Kaip įsteigti skaitmeninės rinkodaros agentūrą iš savo miegamojo
2017 m. Mano brolis ir jo mergina keliavo ir ieškojo būdų, kaip užsidirbti pinigų. Aš jam pasiūliau įsteigti skaitmeninės marketingo agentūrą. Jis įkūrė įmonę svetainėje „Hotel Business Solutions“. Tai buvo paprasta dviejų puslapių svetainė su nukreipimo puslapiu, gana kraupiu logotipu ir el. Pašto adresu.
Štai jis. Arba, tiksliau, taip atrodė …
Nukreipimo puslapis buvo įmonės vizitinė kortelė. Norėdami sugeneruoti potencialius klientus, liepiau jam sugalvoti keturių ir penkių žvaigždučių viešbučių sąrašą. Tada jis išsiuntė 50 el. Laiškų per dieną naudodamas paprastą el. Pašto šabloną.
Per tris dienas nuo to laiko, kai jis pradėjo veiklą, jis surengė interviu su gana gražaus Airijos keturių žvaigždučių viešbučio vadovu. Deja, pardavimai nesisekė.
Jis baigė keliauti ir vėl grįžo į savo senąją profesiją. Projektas buvo sustabdytas.
Siūlydamas šį projektą dirbau dviejų marketingo agentūrų specialistai vadovaujančiose pareigose. Klientai, su kuriais dirbau, buvo įvairių „Fortune 500“ modelių derinys. Ši patirtis man suteikė puikią įžvalgą apie tai, kaip veikia marketingo agentūros, teikia paslaugas ir nukreipia stambius klientus.
Netrukus aš pradėjau šalutinį šurmulį pardavinėdamas SEO paslaugas ir užsidirbdamas pinigų iš marketingo filialų. Aš gaunu geras pajamas iš abiejų pajamų srautų.
Galima drąsiai sakyti, kad mano patirtis dirbant agentūroje padėjo pagerinti mano aukštį ir sutrumpino mokymosi kreivę. Šiame vadove pasidalysiu žingsnis po žingsnio, kaip išplėsti marketingo agentūrą iš jūsų miegamojo. Pradėkime nuo pat pradžių.
1 žingsnis: apibrėžkite savo pasiūlymą
Nėra prasmės sakyti, kokią paslaugą parduoti. Jei norite įkurti agentūrą, turite įgūdžių rinkinį, kurį, tikiuosi, įmonės vertina.
Tai puiku.
Svarbu, kad jums būtų aišku, kokią vertę įmonė gaus iš tos paslaugos. Verslo kalboje tai vadinate investicijų grąža (IG). Kuo sunkiau pagrįsti savo vertę, tuo sunkiau surasti ir nusileisti klientus.
Pateiksiu jums pavyzdį:
- CRO – patobulinsiu jūsų svetainės dizainą, kad uždirbtumėte daugiau pinigų
- Grafinis dizaineris – aš padarysiu jums patrauklią marketingo grafiką
Su kuo turėsite ribotą marketingo biudžetą?
Kuo aiškiau yra IG, tuo daugiau žmonių domėsis jūsų paslauga. Jums reikia tai prikalti.
Antras dalykas, kurį turite padaryti, yra apibrėžti, į ką taikote.
Kaip matote iš mano nepavykusio 2017 m. Projekto, taikiausi į viešbučius. Taip yra todėl, kad mano žmona vadovauja kelionių kompanijai. Turėjau patirties nišoje ir jaučiau, kad galėčiau pasiūlyti va
Priežastis, dėl kurios gera nišoti, yra ta, kad galite pasirodyti šios temos ekspertas. Kai pradėsite nusileisti klientams, tai taip pat padarys jus temos ekspertu.
Tai yra patogu persiunčiant, bet taip pat palengvina jums mokestį už jūsų patirtį.
Vykdydami šį procesą jūs tikriausiai atliksite tam tikrą kliento asmenį ir pardavimus bei rinkodarą. Yra trys šio proceso stadijos. Turėsite:
- Tyrinėkite, kokiomis įmonėmis norite dirbti
- Kiek jie uždirba?
- Kiek jie turi darbuotojų?
- Kokioje nišoje jie veikia?
- Apibrėžkite skausmo taškus, kuriuos jūsų tarnyba išspręs
- Su kokiomis didžiausiomis problemomis susiduria verslas?
- Koks yra jūsų unikalus pardavimo taškas?
- Nurodykite, su kuo šioje įmonėje turėtumėte susisiekti
- Koks jų pareigos?
- Kokie gali būti jų marketingo tikslai?
Pasibaigus kliento asmenybės pratyboms, turėtumėte pasiekti tai, kas laisvai tai primena.
Aiškiai įsivaizdavę, kokią paslaugą siūlysite, ir verslo rūšis, pagal kurias taikysite, jums bus gera pradžia. Taigi kliento kartografavimas baigtas. Į kitą etapą.
2 žingsnis: sukurkite savo marketingo medžiagą
Šio marketingo agentūros įkūrimo vadovo pradžioje pasidalinau brolio sukurtos svetainės ekrano kopija. Tai buvo viena iš kelių marketingo medžiagų, kuriomis mes naudojome jo paslaugas. Siūlau jums sukurti marketingo medžiagą savo marketingo agentūrai, nes tai yra gyvybiškai svarbu pirmaujančių klientų generavimo etape.
Du svarbiausi dalykai, manau, kad kiekvienai skaitmeninės marketingo agentūrai reikia pardavimų, yra paprasta svetainė ir firminis el. Pašto adresas. Tai nėra daug. Toliau paaiškinsiu, kodėl jums to reikia.
Kodėl kiekvienai skaitmeninės marketingo agentūrai reikalinga svetainė
Jei paskambinsite šaltu laidu telefonu ar el. Paštu, galite būti garantuotas, kad vienas iš pirmųjų dalykų, kurį žmogus atliks, yra „Google“ jūsų verslas. Štai kodėl jūsų agentūrai reikalinga svetainė.
Jūsų sukurta svetainė gali būti paprasta. Paprastai pakanka kelių pagrindinių puslapių. Aš rekomenduoju jums sukurti bent tris puslapius. Jie yra:
- Pagrindinis tinklalapis – iš esmės pardavimo puslapis, kuriame demonstruojate savo paslaugas
- Apie puslapį – tik šiek tiek informacijos apie įmonės kilmę
- Atvejo analizės puslapis – vertės, kurią galite pridėti, pavyzdys
Iš šių trijų puslapių būtinas tik svetainės pagrindinis puslapis. Tam, kad gautumėte rezultatų, nebūtina būti nieko įmantraus, kaip matote iš mano pateikto pavyzdžio pradžioje.
Kiti du puslapiai, nors ir vertingi, nėra būtini. Tokią svetainę galite sukurti naudodami paprastą nukreipimo puslapio kūrimo priemonę.
Kodėl jums reikia firminio el. Pašto adreso
Kitas dalykas, kurio jums reikės norint pradėti savo skaitmeninės marketingo agentūrą, yra firminis el. Pašto adresas. Tai bus kažkas panašaus [email protected]. Firminis el. Pašto adresas leis jums atrodyti profesionaliau, kai vykdote ryšius ar susirašinėjate su švinu ar klientu.
Tai nedidelė investicija. Aš naudojuosi „Gmail“ integracija, kuri kainuoja apie 4 USD per mėnesį. Čia rasite instrukcijas, kaip nustatyti firminį el. Pašto adresą, jei jums to reikia.
3 žingsnis: išplėskite savo profesionalų tinklą
Šiame etape mes aptarėme, kaip nustatyti, į kokius klientus kreiptis, sukurdami kliento asmenį ir paruošdami pagrindinę marketingo medžiagą skaitmeninės agentūros kūrimui. Tai yra lengvas dalykas. Kur pasidaro sunku, jūsų turimą idėją paverčia verslu, kuris uždirba pinigus.
Norėdami išplėsti verslą, turite susikurti bendrovių, į kurias bus nukreipta, sąrašą.
Yra daug išteklių kuriant tokio tipo sąrašus. Štai keli šaltiniai, kuriuos galėtumėte naudoti, atsižvelgdami į įmonės, į kurią norite nukreipti, dydį ir tipą:
- „Google“ mano verslas: tinkama sudaryti vietinių įmonių sąrašus. Pavyzdžiui, advokatų kontoros, buhalterinės įmonės ir kt
- Verslo sąrašai ir apdovanojimai: didėjančioms įmonėms ir didesnėms įmonėms naudingi tokie dalykai kaip 5 000 Inc, vietinio verslo apvalinimas ir vietos verslo apdovanojimai
- Vertybinių popierių rinkos: vargu ar iš karto sukelsite didžiules kompanijas, tačiau jei nuspręsite tai padaryti, akcijų rinka yra akivaizdi vieta ieškoti
Aš visada „Google“ lentelėje pateikiu perspektyvas. Tada bandau įvardyti atitinkamų sprendimų priėmėjus kiekvienoje įmonėje naudodamasis „LinkedIn“.
Pirmiausia ieškokite įmonės pavadinimo per platformą. Tada skirtuke „žmonės“ įveskite atitinkamą pareigybės pavadinimą. Jei planuojate dirbti su didelėmis įmonėmis, susisiekite su keliais įmonės sprendimų priėmėjais.
Savo „Google“ lape pažymėkite žmonių vardus. Aš paprastai pateikiu prisijungimo užklausą.
Plėsdami savo profesinį tinklą, norėsite atlikti įprastus dalykus socialinės žiniasklaidos srityje. Patinka žmonių įrašai, palik komentarus ir visa kita. Toks bendravimas natūraliai paskatins pokalbius su kai kuriais žmonėmis. Tai jūsų pirmasis prisilietimo taškas.
4 žingsnis: kaip sugeneruoti potencialius klientus
Taigi dabar turite potencialių klientų sąrašą. Jūsų darbas yra paversti kai kuriuos iš jūsų sąraše esančių žmonių klientais. Tiesiogiausias būdas tai padaryti yra pranešti jiems, kad siūlote paslaugą 😉
Jei kuriate skaitmeninės marketingo agentūrą, rekomenduoju tiek mokėti paslaugą, tiek pasiūlyti savo paslaugą nemokamai keliems pagrindiniams klientams. Pradėkime nuo prieštaringesnių šių dviejų strategijų.
Kodėl turėtumėte pasirinktinai siūlyti savo paslaugą pro bono
Tai gali užtrukti, kol įsitvirtinsite nišoje. Turite gauti savo vardą ir išgarsėti. Tai gali užtrukti metus, jei pradėsite nuo apačios.
Paprastai galite greičiau įsitvirtinti užmezgę ryšius ir užmezgdami draugystę su nišos įtakotojais ir verslo lyderiais. Trys darbo su nišos įtakotojais ar verslo lyderiais pranašumai yra šie:
- Gerbiami savo srityje – galite įvardyti kritimą, kai pritraukiate klientus / kai kuri jų šlovė jus nudribs
- Potencialių klientų ir persiuntimo šaltinis – jie turi didelį profesionalų tinklą, į kurį galite pasinaudoti
- Reklamos platforma – socialinių tinklų bendrinimas ar svečių įrašas jų svetainėje gali padėti nustatyti jūsų vardą
Žinoma, sunku pritraukti pramonės lyderio dėmesį.
Čia darbas „bono“ gali atsipirkti.
Jums nereikia daug strategijos, kad galėtumėte nemokamai pareikšti savo darbą kam nors. Pirmiausia apibrėžkite, kas yra rinkos lyderiai jūsų srityje, kurį norite sujungti. Tikriausiai jau turite galvoje įtakingiausių savo nišoje žmonių sąrašą.
Sukūrę šį sąrašą, nemokamai pristatykite savo paslaugas. Paprastas el. Pašto šablonas, panašus į tai, tikriausiai veiktų gerai.
Sveiki [NAME],
Mano vardas [NAME]. Aš [SERVICE OFFERING]. Norėčiau jums padėti [WHATEVER YOU’LL DO] nemokamai.
Paprastai aš kraunu [AMOUNT] į [SERVICE OFFERING], bet norėčiau jums nemokamai pasiūlyti savo įgūdžius ir problemų sprendimo gebėjimus. Ar jus domintų? Malonu pereiti prie „Skype“ skambučio, kad galėtumėte apie tai kalbėtis.
Cheers,
[NAME]
Štai elektroninio laiško, kurį nusiunčiau Michelle Schroeder iš „Sense of Cents“, pavyzdys. Ji yra marketingo nišos įtakotoja, savo informaciniame biuletenyje minėjusi, kad norėtų sužinoti apie SEO 2020 m.
Iš pasiūlymo nieko neatsirado, bet tai puiku.
Bet kurios paslaugos iškvietimas yra tik skaičių žaidimas. Jei sakysite, kad dirbsite poroje žmonių, jų neapmokestinę, kažkas pasakys taip. Tai tik dalykų kelias.
Siūlyti savo paslaugas nemokamai yra ilgalaikė strategija, kaip padidinti skaitmeninės marketingo agentūros pardavimo kanalą. Tačiau jūs negalite sumokėti savo nuomos su pažadais mokėti ateityje. Taigi pažiūrėkime, kaip vykdyti šalto informavimo strategiją, kuri sukurs tam tikrų potencialių klientų.
Kaip pristatyti savo paslaugas el. Paštu
Keli puikūs straipsniai kalba apie tai, kaip vykdyti peršalimo kampaniją. Daugumoje straipsnių akcentuojami tie patys dalykai:
- Laikykite trumpą ir mielą el. Pašto skambučius
- Siųsti porą …