socialinės žiniasklaidos vadovas

Sveiki atvykę į pradedančiųjų socialinės žiniasklaidos vadovą! Nesvarbu, ar esate naujas socialinės žiniasklaidos vartotojas, ar tiesiog norite pašalinti kelias žinių spragas, džiaugiamės, kad užsukote. Šiuo metu visi esame girdėję, kokia vertinga – netgi būtina – socialinė žiniasklaida gali būti. Nesvarbu, ar jūsų dabartinis nusiteikimas labiau linksta į entuziazmą ar suirzimą, jokiu būdu negalima išvengti fakto, kad socialinė žiniasklaida yra daug sudėtingesnė sritis, nei atrodo iš pradžių. Nerti be supratimo apie tai, kas tai yra, gali būti pribloškiantis, o norint sukurti tikrą vertę teikiantį tinklą reikia išmintingo ir sunkaus darbo, tačiau nereikia bijoti – mes norime padėti! Tikimės, kad tai yra vienas iš išsamiausių socialinės žiniasklaidos šaltinių, kad ir koks būtų jūsų įgūdžių lygis, čia yra daugybė dalykų, kurie padės jums pagerinti savo socialinę veiklą. Ko mes laukiame? Leisti’

Skyriai
    • Įvadas

 

    • Socialinės žiniasklaidos vertė

 

    • Geriausia socialinės žiniasklaidos praktika

 

    • Socialinių tinklų metrika ir IG

 

    • Raskite sau tinkamiausią tinklą

 

    • Facebook

 

    • „Twitter“

 

    • „Google+“

 

    • „LinkedIn“

 

    • „YouTube“ ir „Pinterest“

 

    • Tinklaraščiai

 

  • Socialinis neapsiriboja

1 skyrius

Įvadas

Kas yra socialinė medija?

„Socialinė žiniasklaida“ yra būdas žmonėms bendrauti ir bendrauti internete. Nors tai egzistuoja nuo pat žiniatinklio aušros, maždaug per pastaruosius 10 metų pastebėjome socialinės žiniasklaidos svetainių skaičiaus ir populiarumo augimą. Tai vadinama socialine žiniasklaida, nes vartotojai su ja užsiima (ir aplink ją) socialiniame kontekste, kuris gali apimti pokalbius, komentarus ir kitas vartotojų sukurtas anotacijas bei įtraukimo sąveikas.

Turinio skelbimas per pastaruosius kelerius metus tapo eksponentiškai paprastesnis, o tai padėjo sparčiai naudoti socialinę žiniasklaidą. Netechniniai žiniatinklio vartotojai dabar gali lengvai kurti turinį sparčiai augančiame platformų skaičiuje, įskaitant tas, kurios priklauso (priglobtos bendruomenės, tinklaraščiai ir kt.), Nuomojamos (socialinių tinklų ar trečiųjų šalių bendruomenės) ir užimtos (komentuoja). , prisidedantys ir pan.). Šiandieninis internetas perėjo iš „vienas prie daugelio“ į „daugeliui į daugelį“ įtraukimo metodą, ir mums tai patinka.

Verslui interneto vartotojiškumo kaita ir kartu kylanti socialinės žiniasklaidos priemonė atneša ir galimybių, ir atsakomybę. Didelis duomenų kiekis, kurį klientai pateikia tik per socialinę žiniasklaidą, interneto rinkodaros specialistams šokinėja iš džiaugsmo. Tačiau tikroji magija yra galimybė užmegzti ilgalaikius ir keičiamus santykius su savo organizacijos klientų baze per socialinę žiniasklaidą. Čia taip pat pradeda formuotis jūsų atsakomybė internete. Kaip pasikeitė jūsų klientų elgesys, pasikeiskite ir jų lūkesčiais dėl jūsų. Nesvarbu, ar jūsų verslas klausosi ir įtraukia, ar ne, klientai vykdo pokalbius, susijusius su jūsų veikla. Geriau dalyvauti pokalbyje, tiesa? Mes tikrai taip manome!

Ar socialinė žiniasklaida yra tik mada?

Per pastaruosius kelerius metus sparčiai augo populiarios socialinės žiniasklaidos platformos, tokios kaip „Facebook“, „Twitter“, „Google+“, „LinkedIn“, „YouTube“, „Pinterest“ ir daugelis kitų. Galima sakyti, kad socialinės žiniasklaidos era dar tik prasideda, o socialinių tinklų poreikis versle laikui bėgant tik stiprės. Visas pasaulis matė socialinės žiniasklaidos taktikos išplėtimo ir pritaikymo įtaką, o kylanti statistika kalba pati už save.

Kodėl mano įmonei reikalinga socialinė žiniasklaida?

Nesvarbu, ar atliekate nedidelę, vietinę operaciją, ar vadovaujate pasaulinėms įmonės lygio pastangoms, aukščiau pateikta statistika aiškiai rodo: jūsų klientai yra prisijungę. Jie socialiniuose kanaluose bendrauja su savo draugais, kolegomis ir kitais prekės ženklais, ieškodami informacijos, rekomendacijų ir pramogų. Jei jūsų įmonė nėra atsakiusi, bus konkurentas. Tai darydamas, jūsų konkurentas greičiausiai atims klientą, esantį šalia, kartu su visais kitais, kurie klausosi.

Yra daugybė galimybių sukurti pridėtinę vertę – net pradžiuginti! Ir užmegzti tokį ryšį gali padėti sukurti žmogaus santykius su įmone, prekės ženklu ar atstovu. Šie santykiai sukuria pagrindą tam, kas ilgainiui gali tapti vienu didžiausių jūsų rinkodaros turtų: klientų gynimu.

Kadangi tiek daug klientų patirties dabar gyvena žiniatinklyje, socialinė žiniasklaida leidžia prekės ženklams dalyvauti kliento internetinėje veikloje ne įprastuose kanaluose.

Jei kada nors atsidursite įpareigojime, jūsų advokatai padės likusiam pasauliui priminti, kam jie įsišakniję. Advokatūra nėra dalykas, į kurį galite pakliūti ar nusipirkti. Advokatūra ilgainiui užsitarnaujama nuolat ir teigiamai bendradarbiaujant su jūsų klientų baze. Tai uždirbama per patinkančią patirtį ir teikiant aukščiausios klasės klientų aptarnavimą.

Advokatūra yra socialinės žiniasklaidos nirvana , ir būtent per propagavimą jūsų pastangos ima tikrai didėti ir didėti. Tai rodo, kad jūsų prekės ženklas dirba tokį nuostabų darbą, kad klientai šaukiasi apie jūsų prekės ženklą iš stogų, dalindamiesi savo tinklais savo nuomone ir patirtimi. Šis dalijimasis yra geriausia rinkodara, kurios gali paprašyti prekės ženklas.

Potencialių advokatų nustatymas yra geras pirmasis žingsnis. Norėdami padėti išsirinkti, kurie klientai greičiausiai eis į jūsų prekės ženklo šikšnosparnį, galite naudoti socialinius įrankius (kurių daugelis yra išdėstyti kitame šio vadovo skyriuje), svetainės duomenis, klientų duomenis ir net savo pastebėjimus. Jūs norite išsiaiškinti, kas tiems potencialiems advokatams yra svarbiausia. Ko jie ieško? Ar jie gaudo pripažinimą? Ar juos jaudina išskirtinė prieiga prie naujienų ir (arba) turinio? Išsiaiškinkite, kokio tipo advokatai traukia jūsų prekės ženklą, ir raskite būdų, kaip juos atpažinti už jų atstovavimą. Vis dėlto svarbu pažymėti, kad dauguma jūsų didžiausių bendruomenės santykių bus sukurti organiškai. Nors jūsų tyrimai ir prekės ženklo žinios skatina žmones ir padeda teisingai žengti į priekį, santykiai užtrunka.

Perėjimas iš pasyvaus interneto į interaktyvųjį internetą atnešė daug pokyčių, turinčių įtakos asmenų ryšiams ir verslo veiklai. Šiame žaidimo etape teisinga sakyti, kad žiniatinklis yra labai svarbus verslo sėkmei. Jūs negalite patekti į priekį, jei ignoruojate savo kliento internetinius pokalbius arba pasirenkate kitą pusę. Pasinaudokite šia galimybe priartėti prie savo auditorijos nei bet kada anksčiau – pasiekite daugiau žmonių tikru ir autentišku būdu, pritraukite daugiau kvalifikuotų svetainių srauto, padidinkite savo prekės ženklo autoritetą, įtraukite žmones, kurie daro įtaką jūsų klientų elgesiui, ir gaukite duomenis reikalingas įžvalgomis pagrįstiems verslo sprendimams priimti.

Gal geresnis klausimas, kodėl nebūtų jūsų įmonė naudojasi socialine žiniasklaida?

Kaip socialinis gali būti sėkmės tramplinas kituose rinkodaros kanaluose?

Atminkite, kad nei jūsų klientų patirtis, nei prekės ženklas prasideda ne nuo „Twitter“, „Facebook“ ar jūsų tinklaraščio. Socialinė žiniasklaida turėtų paimti jūsų esamą prekės ženklą ir jį sutvirtinti, sustiprinti ir sustiprinti. Jūsų pastangos socialinėje žiniasklaidoje turėtų būti visa kita, ką darote visuose įmonės skyriuose, pratęsimas. Užfiksavę savo įmonės balsą ir pasidalindami juo su pasauliu per socialinę žiniasklaidą, atsivers unikalios galimybės visais kitais atvykstamosios rinkodaros kanalais, įskaitant SEO, prekės ženklo, viešųjų ryšių, pardavimo ir kt.

Santykiai

Norėdami išnaudoti visas socialinės žiniasklaidos galimybes, nustatykite savo užmegztus santykius savo galutiniu tikslu. Tai gali atrodyti šiek tiek utopiškai tiems, kurie yra labiau pagrįsti tradiciškesniu ir apčiuopiamesniu verslo matavimu ir metrika, tačiau žengia žingsnį atgal nuo apatinio, IG siekiančio aspekto, kad minutę pažvelgtų į bendrą vaizdą. Santykiai su klientais yra pagrindas, ant kurio gali klestėti ir klestėti kiti jūsų verslo aspektai.

Santykiai klesti tada, kai juos puoselėjate, ir jokia kita sritis nesuteikia galimybės tai padaryti taip pat, kaip ir socialinės žiniasklaidos. Socialiniai kanalai sugriovė sienas tarp žmonių neregėtu greičiu. 2011 m. „Facebook“ paskelbė duomenis, rodančius, kad jo vartotojai vidutiniškai buvo nutolę 3,74 laipsnio atstumu vienas nuo kito, todėl jie buvo beveik tokie pat tarpusavyje susiję kaip Kevinas Baconas su likusiu Holivudu . Per tuos metus nuo šio tyrimo tinklas tik toliau augo. Tai gana nuostabu, o socialinė žiniasklaida gali prisiimti kreditą, kad tai įvyktų.

Kai kurie sėkmingiausi SEO ir viešųjų ryšių specialistai pelno savo žinomumą, bent jau iš dalies, iš santykių, kuriuos jie gali užmegzti. Jie, be abejo, taip pat moka, ką daro, tačiau puikūs santykiai sustiprina jų ir taip tvirtas pastangas. Santykiai, kuriuos užmezgate su savo klientais, skatina propagavimą ir lojalumą – tai bruožai, kurie gali palaikyti jūsų prekės ženklą ir blogais, ir blogais laikais, o tai reiškia investiciją, kuri išliks stipri beveik bet kurioje platformoje ir bet kokiomis aplinkybėmis.

Atsiliepimas

Informacija gali būti nepaprastai greita per socialinę žiniasklaidą, o vartotojai vis dažniau kreipiasi į socialinius kanalus norėdami dalytis informacija realiuoju laiku. Ši informacija dažnai būna nuomonių forma, todėl, jei klausotės tinkamų auditorijos ženklų, socialinė žiniasklaida gali tapti neįkainojamu įžvalgų ir atsiliepimų šaltiniu. Socialinio klausymo įtraukimas į produkto kūrimo darbą gali būti išankstinio perspėjimo sistema, sutaupyti klientų aptarnavimo išlaidų, suteikti vertingų atsiliepimų apie kūrimą ir netgi padėti identifikuoti idealius beta testuotojus be didelių išlaidų.

Integracija

Socialinė žiniasklaida nėra tai, ką galite paprasčiausiai „prikibti“ prie kitų savo rinkodaros, prekės ženklo kūrimo, viešųjų ryšių ir reklamos pastangų; tai turi būti visiškai integruota mišinio dalis. Tai darydami galite sukurti darnią ir keičiamą patirtį savo klientams. Pagalvokite apie tai kaip priemonę tikslui pasiekti, o ne tikslą savaime. Be to, tai nėra taip sunku, kaip atrodo.

Būtinai kuo anksčiau integruokite socialinę žiniasklaidą į rinkodaros pastangas, kad padėtumėte sustiprinti ir sustiprinti savo darbą, o ne laukti iki planavimo ciklo pabaigos, kad ištirtumėte socialines galimybes. Jei socialinis buvimas nuo pat pradžių yra aiškus, jūsų prekės ženklui bus naudingi papildomi klientų sąlyčio taškai, PR pastebės įspūdžių ir pasiekiamumo padidėjimą, o klientų aptarnavimas gali aktyviai išklausyti ir suaktyvinti, kur reikia.

Kaip matote, socialinis buvimas gali turėti didelę įtaką jūsų organizacijai, kai ji vykdoma autentiškai ir apgalvotai. Padarydami socialinį įsitraukimą pagrindine savo operacijų dalimi, o ne iš anksto, jūs geriau išnaudosite visas savo jėgas.

Parašykite komentarą