Tai geriausias laikas siųsti el. Prekybos rinkodaros el. Laiškus

Laikas yra svarbi efektyvios el. Pašto marketingo dalis. Dienos ir laikas, kai siunčiate el. Laiškus, paveiks jūsų atidarymo ir paspaudimų rodiklius, kurie (savo ruožtu) turės įtakos jūsų konversijoms. Išmokę geriausius laikus siųsti el. Laiškus savo klientams, tai turės didžiulę įtaką jūsų sėkmei naudojant rinkodarą el. Paštu.

Apie 25 procentai el. Laiškų atidaromi per pirmą valandą, o tikimybė, kad abonentas skaitys el. Laišką per valandą po jo gavimo, sumažėja tik 50 procentų. Kuo ilgiau laiškas yra neskaitytas gautuosiuose, tuo mažesnė tikimybė, kad abonentas jį perskaitys.

Iš esmės geriausia suplanuoti el. Laiškus taip, kad jie būtų gaunami iškart, kai jūsų abonentai yra pasirengę juos skaityti. Taip iš reklaminių ir gyvavimo ciklo el. Laiškų gausite didžiausią vertę.

Dienos ir laikas, kai siunčiate el. Laiškus, paveiks jūsų atidarymo ir paspaudimų rodiklius, kurie (savo ruožtu) turės įtakos jūsų konversijoms. Spustelėkite, kad tweetuotumėte

Taigi kada geriausia siųsti el. Laiškus savo abonentams?

El. Pašto marketingo specialistai visą laiką kovoja su šiuo klausimu. Tai vienas iš pirmųjų klausimų, kuriuos mažmenininkai užduoda pradėdami rimtai žiūrėti į elektroninės prekybos el. Pašto rinkodarą.

Deja, nėra paprasto ir tiesaus atsakymo. Kiekvienas klientas ir kampanija yra skirtingi. Tai, kas efektyvu vienam prekės ženklui, gali netikti jums.

Nemokamas atsisiuntimas: kaip nustatyti geriausią laiką siųsti el. Laiškus savo klientams

Ką sako duomenys?

Kai „MailChimp“ ištyrė per savo platformą siunčiamus el. Laiškus, jie atrado optimaliausią laiką el. Laiškui siųsti (kalbant apie atvirą ir paspaudimų rodiklį) yra savaitės vidurys. Geriausias ketvirtadienis, po kurio seka antradienis ir trečiadienis. Savaitgalis yra pats blogiausias laikas siųsti.

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

Tas pats „MailChimp“ tyrimas nustatė, kad geriausias dienos laikas siųsti el. Laišką yra nuo ryto vidurio – nuo 8 iki 10 val.

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

„HubSpot“ rezultatai buvo panašūs. Remiantis jų tyrimais, geriausias laikas siųsti yra 11:00 …

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

… Ir geriausia diena siųsti antradienis.

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

„CoSchedule“ sujungė informaciją iš tyrimų sąrašo ir sužinojo, kad šie rezultatai buvo panašūs visoje el. Pašto marketingo pramonėje. Geriausios siuntimo dienos yra antradieniai ir ketvirtadieniai, o geriausi – vėlyvas rytas apie 10 val. (Nors yra verta siųsti vėliau vakare).

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

„Sendinblue“ rado panašių rezultatų.

Geriausias laikas siųsti el. Laiškus

Vienintelis tvirtas visų turimų duomenų nuoseklumas yra tas, kad savaitgalis yra netinkamas laikas ką nors siųsti. Šeštadienį ir sekmadienį dauguma žmonių yra nedirbantys ir turi planų, todėl jie nėra nuolat prisijungę prie savo pašto dėžutės.

Tačiau nepamirškite, kad nors antradienis ir ketvirtadienis yra geriausi, pirmadienis, trečiadienis ir penktadienis neatsilieka. Jei jūsų prekės ženkle yra kažkas unikalaus, dėl kurio pirmadienis yra geresnė diena jūsų el. Laiškams siųsti, nebijokite tą dieną siųsti.

Ar galite pasitikėti duomenimis?

Trumpai: ne. Kaip matote, duomenys yra visur. Tiesa ta, kad auditorijos labai skiriasi pagal kategorijas ir geografiją.

Taigi visi šie duomenys iš tikrųjų yra tik atspirties taškas. Negalite pasikliauti kitų žmonių skaičiumi, kad padidintumėte konversijų skaičių – turite išsiaiškinti, kada auditorija nori skaityti jūsų pranešimus.

Taip yra todėl, kad auditorijos sudėtis turi didžiulį poveikį jūsų rezultatams. Ką jūsų pirkėjai veikia dėl darbo ir pomėgių? Kada jie pabunda ir eina miegoti? Kada jie tikriausiai tikrins savo el. Paštą? Kada jie turi prastovas per dieną?

Jei parduodate daiktus žvejybos mėgėjams, kurie linkę anksti pabusti, ankstesnis el. Laiško siuntimas gali juos pagauti, kai jie tikrina savo el. Paštą. Jei parduodate produktus namie gyvenantiems tėvams, jie gali patikrinti savo pranešimus iškart po to, kai išleidžia vaikus iš mokyklos.

Norėdami maksimaliai padidinti konversijų skaičių, negalite pasikliauti kitų žmonių skaičiumi. Spustelėkite, kad tweetuotumėte

Pavyzdžiui, „WordStream“ pastebėjo, kad jų auditorija tradiciniais laikais nevartoja el. Laiškų. Antradieniai ir trečiadieniai yra blogiausios dienos siųsti el. Laiškus, nors tai puikios dienos beveik visiems kitiems. Jie taip pat sužinojo, kad jų auditorija yra imlesnė anksčiau ryte nei dauguma žmonių.

„Optinmonster“ rezultatai taip pat buvo unikalūs. Jų auditorija neduoda pirmenybės savaitės dienai.

Vienintelė beveik universali taisyklė yra ta savaitgaliais blogai siunčiami el. prekybos el. laiškai. Tai nereiškia, kad niekada neturėtumėte siųsti savaitgalio el. Laiško ar jų išbandyti, tačiau jei ieškote atspirties taško, nedarykite jo šeštadienį ar sekmadienį.

Nustatykite geriausią laiką savo prekės ženklui

Gerai, todėl duomenys iš tikrųjų nėra tokie verti. Tačiau nenusiminkite: sužinokite, kada siųsti el. Laiškus tavo auditorija yra tiesus eksperimentų procesas.

Taigi pats efektyviausias būdas nustatyti geriausią el. Prekybos prekės ženklo el. Laiškų siuntimo laiką yra eksperimentų atlikimas. Jūs turite pradėti nuo kažkur, bet kur?

Vienas iš būdų nustatyti geriausią siuntimo laiką yra klausti klientų. Pridėkite keletą klausimų prie savo sąrašo, kai atliekate interviu su klientais, ypač „Kada dažniausiai tikrinate el. Paštą?“ Pridėkite šiuos duomenis prie pirkėjo asmenybių. Vis dėlto, pasitikėk savo žarna.

Jau turėtumėte reguliariai kalbėtis su savo klientais (per palaikymą, pasikalbėdami su klientais apie tai, ko jie nori ir pan.), Todėl tikriausiai gerai žinote, kas jie yra. Kaip manote, kada tokio tipo žmonės greičiausiai imsis marketingo el. Pašto? Paimkite išsilavinusį spėjimą, išbandykite ir pakartokite iš ten.

Veiksmingas būdas nustatyti geriausią el. Prekybos prekės ženklo el. Laiškų siuntimo laiką yra eksperimentų atlikimas. Spustelėkite, kad tweetuotumėte

Iš esmės, pradėdami išsiųskite tą patį el. Laišką į sąrašo dalis skirtingu laiku, kad sužinotumėte, kuris iš jų veikia geriausiai. Sužinoję, ką mėgsta jūsų abonentai, galite pakartoti tą eksperimentą, kol nenustatysite geriausio laiko el. Laiškams siųsti.

Paprastai prieš atliekant eksperimentus geriausia, kad jūsų el. Pašto sąraše būtų apie 1 000 žmonių. Jei jūsų sąrašas yra per mažas, pašaliniai gali pakreipti jūsų duomenis viena ar kita kryptimi. Bet kai jūsų sąraše yra apie 1000 žmonių, galite drąsiai manyti, kad tai, ką išmokote, yra realybė. Didėjant jūsų sąrašui, didės ir pasitikėjimas savo rezultatais.

Pirmojo eksperimento metu išbandykite savaitės dienas.

  • Pirmadienį siųskite el. Laišką 50 procentų sąrašo, o antradienį – kitiems 50 procentų. Palikite visus kitus kintamuosius vienodus – turinį, temos eilutes, segmentus, dienos laiką ir kt. Norite palyginti tik dieną su diena.
  • Būtinai stebėkite kiekvieno el. Laiško atidarymo rodiklius, paspaudimų rodiklius ir konversijų (pardavimo) rodiklius.
  • Atlikite tą patį eksperimentą kiekvieną kartą, kai siunčiate el. Laišką, kol išmatuosite kiekvieną savaitės dieną. Siekdami pagrįstumo ir pasitikėjimo, galbūt norėsite viską padaryti antrą kartą, kad turėtumėte daug duomenų, kuriuos galėtumėte palyginti.

Kai žinosite, kuri diena veikia geriausiai, laikas nustatyti geriausią laikas dienos siųsti el. laiškus.

Paprastai geriausias laikas siųsti el. Laiškus yra apie 10 val. Arba 11 val., Bet vėlgi: protinga nepasikliauti kitų žmonių duomenimis. Niekada negalėtumėte žinoti, ar jūsų auditorija turi neįprastą pirmenybę, nebent jūs kaupiate savo duomenis.

Vykdykite eksperimentus skirtingu dienos metu, kaip jūs darėte savaitės dienomis. Natūralu, kad galite neįtraukti dienos laiko, kai dauguma žmonių miega.

Prieš patikrindami mažiau populiarius laikus, pradėkite nuo dažniausio siuntimo laiko – 10.00, 20.00, 14.00 ir 6.00. Jei jūsų klientų tyrimai atskleidė kitus išbandymo laikus, pradėkite nuo jų. Vėlgi, visi kiti kintamieji turi būti vienodi.

Neilgai trukus pradėsite aptikti modelį.

Kai manote, kad geriausias laikas siųsti el. Laiškus, visada pagalvokite apie savo auditoriją. Spustelėkite, kad tweetuotumėte

Palyginkite ir dokumentuokite savo rezultatus

Būtų puiku, jei galėtumėte keletą savaičių atlikti eksperimentus, nustatyti geriausias dienas ir laiką, kai norite siųsti savo pranešimus, o tada siųsti tik visiems laikams. Didžiausia vertė, tiesa?

Deja, auditorija gali pasikeisti, kaip ir jūsų verslas. Technologijos, tendencijos ar produktai gali pakoreguoti ar sutrikdyti jūsų rinkos elgesį ir pageidavimus.

Taigi svarbu reguliariai tikrinti savo žinias. Pakartotinai atlikite el. Pašto laiko patikrinimus bent kelis kartus per metus, išsiųsdami dalį el. Laiškų už įprasto siuntimo lango ribų. Jei jie neveikia, jūs žinote, kad jūsų dabartinis laikas vis dar yra veiksmingas.

Efektyviomis valandomis visada galite išsiųsti savo kampanijas žmonėms, kurie pirmą kartą neatidarė jūsų el. Laiškų, taigi nėra taip, kad patvirtinimo pratybos jums turėtų kainuoti bet ką.

Automatizuoti el. Laiškai

Žinoma, šie testai suteiks jums geriausią laiką siųsti suplanuota laiškus. Bet ką daryti automatizuotas laiškus, pvz., apleistus pirkinių krepšelio atkūrimo laiškus ar tolesnius veiksmus po pirkimo? Tie el. Laiškai siunčiami automatiškai, atsižvelgiant į veiksnius, kurių metu negalite kontroliuoti laiko, pvz., Kai vartotojas palieka pirkinių krepšelį.

Geros naujienos yra tai, kad kadangi automatinius gyvenimo ciklo el. Laiškus paprastai suaktyvina vartotojo elgsena, galite tikėtis, kad vartotojas bus aktyvus maždaug suaktyvinimo metu.

Pavyzdžiui, jei norite išsiųsti sveikinimo el. Laiškų seriją, kurią suaktyvino vartotojas, užsiregistravęs jūsų el. Pašto sąraše arba įsigijęs jūsų produktą, žinote, kad aktyviklio metu jie buvo aktyvūs savo kompiuteryje ar mobiliajame įrenginyje. Atkreipdami dėmesį į tai, kada planuojate, galite būti tikri, kad jūsų kampanijos el. Laiškai kitomis dienomis bus siunčiami tuo pačiu laiku.

Padarykite išvadas patys

Geriausias laikas siųsti į savo sąrašą yra savaitės vidurys, vėlus rytas. Be to, geriausia vengti savaitgalių.

Nepamirškite pakoreguoti el. Pašto marketingo įrankio, kad galėtumėte siųsti el gavėjai‘ laiko juostos. Tokiu būdu jie gauna jūsų el. Laiškus, kai jūs ketinate.

Atsisiųskite nemokamą vadovą, kad sužinotumėte, kaip nustatyti geriausią laiką siųsti el. Laiškus savo klientams.

Bet tai tik vadovas. Tais laikais turėtumėte siųsti el. Laiškus kai jūsų klientai yra imliausi. Tai reiškia, kad turėsite atlikti eksperimentus, rinkti duomenis ir padaryti savo išvadas.

El. Laiškus turėtumėte siųsti tuo metu, kai jūsų klientai yra imliausi. Spustelėkite, kad tweetuotumėte

Yra begalė būdų, kaip patobulinti ir patobulinti el. Pašto kampanijas, todėl nesitenkinkite bendromis aplinkybėmis. Jei norite padidinti el. Pašto marketingo programos vertę, turite išsiaiškinti, kas jums tinka.

n t t t t

n n t t t t n t t t t

n n t t t

„,“ redirect_after_formfill_enabled „: 0,“ redirect_after_formfill_url „:“ „,“ exit_popup_enabled „: 1};

Parašykite komentarą