Kaip rašyti SEO straipsnį – 5 Žingsnių metodas
SEO rašymas – tai turinio tyrimo, išdėstymo, kūrimo ir optimizavimo procesas, siekiant klasifikuoti pagal tikslinį raktinį žodį „Google“ ir kitose paieškos sistemose.
„Google“ sėkmė priklauso nuo to, ar pristatyti turinį, atsakantį į žmonių klausimus kuo tinkamiausiu būdu. Šiame straipsnyje detaliau apžvelgsime kaip parašyti SEO tekstus jei domina galite ten rasti nuorodą.
Reikia SEO straipsnio gera kaina kreipkitės čia https://kasyraseo.lt/straipsniu-rasymas/
Kodėl svarbu rašyti straipsnį pagal SEO ?
SEO Rašymas turint mintyje SEO padeda gauti organišką srautą ir pritraukti kvalifikuotų skaitytojų bei potencialių klientų į savo svetainę.
Vienas iš mano projektų, kuriame parašyti SEO tekstai.
Kaip rašyti straipsnį pagal SEO – 5 žingsniai
Pagrindinis jūsų tikslas yra suprasti, ko žmonės ieško, kad galėtumėte suderinti savo turinį su jų poreikiais.
Štai 5 pakopų, pradedantiesiems pritaikyta sistema, padėsianti jums rašyti tinklaraščio įrašą ar straipsnį atsižvelgiant į SEO .
- Raskite su verslu susijusį raktinį žodį, turintį srauto potencialą
- Nustatykite paieškos tikslą
- Nustatykite potemius, kuriuos turite aprėpti
- Sukurkite straipsnio struktūrą
- Parašykite savo kūrinį
Jūs pastebėsite, kad rašymas yra tik paskutinis žingsnis – tai dalykas: norint atlikti puikų darbą, pirmiausia reikia užsidėti tyrėjo kepurę ir ištirti, ko žmonės ieško, ko tikisi rasti ir ką turėsite parašyti. Tik tada galima pradėti rašyti.
1. Raskite su verslu susijusį raktinį žodį, turintį srauto potencialą
Pirmiausia nustatykite temą, susijusią su verslu, kuriam rašote. Pagalvokite, ką žmonės gali įvesti į „Google“, norėdami rasti jūsų produktą ar paslaugą: tai jūsų pagrindinis raktinis žodis .
Pvz., Jei rašote įmonei, kuri parduoda papildus, jūsų pagrindinis raktinis žodis gali būti tiesiog „papildai“.
Pradėkite tyrimą įtraukdami pradinį raktinį žodį į aš naudoju tam „ Ahrefs“ raktinių žodžių naršyklę , bet galima naudoti ir nemokamą google analizę.
Taip pat galite naudoti frazės atitikties ataskaitą norėdami rasti užklausas, kuriose yra jūsų pradinis raktinis žodis, surūšiuotas pagal mėnesio paieškos apimtį. Ne visada prasminga taikyti šiuos raktinius žodžius tinklaraščio įraše ar straipsnyje: formatas priklauso nuo paieškos tikslo .
Jei jūsų svetainė yra palyginti nauja, geras pradinis taškas yra susiaurinti sąrašą filtruojant raktinius žodžius su mažais raktinių žodžių sudėtingumo (<10) balais ir dideliu mėnesio paieškos kiekiu (300 ir daugiau). Paprastai tai bus lengviausia įvertinti, tačiau jie vis tiek turės gerą potencialą.
Pvz., „geležies papildai“ ir „papildai sanariams“ atrodo kaip stiprūs raktiniai žodžiai, per mėnesį atliekama 500 paieškų. O jei pažvelgsime į SERP apžvalgą, į aukščiausią reitingą patenkantį puslapį „Google“ kas mėnesį apsilankys maždaug 1800 ir daugiau, todėl yra srauto potencialas.
Apskaičiuotas mėnesinis Lietuvos natūralios paieškos srautas į aukščiausio reitingo puslapį. Duomenys iš „Ahrefs“ raktinių žodžių naršyklės .
2. Nustatykite paieškos tikslą
Turėdami pagrindinį raktinį žodį, turintį didelį srauto potencialą, turite suprasti, ko nori jo ieškantys žmonės. Tai vadinama paieškos tikslu ir, jei jūsų turinys jo neatitinka, vargu ar „Google“ jį reitinguos.
Galite nustatyti, kurie puslapiai geriausiai atitinka raktinio žodžio tikslą, pažiūrėję į aukščiausio rango rezultatus SERP ir nustatydami, ką mes vadiname 3 paieškos tikslu: turinio tipas, turinio formatas ir turinio kampas.
Turinio tipas
Turinio tipas (pvz., Tinklaraščio įrašas / straipsnis, vaizdo įrašas ir kt.), Užimantis aukščiausią poziciją, tiksliai nurodo, ką turite sukurti.
Pavyzdžiui, SERP siūlo žmonėms, ieškantiems „papildai“ rodo pirkimo režimą, nes aukščiausio lygio rezultatai yra el. Prekybos kategorijos puslapiai.
Turinio formatas
Dažniausias formatas (pvz., „Instrukcijos“, „ „nuomonės straipsnis“) viršutinėse pozicijose padės apsispręsti, kaip struktūrizuoti turinį. Pavyzdžiui, dauguma rezultatų, susijusių su raktu „kokius papildus“ matone instrukcijas, pasiūlymus.
Siekdamas suderinti paieškos tikslą ir gauti geresnes galimybes reitinguoti, nusprendžiau sukurti šį išsamų SEO šaltinį rašytojams, užuot, tarkime, apibendrinęs citatas ar pateikdamas geriausių rašymo patarimų sąrašą.
Paieškos tikslas yra paprastai nepastebimas reitingavimo veiksnys, kuris taip pat padeda iš naujo optimizuoti esamą turinį.
3. Nustatykite potemes
Šiuo metu turite tvirtą pagrindinį raktinį žodį ir žinote rašomo turinio tipą, formatą.
Norėdami užrašyti visą šią informaciją, naudokite dokumentą, teksto rengyklę.
1 metodas: analizuokite konkurentų turinį ir antraštes
Turėdami antraščių sąrašą, galite iš pirmo žvilgsnio suprasti konkurento turinį ir suprasti, kokias potemes jums gali tekti aptarti savo straipsnyje. Be to, galite pasisemti kelių idėjų, kaip padaryti savo geresnį, naudingesnį ir originalesnį.
Apsilankykite aukščiausio rango puslapiuose ir peržiūrėkite jų kontūrus (ty antraštes). Norėdami greitai išanalizuoti antraštes bet kuriame puslapyje, galite naudoti nemokamą „Ahrefs“ SEO įrankių juostą . Spustelėkite sąrašo piktogramą, kad atidarytumėte duomenų puslapyje ataskaitą, slinkite žemyn, kol pamatysite antraščių sąrašą, ir pažymėkite visas įprastas temas. Analizuojame raktinį žodį „kaip numesti svorio“ .
2 metodas: Google pagalba
Grįžkite į „Google“ ir ieškokite pagrindinio raktinio žodžio.
Jums nereikia atsakyti į kiekvieną matytą klausimą, tačiau galite geriau suprasti, ką žmonės tikisi rasti jūsų puslapyje.
3.1 Sukurkite kontūrą
Jei atlikote anksčiau nurodytus veiksmus, turėsite:
- Pagrindinis raktinis žodis
- Turinio formatas, tipas
- Atitinkamos potemės, kurias reikia aprėpti
Dabar atėjo laikas sukurti struktūrą. Atidarykite naują „Word“ failą ir pradėkime.
Tada parašykite loginės antraštės struktūrą. Pradėkite nuo pačios svarbiausios informacijos apie temą ir toliau kurkite argumentus bei logiškai plėtokitės visame straipsnyje.
4. Parašykite juodraštį
Pagaliau jūs pasiekėte rašymo etapą, kuriame struktūrą paversite visiškai suformuotu juodraščiu. Būdamas turinio rašytojas, jūs jau žinote, ką daryti, bet čia yra keli naudingi principai, kurių reikia laikytis:
Rašykite natūraliai ir atsižvelgdami į savo auditoriją
Kol pradėsite rašyti, pagrindiniai jums reikalingi SEO elementai jau yra.
Naudokite pokalbio toną, venkite sukaustytų sakinių ir nereikalingo.
Nepamirškite savo auditorijos. Pavyzdžiui, jei siekiate kūrinio pradedantiesiems, pagalvokite, kokių žinių jie jau turi, palyginti su tuo, ką jums reikia paaiškinti.
Naudokite auditorijos žodyną
Jei nesate tos pramonės, kuriai rašote, ekspertas, galite rinktis bendrinius žodžius ar frazes.
Kai trūksta žinių iš pirmų lūpų, galite sukurti savo žodyną, tyrinėdami esamą turinį:
- Jei rašote apie fizinius produktus, skaitykite atsiliepimus tokiose el. Prekybos svetainėse kaip „Amazon“ arba žiūrėkite „YouTube“ vaizdo įrašus
- Jei rašote apie paslaugą (pvz., Programinę įrangą), peržiūrėkite specialių forumų, tinklaraščių ar socialinės žiniasklaidos grupes
Laikykitės struktūros, bet būkite pasirengę tai pakeisti
Tikriausiai pastebėsite, kad rašant pirmąjį juodraštį reikia patobulinti abstrakčiai prasmingą SEO struktūrą.
5 paprasti SEO rašymo patarimai
SEO straipsniai nesibaigia tuo, ką matote puslapyje. Jei norite, kad jūsų turinys būtų geriausiai reitinguojamas ir pritraukiantis srauto, vadovaukitės šiais papildomais patarimais:
- Sukurkite patrauklų pavadinimą
- Naudokite trumpus ir nesudėtingus URL
- Optimizuokite pateikdami fragmentus
- Naudokite vidines nuorodas kontekstui
- Naudokite vaizdo turinį
1. Sukurkite patrauklų pavadinimą
Jūsų pavadinimo žyma yra labiausiai matomas SERP elementas ir jūs negausite jokio srauto (ar gero SERP paspaudimų rodiklio), jei žmonės nemano, kad verta spustelėti.
Naudokite pagrindinį raktinį žodį ir nurodykite, kodėl jūsų puslapis atitinka paieškos tikslą ir kaip jis teikia vertę. Kelios įdėjos
- Skaičiai (pvz., 7 vestuvių dovanų idėjos)
- Būdvardžiai (pvz., Lengva, greita, pigi)
- Šviežumas (pvz., Geriausioskojinės 2021 m.)
- Pasiūlymas (pvz., Kaip pasigaminti pyragaičius per 10 minučių)
(delfi.lt pavyzdys)
2. Naudokite trumpus ir nesudėtingus URL
Sukurkite SEO tinkantį URL , laikydami jį trumpą ir paprastą. Paprastai pakanka jūsų pagrindinio raktinio žodžio. Trumpus URL lengviau perskaityti, o ilgus URL SERP nutraukia ir gali prarasti kontekstą.
Venkite URL naudoti skaičių ir datų , nes juos sunku pakeisti, jei ateityje atnaujinsite savo turinį.
3. Optimizuokite, kad būtų rodomi fragmentai
Panašūs fragmentai yra trumpos santraukos, pateikiamos „Google“ natūralios paieškos rezultatų viršuje. Daugybė paieškų parodė fragmentus, o jų gavimas suteikia jūsų darbui tiesioginį matomumą SERP .Tai paplitę svetainėse anglų kalbą.
4. Naudokite vidines nuorodas kontekstui
Negalite apimti visko viename straipsnyje, todėl naudokite vidines nuorodas, kad nukreiptumėte žmones į papildomus išteklius, kurie suteiks daugiau konteksto. Kadangi „Google“ naudoja vidines nuorodas, kad padėtų atrasti naują turinį, jos puikiai tinka ir SEO .
Pavyzdžiui, yra daug naudingų SEO straipsnių, kurias galėčiau aptarti šiame straispnyje, tačiau tai būtų nukrypimas nuo temos. Vietoj to, aš galiu nukreipti jus į kitus išteklius apie SEO rašymą ir SEO turinį.
5. Sustiprinkite savo turinį vaizdais
SEO rašytojas dirba pirmiausia su žodžiais, bet vaizdai padėti savo skaitytojams sekti kartu ir gali suteikti savo turinio papildomą dydį. Niekam nepatinka teksto siena (nebent jie skaito romaną): strategiškai naudokite vaizdus, kad sukurtumėte pertraukėles ir vizualizuotumėte savo mintį.
Naudodami vaizdus, kokius matėte iki šiol, skaitytojai taip pat informuojami, kad esate „tikri“ ir žino, apie ką kalbate.
Pabaigai
Jei iš šio vadovo turėtumėte pasiimti tik VIENĄ dalyką, tai yra šis: SEO straipsniai nėra raktinių žodžių įdėjimas į tekstą, kad įtiktumėte paieškos sistemoms ar klaidintumėte žmones spustelėdami konkretų rezultatą. Tai yra gero turinio, kuris iš tikrųjų tarnauja auditorijai, kuris savo ruožtu padeda padidinti srautą.