Skaitmeninės rinkodaros pasiūlymo šablonas
Vis daugiau ir daugiau sandorių laimėjimo paslaptis slypi suprantant kliento elgesį, atrandant tai, ko jis tiksliai nori, ir tada pateikiant tą informaciją tokia tvarka, kuria vadovaujamasi sudarant sandorį. Štai kodėl mes teikiame keturis iš svarbiausių pasiūlymų, kuriuose rašoma geriausia praktika, kad gautumėte tai, ko norite naudodami savo skaitmeninės marketingo pasiūlymą
1. Eikite teisingu keliu
Suraskite susitikimą ar susitikimą su savo galimais klientais ir aptarkite jų skaitmeninės marketingo kampanijos tikslus, tikslus ir viziją (nepateikdami „didelių idėjų“). Susitelkite į gilų kliento norų ir tikslų supratimą.
Po pirminio skambučio, jei vis dar kyla atvirų klausimų apie kliento tikslus, poreikius ir kampanijos viziją, suplanuokite antrąjį skambutį ir paaiškinkite daugiau informacijos.
2. Savo skaitmeninės marketingo pasiūlyme atskleiskite savo kliento poreikius
Parašykite pasiūlymą, kuriame būtų apibendrinta visa tai, ką jūs ir jūsų klientas aptarėte per kvietimą. Toliau pateikiami pagrindiniai klausimai, kuriuos turite pateikti savo skaitmeninės marketingo pasiūlyme,
- Ko klientas tikisi pasinaudoti savo skaitmeninės marketingo paslaugomis?
- Ką aš aiškiai siūlau išspręsti problemą?
- Kaip šie pasiūlymai padės klientui vykdyti savo verslą?
- Ką dar galėčiau padaryti, kad išspręstų kliento problemą?
3. Užbaikite savo skaitmeninės marketingo pasiūlymą, kad įsitikintumėte
Kitos jūsų skaitmeninės marketingo specialisto pasiūlymo dalys yra labai svarbios norint judėti į priekį, tačiau veiksminga išvada yra pats svarbiausias viso dokumento elementas. Ši galutinė apžvalga turėtų pateikti analizę, susiejančią visus pagrindinius dalykus