Tinklinis marketingas

Daugelis žmonių bijo tinklinės rinkodaros, dar vadinamos daugiapakope rinkodara (tinklinis marketingas), dėl visų mitų ir nesusipratimų, susijusių su šia verslo rūšimi. Dalis neigiamų nuomonių kyla dėl to, kad pranešama apie žemą tinklinis marketingas sėkmės lygį.1 Tačiau daugiapakopės rinkodaros verslas nėra pasmerktas žlugti, kaip ir bet kuris kitas verslas. Nepriklausomai nuo to, kokį namų verslą pradėsite, sėkmė ateina atlikus darbą jį kuriant.

Dėl tam tikrų priežasčių daugelis žmonių nelaiko savo tinklinis marketingas verslo verslu, kaip tai darytų atidarę franšizę arba pradėję verslą nuo nulio. Vienas svarbiausių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad užtikrintumėte savo sėkmę, – vertinti savo tinklinis marketingas įmonę kaip verslą.

Toliau pateikiame keletą kitų patarimų, kurie padės jums pagerinti daugiapakopės rinkodaros (tinklinis marketingas) ir verbavimo pastangas tiesioginės prekybos pasaulyje:

Pasidomėkite tinklinis marketingas realijomis


Norėdami apsisaugoti nuo piramidinių schemų ir tinklinis marketingas sukčiavimo, pasitelkite žinias. Sužinokite daugiau apie visą tiesioginės prekybos pramonę, atidžiai ištirkite tinklinis marketingas įmones ir nuspręskite, ar jums tinka jūsų rėmėjas. Tiesa ta, kad nors tinklinis marketingas srityje galite praturtėti, statistika rodo, kad mažiau nei vienas iš 100 tinklinis marketingas atstovų iš tikrųjų pasiekia tinklinis marketingas sėkmę arba uždirba pinigų.1 Tačiau tai nebūtinai yra tinklinis marketingas verslo kaltė. Dauguma sportininkų niekada nepatenka į olimpines žaidynes, tačiau tai nėra sporto ar olimpinių žaidynių kaltė.
Bet kokiam dideliam žygdarbiui reikia žinių ir veiksmų.

Raskite įmonę, kurios produktas jums patinka

Pernelyg daug žmonių susižavi potencialiomis didelėmis pajamomis iš tinklinis marketingas, todėl neskiria pakankamai dėmesio tam, ką bendrovė prašo jūsų parduoti. Negalite ko nors parduoti ar dalytis savo verslu, jei nuoširdžiai nesididžiuojate tuo, kam atstovaujate. Atlikite tinklinis marketingas tyrimą ir bendradarbiaukite su įmone, kuri turi produktą, kuriuo galite džiaugtis. Prieš prisijungdami nepamirškite pasidomėti įmonės kompensavimo planu ir įsitikinti, kad jis jums palankus.2

Būkite nuoširdūs ir etiški

Viena iš priežasčių, kodėl tiesioginė prekyba turi blogą reputaciją, yra ta, kad daugelis atstovų, norėdami suvilioti naujus darbuotojus, naudoja reklamą, o kartais ir apgaulę.3

Dėl to daugelis mano, kad pačios tinklinis marketingas bendrovės skatina tokį elgesį, nors iš tikrųjų taip nėra.

Teisėtos tinklinis marketingas bendrovės nori, kad bendraudami su klientais ir potencialiais naujakuriais būtumėte sąžiningi. Jei jums patinka jūsų produktas, jūsų entuziazmo pakanka jį reklamuoti. Tik įsitikinkite, kad nepersistengiate ir nepateikiate perdėtų ar melagingų teiginių.

Geras verslo elgesys užtikrins, kad jūsų klientai ir verbuotojai nesijaustų apgauti ir dėl to liktų su jumis.

Neužgauliokite savo draugų ir šeimos narių
Niekas taip neerzins jūsų šeimos ir nekainuos jums ir draugams, kaip nuolatinis jų barimas dėl jūsų verslo. Nėra nieko blogo pranešti jiems, ką darote, ir sužinoti, ar jie domisi, bet jei atsakymas yra „ne”, palikite tai ramybėje.

Daugelis kompanijų siūlo sudaryti 100 pažįstamų žmonių sąrašą, ir nors tai nėra blogai, turėtumėte atsižvelgti į tai, kad daugumos sėkmingų tinklinis marketingas specialistų versle dalyvauja labai nedaug žmonių iš pradinio 100 žmonių sąrašo.4 Daugeliu atvejų draugai ir šeima, kurie dalyvauja versle, dažnai atsiranda PO to, kai pamato tinklinis marketingas specialisto sėkmę. Sėkmė tinklinis marketingas versle ateina tada, kai jį traktuojate kaip bet kurį kitą verslą, kuriame daugiausia dėmesio skiriate žmonėms, norintiems to, ką siūlote. Tai reiškia, kad reikia nuspręsti, kas yra jūsų produktų ir (arba) paslaugų tikslinė rinka, taip pat verslo galimybė.

Nustatykite savo tikslinę rinką

Viena iš didžiausių klaidų, kurias daro nauji tinklinis marketingas specialistai, yra ta, kad jie į visus (įskaitant draugus ir šeimos narius #4) žiūri kaip į potencialius klientus arba samdinius.4 Tai viena iš sričių, kurioje tinklinis marketingas pramonė klysta. Kaip ir bet kuriame kitame versle, jūs pasieksite didesnės sėkmės ir efektyvumo, jei nustatysite savo tikslinę rinką ir į ją sutelksite savo rinkodaros pastangas.

Žmogus, kuriam nerūpi vitaminai arba sveikata ir sveikatingumas, nėra tinkamas asmuo, kurį galėtumėte kamantinėti apie savo verslą.

Stenkitės kasdien dalytis savo produktu / verslo planu
Daugelis tinklinis marketingas rėmėjų liepia jums sutelkti dėmesį į naujų verslo kūrėjų verbavimą, tačiau teisėtame tinklinis marketingas jūsų pajamos gaunamos iš produktų ar paslaugų pardavimo (per jus ar jūsų verbuojamus asmenis).5 Be to, klientus, kuriems patinka produktai ar paslaugos, lengviau paversti naujais verslo kūrėjais.

Kaip ir bet kokiame kitame versle (namudiniame ar kitokiame), norint pritraukti naujų klientų ir verbuotojų, svarbiausia paskleisti informaciją apie tai, kad jūsų produktas ar paslauga gali būti naudingi jūsų tikslinei rinkai. Keletas idėjų – pasidalyti produkto pavyzdžiu, pakviesti kaimyną surengti produkto vakarėlį arba sukurti svetainę ar paskyrą socialinėje žiniasklaidoje.

Rėmėjai, o ne verbuotojai

Vienas iš tinklinis marketingas privalumų yra galimybė pritraukti naujus verslo kūrėjus ir gauti pelną iš jų verslo pardavimų.6 Nors kai kurie tai laiko „naudojimusi” kitais, iš tikrųjų jūs gaunate atlygį už tai, kad padedate kitiems siekti sėkmės. Tačiau tam, kad jiems pavyktų, savo vaidmenį turite matyti ne kaip kuo daugiau naujokų surinkimą, o kaip lyderio ir instruktoriaus vaidmenį. Tada dėmesys bus sutelktas į tų, kuriems padedate versle, o ne į jūsų sėkmę.

Tai reiškia, kad turite skirti laiko jų mokymui, atsakyti į klausimus, džiaugtis jų sėkme ir būti atrama, kai sunku.

Nustatykite vakarėlių ar pristatymų tikslą

Tinklinis marketingas – tai verslas, kuriame bendraujama tarp žmonių.5 Nors daugeliui žmonių šis aspektas nepatinka, ypač skaitmeniniame amžiuje, iš tikrųjų būtent asmeninis kontaktas parduoda produktus ir verslą, išlaiko klientus ir verslo kūrėjus.

Remdamiesi savo kompensavimo planu ir tikslais, nustatykite, kiek žmonių turite parodyti savo produktus ar verslą, kad per norimą laiką pasiektumėte savo tikslus. Taip elgdamiesi užtikrinsite, kad savo verslą ne tik išlaikysite, bet ir plėtosite.

Išklausykite ir parduokite sprendimą
Daugelis įmonių pateikia scenarijus, padedančius parduoti produktą ar paslaugą.7 Nors jie gali būti naudingi mokant jus apie produktą ir sprendžiant prieštaravimus, pardavimų esmė – būti sprendimu tam, ko reikia klientui. Pirmiausia nustatydami kontakto kvalifikaciją, o tada išklausydami jo poreikius, galite pritaikyti savo pasiūlymą taip, kad būtumėte jo problemos sprendimas.

Sužinokite, kaip parduoti

tinklinis marketingas specialistai dažnai laikosi trijų pėdų taisyklės (kiekvienas, esantis per 3 pėdas nuo jūsų, yra potencialus klientas) ir kitų tradicinių rinkodaros taktikų.8 Tačiau tiesioginiai pardavimai yra kaip ir bet kuris kitas verslas. Jį galima ir reikia reklamuoti įvairiais būdais, atsižvelgiant į tikslinę rinką, į tai, ko jai reikia, kaip galite jai padėti ir kur ją galima rasti. Šiuo tikslu galite naudoti įvairias rinkodaros priemones, įskaitant interneto svetainę (patikrinkite savo įmonės politiką dėl interneto svetainių), el. paštą ir socialinę žiniasklaidą, kad padidintumėte produktų pardavimus ir susidomėjimą savo verslu.

Išsiskirkite iš kitų platintojų

Vienas iš tinklinis marketingas iššūkių – įtikinti potencialius pirkėjus pirkti arba prisijungti prie jūsų, o ne prie kitų atstovų, gyvenančių kaimynystėje arba pažįstamų internete. Jūs parduodate tas pačias prekes kaip ir tūkstančiai kitų, vadinasi, vartotojai turi galimybę rinktis. Turite padaryti kažką, kuo būtumėte unikalūs, palyginti su visais kitais. Suteikite žmonėms priežastį pasirinkti jus, o ne kitus atstovus. Kai kurie variantai – labiau individualizuotas aptarnavimas, savo atlygio programos sukūrimas arba kas nors, kas suteikia didesnę vertę.

Sukurkite tolesnių veiksmų sistemą
Nors nenorite varginti ir erzinti žmonių, daugeliu atvejų, jei gerai vykdysite tolesnius veiksmus, galėsite parduoti arba įdarbinti ateityje. Pardavimai dažnai priklauso nuo laiko, o „ne” pardavimuose ne visada reiškia „niekada”.

Jei kas nors jums pasakė „ne”, bet iš pokalbio su jumis buvo galima suprasti, kad jis gali susidomėti ateityje, paklauskite, ar galite įtraukti jį į savo adresatų ar el. pašto sąrašą arba ar galite paskambinti po šešių mėnesių ir pakartoti pokalbį. Daugelis duos jums savo el. pašto ar telefono numerį tik todėl, kad nori būti malonūs. Nepaisant to, naudokitės kalendoriumi arba kontaktų sistema, kad primintumėte, kada paskambinti.

Similar Posts

Parašykite komentarą