Skaitmeninė rinkodara, elektroninė rinkodara, interneto rinkodara, internetinė rinkodara

skaitmeninė marketingas, internetinė marketingas, interneto marketingasDieną ir amžių, kai viskas, pradedant muzikos atsisiuntimu ir baigiant maisto prekių pirkimu, yra prasminga, kad marketingo strategijos taip pat tobulėjo, kad atitiktų laiką! Nuo interneto ir pirmosios paieškos sistemos įkūrimo 1990 m. Skaitmeninė marketingas nuolat populiarėjo tarp verslo ir profesionalų; tiek, kad jis išaugo į pelningą karjeros kelią! Remiantis „Avantika Monnappa“ „Skaitmeninės marketingo istorija ir raida“ laiko juosta, terminas „skaitmeninė marketingas“ pirmą kartą atsirado sukūrus pirmąją paieškos sistemą; nuo tada įvairios įmonės lėtai vis daugiau naudoja skaitmeninės marketingo įrankius, tokius kaip skelbimai, kuriuos galima spustelėti, PPC (Pay Per Click), teksto skelbimus ir kt.

marketingo apibrėžimas

Taip sparčiai tobulėjant internetui ir technologijoms, vystėsi ir skaitmeninės marketingo metodikos bei terminologija. Šiandien tokie terminai kaip „skaitmeninė marketingas“, „internetinė marketingas“ ir „interneto marketingas“ yra vartojami taip dažnai, kad gali būti sunku prisiminti, kokie yra jų skirtumai. Dienos pabaigoje „Smart Insights“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Dave’as Chaffey’us atkreipia dėmesį, kad šių terminų ir jų apibrėžimų skirtumai iš tikrųjų nėra svarbūs. Savo straipsnyje „Skaitmeninės marketingo ir internetinės marketingo vs internetinės marketingo apibrėžimai“ Chaffey paaiškina, kad svarbu ne tiek apibrėžimo skirtumas, kiek atsakomybė, kurią priskiriate terminams, ir kaip veiksmingai tos pareigos padeda jūsų įmonė stengiasi kurti klientus.

Nors apibrėžimo skirtumas nėra labai svarbus, kai kalbama apie jį, panagrinėkime kai kurias skaitmeninės, internetinės ir interneto marketingo pareigas.

Tęskite skaitmeninės marketingo, interneto marketingo ir internetinės marketingo apibrėžimų slinkimą.

Skaitmeninis Marketingas

skaitmeninis Marketingas

Pasak Chaffey, vis daugiau žmonių tyrinėja „skaitmeninės marketingo“ terminą, kai įmonės bando pereiti nuo tradicinės marketingo pastangų prie skaitmeninės. Chaffey apibrėžia „skaitmeninę rinkodarą“ kaip „marketingo tikslų pasiekimą taikant skaitmeninės technologijos. “ Sprendimą, ar investuoti į skaitmeninę rinkodarą, turėtų lemti rezultatai, kuriuos jūs ar jūsų įmonė patyrėte iš savo kampanijų, o ne jūsų įmonės pritaikyta technologija, kuri dabar suteikia jums galimybių naudoti skaitmeninę rinkodarą.

Kaip Ximena Cordon pažymi savo straipsnyje „Koks skirtumas tarp skaitmeninės ir internetinės marketingo“ WhiteSharkMedia.com, „skaitmeninė marketingas“ nebūtinai reiškia internetas; tai gali tiesiog reikšti panaudojimą technologija sukurti savo marketingo žinutę. Tokias technologijas kaip elektroninės knygos, SMS tekstai, žaidimai ir TV skelbimai galima apibrėžti kaip skaitmeninę rinkodarą; tačiau taip pat gali būti internetiniai vaizdo įrašai ir el. Kol skleidžiate savo marketingo žinią, naudojama skaitmeninių technologijų ar skaitmeninės terpės forma, jūs užsiimate skaitmenine marketingas.

Chaffey primena, kad į skaitmeninės marketingo kampanijas paprastai bus įtraukta internetas technologijas, tokias kaip įmonės tinklalapiai, marketingo paieškos sistemose ir el. pašto marketingas, taip pat skaitmenines technologijas, tokias kaip interaktyvi reklama. Sėkmingai skaitmeninės marketingo kampanijai taip pat būtinos skaitmeninės žiniasklaidos priemonės, tokios kaip internetinis viešasis ryšys, rėmimas, socialinės žiniasklaidos marketingas ir neprisijungus pasiekiamas ryšys, pavyzdžiui, tiesioginis paštas ar prekės. Galiausiai skaitmeninės marketingo tikslas yra sukurti marketingo kampanijas, pagrįstas skaitmeninėmis technologijomis, siekiant įgyti naujų klientų ir išlaikyti lojalius klientus patenkintus įmonės paslaugomis.

Internetinė marketingas

internetinės marketingo apibrėžimas

Savo straipsnyje su „WhiteSharkMedia.com“ Cordonas paaiškina, kad „internetinė marketingas“, dar vadinama „interneto marketingas“, iš tikrųjų yra tik pogrupis skaitmeninės marketingo. Nors skaitmeninė marketingas labiau susijusi su skaitmenine technologija, internetinė marketingas daugiau dėmesio skiria marketingo kampanijoms, kurioms reikia tiesioginis interneto ryšys, pvz., iššokantieji skelbimai ir PPC kampanijos. Vienos iš labiausiai paplitusių internetinės marketingo pastangų yra svetainės, SEO, PPC, vaizdinė reklama ir socialinės žiniasklaidos marketingas. Tačiau lygiai taip pat, kaip internetas ir internetinės technologijos greitai keičiasi, internetinė marketingas taip pat vystosi gana greitai, kad neatsiliktų nuo laiko. Cordonas pabrėžia, kad bandymas neatsilikti nuo besivystančių internetinės marketingo įrankių, tokių kaip nuolat besikeičianti terminologija ir įgūdžių rinkinio reikalavimai, gali būti varginantis profesionalą ir atbaidantis naujoką.

internetinė marketingasPanašiai kaip skaitmeninė marketingas, geriausias būdas nustatyti, ar verta investuoti į internetinę rinkodarą, pirmiausia turite atsižvelgti į savo įmonę. Pagalvokite apie jūsų vykdomą verslo tipą, su kuria susiduriate, ir tikslinę auditoriją; Ar investuoti laiką ir pinigus į internetinę rinkodarą padės jūsų įmonei išplėsti savo klientų ratą ar padidinti prekės ženklo žinomumą? Prieš pradėdami brangesnę kampaniją, taip pat turite apsvarstyti, ko jūs tikitės pasiekti naudodamiesi internetine marketingas. Prieš daug investuodami į internetinės marketingo pastangas, išbandykite vieną internetinės marketingo formą ir įvertinkite jos patiriamus rezultatus prieš investuodami toliau.

Elektroninė marketingas

e-marketingasNors internetas ir skaitmeninės technologijos leidžia įmonėms pasiekti esamus klientus ir lengviau pritraukti potencialių klientų dėmesį, Chaffey primena mums, kad svarbu, jog ne visos jūsų įmonės pastangos būtų skirtos vien internetinei ar skaitmeninei marketingasi. Norėdami iš tikrųjų sėkmingai skleisti žinią apie savo prekės ženklą ar pritraukti naujų klientų, turite integruoti savo skaitmeninės marketingo metodus į tradicines žiniasklaidos priemones, tokias kaip spauda, ​​TV skelbimai ar tiesioginis paštas. Ši integracija vadinama „elektronine marketingas“ ir paprastai yra platesnė nei tradicinė žiniasklaida ar skaitmeninė marketingas. Kadangi „elektroninė marketingas“, pvz., „Internetinė marketingas“, naudoja tam tikrą skaitmeninę technologiją kampanijos turiniui kurti arba pristatyti, šis terminas yra kitas kuriuos galima naudoti vietoj „skaitmeninės marketingo“.

Galutinis apibrėžimas

Chaffey išsamiau apibrėžė „skaitmeninę rinkodarą“ savo straipsnio „SmartInsights.com“ pabaigoje. Skaitmeninė marketingas reiškia skaitmeninės įrangos, tokios kaip kompiuteriai, mobilieji telefonai, skaitmeninė televizija, naudojimą norint parduoti produktą per internetines komunikacijos priemones, tokias kaip interneto svetainės, paieškos sistemos, tinklaraščiai ir tiesioginiai pranešimai, siekiant pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamą klientūrą. Tokiu būdu vykdant marketingo kampaniją galima tiesiogiai bendrauti su savo klientais; tai leis klientams jaustis vertinamiems ir išklausytiems, o tai paskatins klientų lojalumą.

Sėkminga skaitmeninė marketingas

Sėkminga skaitmeninė marketingas

Nors Chaffey pasisako už integruotas marketingo kampanijas, kurios sujungia skaitmeninę ir tradicinę rinkodarą, kad būtų pasiekta sėkminga skaitmeninė kampanija, Cordonas pataria jums strateguoti; tyrinėkite savo tikslinę auditoriją, kad įsitikintumėte, jog jūsų kampanija atitiks jų interesus ir pageidavimus, išbandykite skaitmeninės marketingo formą ir atkreipkite dėmesį į jos rezultatus, naudokite šią informaciją, kad padėtumėte nuspręsti, kaip elgsitės su savo skaitmenine marketingas. kampanija. Kadangi skaitmeninė marketingas galų gale pasieks platesnį žmonių ratą, norėtumėte įsitikinti, kad jūsų prekės ženklas patiks jūsų auditorijai, kokią numatote savo įmonei.

Kokie yra skirtingi internetinės marketingo tipai

Nors yra daug skirtingų skaitmeninės marketingo apibrėžimų, dauguma jų apims kai kuriuos arba visus žemiau pateiktus skirtingus marketingo metodų tipus.

Galų gale skaitmeninės, internetinės ir interneto marketingo apibrėžimai nėra tokie skirtingi ir nėra labai svarbūs. Cordonas pabrėžia, kad apibrėžimai yra techniniai dalykai, kur kas svarbiau, kad suprastumėte jų bendrą reikšmę ir nuspręstumėte, kurį požiūrį naudoti remdamiesi tuo, ko tikitės pasiekti. Priimdami sprendimą paklauskite savęs, ko tikitės gauti iš skaitmeninės marketingo kampanijos. Ar jūs tikitės, kad įmonė bus eksponuojama? Ar norite pažinti norimą auditoriją, kad galėtumėte efektyviau reklamuoti? Kai pasirinksite, nuspręsti dėl skaitmeninės marketingo požiūrio ir kampanijos bus labai lengva.

Čia, Fremonto koledže, siūlome kursus, kurie išmokys jus, kaip rinktis tokius dalykus, ir kaip skaityti auditoriją, kad galėtumėte tiksliai reklamuoti save ar savo įmonę. Jei tikitės sužinoti daugiau apie skaitmeninę rinkodarą ar internetinę ir mobiliąją rinkodarą, pažvelkite į mūsų programas ir sužinokite, ko galime jus išmokyti!

* Jokiu būdu Fremonto koledžas nežada ir negarantuoja užimtumo ar pajamų / darbo užmokesčio lygio.

Parašykite komentarą