Skaitmeninis marketingas

Skaitmeninis marketingas – tai skaitmeniniais kanalais, pavyzdžiui, paieškos sistemomis, svetainėmis, socialine žiniasklaida, el. paštu ir mobiliosiomis programėlėmis, skleidžiama reklama. Naudodamos šiuos internetinės žiniasklaidos kanalus, skaitmeninis marketingas yra būdas, kuriuo įmonės reklamuoja prekes, paslaugas ir prekių ženklus.

Vartotojai, ieškodami produktų, labai pasikliauja skaitmeninismis priemonėmis.

Pavyzdžiui, „Think with Google“ rinkodaros įžvalgomis nustatyta, kad 48 % vartotojų savo užklausas pradeda paieškos sistemose, 33 % ieško prekių ženklų svetainėse, o 26 % – mobiliosiose programėlėse.

Nors šiuolaikinė skaitmeninis marketingas yra didžiulė kanalų sistema, prie kurios rinkodaros specialistai tiesiog privalo prijungti savo prekių ženklus, reklama internete yra daug sudėtingesnė nei vien kanalai.

Norėdami išnaudoti tikrąjį skaitmeniniss rinkodaros potencialą, rinkodaros specialistai turi gilintis į šiuolaikinį didžiulį ir sudėtingą įvairių kanalų pasaulį ir atrasti strategijas, kurios daro poveikį pasitelkiant įsitraukimo rinkodarą. Įsitraukimo marketingas – tai prasmingos sąveikos su potencialiais ir grįžtančiais klientais formavimo metodas, pagrįstas per tam tikrą laiką surinktais duomenimis. Įtraukdami klientus į skaitmeninę aplinką, didinate prekės ženklo žinomumą, tampate pramonės lyderiu ir iškeliate savo verslą į pirmą vietą, kai klientas yra pasirengęs pirkti.

Įgyvendindami daugiakanalės skaitmeniniss rinkodaros strategiją, marketingo specialistai gali surinkti vertingų įžvalgų apie tikslinės auditorijos elgseną ir kartu atverti duris naujiems klientų įtraukimo metodams. Be to, įmonės gali tikėtis, kad padidės klientų išlaikymas. Remiantis „Invesp“ ataskaita, įmonės, turinčios stiprias daugiakanales klientų įtraukimo strategijas, išlaiko vidutiniškai 89 % savo klientų, palyginti su įmonėmis, turinčiomis silpnas daugiakanales programas, kurių klientų išlaikymo rodiklis siekia tik 33 %.

Kalbant apie skaitmeniniss rinkodaros ateitį, galime tikėtis, kad ir toliau didės vartotojams prieinamų nešiojamųjų įrenginių įvairovė. Forbes taip pat prognozuoja, kad B2B erdvėje socialinė žiniasklaida taps vis labiau pokalbių, vaizdo įrašų turinys bus tobulinamas paieškos optimizavimo (SEO) tikslais, o el. pašto marketingas taps dar labiau personalizuota.

 

Dažniausiai pasitaikančios problemos, kurias gali išspręsti skaitmeninis marketingas

Norint optimizuoti rinkodaros strategijas, skaitmeninis marketingas yra privaloma. skaitmeninis marketingas gali padėti geriau pažinti savo auditoriją, sužinoti svarbių duomenų apie ją ir pateikti rodiklių, kurie suteiks rinkodaros komandai patikimumo.

Problema: nepakankamai gerai pažįstu savo auditoriją, kad galėčiau pradėti dirbti. Norint pažinti savo auditoriją, reikia laiko, ir nors jūsų rinkodaros komanda gali būti sukūrusi auditorijos asmenybes, kurios gali būti naudingos, vartotojai, aktyviai leidžiantys laiką internete, gali elgtis ne taip, kaip tikitės. Turėsite išbandyti skirtingą kalbą su skirtingais tiksliniais asmenimis, nepamiršdami, kad tam tikri apibūdinimai patiks skirtingiems žmonėms ir jų vietai pirkimo cikle. Prisitaikykite prie savo auditorijos ir įgysite patikimumą, kuris išskirs jus iš konkurentų.

Problema: savo kanalų nesu optimizavęs SEO optimizavimui. Nepriklausomai nuo to, kokią poziciją užimate rinkodaros procese, svarbu išmanyti geriausią SEO praktiką. SEO gali ne tik pagerinti pozicijas paieškos sistemose, bet ir sustiprinti bei paremti jūsų kampanijos testavimą ir optimizavimą, kad užtikrintumėte, jog teikiate aukštos kokybės, vertingą turinį, kurio nori jūsų potencialūs klientai.

socialinės žiniasklaidos strategijos

Problema: neturiu socialinės žiniasklaidos strategijos. Nepriklausomai nuo to, ar norite sukurti organinės socialinės žiniasklaidos strategiją, mokamą socialinės žiniasklaidos strategiją, ar jų derinį, svarbu turėti tam tikrą socialinės rinkodaros formą. Nors socialinė žiniasklaida puikiai tinka prekės ženklui kurti ir įsitraukti, ji taip pat gali būti naudingas skaitmeniniss rinkodaros reklamos kanalas. Raskite nišą ir nuoseklų balsą, būkite kantrūs, ir, didėjant jūsų sekėjų skaičiui, didės ir reklamos poveikis.

Problema: mano rinkodaros komandos yra atskirtos. Svarbu išsivaduoti iš silosų ir sukurti veržlias, sklandžias struktūras. Jūsų klientai nėra užsidarę viename kanale ir laukia skelbimų, todėl jūsų rinkodaros pastangos turi apimti įvairių kanalų funkcionalumą, o komandos turi turėti įvairių įgūdžių rinkinius, kad galėtų įtraukti klientus ten, kur jie yra. Kiekviename socialiniame tinkle ir kanale yra skirtinga auditorija ir lūkesčiai, todėl rinkodaros pastangos kiekviename iš jų gali atrodyti visiškai kitaip. Tai apima toną, vaizdus, pasiūlymus ir net dienos laiką, kada skelbsite informaciją.

Problema: esu spaudžiamas savo CMO teikti ataskaitas apie rodiklius, kurie patvirtina galutinį rezultatą. skaitmeninis marketingas palaiko didžiulę visatą rodiklių, kuriuos galima naudoti rinkodaros pastangų veiksmingumui nustatyti, tačiau šiuos rodiklius reikėtų rinktis atsargiai. Kiekvienu atveju tai priklausys nuo jūsų auditorijos sudėties ir dėmesio kiekvienam kanalui. Atsižvelgdami į tai, pradėkite nuo savo tikslų nustatymo kiekvienam kanalui ir nustatykite metrikas, kurias jūsų CMO norės matyti labiausiai.

Parašykite komentarą