Remiantis duomenimis, socialiniai tinklai yra antras pagal populiarumą prekių ženklų paieškos būdas, vos po paieškos sistemų. Socialinių tinklų administravimas reikalingas dalykas šiame pasaulyje.

Pirmiausia pasidomėkite jais „Facebook”, peržiūrėkite keletą atsiliepimų; patikrinkite, ar „Twitter” ir „Instagram” nėra nuolaidų. Tai tarsi daryti žvalgybą dėl aklo pasimatymo! Noriu žinoti, kad manęs neapgaus; ir šio proceso metu prekės ženklas turėtų pasinaudoti šiais socialiniais kanalais, kad užmegztų santykius su manimi, kaip klientu.

Atsižvelgdamas į tai, manau, sutinkame, kad socialinės žiniasklaidos valdymas gali būti erzinantis srautas. Jūsų prekės ženklas turi nuolat įsitraukti, skelbti pranešimus ir dalytis jais – bet kas tam turi laiko? Surinkau sąrašą patarimų, kuriuos su kolegomis naudojame „WordStream” socialiniam valdymui, kad sutaupytumėte laiko, pinigų, augintumėte ir įtrauktumėte savo auditoriją.

1. Sutelkite dėmesį į kokybę


Visada gerai turėti nuolatinį turinio ir pranešimų srautą, tačiau daug mieliau turėčiau visai nieko, nei siaubingus pranešimus su neteisinga informacija. Norime įsitikinti, kad dalijamės turiniu, kuris yra pakankamai geras, kad juo būtų dalijamasi pakartotinai arba jis būtų retweetinamas, perduodamas kolegoms įvairiose pramonės šakose.

Taip pat stengiamės ieškoti turinio, kuris išliktų, o ne tik savaitę būtų madingas ir išnyktų. Jei sugebate sukurti turinį ar parengti įžvalgas, kurios išliks aktualios pramonėje, tai yra aukso vertės! Mums socialinės žiniasklaidos turinys labai gerai veikia socialinėje žiniasklaidoje. Ši tviterio žinutė buvo paskelbta birželio viduryje, ir net dabar vis dar matau, kad ji yra retweetinama.

Socialinės žiniasklaidos reklamos gudrybės
Apmaudu, kad tai nenukreipia į „WordStream”, bet mes taip pat turime joje paskelbto turinio!

Pagalvokite apie tai taip: jei kas nors parašo siaubingą įrašą nenurodydamas šaltinių ir dalijasi juo socialinėje žiniasklaidoje – ar ketinate su juo bendrauti? Ir ką tas įrašas sako apie jūsų, kaip prekės ženklo, patikimumą?

2. Analizuokite duomenis, kad rastumėte tobulą kiekį

…ir beveik toks pat svarbus kiekis. Nes pripažinkime, kad socialinė žiniasklaida yra apie tai, kas vyksta DABAR, šią sekundę. Tai ypač aktualu „Twitter”; neseniai nustatėme, kad įsitraukimo rodiklis per savaitę padidėjo 46 %, paskelbus 30 tviterio žinučių daugiau nei prieš tai buvusią savaitę. Tiesą sakant, tie 30 papildomų tviterio žinučių padėjo padidinti svetainės lankomumą 30 %, o nuorodų paspaudimų buvo 60 % daugiau nei ankstesnę savaitę.

„Twitter Analytics” grafiko pavyzdys
Per savaitę, kai buvo paskelbta 30 papildomų įrašų, kasdien buvo vidutiniškai 5,9 tūkst. paspaudimų ant nuorodų.

Gali būti sunku pasiekti matomumą, nes organinis pasiekiamumas vis mažėja, o vienas iš būdų, kaip su tuo kovoti, yra dažniau skelbti žinutes. Mano mėgstamiausia gudrybė – pakartotinai skelbti turinį kelis kartus – tinklaraščio įrašus „Twitter” tinkle tą pačią dieną, kai jie paskelbiami, dalijuosi jais iki 5 kartų. Tik įsitikinkite, kad „Facebook” nesiunčiate šlamšto! Žmonės to nekenčia. Tikrai, esu matęs komentarų…

Daugiau tviterio žinučių yra geriau
Dar viena gera gudrybė yra žinoti paklausą – stebėkite tendencijas jūsų pramonės srities sferoje. Kai tik galite, pasisakykite! Taip padidinsite savo įsitraukimo į socialinę žiniasklaidą rodiklį ir galbūt sulauksite daugiau sekėjų.

3. Būkite žavūs (priemonės gali padėti!)


Kai mano mama skundžiasi dėl socialinės žiniasklaidos, ji mini savo draugus, kurie skelbia pranešimus tik tam, kad pasigirtų. „Tommy įstojo į Harvardą IR Jeilį! Toks sunkus pasirinkimas!” *Įterpkite sūnaus, kaip išleistuvių karaliaus, nuotrauką*. Tačiau, būdama žavi, ji juos pasveikins (su „xoxo”) ir dėl to jie patiks, dalysis ir komentuos jos įrašus. Būk mano mama! Tai, kas vyksta aplink, grįžta atgal: bendraukite su kitais ir jie bendraus su jumis. Nors tai skamba kvailai, Laris tuo prisiekinėja.

Mamos patarimai apie socialinę žiniasklaidą
Taip, paskutinė mano mamos profilio nuotrauka buvo gėlių vazonas. Ketverius metus.

Vienas didžiausių mano iššūkių – rasti turinio, apie kurį galėčiau rašyti ir skelbti tviteryje! Šią problemą galima spręsti pasitelkiant socialinės žiniasklaidos valdymo įrankius, tokius kaip „Mention” ir „Buzzsumo”, kurie siunčia įspėjimus, kai internete paskelbiamas pasirinktas raktažodis. Šiuo metu naudoju tokius raktažodžius kaip „WordStream” arba „Larry Kim”, kad sužinočiau, ar kiti apie mus skelbia. Tada galiu retweetinti jų turinį!

Dar vienas puikus šaltinis yra „Feedly” – RSS kanalo svetainė, kuri padeda skaityti mėgstamus tinklaraščius vienoje erdvėje, arba „Klout”, kuri siūlo originalų turinį, kurio dar nematė jūsų auditorija.

4. Paslauyga socialinių tinklų administravimas

Kadangi niekas nesitiki, kad savo socialinės žiniasklaidos paskyras valdysite taip intensyviai, kad rankiniu būdu skelbsite daugiau nei 20 kartų per dieną. Tiesą sakant, kas gi skaito šiuos dienos įrašus! Prokrastinatoriai, matau jus…

Aš asmeniškai naudoju „Hootsuite”, kuri buvo patogiai sukurta prieš pradedant dirbti socialinės žiniasklaidos srityje. Taip pat išbandžiau „Buffer”, kuri veikia panašiai. Išsamų sąrašą rasite mūsų įraše apie socialinės žiniasklaidos valdymo įrankius.

„Hootsuite” valdymo skydelis
WordStream skirtas „Hootsuite” prietaisų skydelis

Pastebėjau, kad svarbiausia šių įrankių dalis (išskyrus akivaizdžiai taupantį laiką) yra jų galimybė automatiškai planuoti pranešimus, kai jūsų paskyra greičiausiai sulauks didelio įsitraukimo. Norint parinkti laiką, kada skelbti daugiau nei 10 pranešimų per dieną, reikia tam tikros smegenų galios, todėl tai labai padeda. Jei norite tiesiog išanalizuoti savo „Twitter” sferos laiką, „Hubspot” turi patogų įrankį „TweetWhen”, kuris parinks labiausiai retweetuojamą dienos laiką, o „Tweriod” parinks geriausią laiką „Twitter” rašymui.

5. Automatizuokite pasikartojančias užduotis naudodami IFTTT


IFTTT, sutrumpintai If This, Then That, yra socialinės žiniasklaidos receptų svetainė! Ši svetainė keliais paprastais žingsniais padės jums nustatyti paprastas komandas, kurios susieja įvairias programas, kad jos automatiškai atliktų veiksmus, jei jos suveikia. Pavyzdžiui, jei orų programėlė praneša, kad yra aukštas UV spindulių indeksas, TAI suveikia priminimas, kad reikia teptis kremu nuo saulės. JEIGU esate pažymėtas nuotraukoje „Facebook”, TAI išsaugokite nuotraukas „Dropbox”.

Bendrovėje „WordStream” turime kelis tinklaraščius, kuriuos sekame ir pasitikime, kad jie nuolat skelbia kokybišką turinį, kuris domina mūsų auditoriją. Mums pavyko sukurti receptą, kuris automatizuoja dalijimosi procesą. JEIGU tam tikras tinklaraštis paskelbia naują turinį, TODĖL „Twitter” žinutę išsiunčiame savo sekėjams „Twitter”.

IFTTT valdymo patarimai
6. Naudokite socialinės žiniasklaidos analizę

Ar tai reikia paaiškinti? Kaip galite žinoti, kiek žmonių mato jūsų įrašus ir įsitraukia, jei nežiūrite į skaičius! Priimkite sprendimus remdamiesi duomenimis!

Socialinės žiniasklaidos „Twitter” įspūdžiai
Nepretenduoju į analitikos ekspertus, bet vertinu daugybę socialinės žiniasklaidos rodiklių. Laimei, yra ekspertų, pavyzdžiui, puikūs žmonės, analizuojantys „Buffer”, pačių „Twitter” ir „Kissmetrics” tviterio žinutes, kurie maloniai sutiko pateikti mums pradedančiųjų vadovą apie „Facebook” įžvalgas. Asmeniškai aš, valdydamas socialinę žiniasklaidą, esu linkęs stebėti pranešimų įsitraukimą (pagal auditorijos dydį) ir URL paspaudimus, nes mūsų tikslai yra plėsti ir įtraukti savo sekėjus, tuo pat metu nukreipiant juos į svetainę.

7. Būkite tikras žmogus
Mes, kaip asmenys, esame labiau linkę sekti „tikrų žmonių”, o ne įmonių paskyras, net jei asmeniškai to asmens nepažįstame. Socialinėje žiniasklaidoje stengiausi parodyti, kad „WordStream” yra tikra vieta, už kurios stovi tikras žmogus su tikra asmenybe! Norėdami pasisemti idėjų, „Gizmodo” ir „Contently” yra įmonių, kurios savo socialines paskyras tvarko su polėkiu, įžūlumu ir viskuo, ką žmonės mėgsta… apie tikrus žmones. Mano asmeniniai favoritai yra „Chipotle”, „Seamless” ir „Nutella”. Tai nieko nesako apie mano mėgstamiausius dalykus realiame gyvenime, prisiekiu.

Mano mėgstamiausia veikla „Twitter” tinkle – rasti nepatenkintus klientus ir reaguoti, bandant išspręsti jų problemas. Bendrovės „InSites Consulting” atliktoje apklausoje 83 proc. įmonių nurodė, kad sprendžia per socialinę žiniasklaidą atsiųstus klausimus ar skundus, taigi nesu vienišas. Tai puikus būdas parodyti, kad jūsų įmonei rūpi, o už fasado – veidas ir asmenybė.

Skundas dėl „Twitter” valdymo
Šis klientas tviteryje @WordStream nelaimingai pranešė, kad jo prietaisų skydelis neveikia. Mums pavyko sureaguoti ir jį sutvarkyti! Nuo to laiko ankstesni tviterio pranešimai buvo ištrinti.

Iš Larry jau žinome, kad pranešimai su emotikonais sulaukia daugiau dėmesio. Panašiai, nagrinėdami savo taktiką su vaizdais, nustatėme, kad nuotraukos paprastai sulaukia daugiau dėmesio. Tai patvirtino ir „Convince&Convert”, kurie pranešė, kad pranešimai su nuotraukomis generuoja 150 % daugiau retušuotų žinučių. Bendrovėje „WordStream” išanalizavome „Twitter” ir „Facebook” pranešimus ir nustatėme, kad daugiausiai retušuojamų ar mėgstamų pranešimų buvo su tikrų žmonių atvaizdais – gana gerai veikė #PPCkid ir mūsų darbuotojų atvaizdai, tačiau net ir memai, kuriuose vaizduojamas tikras žmogus, taip pat veikia.

 

Kaip ir PPC, socialinės žiniasklaidos paskyrų valdymas yra nuolatinis darbas. Stebiu, kaip naujasis „Facebook” algoritmas paveiks mūsų organinį matomumą, tuo pat metu budriai stebiu metriką ir įsitraukimą visuose kanaluose. Ar turite puikių patarimų, kuriuos praleidau? Praneškite man!