Tiesioginis marketingas

Kas yra Tiesioginis marketingas

Tiesioginę rinkodarą sudaro bet kokia rinkodara, kuri remiasi tiesioginiu bendravimu ar platinimu individualiems vartotojams, o ne per trečiąją šalį, pavyzdžiui, žiniasklaidą. Naudojamos pašto, el. pašto, socialinės žiniasklaidos ir tekstinių žinučių kampanijos. Tiesiogine rinkodara ji vadinama todėl, kad paprastai eliminuojamas tarpininkas, pavyzdžiui, reklamos žiniasklaida.

Tiesioginę rinkodarą sudaro bet kokia rinkodara, kuri remiasi tiesioginiu bendravimu ar platinimu individualiems vartotojams, o ne per trečiąją šalį, pavyzdžiui, žiniasklaidą.
Raginimas imtis veiksmų yra bendras tiesioginės rinkodaros veiksnys.
Tiesioginės rinkodaros veiksmingumą lengviau išmatuoti nei reklamos žiniasklaidoje.

Kaip veikia tiesioginis marketingas?

Skirtingai nuo tradicinių ryšių su visuomene kampanijų, platinamų per trečiąją šalį, pavyzdžiui, žiniasklaidos leidinius ar masinės informacijos priemones, tiesioginės rinkodaros kampanijos veikia savarankiškai ir tiesiogiai bendrauja su tikslinėmis auditorijomis. Vykdydamos tiesioginę rinkodarą, įmonės savo pranešimus ir pardavimo pasiūlymus pateikia socialinėje žiniasklaidoje, elektroniniu paštu, paštu arba telefono / SMS kampanijomis. Nors siunčiamų pranešimų skaičius gali būti milžiniškas, tiesioginės rinkodaros kampanijose dažnai stengiamasi pranešimą suasmeninti, matomoje vietoje įterpiant gavėjo vardą ar miestą, kad padidėtų įsitraukimas.

Kvietimas imtis veiksmų yra esminė tiesioginės rinkodaros dalis. Pranešimo gavėjas raginamas nedelsiant reaguoti skambinant nemokamu telefono numeriu, siunčiant atsakymo kortelę arba paspaudžiant nuorodą socialinėje žiniasklaidoje ar el. paštu skelbiamoje reklamoje. Bet koks atsakas yra teigiamas potencialaus pirkėjo rodiklis. Ši tiesioginės rinkodaros atmaina dažnai vadinama tiesioginio atsako rinkodara.

Tikslinė tiesioginė rinkodara

Tiesioginės rinkodaros pasiūlymas, pateikiamas kuo platesnei auditorijai, yra bene mažiausiai veiksmingas. Tai reiškia, kad įmonė gali įgyti kelis klientus, o visus kitus gavėjus tik erzinti. Nepageidaujami laiškai, nepageidaujami elektroniniai laiškai ir SMS žinutės – visa tai yra tiesioginės rinkodaros formos, kurių daugelis žmonių negali atsikratyti pakankamai greitai.

Veiksmingiausiose tiesioginės rinkodaros kampanijose naudojami tikslinių potencialių klientų sąrašai, kad pranešimai būtų siunčiami tik labiausiai tikėtiniems klientams. Pavyzdžiui, sąrašai gali būti skirti šeimoms, neseniai susilaukusioms kūdikio, naujų namų savininkams arba neseniai į pensiją išėjusiems asmenims, kuriems, tikėtina, labiausiai reikia produktų ar paslaugų.

Katalogai yra seniausia tiesioginės rinkodaros forma, kurios istorija siekia XIX a. antrąją pusę. Šiais laikais katalogai paprastai siunčiami tik tiems vartotojams, kurie nurodė, kad domisi ankstesniu panašaus produkto pirkimu, o socialinė žiniasklaida tapo moderniausia tiesioginės rinkodaros forma. Skelbiant skelbimus socialinėje žiniasklaidoje taip pat galima taikyti tikslinio nukreipimo strategijas; tokiose platformose, kaip „Facebook”, prekių ženklai gali pasirinkti potencialių naujų auditorijų, kurias galėtų pasiekti skelbimas, amžių, lytį, demografinius duomenis ir net interesus.

Kas yra leidimų rinkodara?

Leidimų rinkodara – tai tokia reklamos forma, kai tikslinė auditorija gali pasirinkti, ar nori gauti reklaminius pranešimus. Leidimų rinkodaros sąvoką išpopuliarino verslininkas ir autorius Sethas Godinas. Jis pirmą kartą išsamiai aptarė leidimų rinkodaros idėją savo knygoje „Leidimų rinkodara: Leidimų rinkodara (angl. marketing –  marketingas): „Nepažįstamus žmones paversti draugais, o draugus – klientais”. Leidimų rinkodara apibūdinama kaip numatoma, asmeninė ir aktuali. Ji dažnai laikoma tiesioginės rinkodaros priešingybe, kai reklaminė medžiaga tradiciškai siunčiama plačiam klientų ratui be jų sutikimo.

Leidimų rinkodara – tai reklamos forma, kai auditorijai suteikiama galimybė pasirinkti gauti reklaminius pranešimus.
Įprastos leidimų rinkodaros formos – tai sutikimas gauti naujienas iš el. pašto sąrašo.

Leidimų marketingo supratimas

Leidimų rinkodara tapo vis populiaresnė, ypač skaitmeninės rinkodaros srityje. Prenumeruojami el. pašto atnaujinimai yra geras rinkodaros leidimais pavyzdys. Vartotojai gali sutikti gauti periodinius el. laiškus su atnaujinimais ir pasiūlymais pagal interesus, kuriuos jie išreiškė registruodamiesi interneto svetainėje ar kitame vartotojų kontaktiniame taške. Šiuo atveju prenumerata – tai sutikimo suteikimas ir leidimas dalyvauti rinkodaroje.

Similar Posts

Parašykite komentarą