21 nebrangios ir išmaniosios skaitmeninio marketingo idėjos 2021 m

Spausdinti, PDF ir el. Paštas

Pažvelkime tiesiai į keletą priežasčių, kodėl skaitmeninė marketingas yra tokia jėga:

  • Vienu ar kitu būdu galite įvertinti beveik kiekvieną išbandytą taktiką. Iš esmės jūs žinote, kas veikia ir kas neveikia.
  • Beveik kiekvienai taktikai taip pat taikomas „pasidaryk pats“ metodas.
  • Biudžetas neturi būti problema. Lengva pradėti nuo mažo ir kontroliuoti savo išlaidas.
  • Galite prisitaikyti skrendant.

Logiška išvada: skaitmeninė marketingas yra brangi tik tada, kai ji neveikia. Taigi, visada tinkamas metas išnagrinėti savo tikslus ir veiklos metriką bei priimti naujas strategijas. Pasinerkime į įvairius būdus, kuriais jūsų įmonė gali protingai judėti, išlaikydama biudžetą. Čia būtinai rasite idėją, kurią galėsite greitai įgyvendinti.

Protingos jūsų svetainės idėjos

1. Pagerinkite savo pagrindinį puslapį

Pradėkime nuo jūsų pagrindinio puslapio antraštės, svarbiausios eilutės svarbiausiame jūsų svetainės puslapyje, kuris yra jūsų svarbiausias skaitmeninės marketingo turtas.

Tai turi padaryti galingą pirmąjį įspūdį, greitai užtikrindama lankytojus, kad jie pateko į tinkamą iššūkio vietą. Jūsų pagrindinio puslapio antraštė, paantraštė ir herojaus kadro ar antraštės dizainas, kuriame jie pateikiami, turėtų žadėti pertvarką nuo problemos iškėlimo iki galios ją įveikti.

As alkanas. Aš renku „UberEats“ gali išspręsti mano problemą.
Taip pat visiškai aišku, ką šis alkanas draugas turėtų daryti toliau.
Ar jūsų pagrindinis puslapis iškart pasiekia tokį dalyką?

Atidžiai pažvelkite į savo pagrindinio puslapio antraštę. Išbandykite naują idėją. Štai keletas papildomų pataisymų, kuriuos galite apsvarstyti savo pagrindiniame puslapyje:

  • Vartotojo naršymas—Ar akivaizdu, kaip rasti daiktus ar nuo ko pradėti? Ar meniu aiškus ir glaustas?
  • Trumpumas—Jūsų pagrindinio puslapio tikslas yra nukreipti perspektyvas į kitą puslapį. Apsvarstykite realią galimybę, kad jūsų pagrindinis puslapis pateikia per daug informacijos. Jei taip, nugenėkite. Mažiau skyrių. Trumpesnė kopija. Daugiau įtampos.
  • Raginimai veikti—Ar jūsų pasiūlymai pateikiami garsiai ir aiškiai?

Šis kontrolinis sąrašas suteiks jums daugiau idėjų apie išmaniojo pagrindinio puslapio sukūrimą.

2. Atnaujinkite savo svetainės dizainą

Jei praėjo keleri metai nuo paskutinio savo svetainės atnaujinimo, ji gali atsilikti vienu ar keliais būdais. Tai gali būti teikiama per lėtai, apribojamos jūsų kūrybinės galimybės, atrodoma šiek tiek pasenusi ar atnaujinama prekės ženklo data.

Jei jūsų svetainė remiasi „WordPress“, gali prireikti tik temos pakeitimo, kad užtektumėte naują patrauklų dažų sluoksnį. Apsvarstykite įvairius savo svetainės dizaino elementus, pvz., Jos šriftus, spalvų schemą ir išdėstymą, kad nustatytumėte, ką reikia ir ko nereikia peržiūrėti.

3. Pristatykite naują funkciją ar skyrių

Galite lengvai atnaujinti savo svetainę pridėdami naują funkciją ar skyrių. Negaliu pasakyti, kas tai turėtų būti, bet jei spustelėsite aplink konkurentų svetaines ar jums patinkančias svetaines, privalėsite atrasti ką nors naudingo ir šaunaus. Čia yra 10 idėjų, kurios šauna į galvą:

  • Klientai– Čia pateikiami atsiliepimai ir atvejų analizė. Padariau tai?
  • Galerija ar portfelis—Ar demonstruojate tai, ką gaminate, ar kaip klientai naudoja jūsų produktus ir paslaugas?
  • Žodynėlis—Tai puiki funkcija, kurią matau dažnai B2B svetainėse.
  • Socialinis pašaras– Socialinių kanalų rodymas yra prasmingas įvairioms įmonėms įvairiais būdais.
  • Įrankiai—Jei sukūrėte bet kokį turinį, kurį galima laikyti įrankiais, gali būti laikas juos parodyti savo skyriuje.
  • KomandaTai, žinoma, yra įprasta svetainės skiltis, tačiau ne kiekvienas verslas ją siūlo, o tie, kurie dažnai skelbia baisiai nuobodų turinį, kuris skaitomas kaip krūva konsoliduotų gyvenimo aprašymų. Smagiai su juo.
  • Karjera—Ar tu augi? Net jei nesate, galbūt norėtumėte, kad kandidatų grupė būtų pasirengusi eiti, kai kils poreikis.
  • Spauda / žiniasklaida—Tikriausiai jūs padarėte tam tikrų žingsnių, kad atkreiptumėte dėmesį į žiniasklaidą, ir nesukūrėte jo vitrinos.
  • Tinklaraštis—Tai turinio marketingo amžius. Kaip sakoma, jei prieš 10 metų nepradėjote kurti tinklaraščių, šiandien tai yra antras geriausias laikas pradėti.
  • Ištekliai / centras– Jūsų turinio idėjos gali išsiplėsti už tinklaraščio ribų arba susidaryti iš ne tik straipsnių. Išteklių puslapis arba turinio centras yra išmani vieta siūlyti vaizdo įrašus, internetinius seminarus, el. Knygas ar bet kokius skaitmeninius išteklius.

Tiesa, „Hootsuite“ tikriausiai nebuvo nebrangu pasiūlyti „šimtus nemokamų išteklių“ (kaip sakoma aukščiau),
bet jų svetainės išteklių skyrius tikriausiai prasidėjo tik keliais iš jų.

4. Sukurkite naują (arba savo pirmąją) svetainę

Pereikite pirmyn, jei turite svetainę ir joje pateikiami jums reikalingi rezultatai.

Jei neturite svetainės, atėjo laikas. Nors galite būti įsitikinę, kad interneto svetainių kūrimas yra didelis laiko ir pinigų reikalaujantis užsiėmimas, tai nebūtinai turi būti. Dauguma klientų, su kuriais dirbu svetainėse, nusprendžia plėtoti savo svetainę „WordPress“, kuri gali pateikti daugybę nuorodų, tačiau yra ir paprastesnių būdų.

Pastaraisiais mėnesiais greitai ir nebrangiai kūriau svetaines, skirtas ne pelno siekiančiai organizacijai (parodyta aukščiau) ir muzikos atlikėjui (mano dukra) kartu su „Wix“. Tokios platformos kaip „Wix“, „Weebly“, „Squarespace“ ir kitos daro beprotiškai efektyvų greitai sudaryti puikios išvaizdos svetainę – ir jos yra turtingesnės funkcijomis nei praėjusiais metais.

Protingos turinio marketingo idėjos

5. Švarūs namai

Jei kelerius metus rašėte internetinius dienoraščius ar apgyvendinote turinį savo svetainėje, gali būti laikas patikrinti savo svetainės turinį ir apkarpyti riebalus. Senas turinys iš tikrųjų gali sukelti jūsų svetainės autoritetą. Su nedidele draugo (tai būsiu aš) pagalba, mano draugai iš „The Web“ sukūrė naudingą turinio audito atlikimo vadovą.

6. Atnaujinkite seną turinį

Jūsų turinio auditas greičiausiai atskleis turinį, kuris kažkada padarė žymę, tačiau jo poveikis užgeso. Galbūt kai kurie iš jų yra pasenę. Bet jei anksčiau jis traukė akių obuolius, greičiausiai jis uždirbo tam tikras nuorodas ir netgi galėjo užimti aukštą vietą paieškoje.

Neišmeskite tokio turinio kaip ši. Atnaujinkite ir iš naujo paskelbkite. Patikrinkite savo faktus, sąrašus, nuorodas, vaizdus ir visas įmanomas detales. Gal pridėti arba atimti skyrius ir idėjas. Ir, žinoma, kai jis yra blizgus ir naujas, vėl viską reklamuokite.

(Pastaba sau: pasinaudokite savo patarimu Nr. 6 šiais metais.)

SEMRush tyrimai

„SEMRush“ atliktos pasaulinės turinio marketingo būsenos 2020 ataskaitos rezultatai atskleidžia, kad esamo turinio atnaujinimas ir pritaikymas yra efektyviausia taktika.

7. Pakartokite esamą turinį

Jūs kuriate turinį, kuris sukels jūsų visatoje tik tuo atveju, jei į tai skirsite laiko. Taigi protinga paklausti savęs: „Ar jūs iš jo išnaudojote visą vertę?“ Darykite tai pakeisdami turinį, kuris yra veiksmingas.

Čia kalbu apie rimtą laiko taupymą. Apsvarstykite, pavyzdžiui, kaip lengvai būtų galima pakeisti sąrašo įrašą kaip infografiką, internetinį seminarą kaip el. Laiškų seriją, interviu seriją kaip el. Knygą ir pan. , taip pat išbandote naujus vandenis su įvairiais turinio formatais ir žiniasklaidos priemonėmis, kurie galiausiai išplės jūsų pasiekiamumą.

Turinys sąrašų pavidalu yra ypač pritaikytas pakartotiniam naudojimui.
Aukščiau pateikiama pakartotinio turinio, kurį naudojau kaip tinklaraščio įrašą, pavyzdžio apžvalga,
infografika, pristatymas, internetinis seminaras ir pagrindinis svečių įrašų taškas.

8. Sukurkite naudingus įrankius

Nors beveik kiekvienas turinio marketingo specialistas daugiausia dėmesio skiria apnuogintiems tinklaraščiams, nedaugelis stengiasi pasiūlyti paprastus įrankius, tokius kaip šablonai, kontroliniai sąrašai ir vertinimai. Pagalvokite apie tai taip: perspektyvos amžinai ieško šių dalykų. Jie atlieka tokias paieškas kaip „Kaip man…“. ir „Koks yra geriausias būdas…“ ir „(Tuščias) šablonas“ (arba įrankis).

Štai grožio dalykas iš „Backlinko“ (ir aš jam parodžiau tik penktadalį).
Siūlomi SEO šablonai yra pirmieji iš penkių šablonų rinkinių.
Aš ieškojau „raktinių žodžių tyrimų šablonas“, o Backlinko užėmė pirmą vietą.
Gali tekti nemažai padirbėti, kad sukurtume šiuos išteklius, tačiau įgyta IG tikrai padidės
kvalifikuoti šią taktiką kaip „nebrangią ir protingą“.

9. Surenkite internetinį seminarą

Internetiniai seminarai gali būti ekonomiškai efektyvūs ir vėliau išlikti turtu. Remiantis turinio marketingo instituto duomenimis, jie vėl pateko į geriausių B2B prekių ženklų potencialių klientų užtikrinimo ir konversijos taktiką.

10. Sukurkite tinklalaidę

Atėjo daugiafunkcinių darbų amžius. Nors matėme, kad mažėja važiavimo į darbą, dėl akivaizdžių priežasčių daugybė turinio vartotojų, bėgdami ir eidami, per ausis priima turinį. Taigi garso knygų, kursų ir tinklalaidžių vartojimas vis auga.

Tinklalaides kurti yra palyginti lengva ir nebrangu. Business.com teigia, kad tinklalaidės:

  • Patraukite savo auditorijos dėmesį
  • Sukurkite suasmenintą patirtį
  • Padėkite kurti ir palaikyti tinklo ryšius
  • Atsivers naujos finansinės galimybės
  • Pozicionuokite save kaip savo pramonės lyderį

Protingos jūsų el. Pašto marketingo idėjos

11. Pateikite pasveikinimo seriją

Nenuostabu procentas prekės ženklų nesveikina naujų el. Pašto abonentų su pasveikinimo el. Tai man atrodo kaip (1) prarasta galimybė ir (2) šiurkšti. Neišsiunčiant sveikinimo el. Laiško, reikia nepaisyti naujos perspektyvos, kai jų interesų lygis gali būti didžiausias, praleista galimybė išmokyti daugiau sužinoti apie jūsų sprendimus ir tiesiog susisiekti.

Gaukite: pasveikinimo el. Laiškai padidina operacijas ir pajamas už el. Laišką 3 kartus.

Jei dar nepradėjote šios strategijos, perskaitykite šį įrašą, kurį parašiau „Orbit Media“, kad sužinotumėte daugiau apie tai, kodėl sveikintinas el. Laiškų ciklas yra protinga marketingas, kaip pradėti ir ką pateikti savo el.

12. Pradėkite segmentuoti savo el. Pašto sąrašą

Daugelis įmonių visiems el. Pašto abonentams siūlo tą patį turinį. Šis tingus požiūris atsinaujina kaip nedidelis įsitraukimas ir abonentų praradimas.

Segmentuodami savo el. Pašto sąrašą, abonentai suskirstomi į mažesnius segmentus pagal jūsų nurodomus kriterijus. Tada jūs turite galimybę pateikti tinkamesnius el. Laiškus pagal vietą, pomėgius, lytį, pirkinių istoriją ir kt. „MailChimp“ tyrimas rodo, kad segmentuotos kampanijos paspaudimus padidina 100%.

13. Siūlykite el. Pašto kursus

Tarkime, kad jūs turite gerą kreditą savo „žinių zonoje“. Dabar, jei vartosite žodį „kursas“, dalis jūsų abonentų gali apsvarstyti galimybę išsiimti savo kreditines korteles.

Bet kas, jei tu …

Parašykite komentarą