Kaip veikia skaitmeninė rinkodara – Atsakymai vienoje vietoje
Sužinokite, kaip skaitmeninė rinkodara skatina verslą
Skaitmeninė rinkodara yra klientų poreikių nustatymas ir jų patenkinimas. Tai ypač svarbi užduotis verslo kontekste, nes sėkmingos rinkodaros pastangos gali paskatinti atvykstančius klientus ir pritraukti daug klientų.
Tradicinis rinkodaros ciklas apima orientaciją į rinką, produktų derinį ir verslo aplinką. Nors rinkodara turi gilias šaknis verslo istorijoje ir kultūroje, skaitmeninė rinkodara yra gana nauja praktika.
Iškilus skaitmeninėms technologijoms, įskaitant plačiai ir visuotinai naudojamus kompiuterius ir išmaniuosius telefonus, įmonės pradėjo eksperimentuoti su nauja rinkodaros taktika. Taigi gimė skaitmeninė rinkodara.
Greitas judėjimas į dabartį ir skaitmeninė rinkodara yra tokia pat svarbi, jei ne labiau svarbi, nei tradiciniai rinkodaros metodai.
Atrodo, kad laikui bėgant šiai šakai lemta didėti, nes daugelis įmonių lėšas nukreipia nuo tradicinių prie skaitmeninės rinkodaros metodų.
Apskritai verslui gyvybiškai svarbu planuoti ir įgyvendinti perspektyvią skaitmeninės rinkodaros strategiją.
Kokie yra skaitmeninės rinkodaros pagrindai?
Trumpai tariant, skaitmeninė rinkodara reiškia bet kokius rinkodaros metodus, atliekamus per elektroninius prietaisus.
Tai apima internetinės rinkodaros pastangas, atliekamas internete tam dažnai priskiriamas marketingo specialistas.
Vykdydamas skaitmeninę rinkodarą, verslas gali naudotis svetainėmis, paieškos sistemomis, tinklaraščiais, socialine žiniasklaida, vaizdo įrašais, el. Paštu ir panašiais kanalais, kad pasiektų klientus.
Skirtingai nuo tradicinės rinkodaros, kuri yra statiška ir dažnai vadinama „vienpusiu“ bendravimu, skaitmeninė rinkodara yra nuolat kintantis, dinamiškas procesas .
Kitaip sakant, klientai negali bendrauti su verslu naudodamiesi skelbimų lenta ar spausdintu skelbimu, o skaitmeninė rinkodara suteikia galimybę dvipusiam bendravimui tarp verslo ir esamų ar būsimų klientų.
Šiais laikais ekrano laikas daugeliui žmonių yra aukščiausias. Skaitmeninė rinkodara naudojasi šia realybe, reklamuodama verslo produktus ir paslaugas internete. Tokiu būdu įmonės užtikrina, kad jų rinkodaros pastangos labiau pasiektų klientus, nukreipdamos juos ten, kur praleidžia didžiąją laiko dalį.
Daugialypis skaitmeninės rinkodaros metodas gali suteikti reikšmingos komercinės naudos, pradedant pradedančiaisiais ir baigiant įmonių verslu.
Sėkminga skaitmeninės rinkodaros strategija paprastai apima įvairių metodų derinį, įskaitant internetinę reklamą, paieškos sistemų optimizavimą ir rinkodarą, socialinių tinklų rinkodarą ir valdymą bei turinio kūrimą.
Ar yra įvairių būdų vykdyti skaitmeninę rinkodarą?
Skaitmeninė rinkodara yra platus terminas, apimantis daugybę skirtingų kanalų, skatinančių verslo interesus būsimiems klientams.
Atsižvelgiant į verslo poreikius ir tikslus, yra begalė būdų, kaip vykdyti skaitmeninę rinkodarą.
Tai sakant, yra keli įprasti skaitmeninės rinkodaros metodai, įskaitant:
- Paieškos sistemos optimizavimas (SEO) – SEO skirta gerinti reitingą pagrindinėse paieškos sistemose, siekiant padidinti srautą internete.
- Paieškos sistemų rinkodara (SEM) – SEM pasitelkia mokamą internetinę reklamą, kad padidintų svetainės matomumą paieškos sistemose. SEM dažnai naudojamas kartu su SEO.
- Mokėjimas už paspaudimą (PPC) – PPC yra internetinis reklamavimo būdas, kai verslas moka už savo skelbimus tik tada, kai žmogus juos spustelėja.Populiaru adwords reklama.
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara (SMM) – SMM yra socialinės žiniasklaidos kanalų naudojimo verslo produktams ar paslaugoms reklamuoti praktika. SMM paplitęs socialinės žiniasklaidos influencerių naudojimas, dažnai vadinamas influencerių rinkodara.
- El. Pašto rinkodara – el. Pašto rinkodara suteikia verslui galimybę siųsti firminį reklaminį turinį potencialiems klientams el. Paštu. Šiame kontekste įprasta naudoti automatinius naujienlaiškius.
- Turinio rinkodara – turinio rinkodara reiškia teksto, arba seo tekso, vaizdo ar garso medžiagos publikavimą ir platinimą klientams internete. Dienoraščiai, vaizdo įrašai ir tinklalaidės yra įprasti būdai, kaip įmonės gali užsiimti turinio rinkodara.
Kaip rodo aukščiau pateiktas sąrašas, yra daugybė būdų, kaip įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros strategiją.
Daugumai įmonių sėkminga atvykstamoji rinkodara apima kelių skaitmeninės rinkodaros metodų naudojimą ir taikymą.
Kokią naudą galiu pasiekti naudodamasis skaitmenine rinkodara?
Atsižvelgiant į skaitmeninės rinkodaros metodų įvairovę, yra panašiai įvairus privalumų rinkinys, skirtas skaitmeniniu požiūriu išmanantiems pranašumams.
Apskritai skaitmeninė rinkodara suteikia verslui galimybę pasiekti klientus atliekant kasdienes veiklas, pvz., Socialinės žiniasklaidos skenavimą, internetinių straipsnių skaitymą, vaizdo įrašų peržiūrą ir pan.
Tiksliau sakant, skaitmeninė rinkodara gali padėti verslui pasiekti bet kurį iš šių privalumų:
- „Global Reach“ – skirtingai nei tradiciniai metodai, skaitmeninė rinkodara nebūtinai yra susijusi su konkrečia geografine vietove. Internetas yra prieinamas klientams visame pasaulyje. Tai leidžia įmonėms prekiauti ir parduoti klientams, gyvenantiems kitoje valstybėje ar šalyje, pašalinant daugelį tradicinių kliūčių patekti į rinką.
- Maža kaina – norint pasiekti pasaulinę skaitmeninės rinkodaros pasiekiamumą tradiciniais kanalais, kaian būtų labai didelė. Kita vertus, tam tikrus skaitmeninės rinkodaros aspektus galima pasiekti investavus mažai laiko ir išteklių. Pavyzdžiui, net mažos ar pradedančios įmonės gali sukurti svetainę, tvarkyti socialinius tinklus ir skelbti tinklaraščius.
- Išmatuojama IG – siekdami maksimizuoti pelną, įmonės turi atidžiai įvertinti investicijų grąžą (IG). Naudojant tradicinę rinkodarą, IG gali būti sunku, kartais neįmanoma išmatuoti. Kita vertus, skaitmeninė rinkodara realiuoju laiku mato kiekvienos kampanijos efektyvumą, suteikdama verslo lyderiams galimybę priimti gerai pagrįstus sprendimus, kad padidintų pajamas ir padidintų pelną.
- Tikslinė auditorija – skaitmeninė rinkodara leidžia įmonėms pritaikyti labai specifinius potencialių klientų demografinius rodiklius. Įtraukdami klientus į tam tikrą geografiją, pramonę ar socialinius kanalus, įmonės turi daug didesnes galimybes pasiekti tikslinę demografiją.
- Dinamiškas prisitaikomumas – skaitmeninės rinkodaros strategijos yra labai lengvai pritaikomos ir lanksčios. Skirtingai nei ilgalaikės, tradicinės rinkodaros kampanijos, įmonės gali koreguoti savo skaitmenines pastangas, kad prireikus būtų galima greitai pakeistii, kad būtų realizuota komercinė galimybė.
- Santykių kūrimas – socialinės žiniasklaidos populiarumas pavertė ją dominuojančia komunikacijos platforma daugeliui klientų demografinių rodiklių. Be to, klientai vis dažniau nori bendrauti su verslu pagal jų sąlygas ir pasirinktą platformą. Todėl įmonės, kurios užsiima efektyvia SMM praktika, gali užmegzti ilgalaikius ir lojalius santykius su esamais ir būsimais klientais.
Apskritai, bet kokios formos ir dydžio įmonės gali pasiekti didžiulės naudos efektyviai naudodamos skaitmeninės rinkodaros metodus. Be to, skaitmeninės rinkodaros kaina gali būti pritaikyta kiekvienam konkrečiam verslui, pašalinant daug kliūčių patekti į tradicinius metodus.
Turint tiek daug naudos iš bet kokio biudžeto, yra prasminga, kodėl tiek daug įmonių sėkmingai dirba skaitmeninės rinkodaros pastangomis.
Kiek skaitmeninė rinkodara kainuos mano verslui?
Paprastas atsakymas yra tas, kad kiekvienam biudžetui yra sukurta skaitmeninės rinkodaros strategija. Skaitmeninės rinkodaros strategijų lankstumas suteikia naudos beveik kiekvienam verslo dydžiui, nuo mažo iki didelio. Taikant tokį platų metodų ir strategijų spektrą, neįmanoma pateikti visiems tinkamos kainų etiketės skaitmeninei rinkodarai.
Užtat naudinga išnagrinėti skaitmeninės rinkodaros išlaidas skirtingiems verslo lygiams, nes mažos įmonės išleis mažiau nei didesnės. Pavyzdžiui:
- Pagrindinė skaitmeninė rinkodara – pradedantiesiems ir mažoms įmonėms nėra skiriamas didelis skaitmeninei rinkodarai skirtas biudžetas. Taigi, šios įmonės daugiausia dėmesio skiria mažų sąnaudų metodams, paprastai naudodamos svetaines, tinklaraščius ir socialinę žiniasklaidą, kad gautų pajamų už žemą kainą. Pagrindinės skaitmeninės rinkodaros kaina gali būti keli šimtai dolerių per mėnesį.
- Tarpinė skaitmeninė rinkodara – vidutinio dydžio įmonės paprastai turi didesnes pajamas ir gali daugiau išleisti skaitmeninei rinkodarai. Čia pradeda plisti SEO, SEM, PPC ir el. Pašto rinkodara. Tarpinės skaitmeninės rinkodaros kaina gali būti keli tūkstančiai eurų per mėnesį.
- Aukšto lygio skaitmeninė rinkodara – stambios ar verslo įmonės skaitmeninę rinkodarą naudos visapusiškai ir visame pasaulyje. Šie verslai dažniausiai sukūrė strategijas daugelyje skaitmeninės rinkodaros kanalų. Šie verslai dažnai išleidžia didelius išteklius kurdami skaitmeninės rinkodaros strategiją daugeliu galimų kanalų. Skaitmeninės rinkodaros kaina gali būti dešimtys tūkstančių eurų per mėnesį.
Kaip parodyta aukščiau, skaitmeninės rinkodaros kaina labai skiriasi priklausomai nuo verslo dydžio, pajamų ir tikslų.
Galų gale beveik kiekvienam verslui įmanoma sukurti ir įgyvendinti skaitmeninę rinkodaros strategiją, atitinkančią jų poreikius ir biudžetą.
Kaip sukurti ir įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros strategiją?
Skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimo ir įgyvendinimo procesas apima daugybę žingsnių.
Šiame kontekste labai svarbu skirti laiko ir išteklių planavimui ir kūrybai. Planuojant ir kuriant surinkta informacija, analizė ir tyrimai gali turėti didžiulį poveikį įgyvendinant.
Tiesa, kad kiekvienas verslas turi unikalius poreikius ir tikslus. Atitinkamai skaitmeninės rinkodaros strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas keisis kiekvienam verslui. Tačiau įprasta praktika daugelis įmonių taiko panašų procesą kuriant ir įgyvendinant skaitmeninės rinkodaros strategiją.
- Nustatykite rinkodaros tikslus – pirmas šio proceso žingsnis apima konkrečių tikslų nustatymą, pvz., Pardavimų skatinimą, potencialių klientų generavimą, prekės ženklo atpažinimą ar abonentų skaičiaus didinimą.
- Sustiprinti pardavimo procesą – norint maksimaliai padidinti skaitmeninės rinkodaros naudą, būtina suprasti skaitmeninio pardavimo procesą ir tiksliai, kaip klientai pirks skaitmeninius pirkinius.
- Atskirkite tikslinius klientus – sukūrę tvirtą tikslinę demografinę grupę su galimais pirkėjų asmenimis.
- Pasirinkite rinkodaros kanalus – svarbu nustatyti geriausius skaitmeninės rinkodaros kanalus, kad pasiektumėte tuos idealius klientus.
- Nustatyti norint įvertinti skaitmeninės rinkodaros strategiją, patartina nustatyti aiškius sėkmės etalonus ir išmatuoti pažangą.
- Atlikite būtinus koregavimus – sukūrus ir įgyvendinus skaitmeninės rinkodaros strategiją, svarbu stebėti pažangą siekiant tikslų ir prireikus prisitaikyti.
Geros naujienos yra tai, kad skaitmeninė rinkodara siūlo platų metodų, kanalų ir strategijų asortimentą.
Taigi beveik bet kokio dydžio ir beveik bet kurios pramonės įmonės gali labai paspartinti skaitmeninę rinkodarą.