Kiek kainuoja skaitmeninė rinkodara?
Vienas iš klausimų, kurį mums užduoda daug, yra: kiek kainuoja skaitmeninė marketingas?
Tai tiesus klausimas, tačiau, kaip ir daugelį dalykų gyvenime, atsakymas yra sudėtingas. Yra daug veiksnių, kurie priklauso nuo to, kiek mokate, ir kiek norite mokėti.
Skirtingai nuo tokios prekės kaip galonas pieno, galbūt nenorite mokėti už mažiausią įmanomą sumą už savo skaitmeninę rinkodarą. Mažo biudžeto skaitmeninė marketingas susijusi su daugeliu kompromisų – žemas efektyvumas ir žema kokybė yra dvi didžiausios problemos. Nėra prasmės nieko mokėti, jei tai nebus veiksminga.
Kita vertus, didelė biudžeto skaitmeninė marketingas ateina su kitomis kompromisais. Būtent aukštesnė kaina, tačiau taip pat aukštesnė kokybė ir efektyvumas.
Atsižvelgdami į savo verslo poreikius, brandą ir finansinius aspektus, turėsite skirtingus prioritetus, poreikius ir norus.
Čia, „Array Digital“, mes teikiame paslaugas verslui vartotojui (B2C). Mūsų kainodara pagrįsta daugelio klientų poreikiais daugeliu atvejų. Tačiau konkrečios kainos skiriasi kiekvienam klientui, nes skiriasi ir jų poreikiai.
Skaitmeninės marketingo kainodarai nėra „vieno dydžio“, tačiau šis vadovas padės suprasti komponentus, kurie reikalingi kuriant marketingo biudžetą ir nustatant savo poreikius.
Rinkodaros biudžeto sudarymas
Yra daugybė filosofijų, kaip nustatyti, kiek pinigų turėtumėte investuoti į rinkodarą ir reklamą. Daugelis šių filosofijų nustato tam tikrą matematinę formulę biudžetui nustatyti.
Visų pirma, daugelis įmonių naudoja procentinę dalį savo pajamų, kad nustatytų sumą, kurią išleis marketingasi. Tačiau pramonės šakos ir įmonės gali labai skirtis, kiek tiksliai atidėti.
Akivaizdus klausimas yra toks: kiek turėtumėte skirti marketingasi ir reklamai?
Faktinės sumos gali labai skirtis. Kai kurie klientai tik 5% pajamų skiria marketingasi ir reklamai, o kiti investuoja kur kas didesniais tarifais, esant 20% ir daugiau.
Remiantis „Gartner CMO“ atlikta apklausa, vidutinė suma, kurią įmonės išleidžia marketingasi, šiuo metu yra 9,8% pajamų.
Šaltinis: „Gartner“ BRO tyrimas 2019–2020 m
Kitoje apklausoje buvo surinkta ne tik pajamų, kurias įmonė išleidžia marketingasi ir reklamai, procentinė dalis, bet ir kiti įmonės atributai.
Jie nustatė, kad procentai, skirti marketingasi ir reklamai, skyrėsi pagal pramonės šakas ir kitus veiksnius. Įdomiausia tai, kad sumos labai skyrėsi priklausomai nuo to, ar įmonės klientai yra vartotojai, ar kiti verslai, ir ar įmonė parduoda produktus ar paslaugas.
B2C įmonės – tos įmonės, kurios parduoda vartotojams – marketingasi ir reklamai vidutiniškai uždirbo daug daugiau pajamų nei B2B įmonės.
Šaltinis: BRO tyrimas
Šie skaičiai paprastai mažėja atsižvelgiant į mūsų klientų marketingo ir reklamos biudžetus – nuo 5% iki 20%.
Jei nesate apsisprendę, kiek savo pajamų atidėti, rekomenduojame pradėti nuo apatinio galo. Skirkite 5 proc. Ir laikui bėgant eikite į viršų, kiek leidžia jūsų finansai. Atminkite, kad marketingas ir reklama nėra išlaidos – tai investicija į būsimą grąžą.
Sužadėtuvių modeliai
Būdami skaitmeninės marketingo specialisto agentūra, mes daugelį metų išbandėme įvairius įsitraukimo modelius.
Dauguma skaitmeninės marketingo konsultantų ir agentūrų naudoja vieną iš trijų įprastų įtraukimo modelių: projektu pagrįstus mokesčius, mėnesines išlaikymo sutartis ar valandinius įkainius. Mes įtraukėme ketvirtą variantą – užimtumą – norėdami įsitikinti, kad žinote visas savo galimybes.
Mes nustatėme, kad mėnesio fiksatoriaus modelis geriausiai tinka ne tik mūsų klientams, bet ir mums. Mes, kaip marketingo agentūra, turime įsitikinti, kad puikiai suprantame kiekvieno kliento poreikius, kad galėtume tinkamai personalą ir išteklius panaudoti savo įmonėje tiems kūrybiniams poreikiams patenkinti.
Su visais kitais modeliais, išskyrus agentūros modelį, kasdienis klientų poreikis susiduria su dideliu neramumu, kuris, deja, lemia pristatomų produktų kokybės ir skubumo skirtumus.
Dvi pagrindinės mūsų vertybės to neleis – kokybė ir skubumas – todėl atsisakėme tų kitų modelių, kad pritartume fiksatoriaus modeliui, kuris užtikrina, kad visada galime pateisinti ne tik jūsų lūkesčius, bet ir pagrindines vertybes.
Žemiau pateikiami įtraukimo modeliai yra rūšiuojami nuo potencialiai pigiausių iki brangiausių. Atminkite, kad jūsų kaina ir patirtis skirsis priklausomai nuo jūsų pramonės, regiono ir konkrečių poreikių.
Valandos kainos
Entrepreneur.com apklausė laisvai samdomus darbuotojus iš 16 skirtingų šalių ir nustatė, kad jie paprastai ima 50–100 USD per valandą.
Mūsų patirtis rodo, kad aukštos kokybės laisvai samdomi vertėjai JAV kainuoja nuo 100 USD per valandą ir siekia 250 USD per valandą, atsižvelgiant į jų nišą ir kompetencijos lygį.
Taikant valandos įkainius, kiekviena jūsų projektui skirta valanda yra apmokestinama valanda, neatsižvelgiant į atliktą užduotį. Taigi, atsakydami į el. Laišką, laiką susitikimuose ir net laiką pokalbyje telefonu su jumis gausite sąskaitą faktūrą.
Kas valandą trunkantis darbas yra tai, kad mokate tik už tai, ką naudojate. Neigiama yra tai, kad valandų skaičius gali būti nekontroliuojamas, jei neatidžiai stebėsite pažangą.
Projektiniai mokesčiai
Neoficiali SEOmoz atlikta apklausa parodė, kad skaitmeninės marketingo pramonėje populiarėja projektų kainodara, o vieno projekto kainos paprastai svyruoja nuo 1 000 iki 7 500 USD. Tai vienkartinio projekto kaina. Tolesni darbai reikalauja papildomo įsitraukimo, taigi jums reikia daugiau darbo ir išlaidų.
Projektinio darbo privalumas yra tas, kad jūsų išlaidos „teoriškai“ yra ribojamos.
Tačiau tai priklauso nuo to, ar prieš pasirašant sutartį užtikrinate, kad darbų apimtis būtų griežta ir tiksli. Palikite bet kokias skyles darbo srityje ir atsidarysite brangių pakeitimų užsakymuose. Tada, kai darbas bus atliktas, grįšite patys.
Mėnesiniai išlaikytojai
Mėnesinis fiksatoriaus sutarties mokestis JAV paprastai svyruoja nuo 1 000 iki 100 000 USD. Taip, tai didelis diapazonas, tačiau mėnesio fiksatoriaus modelis yra lankstus įvairaus dydžio organizacijoms.
Didesnės agentūros didesniems klientams pasiūlys daugiau paslaugų už didesnę kainą.
Mėnesio fiksatoriaus pliusai yra tai, kad vieną kartą „perkate“ iš skaitmeninės marketingo agentūros. Jums nereikia praeiti pirkimo ciklo, kai jums reikia ką nors padaryti savo svetainėje ar rinkodaroje.
Apimtis nustatoma iš anksto, kaip ir mėnesio išlaidos. Kaip ir kaina – naudodamiesi mėnesio fiksatoriumi, galite lengvai numatyti savo išlaidas prieš kelis mėnesius. Mes tai vadiname „nuobodžiu“ modeliu, nes gausite sąskaitą už tą pačią sumą tą pačią mėnesio dieną. Tačiau turėtumėte nuolat gauti atnaujinamas kūrybines paslaugas, o jūsų agentūra turėtų prisitaikyti prie besikeičiančių jūsų poreikių.
Šio modelio trūkumas yra tas, kad kiekvieną mėnesį gausite sąskaitą. Jei jūsų verslas patiria didelį sezoniškumą, tai gali netikti jums. Tai ypač pasakytina, jei keletą metų metų žymiai sumažinate arba visiškai sustabdote marketingo veiklą. Tokiu atveju tikriausiai turėtumėte labiau žiūrėti į laisvai samdomų vertėjų pusę, nes neturite visos dienos marketingo poreikio.
Visą darbo dieną dirbantys darbuotojai
Įmonės dažnai mano, kad visą darbo dieną dirbantys darbuotojai yra ekonomiškiausias būdas gauti reikalingą skaitmeninę rinkodarą. Tai paprastai lemia tai, kad vienas asmuo yra pasamdytas vykdyti visas pareigas reklamuoti jūsų įmonę.
Šis vienišas asmuo su savimi atsineša ribotą patirties ir techninių įgūdžių rinkinį. Tai reiškia, kad jų individualios žinios ir gebėjimas atlikti bus riboti.
Pavyzdžiui, jei jūsų samdomas asmuo yra SEO asmuo, tikėtina, kad jūsų svetainė, internetinė reklama ir socialinė žiniasklaida nebus lygi.
Jie taip pat reiškia vieną nesėkmės tašką. Jei juos užklupo autobusas arba jie laimės loterijoje, jūs neturėsite atsarginės kopijos. Dings visos jūsų institucinės žinios ir jūs pradėsite iš naujo.
Mokėsite darbuotojui už kiekvieną dienos valandą, taip pat išmokas, tokias kaip sveikatos priežiūra ir apmokamas laisvas laikas, neatsižvelgiant į tai, ar jis dirba marketingo darbus, ar ne.
Darbuotojų atlyginimai svyruoja nuo 35 000,00 USD per metus iki 100 000,00 USD per metus, atsižvelgiant į jų patirtį.
Kaip ir visi darbuotojai, jie norės 2–4 savaičių mokamų atostogų ir tokių išmokų kaip nedarbingumo atostogos, sveikatos priežiūra, dantų priežiūra ir kt. Šios papildomos išlaidos paprastai padidina išlaidas 25% ar daugiau, jau nekalbant apie darbo užmokestį. kompiuteris, IT palaikymas, mobilusis telefonas ir kt.
Aukštyn? Turėsite ką nors po ranka (nebent jie dirba nuotoliniu būdu).
Apie kiek tai kainuoja?
Iki šiol aptarėme, kiek savo biudžeto turėtumėte skirti ir kaip galėtumėte jį panaudoti samdydami laisvai samdomus darbuotojus, darbuotojus ar agentūras, tačiau kiek iš tikrųjų kainuoja marketingas?
Na, tai sudėtinga. Ar nekenčiate to girdėti? Tas faktas yra tas, kad tai tiesa. Nustatant faktines išlaidas yra įvairių būdų, kuriuos mes jums išskirsime.
Išlaidos nurodomos išleistais doleriais ir praleistu laiku. Sutaupymas vienam paprastai kainuoja kitus. Koks yra tinkamas laiko ir pinigų balansas? Tai galite nustatyti tik jūs pagal savo konkrečią situaciją.
Yra trys būdai nustatyti kainą …
- Pasidaryk pats – Jei tiesiogine to žodžio prasme dirbate patys, arba jei tam samdote laisvai samdomus darbuotojus ar darbuotojus.
- Kaip projektą – Kai samdote laisvai samdomą darbuotoją, rangovą ar agentūrą atlikti vienkartinį projektą.
- Kaip paslauga – samdyti tokią agentūrą kaip „Array Digital“ kas mėnesį.
Mes žengsime vienas po kito keturis skaitmeninės marketingo ramsčius.
- Svetainės dizainas
- Reklama internete
- Paieškos sistemos optimizavimas (SEO)
- Socialinė žiniasklaida
Svetainės dizaino išlaidos
Reklamos internete išlaidos
SEO išlaidos
Socialinės žiniasklaidos išlaidos
Kiek man tai kainuos?
Jūs tikriausiai galvojate apie save … Viskas puiku ir netikru, bet ką man iš tikrųjų kainuos?
Puikus klausimas. Pateikėme daug gairių, tačiau kiekviena įmonė yra skirtingoje situacijoje kalbant apie dabartinę rinkodarą. Kai kurie turi daugiau poreikių vienoje srityje nei kiti. Vienintelis būdas nustatyti, ko jums iš tikrųjų reikia, yra įvertinti tai, ką darote dabar.
Tam mes siūlome …