Kaip SSL sertifikatas veikia SEO reitingus?

Dažnai galvodami apie SEO, mes visą laiką praleidžiame nerimaudami dėl tokių dalykų kaip raktinių žodžių optimizavimas ir atgalinės nuorodos.

Tačiau, remiantis naujausiais duomenimis , nustatydama kiekvieną reitingą, „Google“ (bent jau) atsižvelgia į 200 veiksnių . Vienas iš šių veiksnių yra susijęs su jūsų svetainės saugumu.

„Google“ yra įmonė, įsipareigojusi suteikti klientams kuo geresnę patirtį, kai jie ieško turinio internete.

Iš dalies tai reiškia, kad naršyklės gali jaustis saugios ir saugios, kai pereina iš vienos svetainės į kitą.

Kas yra SSL sertifikatas?

Norint iki galo suprasti atsakymą į klausimą „Kaip SSL sertifikatai veikia SEO reitingą?“ turite žinoti, kas yra SSL sertifikatas.

SSL reiškia „Secure Socket Layer“. Tai tam tikras duomenų šifravimas, sukuriantis saugų ryšį tarp žiniatinklio naršyklių, tokių kaip „Google Chrome“, ir žiniatinklio serverių.

Kai jūsų svetainėje yra SSL, šis įrankis užšifruoja ir iššifruoja duomenis, kad trečiosios šalys ir įsilaužėliai negalėtų prie jo prisijungti. Iš pirmo žvilgsnio galite sužinoti, ar svetainė yra saugi, ar ne, pažymėdami URL pradžioje HTTP ar HTTPS.

URL pradžioje taip pat turėtumėte pamatyti mažą spyną.

 

Turint SSL sertifikatą, gali būti atskleisti slapti jūsų svetainėje surinkti duomenys (pvz., Kreditinės kortelės informacija). Tai reiškia, kad turėdami SSL, apsisaugosite nuo galimų atakų ir klientai galės būti ramūs, kad yra apsaugoti.

2018 m. „Google“ nurodė, kad visoms svetainėms, pasiekiamoms per „Google Chrome“, reikalingas SSL.

 

Kiek svarbu yra SSL sertifikatai?

Yra šimtai kitų veiksnių, kurie gali turėti įtakos jūsų šansams patekti į paieškos sistemų viršų.

Pagalvok dar kartą. 

2018 m. „Google“ pradėjo žymėti svetaines be HTTPS (SSL sertifikato) kaip „ Nesaugi “. Tai reiškia, kad jei nepavyks apsaugoti savo svetainės 2020 m., Rizikuojate iš karto pakenkti savo reputacijai.

Maža to, „Google“ nuo tada vis daugiau dėmesio skiria saugių svetainių naudojimui. Paieškos variklis neseniai paskelbė „Google Chrome“ naršyklės atnaujinimą, kuris blokuos bet kokią nesaugią svetainę su „mišriu turiniu“. Mišraus turinio atnaujinimas, pradedant 2020 m. Sausio mėn., Reiškia, kad jūsų svetainei reikalingas ne tik SSL sertifikatas, bet ir turite būti tikri, kad visi jūsų svetainės elementai taip pat yra saugūs.

Tuo metu, kai „Google“ naršyklė „Chrome“ užima daugiau nei 58% rinkos dalies , šis naujinys reikšmingai paveiks, kiek vartotojų gali pasiekti jūsų svetainę.

 

Ką SSL veikia jūsų verslui?

Taigi, išskyrus riziką, kad jūsų svetainė gali būti neprieinama, jei ji neturi SSL sertifikato, kokie yra kiti būdai, kai saugumo trūkumas gali pakenkti jūsų prekės ženklui?

1. Svetainės lankomumo mažinimas

Pažvelk į tai tokiu būdu. Jei internete ieškotumėte įmonės, kurioje būtų galima įsigyti el. Pašto rinkodaros programinę įrangą, ar jaustumėtės patogiau pateikdami savo informaciją svetainei, kurioje žadama saugoti jūsų duomenis? Žinoma

Žmonės nori jaustis saugūs naršydami internete.

Nesvarbu, ar jie ieško pagrindinės informacijos apie paslaugą, ar perduoda savo kreditinės kortelės duomenis. Visi turi žinoti, kad yra saugūs.

Etiketė „Not Secure“, kurią „Google“ užklijuoja per jūsų svetainę, kai ji neturi SSL sertifikato arba šalia jūsų URL nėra spynos, gali būti pakankama, kad įtikintumėte klientus nespausti jūsų svetainės ar apskritai naršyti su jumis.

Mažesnis srautas rodo „Google“, kad nesate toks autoritetingas kaip jūsų konkurentai, o tai reiškia, kad jūs krintate žemyn paieškos reitinge

2. Mažiau konversijų 

Vartotojai neišvengiamai labiau pasitiki saugiais ryšiais. „GlobalSign“ duomenimis, maždaug 85% vartotojų teigia, kad jie nedelsdami atsisakytų pirkimo, kuris duomenis siuntė nesaugiu ryšiu.

Tuo pačiu metu, kai klientai ir toliau lankosi jūsų svetainėje ir iškart paspaudžia mygtuką „Atgal“, „Google“ siunčiamas pranešimas apie jūsų patikimumą.

Algoritme „Google“ teikia pirmenybę „patikimumui“, kaip ženklui, kad svetainė turėtų būti aukštesnė.

Kai jūsų, kaip svetainės, patikimumas ir toliau mažėja, jūsų galimybės uždirbti pelną iš naujų ir pasikartojančių klientų išnyks.

3. Pažeista reputacija

Galiausiai, laikui bėgant, kai klientai ir toliau pripažins jūsų svetainę „nesaugia“ ar pavojinga, jūsų reputacija pradės klibėti.

Tai reiškia, kad ne tik mažiau klientų norės aplankyti jūsų svetainę, bet ir mažiau žmonių norės rekomenduoti jūsų įmonę kitiems.

 Galite pastebėti, kad žmonės pradeda pašalinti atgalines nuorodas į jūsų svetainę, kad išvengtų savo SEO reitingų sumažėjimo.

Kai kenčia jūsų atgalinės nuorodos profilis , jūs prarandate tam tikrą kompetenciją ir autoritetą, į kuriuos „Google“ atsižvelgs spręsdama, kur reitinguoti savo verslą.

Neturėdami nuorodų ir nepaminėdami kitų gerbiamų kompanijų, taip pat neturėdami socialinių įrodymų iš savo klientų, jūsų galimybė augti internete bus gerokai pažeista.

 

Pabaigai: jums reikia SSL sertifikato

Galiausiai atsakymas į klausimą „Kaip SSL sertifikatai veikia SEO reitingą?“

Nors praeis šiek tiek laiko, kol pamatysite visą SSL atnaujinimo poveikį „Google“ paieškos rezultatuose, įsitikinsite, kad viskas  juda nauja linkme.

„Google“ jau paskelbė, kad ateityje daugiausia dėmesio skiria „ visiškai saugaus “ interneto teikimui.

Dabar, kai daugumos prieglobos paslaugų teikėjų galite nemokamai pasiekti SSL sertifikatus, nėra jokios priežasties palikti savo svetainę be apsaugos.

Saugumo sertifikatas yra vienas iš paprasčiausių būdų pritraukti naujų klientų ir tuo pačiu pradžiuginti „Google“.

Parašykite komentarą