Skaitmeninė rinkodara „VS Print Advertising“

Šiandieniniame besikeičiančiame pasaulyje tiek marketingo specialistai, tiek įmonės turi daugybę reklaminių platformų. Nuo socialinės žiniasklaidos iki patrauklios vaizdo brošiūros, žurnalų ir reklaminių skydelių mes esame pasiruošę platinti savo žinias vartotojams.

Tačiau turint tiek daug galimybių, gali būti sudėtinga pasirinkti geriausią jūsų prekės ženklui ir verslui tinkantį reklamos formatą. Ar spausdintų skelbimų rodymas vietiniame popieriuje pritrauktų daugiau lankytojų į jūsų prekės ženklą, ar socialinės žiniasklaidos ar el. Pašto marketingo kampanija geriau tinka jūsų tikslinei auditorijai ir reklamos tikslams?

Jei stengiatės nuspręsti, kuri reklamos forma geriausia padidinti jūsų IG (investicijų grąža), tada jūs patekote į reikiamą vietą! Čia yra viskas, ką reikia žinoti apie skaitmeninę rinkodarą, palyginti su spausdinta reklama:

Kas yra spausdinta reklama?

Nepaisant gyvenimo šiame skaitmeniniame pasaulyje, spausdinta reklama vis dar yra aktuali ir praktiška. Spausdinimo skelbimai rodomi žurnaluose, laikraščiuose, skrajutėse ir brošiūrose. Be publikacijų, spaudos skelbimai taip pat dažnai naudojami reklaminėms reklamoms reklamuoti, prekių ženklams prekybos centruose ir mažmeninės prekybos parduotuvėse, taip pat statybinėms plėvelėms, reklaminiams skydams ir reklaminėms dovanoms.

Nors spauda gali būti viena seniausių reklamos formų, ji su laiku keitėsi prisitaikydama prie technologinės eros, naudodama interaktyvius elementus, 3D technologijas, papildytą realybę (AR) ir kintamą duomenų spausdinimą, o tai žymiai sumažino tradicinių spausdinimo būdų kaina.

9 svarbūs dalykai, kuriuos reikia patikrinti prieš paskelbiant turinį

„Spausdintos reklamos“ privalumai ir trūkumai

Spausdinimo kaip reklaminės terpės naudojimo nauda yra tai, kad vartotojams tai yra apčiuopiama ir emocinga patirtis. Rinkodaros specialistai gali nukreipti konkrečią auditoriją, patalpindami skelbimus konkretaus turinio ir su rinka susijusiuose žurnaluose ir laikraščiuose. Pavyzdžiui, reklamuojant vestuvinius batus ar floristų paslaugas nuotakai, kad ji būtų vestuvių žurnale, iškart atsiranda asmeninis ir emocinis ryšys.

Būsimoji nuotaka taip pat sugeba išlaikyti skelbimą, kai yra pasirengusi vėliau susisiekti su įmone. Be to, marketingo specialistai gali pasiekti auditorijas, neturinčias prieigos prie interneto, o tai ypač naudinga ieškantiems darbo ir mažas pajamas gaunantiems namų ūkiams.

Tyrimai parodė, kad spausdinta marketingas taip pat skatina psichiką ir labiau linkusi atkreipti vartotojų dėmesį ilgiau nei kiti reklamos formatai. Spausdintos reklamos trūkumas yra tas, kad tai gali būti brangus pratimas, neduodantis daug rezultatų.

Atsižvelgiant į tai, kur skelbimas skelbiamas, jūsų pagrindinė tikslinė auditorija gali neatsižvelgti į skelbimą, o tai gali būti labai tikėtinas scenarijus, ypač todėl, kad negalite realiuoju laiku stebėti savo auditorijos rezultatų ir elgesio.

Kas yra skaitmeninė marketingas?

Skaitmeninė marketingas apima visas skelbimų formas, rodomas jūsų elektroniniame įrenginyje internete, programose ir el. Pašto paskyrose. Įmonės naudoja skaitmenines platformas, tokias kaip socialinė žiniasklaida, el. Paštas, svetainės ir paieškos sistemos, reklamuodamos savo produktus ir pasiūlymus vartotojams, remdamosi raktiniais žodžiais, klientų elgsena ir paieškos istorija.

Rinkodaros specialistai kuria strategiją atsižvelgdami į jūsų tikslus ir verslo poreikius, kad jūsų įmonė pasiektų geriausią tikslinės auditorijos pasiekiamumą, o tai padės jums gauti geriausią IG (investicijų grąžą) pagal jūsų biudžetą.

Skaitmeninių skelbimų turinys yra nepaprastai interaktyvus ir gali svyruoti nuo vaizdo klipo ar el. Laiško su raginimu veikti iki viliojančio „flash“ žaidimo. Šio turinio pobūdis priklauso nuo jūsų įmonės prekės ženklo ir platformos, kurią nusprendėte naudoti, pvz., „Google Ads“ ar „Facebook Ads“.

COVID-19 poveikis el. Prekybai: geriausi skaitmeninės strategijos pritaikymo būdai

Skaitmeninės marketingo privalumai ir trūkumai

Skirtingai nuo spaudos, skaitmeninė marketingas suteikia jums daugiau galimybių kontroliuoti, kaip ir kada viršyti biudžetą. Šios platformos taip pat leidžia jums pasiekti konkrečius žmones pagal amžių, lytį, vietą ir išlaidų įpročius. Kai vartotojas prisijungs prie jūsų skelbimo, skaitmeninės reklamos platformos, tokios kaip „Google“

Skelbimai fiksuoja savo elgesį ir veiksmus realiuoju laiku, suteikdami daugiau įžvalgų apie skelbimų našumą nuo parodymų iki paspaudimų iki atmetimo rodiklio.

Be išmatuojamų rezultatų, skaitmeninė marketingas yra tiesioginė. Pavyzdžiui, jei jūsų skelbimas pasirodo tinklaraštyje, o skaitytojas domisi jūsų paslaugomis ar produktais, vartotojas gali spustelėti skelbimą ir nukreipti į nukreipimo puslapį, susijusį su skelbimu. Vartotojams taip pat labai prieinama, kad greitai gautų tai, ko ieško.

Nesvarbu, ar tai būtų baseino valymo paslaugos, ar graži naujų smūgių pora … tai yra tik paprastas paspaudimas. Jei jūsų įmonė turi gerą reputaciją, o skelbimas yra aktualus, patrauklus ir emocingas, jūsų auditorija yra labiau linkusi skleisti žinią draugams ir šeimos nariams, persiųsdama turinį, perregistruodama ar bendrindama turinį.

Kaip ir visi geri dalykai gyvenime, taip ir jin yra yin, kuris niekuo nesiskiria kalbant apie skaitmeninę rinkodarą. Vienas reikšmingiausių reklamos internete trūkumų yra kaina. Kai kuriais atvejais tai gali būti labiau prieinama galimybė, nes jūs galite labiau kontroliuoti savo išlaidas.

Tačiau skaitmeninė reklama veikia panašiai kaip konkurso sistema. Kai konkurencija yra aštri, gali tekti sumokėti daug dolerių, kad galėtumėte įvertinti konkretų raktinį žodį, priklausomai nuo jūsų pramonės. Kitas skaitmeninių skelbimų trūkumas yra tas, kad kai skelbimas dings iš jūsų sklaidos kanalo, gali būti sunku jį gauti, ypač jei jau pamiršote įmonės pavadinimą. Tai nėra apčiuopiama ar „amžinai“, kaip atspausdinta brošiūra ar skrajutė.

Gauti kuo daugiau iš abiejų formatų

Geriausio prekės ženklo ar verslo formato pasirinkimas priklauso nuo jūsų tikslų. Kai kuriems socialinės medijos ir „Google“ skelbimai yra geriausia platforma, skirta greitai reaguoti ir gauti rezultatus, o kitos įmonės gali rasti daugiau vertės spausdintuose skelbimuose. Jei leidžia biudžetas, abiejų formatų naudojimas gali padėti padidinti srautą ir išplėsti įmonės akiratį, ypač kai tai daroma strategiškai. Geriausia, ką galite padaryti, tai apibrėžti tikslinę auditoriją ir tada eiti iš ten, kaip senjorams, kurie labiau mėgsta fiziškai skaityti žurnalus, laikraščius, kaip apsiperkantys internete ar išmaniajame telefone.

Parašykite komentarą