Techninis SEO nėra lengvas dalykas, bet čia mes paaiškinsime nespecialistų kalba, į kuriuos aspektus turėtumėte atkreipti dėmesį dirbdami prie techninio savo svetainės.

Kas yra techninis SEO?

Techninis SEO reiškia tobulinti techninius svetainės aspektus, siekiant padidinti jos puslapių reitingą paieškos sistemose.

Tai, kad svetainė tampa greitesnė, lengviau tikrinama ir suprantama paieškos sistemoms, yra techninio optimizavimo ramsčiai. Techninis SEO yra puslapio SEO dalis , kurios tikslas – tobulinti jūsų svetainės elementus , kad gautumėte aukštesnį reitingą. Tai priešinga ne puslapio SEO , kuris yra susijęs su svetainės ekspozicijos generavimu kitais kanalais.

Kodėl turėtumėte techniškai optimizuoti savo svetainę?

„Google“ ir kitos paieškos sistemos nori pateikti savo vartotojams kuo geresnius jų užklausos rezultatus. Todėl „ Google“ robotai tikrina ir vertina tinklalapius pagal daugybę veiksnių . Kai kurie veiksniai yra pagrįsti vartotojo patirtimi, pavyzdžiui, kaip greitai puslapis įkeliamas. Kiti veiksniai padeda paieškos robotams suvokti, apie ką yra jūsų puslapiai. Tai, be kitų, daro struktūriniai duomenys. Taigi, tobulindami techninius aspektus, padėsite paieškos varikliams nuskaityti ir suprasti jūsų svetainę. Jei tai padarysite gerai, galite būti apdovanoti aukštesniais reitingais ar net puikiais rezultatais.

Tai veikia ir atvirkščiai: jei svetainėje padarysite rimtų techninių klaidų, jos gali jums kainuoti. Jūs nebūtumėte pirmas, kuris visiškai užblokuotų paieškos sistemas nuo jūsų svetainės tikrinimo, netyčia pridėdami pasvirąjį brūkšnį netinkamoje failo robots.txt vietoje.

Bet tai klaidinga nuomonė, kad turėtumėte sutelkti dėmesį į techninę svetainės informaciją, kad tik įtiktumėte paieškos sistemoms. Svetainė pirmiausia turėtų veikti gerai – būti greita, aiški ir lengvai naudojama – jūsų vartotojams . Laimei, tvirto techninio pagrindo sukūrimas dažnai sutampa su geresne naudotojų ir paieškos sistemų patirtimi.

Kokios yra techniškai optimizuotos svetainės savybės?

Techniškai tinkama svetainė yra greita vartotojams ir lengvai tikrinama ieškant robotų, netrukus aptarsime keletą svarbių techniškai optimizuotos svetainės savybių.

1. Greitis

Šiais laikais tinklalapius reikia greitai įkelti. Žmonės yra nekantrūs ir nenori laukti, kol atsidarys puslapis. Jau 2016 m. Tyrimai parodė, kad 53 proc. Mobiliųjų svetainių lankytojų paliks, jei tinklalapis nebus atidarytas per tris sekundes. Taigi, jei jūsų svetainė lėta, žmonės nusivilia ir pereina į kitą svetainę, o jūs praleisite visą srautą.

„Google“ žino, kad lėti tinklalapiai siūlo ne tokią optimalią patirtį. Todėl jiems labiau patinka greičiau įkeliami tinklalapiai . Taigi, lėtas tinklalapis taip pat atsiduria paieškos rezultatuose žemiau nei greitesnis atitikmuo, todėl srautas yra dar mažesnis. 2021 m.

 

2. Robots paieškos sistemoms

Paieškos sistemos naudoja robotus jūsų svetainei tikrinti ar voratinkliui. Robotai vadovaujasi nuorodomis, kad atrastų jūsų svetainės turinį. Puikus vidinis susiejimas struktūra leis įsitikinti, kad jie bus suprasti, kas svarbiausia turinys jūsų svetainėje.

Tačiau yra daugiau būdų, kaip valdyti robotus. Pvz., Galite užblokuoti tikrinimą tam tikro turinio, jei nenorite, kad jie ten eitų. Taip pat galite leisti jiems tikrinti puslapį, bet nurodyti jiems nerodyti šio puslapio paieškos rezultatuose arba nesekti to puslapio nuorodų.

„Robots.txt“ failas

Galite duoti robotams nurodymus savo svetainėje naudodami failą robots.txt. Tai galingas įrankis, su kuriuo reikėtų elgtis atsargiai. Kaip jau minėjome pradžioje, nedidelė klaida gali trukdyti robotams tikrinti (svarbias jūsų svetainės dalis). Kartais žmonės netyčia užblokuoja savo svetainės CSS ir JS failus rob.txt faile. Šiuose failuose yra kodas, kuris naršyklėms nurodo, kokia turėtų būti jūsų svetainė ir kaip ji veikia. Jei šie failai yra užblokuoti, paieškos sistemos negali sužinoti, ar jūsų svetainė veikia tinkamai.

 

Meta robotų žyma

„Robots“ metažyma yra kodo dalis, kurios nematysite puslapyje kaip lankytojas. Tai yra vadinamajame puslapio skyriuje esančiame šaltinio kode. Robotai, perskaitę puslapį, perskaitė šią skiltį. Jame jie ras informacijos apie tai, ką ras puslapyje arba ką jiems reikia daryti.

Jei norite, kad paieškos sistemos robotai tikrintų puslapį, bet kad dėl kokių nors priežasčių jis nepatektų į paieškos rezultatus, galite jiems tai pasakyti su robotų metažyma.

Aptarėme, kad lėtos svetainės yra varginančios. Kas gali dar labiau erzinti lankytojus nei lėtas puslapis, yra nusileidimas ant puslapio, kurio visai nėra. Jei nuoroda nukreipia į neegzistuojantį jūsų svetainės puslapį, žmonės susiduria su 404 klaidos puslapiu.

Be to, paieškos sistemos taip pat nemėgsta rasti šių klaidų puslapių. Jie linkę rasti dar daugiau negyvų nuorodų nei lankytojai, nes seka kiekvieną nuorodą, į kurią patenka, net jei ji ir paslėpta.

Deja, daugumoje svetainių yra (bent jau) keletas negyvų nuorodų.

Laimei, yra įrankių, kurie gali padėti jūsų svetainėje rasti negyvas nuorodas.

Norėdami išvengti nereikalingų negyvų nuorodų, visada turėtumėte peradresuoti puslapio URL, kai jį ištrinate ar perkeliate. Geriausia, jei jį nukreiptumėte į puslapį, kuris pakeistų seną puslapį.

4. Duplicate turinys

Jei turite tą patį turinį keliuose savo svetainės puslapiuose ar net kitose svetainėse, paieškos sistemos gali supainioti. Nes jei šiuose puslapiuose rodomas tas pats turinys, kurį iš jų turėtų reitinguoti aukščiausiai? Todėl jie gali reitinguoti visus to paties turinio puslapius žemiau.

Deja, jums gali kilti pasikartojančio turinio klausimo to net nežinant. Dėl techninių priežasčių skirtingi URL gali rodyti tą patį turinį. Lankytojui tai neturi jokio skirtumo, tačiau paieškos varikliui tai daro; jis matys tą patį turinį kitu URL.

Laimei, yra techninis šios problemos sprendimas. Vadinamuoju kanoniniu nuorodos elementu galite nurodyti, koks yra originalus puslapis arba puslapis, kurį norite reitinguoti paieškos sistemose. „

5. Tai saugumas

Techniškai optimizuota svetainė yra saugi svetainė. Šiuo metu pagrindinis reikalavimas, kad jūsų svetainė būtų saugi vartotojams ir užtikrintų jų privatumą. Yra daugybė dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jūsų („WordPress“) svetainė būtų saugi , ir vienas svarbiausių dalykų yra įdiegti HTTPS.

HTTPS užtikrina, kad niekas negalėtų perimti duomenų, siunčiamų tarp naršyklės ir svetainės. Pavyzdžiui, jei žmonės prisijungia prie jūsų svetainės, jų įgaliojimai yra saugūs. Norėdami įdiegti HTTPS savo svetainėje, jums reikės vadinamojo SSL sertifikato. „Google“ pripažįsta saugumo svarbą ir todėl padarė HTTPS reitingo signalą : saugių svetainių reitingas yra aukštesnis nei nesaugių atitikmenų.

Daugelyje naršyklių galite lengvai patikrinti, ar jūsų svetainė yra HTTPS. Kairėje naršyklės paieškos juostos pusėje pamatysite užraktą, jei jis saugus. Jei matote žodžius „nesaugu“, jūs (ar jūsų kūrėjas) turite atlikti tam tikrą darbą!

6. Struktūriniai duomenys

Struktūriniai duomenys padeda paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų svetainę, turinį ar net jūsų verslą. Turėdami struktūrinius duomenis , galite paieškos sistemoms pasakyti, kokį produktą parduodate ar kokius receptus turite savo svetainėje. Be to, tai suteiks jums galimybę pateikti įvairiausios informacijos apie tuos produktus ar receptus.

Kadangi turite fiksuotą formatą (aprašytą Schema.org), kuriame turėtumėte pateikti šią informaciją, paieškos sistemos gali lengvai ją rasti ir suprasti. Tai padeda jiems įdėti jūsų turinį į didesnį vaizdą.

Struktūrizuotų duomenų įdiegimas gali padėti ne tik geriau suprasti paieškos sistemas. Tai taip pat leidžia jūsų turiniui gauti turtingų rezultatų; tie rezultatai su žvaigždutėmis ar detalėmis, kurie išsiskiria paieškos rezultatuose.

7. Pliusas: jis turi XML svetainės schemą

Paprasčiau tariant, XML svetainės schema yra visų jūsų svetainės puslapių sąrašas. Tai tarnauja kaip jūsų svetainės paieškos sistemų planas. Su juo įsitikinsite, kad paieškos sistemos nepraleis svarbaus jūsų svetainės turinio. XML svetainės schema dažnai skirstoma į įrašus, puslapius, žymas ar kitus pasirinktinius įrašų tipus ir apima kiekvieno puslapio vaizdų skaičių ir paskutinę modifikavimo datą.

Geriausia, jei svetainei nereikia XML svetainės schemos. Jei ji turi vidinę susiejimo struktūrą, kuri puikiai sujungia visą turinį, robotams to nereikės. Tačiau ne visos svetainės turi puikią struktūrą, o turint XML svetainės schemą nebus padaryta jokios žalos. Taigi mes visada patariame jūsų svetainėje turėti XML svetainės žemėlapį .

8. Plius: tarptautinėse svetainėse naudojamas „hreflang“

Jei jūsų svetainė taikoma daugiau nei vienai šaliai ar šalims, kuriose kalbama ta pačia kalba, paieškos sistemoms reikia šiek tiek padėti suprasti, kurias šalis ar kalbą bandote pasiekti. Jei padėsite jiems, jie paieškos rezultatuose gali žmonėms parodyti savo vietovei tinkamą svetainę.

Hreflang“ žymos padeda tai padaryti.