19 Skaitmeninės rinkodaros metrika sėkmei įvertinti 2020 m

Kaip efektyviai matuojama skaitmeninės marketingo metrika siekiant sėkmės augant prekės ženklui? Jūs tikriausiai galvojate: potencialūs klientai ir pardavimas.

Tačiau sėkmingą marketingo kampaniją gali nulemti daug daugiau nei tik tokio tipo konversijos!

Paklausk savęs:

Ar norite daugiau natūralaus srauto į savo svetainę?

Kaip apie platesnį pasiekimą socialiniuose tinkluose?

Arba didesnis el. Pašto paspaudimų rodiklis?

Tai visi tikslai, kurių reikia siekti, ir juos palaiko analizės duomenys, kuriuos galite surinkti laikui bėgant. Kaip netrukus sužinosite, yra daugybė svarbių skaitmeninės marketingo metrikų, skirtų jūsų kampanijoms stebėti ir nukreipti, tiek pardavimo konversijai, tiek prekės ženklo žinomumui.

Skaitmeninės marketingo sėkmės metrikos infografika 19 Svarbi skaitmeninės marketingo sėkmės vertinimo metrika


Šaltinis: „MDirector“ ir „Insight Venture Partners“

Skaitmeninės marketingo metrikos vadovas NEMOKAMAS KRAMTŲ LAPAS
Naudokite mūsų skaitmeninės marketingo metrikos apgaulės lapą ir matavimo šabloną, kad padėtumėte sekti savo prekės ženklo kūrimo sėkmę!
PARSISIŲSTI DABAR

Kai tik sutelksite dėmesį į marketingo pastangas, pagalvokite apie tai:

Svarbu kurti prekės ženklą, o ne tik verslą.

Prekės ženklo naudojimas iš esmės sukuria aiškų jausmą ir patirtį jūsų klientams.

Jums gali būti įdomu:

Na, kaip aš galiu išmatuoti kažką tokio lietaus?

Prekės ženklui reikia strategijos, norėdami pranešti, kas esate ir kodėl žmonėms tai turėtų rūpėti.

Tai yra marketingas, kuri įgyvendins šios prekės ženklo strategiją ir kaip padidinsite savo prekės ženklo žinomumą. Šiais laikais ypač per skaitmeninę rinkodarą.

Be abejo, skaitmeninės marketingo kampanijas galima stebėti naudojant skaitmeninę metriką. Todėl ir jūsų prekės ženklo kūrimo pastangos!

Tačiau norint sukurti tvirtą prekės ženklą, kuris galėtų efektyviai plėstis pasitelkdamas skaitmeninės marketingo taktiką, pirmiausia reikia strategiškai atsakyti į šiuos klausimus:

  • Kokią problemą sprendžiate jūs? Kaip jūs darote kitaip? Koks tavo tikslas?
  • Kuo jūsų verslas išsiskiria iš konkurentų?
  • Ar jūs lazeriu sutelkėte dėmesį į konkrečią auditoriją, kuri turi tas pačias vertybes?
  • Ar jūsų prekės ženklo balsas yra aiškus, nuoseklus ir atpažįstamas?
  • Ar turite aiškų ir įtikinamą prekės ženklo pranešimą, kuris palaikytų jūsų turinį?

>> Čia galite sužinoti, kaip atlikti visus šio prekės ženklo strategijos dalykus.

Dabar:

Atsižvelgiant į konkretų jūsų verslo planą ir marketingo pastangas, kai kurie skaitmeninės marketingo rodikliai gali būti svarbesni už kitus.

Susiaurinus ataskaitas, įtraukiant svarbiausius pagrindinius veiklos rodiklius (KPI), atsispindės jūsų skaitmeninės marketingo sėkmė.

Šis išsamus straipsnis apims:

  • Kaip įvertinti skaitmeninės marketingo sėkmę naudojant prekės ženklą
  • Svarbiausia yra svetainės srauto metrika
  • Kita svarbi skaitmeninės marketingo analizė, kurią reikia stebėti
  • Ištekliai, padėsiantys pagerinti marketingo metriką

Sužinosite, kurią skaitmeninės marketingo metriką prekės ženklai naudoja svetainės sėkmei nustatyti. Kuris iš šių rodiklių yra ypač prekės ženklo kampanijoms.

Pasiruošę nerti?

Skaitmeninės marketingo kampanijų vertinimas

Prieš nustatydami, ar jūsų skaitmeninės marketingo kampanija yra sėkminga, turite nusistatyti objektyvius, pasiekiamus tikslus.

Pradedant nuo tikslo

Didžioji dalis jūsų internetinės strategijos kyla iš jūsų tikslų.

Tikslų nustatymas užtikrina, kad turite ko siekti. Be to, jame pateikiamos skaitmeninės marketingo metrikos gairės, kurias naudosite įvertindami vienos ar kelių kampanijų sėkmę.

Aš pasakysiu kitaip:

Jūs tikrai negalite įvertinti sėkmės be tikslų!

Šis faktas galioja, kad ir ką bandytumėte išmatuoti. Nuo skaitmeninės marketingo sėkmės iki asmeninės finansinės sėkmės, be tikslų jūs apsiribosite dviem pagrindinėmis analizėmis:

„Atrodo, kad darau tam tikrą pažangą.“

Arba:

„Atrodo, kad tai neveikia“.

Kažkoks neaiškus, ką?

Pažvelkite į žemiau pateiktą „Sprout Social“ pavyzdį. Tai rodo penkias skirtingas socialinės žiniasklaidos metrikas ir išsamų planą, kaip įmonė ketina juos pasiekti.

Kaip išsikelti skaitmeninės marketingo sėkmės tikslus

Jūsų skaitmeninė kampanija turės ne tik socialinės žiniasklaidos elementą. Tačiau šiame šablone pateikiama graži apžvalga, kaip jūs galite nusistatyti tikslus bet kokiam marketingo kanalo taškui.

TAIP PAT ŽR. 10 būdų, kaip nustatyti realius socialinės žiniasklaidos tikslus jūsų verslui

Yra keletas pagrindinių detalių, kurias norėsite įtraukti virš ir to, ką matote diagramoje.

Aš tiksliai išskaidysiu, kaip nustatyti tikslus, kuriuos galite naudoti matuodami skaitmeninės marketingo KPI:

Įsipareigokite laikui

Atskaitomybė yra didelė, jei ne pati didžiausia, tikslo pasiekimo dalis. Nesvarbu, ar turite 5 dienas, ar 5 mėnesius, turite nurodyti konkretų laiko planą.

Laiko plano nustatymas jūsų skaitmeninės marketingo kampanijos tikslams padės sukurti skubos jausmą ir sėkmę.

Laikotarpis taip pat gali nustatyti parametrus palyginimui, kai vykdote marketingo metrikos ataskaitas apie pažangą per mėnesį arba per metus.

Nustatykite sėkmės veiksnius

Tarkime, kad jūsų tikslas yra uždirbti 500 000 parodymų iš socialinės žiniasklaidos kampanijų ir pritraukti 10 000 naujų lankytojų į svetainę. Tai yra du puikūs skaitmeninės marketingo sėkmės veiksniai.

Šio žingsnio raktas yra nustatyti kiekybiškai pasiekiamą rezultatą – realius skaičius, kurie gali būti išsilavinę spėjimai arba pagrįsti augimo modeliu.

Turėdami omenyje laiko planą, būtinai nustatykite, kiek laiko turite pasiekti šį etapą. Tai gali būti vienas mėnuo arba 12 mėnesių, priklausomai nuo pastangų, susijusių su skaitmeninės marketingo kampanija.

Pateikite konkrečią informaciją

Kai galvojate apie skaitmeninės marketingo KPI, jiems turėtų būti priskirti numeriai.

Paprasčiausiai pasakius, nepakanka „atskleisti tikslinę auditoriją prekės ženklo turiniui“. Pasirūpinkite sėkme pateikdami kuo daugiau informacijos.

Jei būsite konkretus su išsamia informacija, geriau pasirengsite vykdyti savo kampaniją, pateikdami veiksmų planą. Be to, tai padeda tiksliai nustatyti, kas veikia, o kas ne, kai būsite pasirengę įvertinti efektyvumą.

Sukurkite marketingo matavimo šabloną

Pasirinkę skaitmeninę marketingo metriką savo kampanijai, lengva sudaryti marketingo vertinimo šabloną ir suteikti vertingos įžvalgos.

Šis dokumentas bus orientacinis. Tai galite naudoti (ir prireikus modifikuoti) kiekvienoje kampanijoje.

⇨ Atsisiųskite nemokamą metrikos matavimo šabloną

Rinkodaros vertinimo šablone gali būti:

  • Jūsų pradinis tikslas (-ai).
  • Apžvalga apie tai, kas nutiko kampanijos metu (jūsų marketingo metrika bus pateikta čia).
  • Geriausiai veikę dalykai ir tai, ko iš jų išmokote.
  • Dalykai, kurie neveikė taip gerai, ir tai, ko išmokote iš jų.

Kaip atnaujinimą, šioje „Perdoo“ grafikoje glaustai paaiškinta, kaip rašyti SMART tikslus bet kuriam projektui ar kampanijai:

Skaitmeninės marketingo sėkmė SMART tikslai

Dabar esate pasirengę išsikelti tikslus, prieš vykdydami sėkmingą savo prekės ženklo skaitmeninės marketingo kampaniją.

Pažvelkime į tikslią marketingo metriką, kurią naudosite šių tikslų sėkmei įvertinti.


19 Skaitmeninės marketingo metrika, kurią turite sekti

Kalbant apie skaitmeninės marketingo sėkmės matavimą, yra, regis, begalinė skaitmeninės marketingo metrika. Žemiau yra svarbiausių, kuriuos turėsite apsvarstyti, rinkinys.

Ne visi šie skaitmeninės marketingo KPI gali būti susiję su konkrečiais jūsų verslo tikslais, tačiau tai yra atspirties taškas kelyje siekiant IG (investicijų grąžos)!

Svetainės srauto metrika, kuri svarbi augimui

Šie pirmieji 10 elementų apibūdina svetainės srauto metriką, kuri yra svarbiausia sėkmė naudojant skaitmeninę rinkodarą. Ar jūsų svetainėje yra įdiegta „Google Analytics“? Jums reikės jo ar kažko panašaus, kad galėtumėte stebėti tokio tipo duomenis.

1. Bendras svetainės lankomumas

Ką dauguma įmonių matuoja, norėdamos nustatyti savo svetainių sėkmę?

Eismas.

Jūsų svetainė yra jūsų namų pagrindas ir jūsų prekės ženklo veidas. Todėl visos jūsų skaitmeninės marketingo pastangos greičiausiai bus sutelktos į srauto skatinimą ten. Individualios kampanijos gali sutelkti dėmesį į sąrašų sudarymą arba socialinės žiniasklaidos pasiekiamumo didinimą, tačiau galutinis šios veiklos tikslas – laikui bėgant nukreipti daugiau srauto į savo svetainę.

Todėl reguliariai matuodami svetainės srauto metriką gausite daugybę įžvalgų, pavyzdžiui, kurios kampanijos veikia ir kada.

Skaitmeninės marketingo sėkmės metrika - svetainės lankomumas


Šaltinis: „Digital Inspiration“

Jei bet kuriuo metu pastebite nuolatinį srauto mažėjimą ir vis dar nuosekliai vykdote marketingo veiksmus, apsvarstykite galimybę pašalinti savo svetainės triktis. Galite pastebėti neveikiančias nuorodas, „Google“ algoritmo nuobaudą ar kitas technines problemas, atgrasančias lankytojus.

Patarimai, kaip nukreipti daugiau srauto į savo svetainę:

  • Optimizuokite visus savo svetainės puslapius naudodami atitinkamus raktinius žodžius
  • Nuosekliai skelbkite išsamų turinį savo tinklaraštyje
  • Reklamuokite savo turinį socialinės žiniasklaidos kanaluose
  • Sukurkite tikslinius skelbimus nukreipimo puslapyje su pasiūlymu

Daugiau išteklių, padėsiančių patobulinti šią svetainės srauto metriką:

2. Eismas pagal šaltinį

Ši naudinga svetainės srauto metrika parodo, iš kur tiksliai ateina jūsų svetainės lankytojai.

Turint begalę turimų marketingo platformų ir ribotą laiką visoms iš jų pasinaudoti, metriką „Eismo pagal šaltinį“ reikia stebėti.

Naudokite jį norėdami nustatyti, kurie šaltiniai yra nugalėtojai, o kuriems – šiek tiek daugiau dėmesio. Arba naudokite ją, kad susiaurintumėte, kur praleisite brangų laiką kurdami turinį.

Skaitmeninės marketingo sėkmės metrika - srauto šaltinis

Čia yra keturi pagrindiniai „Google Analytics“ stebimi svetainės srauto šaltiniai:

  • Natūrali paieška: Šie vartotojai spustelėjo nuorodą paieškos variklio rezultate, kuris pateko į jūsų svetainę.
  • Tiesioginiai lankytojai: Šie vartotojai įvedė jūsų URL tiesiai į paieškos juostą, o gal jį pažymi ir grįžta aplankyti.
  • Persiuntimai: Šie vartotojai buvo nusiųsti į jūsų svetainę, kai jie spustelėjo nuorodą iš kitos svetainės.
  • Socialinis: Šie vartotojai atėjo į jūsų svetainę radę jūsų socialinės žiniasklaidos profilį ar turinio įrašus.

3. Nauji lankytojai ir sugrįžtantys lankytojai

Šios dvigubos metrikos vertė yra ta, kad ji padeda jums nustatyti, koks jūsų svetainės turinys yra laikui bėgant. Keli apsilankymai gali reikšti, kad teikiate informaciją, kuri žmonėms atrodo tokia vertinga, kad vis grįžta.

Reguliariai išleisdami naują turinį (pagalvokite: tinklaraščiai), galite peržiūrėti savo marketingo metriką „Naujas ir grįžtantys lankytojai“, kad pamatytumėte, koks yra tam tikras turinys.

Skaitmeninės marketingo sėkmės metrika - nauji lankytojai ir sugrįžtantys lankytojai


Šaltinis: whatagraph.com

Paprasčiau pasakius:

Jei norite pritraukti daugiau natūralaus srauto į savo svetainę, nauji lankytojai gali būti jums svarbūs.

Jei norite įvertinti, kiek žmonių grįžta naršyti ir vartoti informacijos, svarbu atkreipti dėmesį į grįžtančių lankytojų svetainės srauto metriką.

Patarimai, kaip padidinti naujus ir grįžtančius lankytojus:

  • Kurkite ir skelbkite vertingą tinklaraščio turinį, kurį organiškai galima rasti per paieškos sistemas
  • Naudokite „Twitter“, norėdami reklamuoti tinklaraščio įrašus, ir pridėkite 1–2 atitinkamas žymas
  • Siųsti …

[ad_2]

Source link

Parašykite komentarą