verslą vien iš papildomų išmokų.

„V12Data“ statistika rodo, kad automobilių pirkėjai 59% savo laiko praleidžia internete, o trečiųjų šalių platformos sudaro dažniausiai naudojamas internetines svetaines, skirtas apsipirkti automobiliams (jas naudoja 78% pirkėjų). Tai reiškia, kad daugiau nei pusė potencialių klientų jau yra apsisprendę prieš įstodami į prekybos atstovybę, o atstovybės svetainė ar internetinis katalogas yra rečiau žiūrimas nei trečiųjų šalių platformos katalogas. Nenuostabu, kad naujiems prekybos atstovų atstovams gali būti taip sunku pradėti savo klientų portfelį!

automobilių prekybos atstovų internetinė tyrimų statistika

Automobilių pramonė yra žinoma dėl to, kad siekia pažangos technologijos srityje, tačiau vis dar yra gana toli atsilikusi, kai reikia ieškoti naujų lyderių ir perspektyvų per skaitmenines technologijas. Turėdami tiek daug galimybių automobilių (ir sunkvežimių) prekybininkų paieškos sistemose ir socialinės žiniasklaidos platformose išplėsti savo pardavimo srautą, mes teigiame, kad skaitmeninė marketingas gali padėti panaikinti artėjantį nuosmukį, su kuriuo šiuo metu susiduria daugelis automobilių pardavėjų. Padidinti savo reklaminių dolerių skaičių naudojant „Google Ads“, „Facebook Ads“ ir kitas skaitmeninės marketingo praktikas yra įrodyta būdas sukurti daugiau potencialių klientų automobilių ir sunkvežimių atstovybėms. Štai įrodymas:

„Fargo“, ND, „Premium“ automobilių pardavėjo atvejo tyrimas

Beveik prieš pusantrų metų į mus kreipėsi viena iš aukščiausios klasės automobilių atstovybių mūsų vietos bendruomenėje, kuriai reikėjo pagalbos teikiant skaitmeninę reklamą. Nors jie metų metus vykdė skaitmeninę rinkodarą, jie nepasiekė puikių rezultatų, jiems trūko tinkamų sėkmės matavimų ir jiems kilo tam tikrų problemų, kurios tinkamai reprezentuotų jų prekės ženklą. Mūsų ryklių komanda labai norėjo šokti į vandenis ir jiems padėti.

Mes pasiūlėme tikslinę skaitmeninę strategiją, pagrįstą „Google AdWords“, reklamos tobulinimu per „Facebook“ ir dinamiškos pakartotinės marketingo pasiūlymais. „Google“ įdiegėme paieškos skelbimus, nukreiptus į mažesnių pardavimo kanalų naudotojus, ieškančius naujų ir naudotų automobilių. Per „Facebook“ mes nukreipėme vartotojus, kurie yra pasirengę pirkti, ir reklamavome savo kliento žinią „transporto priemonės bet kokiam biudžetui“, kad būtų neutralizuotas netikslus visuomenės suvokimas. Galiausiai panaudojome dinaminę pakartotinę rinkodarą, kad pasiektume naujausius svetainės lankytojus naudodami jų peržiūrėtas transporto priemonių atsargas.

Rezultatai? Per pirmuosius metus organizacija pardavė 22 proc. Daugiau automobilių, užfiksavo 12 naujų per mėnesį parduotų automobilių rekordų (12 iš 16 mėnesių) ir perkopė ankstesnių savo metų automobilių, kuriuos pardavė daugiau nei 150 automobilių, rekordą.

automobilių prekybos atstovų skaitmeninės marketingo paslaugų pavyzdys

Taikydami strategiškesnį požiūrį į skaitmeninę rinkodarą, nuolat optimizuodami ir tobulindami sąskaitas bei dirbdami su savo patyrusia skaitmeninių strategų ir skelbimų komanda, mes suteikėme nuoseklią vertę šiai vietinei atstovybei ir tai taip pat yra dalis to, kas mus paskatino tai parašyti dienoraštis. Mes matome tokią galimybę papildomiems automobilių prekiautojams, sunkvežimių pardavėjams ir kitoms automobilių prekybos įmonėms pasinaudoti skaitmenine reklama – ir tikimės, kad šis straipsnis bus papildomas postūmis, kurį jums reikia išbandyti patiems (arba pasinaudojant mūsų komandos patirtimi !).

Kodėl automatinės prekybos įmonės turėtų išbandyti skaitmeninę reklamą?

Jei susipažinote su šiuo straipsniu, tai greičiausiai reiškia, kad jūs kovojote su esama reklama ir ieškojote kažko naujo. Sveikiname: pirmasis žingsnis yra pripažinimas, kad problema egzistuoja. Nors tradicinės reklamos formos (radijo skelbimai, reklaminiai skydai, rėmimas ir kt.) Turi savo laiką ir vietą, manome, kad skaitmeninė marketingas per „Google“, „Facebook“ ir kitas internetines platformas suteikia puikią galimybę padidinti savo reklamos biudžetą ir suteikti papildomą skaidrumą. Štai kelios pagrindinės priežastys, dėl kurių jūsų autoservisas turėtų pagalvoti apie skaitmeninimą:

Informacijos suvestinė skaitmeninei marketingasi pritraukti per „Google Data Studios“
  • Padidėjęs skaidrumas: kaip dažnai jūs žiūrėjote į marketingo išlaidas ir sakėte: „Aš nesu tikras, ką tai padarė mums“. Daugeliui tradicinių marketingo formų tai tarsi spėlionių žaidimas. Galite siųsti klientų apklausas, kad sužinotumėte, kur jie apie jus girdėjo (kurios bus daugiausiai ignoruojamos ar neteisingai pateikiamos), o kartais sulauksite klientų, kurie sako „ei, mačiau jūsų skelbimą tame žurnale“, bet visada yra daugybė spėlionės bandant nustatyti IG. Su skaitmeniniu – šios problemos nebėra. Ne tik tokios reklaminės platformos kaip „Google“ ir „Facebook“ pateikia statistiką, rodančią visas jūsų išlaidas, bendrus potencialius klientus ir kainą už potencialų klientą, bet daugelis skaitmeninių skelbimų agentūrų (pvz., Mes) pateiks jums suasmenintas informacijos suvestines, kuriose talpinami visi jūsų reklamos rezultatai, kurie gali būti tiesiogiai žiūrimiems arba aptarti savaitės ar mėnesio susitikimuose. Visi spėjimai išnaikinti – tiksliai žinosite, kiek galimybių ir pardavimų suteikė jūsų skaitmeninės marketingo doleriai.
  • Geresnis klientų taikymas: jei turėčiau dolerį už kiekvieną reklaminį stendą, kuris manęs neatitinka, tikriausiai galėčiau nusipirkti savo skelbimų lentą. Vis dėlto manau, kad drabužius nuolat perku ne per „Facebook“ ar „Instagram“ skelbimus. Tai nėra sutapimas; renkami duomenys apie (beveik) kiekvieno internetinę veiklą, o reklamuotojai gali kreiptis į tuos, kurie atitinka jų profilį. Priklausomai nuo terpės, būsimą klientą galite taikyti pagal savo paieškos veiklą, aplankytas svetaines, pareigas, pomėgius ir kt. Taikymas klientams gali būti labai kruopštus, o tai bus naudinga jūsų skelbimams – įsitikinkite, kad juos beveik išimtinai mato tie, kurie domisi jūsų parduodamais automobiliais, sunkvežimiais, dalimis ar specialiais servisais.
  • Finansinis gyvybingumas: žinoma, jūs galite nustatyti savo biudžetą, todėl aš neteigsiu, kad skaitmeninė reklama yra pigesnis pasirinkimas nei tradicinė marketingo taktika. Bet aš pasakysiu, kad jūs esate vairuotojo vietoje (skirtas automobilio kalambūras), kiek išleidžiate, o jūsų doleriai gali būti daug didesni, jei norite surinkti įspūdžių ir potencialių klientų. Naudodamiesi beveik kiekviena internetinio reklamavimo galimybe, mokėsite tik už paspaudimus. Taigi už kiekvieną išleistą dolerį galite būti tikri, kad akys pamatė jūsų akcijas, peržiūrėjo jūsų tinklalapius ir atsižvelgė į jūsų automobilių prekybos atstovybę. „AdShark“ mes norėtume pasakyti, kad galime padėti padidinti savo biudžetą ir tave saugo švaistydami savo pinigus. Taigi, net jei jūs neišleidžiate mažiau pinigų reklamai, jūs bent jau išleidžiate savo pinigus protingiau.

Kurias internetines terpes turėčiau naudoti norėdamas reklamuoti savo automobilių prekybos atstovybę?

Arba esate įsitikinęs, kad turite pradėti savo skaitmeninės marketingo strategiją, arba esate beveik įsitikinęs. Geras sandėris. Dabar pokalbis pereina prie terpių, kurias turėtų naudoti automobilių pardavėjai, kad pasiektų savo būsimą auditoriją ir padidintų srautą. Toliau išvardyti, norėdami pradėti internetinę rinkodarą, aš patirsiu įvairius populiariausius automobilių ir sunkvežimių pardavėjų pasirinkimus.

Socialinė žiniasklaida

socialinės žiniasklaidos valdymo piktogramos

Jei jūsų atstovybėje nėra aktyvių „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ paskyrų, patarčiau sustabdyti tai, ką darote šiuo metu (skaitote šį tinklaraštį), pereiti į tas svetaines ir susikurti paskyras. Bet jei esate tarp daugiau nei 70% JAV įmonių, kurios jau turi socialinės žiniasklaidos pėdsaką, turėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kaip geriau optimizuoti savo socialinės žiniasklaidos pastangas, kad padidintumėte savo pasiekiamumą ir pritrauktumėte daugiau srauto. Pirmasis skirtumas yra „organinės“ socialinės žiniasklaidos ir „mokamos“ socialinės žiniasklaidos padalijimas.

Natūrali socialinė žiniasklaida reiškia turinį, kuris yra paskelbtas be jokių reklaminių dolerių. Čia galite pasidalinti unikaliomis savo verslo dalimis, įskaitant turinį, susijusį su tuo, kas esate, ką darote ir kodėl tai svarbu. Prekybos atstovybei patartume neapsiriboti vien tik su pardavimais susijusiu turiniu (tik akcijos ir pasiūlymai), o parodyti pardavimo atstovų komandą su darbuotojų dėmesio centre, kalbėti apie naujas 2021 m. Modelių funkcijas ir paskelbti vaizdinius turinio, kuris padės sužmoginti jūsų prekės ženklą ir įkvėps auditoriją išlikti įsitraukusiam.

Kai kuri ekspertų pagalba gali būti naudinga mokamoje socialinėje žiniasklaidoje. Atsižvelgiant į visas „Facebook“ reklamos (ir „Instagram“, „Twitter“, „LinkedIn“, „Pinterest“ ir kt.) Smulkmenas, jūsų administracinei komandai gali būti daug bandyti pradėti sėkmingą reklaminę kampaniją. Tokia komanda, kaip „AdShark Marketin“, galėtų padėti jums sukurti tinkamus ir patrauklius skelbimus, kurie pritrauktų potencialių klientų, laikydamiesi griežtų parametrų, susijusių su reklama šiose terpėse. Be to, skaitmeninės agentūros gali padėti atlikti pačią sudėtingiausią dalį: nukreipti į teisingą auditoriją.

„Google“

„Google Adword“ geriausia vieta

Antroji vieta, kurią patartume skirti savo energijai internete, būtų „Google“. Tai galingiausia ir plačiausiai naudojama paieškos sistema, per minutę visame pasaulyje atliekama daugiau nei 3,8 mln. Paieškų. Raktinių žodžių planavimo priemonė („Google“ įrankis) rodo, kad daugiau nei 550 000 žmonių kas mėnesį ieško „honda civic“, o 246 000 ieško tik „toyota corolla“. Įsivaizduokite, kiek tos auditorijos galėtumėte užfiksuoti kaip prekiautojas! Pirmiausia, pažvelkime į skirtingus „Google“ aspektus, kurie gali būti verti jūsų laiko.

PPC reklama „Google“ reiškia bet kurią kampaniją, kurią galite pradėti per „Google AdWords“. Terminas PPC reiškia „mokėti už paspaudimą“ ir gali būti vartojamas apibūdinant kainų siūlymą pagal „Google“ raktinius žodžius, pradedant pakartotinės marketingo kampanijas, rodant vaizdo skelbimus, stengiantis „Google“ apsipirkimo skelbimuose ar atliekant įvairias kitas veiklas, už kurias bet kada esate apmokestinami. kažkas spustelėja jūsų skelbimą ir yra nukreipiamas į jūsų svetainę. Tai puikus būdas pasiekti naują auditoriją ir pritraukti daugiau žiniatinklio srauto, taip pat gauti konversijų naudojant kontaktų / potencialių klientų formas.

Kita vertus, SEO paprastai naudojamas apibūdinti, kaip galite optimizuoti savo svetainę, kad būtų rodomi natūralūs rezultatai. Tikslas – parodyti viename iš pirmųjų „Google“ paieškos rezultatų puslapių, kai kas nors ieško tokio termino kaip „automobilių prekybos vieta šalia manęs“. Per …