Smulkiojo verslo rinkodaros idėjos, kurios šiandien gali pakeisti

Visada dėl mažų korporacijų rūstybės kenčiančios mažos įmonės išliko rinkos lyderėmis, visų pirma dėl mažiau išteklių ir lėšų. Laimei, laikai pasikeitė ir turėdami tinkamas smulkaus verslo marketingo idėjas, smulkaus verslo savininkai gali išlikti konkurencingi.

Yra tiek daug korporacijų, kurios pradėjo veiklą mažos, bet per dešimtmetį sulaukė sėkmės dėl savo kūrybiškumo, bet ir dėl to, kad technologijos joms tai padarė.

Skaitmeninis pasaulis nėra toks brangus kaip anksčiau buvo įprasta marketingas, o tai reiškia, kad kiekvienas gali pradėti verslą tik su idėja.

Vis dėlto didžiausia mažų įmonių žlugimo priežastis išlieka kapitalo ar finansavimo trūkumas.

Taigi kuo skiriasi sėkmingi startuoliai?

Gerai valdo savo laiką, pinigus ir išteklius.

Štai kodėl aš išvardinau 3 geriausias smulkaus verslo marketingo idėjas, kad galėtumėte patekti į mažą startuolių verslą, kuris nepasiseka (tai, beje, 10%, nes taip kiek startuolių išgyvena daugiau nei 5 metus):

1. Gaukite savo verslo tendencijas

Svarbiausias dalykas, kurį turite padaryti kaip mažas verslas, yra informuoti apie savo prekės ženklą.

Kai tai bus nustatyta, tai tik sniego gniūžtės efektas, nes pardavimai automatiškai augs.

Pirmoji dalis yra sunkiausia, bet štai kaip jūs galite tai efektyviai išgyventi:

Šiuo metu, „iš lūpų į lūpas“ yra patikimiausia bendravimo forma ir todėl, kad jis plūsta iš vartotojo į vartotoją, jo jokiu būdu nekontroliuodamas.

Kalbant statistiškai, 92% klientų pasitiki savo draugų ir šeimos atsiliepimais apie produktus.

Negana to, 88% vartotojų taip pat pasitiki nepažįstamų žmonių atsiliepimais – ir tai reiškia internetines apžvalgas, todėl turite įsitikinti, kad visi klientai yra patenkinti.

Jei naudosite tai savo naudai, galite gauti kamuolį iš čia.

Kiekvieną kartą, kai klientas perka iš jūsų, mandagiai paprašykite, kad jūsų prekės ženklą nurodytų savo draugams ir šeimos nariams.

Įteikite jiems kortelę, jei tai parduotuvės patirtis, arba tiesiog išsiųskite el. Laišką / siųskite jiems savo verslo informaciją, jei tai pirkinys internetu.

Tiesiog įsitikinkite, kad neatrodote pernelyg veržlus, nes tai gali taip pat lengvai nuvaryti klientus.

Tai štai. Tai yra partizanų marketingas.

Būtent tada, kai reklamuojate taip unikaliai, kad tai sukasi galvoje ir žmonėms lieka įsimintina.

Kitaip tariant, šiandieninei kartai tai taip pat yra „virusinė“.

Tai tik dar vienas pavyzdys, kaip žymiai pasikeitė marketingas.

Partizanų marketingas taip pat vadinama gatvės marketingas, kuri sukėlė vienintelį trūkumą, ty buvo per daug lokali, nes pasiekė tik tam tikrą skaičių žmonių, gyvenusių ar dirbusių toje srityje.

Tačiau šiais laikais jums tiesiog reikia sukurti kūrybinę kampaniją, o jūsų klientai ją pavers virusine.

Norint padaryti kažką viruso, reikia vienos nuotraukos ir vienos žymų. Jūsų užduotis yra tik sukurti pakankamai gerą turinį, kad juo būtų galima dalytis.

Pavyzdžiui, jei pamačiau tą „Mars“ sunkvežimį, kuris tik važiuoja greitkeliu, neabejotinai nustebčiau, kaip realiai tai atrodo, ir tada išsiųsčiau nuotrauką visiems savo draugams – kas darytų tą patį ir, altas! Taip kampanija išgarsėjo.

Buvo atlikta tiek daug SMS žinučių tyrimų ir visi jie daro tą patį dalyką – maždaug 75% klientų nori, kad įmonės susisiektų su jais tekstiniu pranešimu.

Panašiai el. Paštas yra puikus būdas pranešti vartotojams daugiau apie jūsų produktą ar paslaugą.

Tačiau turite nepamiršti, kad abi platformos yra pagrįstos leidimais, todėl turėsite paprašyti savo klientų pasirinkti jūsų kampaniją, kad galėtumėte jiems siųsti reklaminius pranešimus ir pasiūlymus.

Vėlgi, tik pirmoji dalis yra sunkiausia.

Norėdami paskatinti potencialius klientus užsiprenumeruoti jūsų kampanijas, pasiūlykite jiems paskatų, pavyzdžiui, „Gaukite 20% nuolaidą kitam užsakymui pasirinkdami mūsų kampaniją!“

Toliau didinkite SMS ir el. Pašto sąrašus, kad padidintumėte klientų skaičių ir padidintumėte pardavimus.

Tiesiog įsitikinkite, kad išsiuntėte įdomių pranešimų, kurie privers jūsų abonentus, kitaip jie gali net atsisakyti!

Peržiūrėkite šiuos puikios SMS marketingo kampanijos patarimus.

Ak, kiekvieno smulkaus verslo sėkmės paslaptis.

Socialinė žiniasklaida yra pagrindinis daugelio mažų įmonių išlikimo veiksnys.

Štai ką skirtingos platformos gali padaryti jums:

„Facebook“ padarė daug, kad įmonės galėtų lengvai naudotis verslu per savo programą.

Naudodamiesi „Facebook Messenger“ galite bendrauti su darbuotojais.

Sukurkite klientų atstovų komandą, kad galėtumėte išspręsti visas jūsų klientų problemas.

Jei atsakysite akimirksniu, klientai ne tik įvertins jūsų paslaugą, bet ir „Facebook“ apdovanos jus šiuo ženkliuku, paskatindami daugiau klientų interaktyviai:

Panašiai, naudodamiesi „Facebook“ programa „Workplace“, galite efektyviai bendrauti su savo darbuotojais.

Tai iš tikrųjų labai naudinga, nes tai tarsi privati ​​„Facebook“ programa jūsų verslui. Kitaip tariant, jis veikia kaip intranetas.

Šiandien ji turi daugiau nei 3 milijonus mokančių vartotojų, o tai tik parodo, kaip tai pavyko.

Galiausiai „Facebook“ verslo vadybininkas veikia kaip analitinis įrankis, kuris padeda jums stebėti „Facebook“ kampanijų našumą.

Naudodami diagramas, galite įvertinti savo įrašų pasiekiamumą, įtraukimą, paspaudimų rodiklį ir daug daugiau:

Verslas „Uždegti matomumą“ gali apskaičiuoti savo investicijų grąžą, palygindamas pinigų sumą, kurią išleido „Facebook“ skelbimams, ir įspūdžius, kuriuos iš to galėjo įvertinti.

Geriausia tai, kad tai yra visiškai nemokama, todėl tai yra puikios smulkaus verslo marketingo idėjos, kurios neapkraus jūsų per dideliais mokėjimais, kad galėtumėte stebėti savo marketingo kampanijos našumą.

Panašiai „Google“ turi daugybę marketingo įrankių, tačiau aš į tai nesileisiu, nes tai visai kita istorija:

Peržiūrėkite „Google“ 10 populiariausių įrankių, kuriuos galite naudoti savo verslui.

# 2. Vaizdo marketingas

Apie tai kalbėsiu vėl ir vėl, nes tai viena didžiausių ateinančių metų tendencijų.

Vaizdo turinį galite įtraukti į marketingo strategiją keliais būdais:

Vaizdo turinio pristatymas skirtas maksimaliam interaktyvumui padidinti – o tiesioginiai vaizdo įrašai tiesiog žengia dar vieną žingsnį į priekį.

Smulkiojo verslo pranašumas, palyginti su didesniu verslu, yra tas, kad jie yra labiau individualizuoti.

Tai reiškia geresnį bendravimą su klientu – kadangi turite mažiau darbo jėgos, yra daugiau galimybių tiesiogiai bendrauti su klientais.

Tiesioginiai vaizdo įrašai padeda tai padaryti.

Mano asmeninis mėgstamiausias yra Tomcato „Facebook Not Live“ vaizdo įrašas.

Graužikų stoties įmonė per savo Heloviną savo žiūrovams sukūrė visiškai nuostabų interaktyvų turinį.

Jie iš anksto pardavė renginį, o Helovino naktį jie pradėjo tiesioginį vaizdo įrašą, kuriame žiūrovai komentarų skiltyje galėjo atspėti, kaip graužikai bus nužudyti:

Stebėdamas 2,3 milijono peržiūrų, kuriose dalyvavo 21% žiūrovų, Tomcat „Facebook“ naudotojų bazė išaugo 58%.

Vėliau įmonė net už kūrybinį turinį laimėjo „Cyber ​​Lion“ apdovanojimą.

Pamoka, kurią reikia išmokti, yra tai, kad viskas, ko jums reikia, yra kūrybinė idėja, įtraukianti jūsų žiūrovus, o socialinė žiniasklaida padarys savo dalį, kad ji taptų virusinė.

Pirmas dalykas, kurį daro žiūrovai, yra tiesiai prie mygtuko „Praleisti skelbimą“ ir patekti tiesiai į tai, ką jie nori žiūrėti (Gerai, tai aš darau, bet spėju, kad tai daro ir visi kiti).

Taigi, jei norite įdėti skelbimą tarp „YouTube“ vaizdo įrašų, kuriuos žiūrovai iš tikrųjų žiūri, tai turi būti:

  1. Trumpas
  2. Įdomus

Išskyrus atvejus, kai pirmosios 2 skelbimo sekundės nėra puikios, dauguma žiūrovų ją praleis.

Rinkodaros specialistai rekomenduoja, kad „YouTube“ skelbimai būtų ne ilgesni kaip 6 sekundės.

Štai tas, kuris neabejotinai atkreipė mano dėmesį ir man labai pasijuokė:

Vėlgi, akcentuojamas novatoriško skelbimo, pritraukiančio vartotojų dėmesį, sukūrimas.

79% vartotojų teigia, kad vartotojų sukurtas turinys daro įtaką jų pirkimo sprendimams.

Užuot skelbę klientų atsiliepimus savo verslo puslapiuose, įmonės dabar renka ar persiunčia klientų atsiliepimus vaizdo įrašuose, ir tai yra efektyviau.

Kodėl? Nes jis taip pat yra autentiškesnis.

Kiekvienas gali rašyti klientų atsiliepimus, ir daug kartų pastebima, kad atsiliepimai yra paskelbti iš padirbtų sąskaitų.

Tačiau naudodamiesi vaizdo įrašais galite pamatyti peržiūrą atlikusį asmenį. Tai asmeniška, patikima ir daug patrauklesnė.

# 3. Dirbkite su savo turiniu

Galite pagalvoti, kur aš turėčiau laiko rašyti tinklaraštį ir sugalvoti turinį, kai bandau išgyventi tokioje konkurencinėje rinkoje?

Na, negalima nepaisyti internetinės marketingo ir jei nekursite turinio, kuris yra optimizuotas paieškos sistemoms, tai kaip jūs turėsite kokią nors įtaką internetui?

Efektyvus tinklaraščių rašymas yra internetinio matomumo pagrindas.

Be to jūsų svetainė taip pat gali neegzistuoti, nes ji pateks į dviženklius paieškos rezultatų puslapius, kurių niekas niekada neperžiūri.

Kita galimybė būtų mokėti „Google“ už tai, kad jūsų svetainė būtų reitinguojama aukščiau, bet kam mokėti už kažką, kai galite tai padaryti nemokamai?

Štai kaip galite optimizuoti savo svetainę, kad galėtumėte užimti aukštesnę vietą:

  1. Sukurkite tinklaraštį

Jei jau turite tinklaraštį, norėsite naudoti raktinius žodžius, kurių greičiausiai ieškos jūsų vartotojai.

Norėdami tai padaryti, galite patikrinti įrankį „SEMRush“, kuris pateiks populiariausius ir tinkamiausius jūsų verslo raktinius žodžius.

Kai žinosite, turite teisingai juos įtraukti.

Dažnesnis jų naudojimas straipsnių pradžioje yra triukas, kuris paskatins jūsų svetainę užimti aukštesnę vietą.

Sukurkite pakankamai daug turinio, kad padidintumėte matomumą internete, tačiau būtinai sutelkite dėmesį į kokybę, o ne į kiekybę – nes jei tai neįdomu, jūsų vartotojai neskaitys ir jūsų pastangos bus bergždžios.

Tai galite padaryti keliais būdais.

Naudokite aiškias antraštes su atitinkamais raktiniais žodžiais, kad „Google“ robotai jūsų puslapį reitinguotų aukščiau, kai vartotojai ieško jūsų produkto ar paslaugos.

Panašiai jūsų tinklalapiai turėtų būti įkelti per mažiau nei 3 sekundes, kitaip dauguma jūsų vartotojų atsisakys …

Parašykite komentarą