Kaip pradėti karjerą skaitmeninėje rinkodaroje

Kur jūs net pradedate?

Niekada nemačiau daugiau žmonių, bandančių patekti į skaitmeninės marketingo karjerą nei dabar. Pandemija sukėlė nuolatinį atleidimų srautą ir gerokai padidėjo ieškančių darbo žmonių, kurie pastebėjo skaitmeninę rinkodarą kaip „THE“ pramonę, kad prisijungtų, nes auga elektroninės prekybos paklausa.

Nors verta paminėti, darbo skaitmeninėje rinkodaroje šiemet tapo sunkiau. Tai konkurencingesnė, todėl išsiskiria tik tie žmonės, kurie yra pasirengę skirti 150% darbo paieškos. Tai ne tik turėjimas puikų CV (kuriame mes visada galime jums padėti), bet ir visas procesas.

Mūsų pramonė kreipiasi dėl daugybės skirtingų priežasčių. Įprasta matyti ankstyvą karjeros sėkmę, 20-ies metų žmonės gali būti vadovaujantys ar savo sėkmingo verslo steigėjai. Tai taip pat pramonė, kurioje „ne akademikai“ gali klestėti. Neseniai atliktas Rando Fishkino marketingo profesionalų tyrimas parodė, kad 40% apklaustųjų neturėjo išsilavinimo … ir ne jis!

Aš mačiau daug įvairių įėjimo į skaitmeninės marketingo karjerą taškų, nuo tradicinių iki visiškai karjeros linkusių unikalių! Jei norite pradėti skaitmeninės marketingo karjerą, suteikite sau pranašumo išnagrinėdami žemiau pateiktus dalykus:

Aukštasis išsilavinimas

Pakalbėkime apie „įprastus maršrutus“. Pirmą kartą šiais metais pamačiau 28 JK universitetus, siūlančius BA Hons laipsnius skaitmeninės marketingo specialistai srityje. Taip pat labiau įsitvirtinę magistro ar magistro kursai Londono Kings koledže, Mančesterio universitete ir kt. Smagu, kad švietimo paslaugų teikėjai diegia skaitmeninę rinkodarą, tvirtai ją įtvirtindami kaip formaliau pripažintą karjeros kelią.

Prieš įvedant šiuos skaitmeninės marketingo laipsnius, aš mačiau nepaneigiamą modelį, kurį tradiciniai laipsniai patogiai pritaikė įvairiose skaitmeninės marketingo karjerose. Yra akivaizdžių tokių kaip žiniasklaidos studijos, marketingas, žurnalistika ir kompiuterija. Tačiau kiti laipsniai, įskaitant anglų kalbą, matematiką, ekonomiką ir psichologiją, taip pat gali gerai atlikti techninius ar kūrybinius skaitmeninės marketingo vaidmenis.

Asmeninis tobulėjimas internete


Aukštasis mokslas yra gerai ir gerai, tačiau ne visi turi galimybę įstoti į universitetą. Kaip jau minėjau, beveik pusė apklaustų Rando Fishkino marketingo specialistų neturi laipsnių. Taigi, kaip jie įgijo savo žinių? Daugiausia nuo praktinės praktikos, tačiau taip pat yra daugybė mokymo kursų internete, pradedant generalistais ir baigiant specialistų įgūdžių rinkiniais. Skaitmeninės marketingo pasaulyje viskas, ką reikia žinoti, yra prieinama internete. Tiesiog paklauskite google.

Rašant „Google Academy“ sertifikatus, įskaitant „Google Analytics“, „Google Ads“, „Google“ žymų tvarkyklę ir dar daugiau, viskas yra nemokama. Be to, naujokams turite „Google“ skaitmeninį garažą, kuris apima platų temų spektrą – nuo pagrindinio iki vidutinio lygio. Taip pat yra „Google Squared Online“, kuris yra gerai gerbiamas sertifikatas. Tam yra kaina, tačiau tai gali būti darbdavys arba savarankiškas finansavimas.

Judant pramonei, yra daugybė konferencijų (žinoma, internete ir realiame gyvenime, žinoma, prieš COVID-19!), Internetiniai seminarai, vangūs kanalai ir grupės. Kai kurios pramonės priemonės sukūrė akademijas, įskaitant „SEMrush Academy“, kurios mokslinių tyrimų skyriuje siūlomi kursai, apimantys įvairius skaitmeninių marketingo specialistų įgūdžius (visas turinys yra nemokamas ir jį galima įkelti be registracijos).

Jei stengiatės žinoti, kur pradėti savo asmeninį tobulėjimą, Areej AbuAli, „Women In Tech SEO“ įkūrėjas, siūlo išsiaiškinti, ką „jums labiausiai patinka daryti ir kuo norėtumėte lavinti savo įgūdžius. Ar tai techninė? Ar tai turinys? Ar tai socialu? Ar tai skaitmeninis PR? Skaitykite apie įvairius skaitmeninės marketingo takelius ir išsirinkite, kur jūsų įgūdžiai ir pomėgiai patenka “.

Susikurkite savo galimybę

Grįžtant prie ne mokslo laipsnio turėtojo, kuris pasižymi techninės marketingo karjera, idėjos: žinome, kad yra daugybė sėkmingų skaitmeninių marketingo specialistų, kurie vaikystę praleido dirbdami su kompiuteriais, koduodami ir kurdami svetaines. Jie natūraliai panašūs į kempines, perimdami žinias iš savo bendraamžių, daug skaitantys ir išbandę dalykus internete. Darbe juos skatina rezultatai, tyrinėdami skaitmeninės marketingo peizažą savarankiškai mokydamiesi.

Yra daugybė skirtingų būdų tai padaryti. Išgirsite žmonių kalbų apie „rankų susitepimą“. Šiame kontekste viskas gerai turint teoriją. Tačiau darbdavys nori įsitikinti, kad visą šią teoriją ir entuziazmą pritaikėte praktiškai.

Eik pasiimti kavos puodelio

Kalbėjausi su įvairiais patyrusiais skaitmeninės marketingo specialistais, kurie reguliariai interviu ir samdo skaitmeninės marketingo darbus. Pasirodo, visi esame tame pačiame puslapyje. Pats vertingiausias dalykas, kurį galite padaryti, nepaisant to, ar turite išsilavinimą, ar ne, yra pateikti darbdaviui savo darbo pavyzdžius. Randas Fishkinas, „SparkToro“ generalinis direktorius, sakė, kad geriausias būdas pradėti karjerą skaitmeninėje erdvėje yra „įgyti tam tikros patirties, jei įmanoma, sukuriant savo svetainę. Nesvarbu tema ar tai, ką parduodate / reklamuojate / rašote / stiprinate, tačiau jūsų tikslas turėtų būti sukurti tai kaip projektą, kuriuo galėtumėte didžiuotis ir parodyti potencialiems darbdaviams ar klientams.

Štai keletas pavyzdžių, kaip galite susikurti savo galimybes ir pasisemti sėkmingų skaitmeninių marketingo specialistų pavyzdžių:

Paleiskite tinklaraštį

Vykdydami savo tinklaraštį, jūs parodote darbdaviui, kad esate pakankamai investuotas, kad galėtumėte skirti tam laiko. Tai taip pat liudija jūsų rašymo stilių, marketingo taktikos žinias, tinklaraščio naudojimo patirtį, partnerystės kūrimą ar tai, kiek jūs tai nuėjote. Pavyzdžiui, jei tinklaraštis buvo parašytas prieš 3 metus ir niekada nebuvo paliestas, tai nėra puikus pavyzdys. Kita vertus, kas savaitę papildyta kokybiška kopija, vaizdine medžiaga ir auditorijos įtraukimu būtų labai įdomu įdarbinimo vadovui.

„Pradėkite nuo asmeninio projekto. Svetainė, tinklaraštis, tinklalaidė ar net kažkas tokio paprasto, kaip socialinės žiniasklaidos paskyra, skirta tam, kas jums yra prasminga. Jūs daug sužinosite, tai motyvuos jus, o jūsų aktyvumas turėtų išsiskirti darbo pokalbiuose “- Scottas Colenuttas,„ SiteVisibility “generalinis direktorius

Sukurkite svetainę … Tada užsidirbkite pinigų!

Galbūt remiasi asmeniniu pomėgiu ar pomėgiu? Jūsų svetainė gali būti kūrybinė išeitis, pajamas generuojanti ar net filantropinė. Tai neįtikėtinas būdas parodyti savo, kaip skaitmeninės marketingo, žinias ir entuziazmą.

„Mano didžiausias dalykas būtų susitepti rankas ir užsidirbti pinigų internete! Asmeniniai projektai rodo verslumą ir moko jus kaip nieko kito … jei mano kalbinamas asmuo išsiugdė savo įgūdžius ir uždirbo iš nieko, aš labai jaudinuosi “. -Geoffas Griffithsas, „Builtvisible“ generalinis direktorius

Kaip ir tinklaraštyje, taip pat galėsite aptarti jūsų pritaikytą taktiką ir įgūdžius, kuriuos sukūrėte svetainėje. Galite panardinti pirštą į mokamą reklamą, sukurti „WordPress“ svetainę, išplėsti socialinės žiniasklaidos auditoriją, tiksliai pritaikyti kūrybinių programinės įrangos įgūdžių naudojimą, parašyti optimizuotą kopiją ir dar daugiau.

„Manau, kad geriausias būdas pradėti skaitmeninę rinkodarą yra įgyti praktinės patirties, mano pirmenybė būtų stažuotis ar atlikti vaidmenį agentūroje, taip pat daryti savo laiku.“ -Timas Grice’as, „Connective3“ generalinis direktorius.

susikurkite savo svetainę

Puikus pavyzdys to, kas įprato plėtoti savo galimybes per daugybę šoninių šurmulių, yra Markas Rofe. Neseniai daugelio žavėtoje agentūroje „Rise at Seven“ Markas dabar sutelkė dėmesį į naujausią savo verslą. Markas mums pasakė:

„Pirmasis mano vaidmuo po universiteto buvo kaip filialų marketingo vadovas, ir aš žinau, kad vienintelė priežastis, dėl kurios aš tai gavau, buvo ta, kad būdamas universitete grojau ir kuriau savo dukterines svetaines. Tai ne tik parodo tavo aistrą ir norą mokytis, bet ir parodo, kad žinai, kaip padaryti šūdą, ir padeda išsiskirti iš minios “.

Nepaneigsi, kad sunku gauti pirmąjį darbą pramonėje. Kaip ir Markas, sukurti savo galimybę įgyti patirties ir praktikuoti savo amatą tikrai yra tinkamas kelias. Pažodžiui nėra jokių apribojimų ir jūs galite tai padaryti už minimalias išlaidas. Jūs taip pat galite aptarti tai, ką darėte interviu metu, užuot tik tuščiai žiūrėję į klausimą: „Taigi, kokią patirtį turite?“

„Mums visada patinka tai matyti, kai žmonės rodo iniciatyvą, sukuria savo svetainę ar tinklaraštį, yra socialūs ir yra labai smalsūs ir entuziastingi sužinoti daugiau.“ -Dan Sharp, „Screaming Frog“ įkūrėjas

Savanoris

Jei jums atsibodo sakyti, kad neturite patirties, kodėl nesate savanoriavę šeimos, draugų ar mažų vietinių įmonių veikloje? Jie greičiausiai pasinaudos nemokamos marketingo pagalbos pasiūlymu. Bet jums tai suteikia galimybę įgyti būtinų įgūdžių ir patirties, kurią galite aptarti interviu metu. Taip pat mokėjimas pasakyti darbdaviui, kaip sukūrėte galimybę dirbti savanoriškai, taip teigiamai atsiliepia jūsų kandidatūrai.

„Išleisk save ten ir praktikuokis pats. Paklausiau smulkaus verslo savininko, ar galėčiau nemokamai atidaryti ir paleisti „Facebook“ puslapį, kaip būdą įgyti patirties baigus studijas. Tai perėjo į mokamą laisvai samdomą koncertą ir aš galų gale sukūriau verslui naują svetainę! “ -Emma Lambert, „clockworkTalent“ vyresnioji skaitmeninės marketingo vadovė

Ema yra mano paties vidaus skaitmeninė marketingo specialistė. Ji prisijungė prie mūsų be „tikros“ pramonės patirties. Ji buvo ką tik baigusi studijas ir dirbo padavėja. Vis dėlto ji sukūrė savanorišką galimybę būti skaitmeninės marketingo vadovu vietiniam pedikiūrininkui.

Tai įmetė Emą giliausiame gale. Šiek tiek netradiciškai verslo savininkas davė jai savo prisijungimo vardus, tada perdavė vadžias visam savo skaitmeniniam turtui ir pasakė „eik tai!“. Ji pervardijo svetainę, rašė jų tinklaraščiui ir kūrė savo socialinės žiniasklaidos kanalus nuo nulio. Taip, iš pradžių buvo nemokama, bet galiausiai ji davė jai daug kalbėti interviu metu ir parodė, kad ji rimtai žiūri į savo karjerą. Ir, be abejo, tai buvo išskirtinai vertinga verslo savininkei, kuri suteikė švytinčių atsiliepimų apie jos entuziazmą ir darbą. Taigi, nors savanorystė yra nemokama – ji tikrai gali pasiteisinti!

Niekada nėra tinkamas laikas pradėti savo projektą, todėl tiesiog daryk tai. Neleiskite apgavikų sindromui …

Parašykite komentarą