8 Draudimo tinklo rinkodaros kompanijos, kurios negaištų jūsų laiko

Nešiojamas kompiuteris su kavos puodeliu, skirtas reprezentuoti draudimą ir tinklo rinkodarą.

Draudimo agentai turi ne pačią geriausią reputaciją. Jie dažnai laikomi veržliais, iki grubumo ir nemalonumo. Galų gale, dauguma žmonių neįvertina priverstinių pardavimo vietų, ypač ne tokioje jautrioje srityje kaip draudimas.

Draudimo tinklo marketingo kompanijos nėra geresnės. Vienintelis dalykas, kuris labiau kelia apmaudą nei tas, kuris bando parduoti jums draudimą, yra tas, kai tas asmuo taip pat nori jus įdarbinti įmonėje.

Bet kaip su kita perspektyva? Ar buvimas draudimo tinklo marketingo specialistu yra geras būdas užsidirbti pinigų?

Viena prasme idėja atrodo patraukli. Draudimo planai dažnai nėra pigūs ir žmonės moka įprastus mokesčius. Draudimas taip pat yra svarbi paslauga daugeliu atvejų.

Šie modeliai rodo reguliarių pajamų potencialą. Jūs netgi galite uždirbti iš kliento daugelį metų po pirminio pardavimo.

Žinoma, reputacija, kuria „džiaugiasi“ draudimo pardavėjai, gali apsunkinti pardavimo procesą. Jūs taip pat konkuruojate su daugeliu kitų kompanijų ir agentų, turinčių daugiau išsilavinimo šioje srityje nei jūs.

Dėl šių sudėtingumų labai svarbu, kad prieš registruodamiesi atidžiai įvertintumėte bet kurią įmonę. Pažvelkite į jų reikalavimus ir realiai pagalvokite, ar sugebėtumėte juos įvykdyti. Siekiant padėti atlikti šį procesą, šiame įraše pateikiama išsami informacija apie tinklo marketingo įmones šioje srityje.

Be to, jūs turite jaudintis dėl neigiamos reputacijos, kurią MLM ir tinklo marketingas turi apskritai. Ir, beje … ar jums tikrai patinka parduoti draudimą? Nesu tikras, kodėl kas nors pasirinktų palikti tradicinį darbą tik tam, kad pereitų (kuo aš matau) į kuo nuobodesnę industriją. Jei bandysite daryti savo reikalus, kodėl gi neužeikite iki galo ir iš tikrųjų darykite tai, ko norite?

Štai kodėl, nuoširdžiai, nė vienai iš šių draudimo tinklo marketingo kompanijų nerekomenduočiau.

Verslininko liemuo su šeimos, automobilio ir namo siluetais

Draudimo tinklo marketingo įmonės

  1. Primerica
  2. Pasaulio finansų grupė
  3. „Symmetry Financial Group“
  4. „Premier Financial Alliance“
  5. PHP agentūra
  6. „Freedom Equity Group“
  7. Amerikos pajamų gyvenimas
  8. Pirmasis šeimos gyvenimas

1. Primerica

Laimingos šeimos vaizdas su fraze „mes pirmiausia laikome šeimas“

  • Dėmesys: terminuotas gyvybės draudimas
  • Minimali kaina: 99 USD

Produkto peržiūra: „Primerica“ yra labiausiai žinoma draudimo MLM. Įmonė buvo įkurta 1977 m. Ir šiuo metu manoma, kad ji turi apie 120 000 nepriklausomų atstovų.

„Primerica“ taip pat yra šiek tiek pagarsėjusi. Nors kompanija turi daug aistringų agentų ir buvo pristatyta „Forbes“, daugelis žmonių mano, kad modelis yra manipuliuojantis, ypač jei šeima ar draugai bandė priversti juos apsidrausti.

„Primerica“ pagrindinis dėmesys skiriamas ilgalaikiam gyvybės draudimui, nors yra ir kai kurių kitų draudimo rūšių, tokių kaip ilgalaikės priežiūros draudimas ir investicinis draudimas.

Kadangi kalbame apie draudimą, nėra paprasto būdo palyginti vieną ir kitą bendrovę. Draudimo planai ir kainos paprastai būna individualūs, atsižvelgiant į jo poreikius ir situaciją.

„Primerica“ draudimo apžvalgos paprastai būna nevienodos. Pvz., Svetainėje insureye.com 21 kliento apžvalgoje vidutiniškai yra 2,5 žvaigždutės, tuo tarpu consumereraffairs.com suteikia šiek tiek daugiau nei 3 žvaigždes pagal 459 įvertinimus.

Kai kurie atsiliepimai yra nepaprastai teigiami, juose kalbama apie plano pranašumus ir kainas, palyginti su kitomis įmonėmis (žinoma, kai kurie tokie atsiliepimai gali būti iš platintojų).

Kiti neigiami. Dažnas skundas yra tas, kad anksčiau patenkinti klientai pastebėjo, kad atnaujinus terminą „Primerica“ kainos staiga pakilo. Kiti mini, kad rodikliai smarkiai didėja su amžiumi.

Abu modeliai yra gana įprasti terminuotam draudimui, tačiau jie vis tiek nedžiugina. Dalis problemos, atrodo, yra ta, kad klientai dažnai nežino, ką susidaro su draudimu, nes pradžioje planas nėra gerai paaiškintas.

Daugelis apžvalgininkų taip pat mini atsisakymą drausti ir tada stengiasi iš įmonės susigrąžinti pinigus. Tai nėra džiugi padėtis.

Susijęs klausimas yra tas, kad „Primerica“ draudimo galimybės yra ribotos (palyginti su kitomis įmonėmis). Tai gali būti problemiška kai kuriose situacijose, pavyzdžiui, jei norite nuolatinio draudimo.

Nepaisant to, „Primerica“ draudimas yra teisėtas ir tikriausiai daugeliui žmonių tai tinka. Ilga kompanijos istorija tai rodo.

„Primerica“ taip pat turi finansinių poreikių analizę (FNA), kurią agentai atlieka klientams. Tai gali padėti klientams suprasti savo galimybes prieš priimant sprendimą. Tai taip pat veikia kaip agentų pardavimo įrankis.

Komisijos greita peržiūra: „Primerica“ veikia kaip ir bet kuris kitas MLM, nes jūs uždirbate komisinį atlygį už pardavimą. Tai prasideda nuo 25% nuo sutarčių ir gali padidėti iki 35%.

Nors ši norma skamba gerai, nėra aišku, kuo remiasi procentai. Ar jūs uždirbate iš mėnesio mokesčio, kurį moka klientas, iš įmonės pelno ar kažko kito?

Komandos uždarbiui „Primerica“ naudoja vienpakopį modelį. Tai reiškia, kad jūs pakeičiate žmones iš savo žemesnės linijos, remdamiesi padėties nustatymu. Didžiausią pajamų potencialą suteikia pažanga aukštyn.

Čia viskas komplikuojasi. „Primerica“ reitingų reikalavimai yra didesni nei daugumos kitų bendrovių, o tai labai riboja pajamų potencialą. Jums ir jūsų komandai reikia ne tik pasiekti rezultatų, bet ir licencijavimo reikalavimų.

Licencijavimo aspektas yra prasmingas. Jūs juk parduodate draudimą. Tačiau kai kurios išlaidos kyla iš jūsų kišenės.

Kai kurie buvę „Primerica“ agentai mini, kad mokymai nėra tokie geri, kaip galima tikėtis. Tai gali turėti įtakos jūsų gebėjimui tinkamai patarti klientams apie draudimą ir „Primerica“ planų specifiką.

Paskutinės mintys: Žvelgiant iš pardavimo perspektyvos, „Primerica“ ilga istorija yra palaiminimas ir prakeiksmas. Dėl šios istorijos įmonė jaučiasi labiau patikima, tačiau tai taip pat reiškia, kad dauguma žmonių, kurie gali prisijungti prie „Primerica“, tikriausiai jau turi.

Atminkite, kad jūsų tikslas yra ne tik parduoti draudimą. Taip pat turite įdarbinti žmones „Primerica“ agentais. Tai atrodo sunki užduotis, atsižvelgiant į tai, kad „Primerica“ turi tokią nevienareikšmišką reputaciją.

2. Pasaulio finansų grupė

Verslininko ir moters įvaizdis

  • Dėmesys: finansinės paslaugos ir draudimas
  • Minimali kaina: 100 USD

Produkto peržiūra: „World Financial Group“ neturi savo produktų. Vietoj to, bendrovė veikia kaip tarpininkė skatindama įvairius draudimo planus ir finansines paslaugas iš kitų bendrovių.

Jų draudimas daugiausia gaunamas iš „Transamerica“ (JAV). Kiti amerikiečių teikėjai yra „AMS Financial Solutions Group“, „Pacific Life“ ir „Prudential“. Kadangi kalbame apie draudimą, pažvelkime į „Transamerica“.

„Transamerica“ yra teisėta draudimo bendrovė ir yra gavusi aukštus kai kurių reitingų kompanijų įvertinimus. Nepaisant to, įmonė nėra akredituota BBB. Nors BBB gauna A reitingą, vidutiniai klientų atsiliepimai toje svetainėje suteikia įmonei mažiau nei dvi žvaigždutes.

Iš tiesų, daugelis apžvalgininkų nurodo prastą klientų pasitenkinimą daugelyje sričių.

Kaip ir „Primerica“, „Transamerica“ turi supaprastintą polisų pasirinkimą, palyginti su kitomis draudimo kompanijomis. Šis metodas gali lengviau suprasti draudimą, tačiau klientams taip pat suteikia mažiau galimybių.

Kiti draudimo teikėjai, su kuriais dirba „World Financial Group“, padės išsiaiškinti polisų pasirinkimą ir suteikti klientams daugiau galimybių. Žinoma, kiekvienas draudimo paslaugų teikėjas turės savo teigiamų ir neigiamų savybių.

Net jei draudimas per „World Financial Group“ yra geras, žemas klientų pasitenkinimas „Transamerica“ kelia rimtą susirūpinimą. Norėdami užsidirbti pinigų iš „World Financial Group“, jums reikės žmonių, kurie užsiregistruotų įmonėje ir liktų jos nariai. Šis tikslas atrodo labai nerealus, jei įmonė nesugeba patenkinti žmonių.

Komisijos greita peržiūra: „World Financial Group“ (ir daugelio finansinių MLM) komisiniai yra susieti su jūsų licencijavimu. Norėdami parduoti konkrečias paslaugas, turite išlaikyti licencijavimo egzaminus. Jei neturite atitinkamos licencijos, didelė jūsų galimo komisinio atlygio dalis tenka tam, kuris turi licenciją.

Pagal kompensavimo planą pajamos gali būti gaunamos taikant keturis būdus: Asmeninės pajamos, Agentūros pajamos, Plečiamosios pajamos ir Premijinės pajamos. Nors kai kurie terminai yra neįprasti, pagrindinės sąvokos yra tokios pačios kaip ir kitų MLM.

Iš esmės uždirbate iš savo sėkmės, iš komandos narių vykdomų pardavimų ir įvairių premijų, susijusių su tam tikrų tikslų pasiekimu kelyje.

Bazinė kompensacija prasideda nuo 25% ir didėja pagal rangą įmonėje. Tai gali siekti net 65%.

Komandos plano pusė yra vienpakopė. Jūs uždirbate iš kelių jūsų valdomų kartų, pradedant nuo 12% nuo jūsų pirmosios kartos ir tada nuo 6% nuo jūsų antrosios kartos.

Yra keletas skirtumų tarp kintamojo ir fiksuoto draudimo planų, tačiau skirtumai iš esmės nedideli.

Nors procentai skamba nuostabiai, palyginti su įprastu MLM, yra mažai informacijos apie tai, ką jie reiškia praktiškai (jie taip pat yra žemiausi draudimo MLM). Kaip ir „Primerica“ atveju, nėra aišku, kuo remiasi procentai.

Tikėtina, kad platintojai gauna procentinę dalį pinigų, kuriuos Pasaulio finansų grupė moka iš teikėjo. Kitaip tariant, jūs gaunate procentų procentą. Jūs tikrai negaunate 25–65% sumos, kurią moka klientai.

Reitingo progresas yra susijęs su jūsų komandos pardavimais ir augimu. Žmonių užverbuoti taip pat nepakanka. Žmonės, kuriuos samdote, taip pat turi gauti licencijas.

Paskutinės mintys: Pasaulio finansų grupė nėra tokia gerai žinoma kaip „Primerica“ ir nėra patyrusi tų pačių ginčų. Nepaisant to, jūs ieškote kompleksinio kompensavimo plano, pagrįsto licencijomis.

3. „Symmetry Financial Group“

Jauna šeima, sėdinti prie sienos

  • Dėmesys: įvairios draudimo rūšys
  • Minimali kaina: nežinoma

Produkto peržiūra: „Symmetry Financial Group“ teikia gana platų draudimo rūšių pasirinkimą, įskaitant gyvybės draudimą, negalią, kritines ligas ir pensiją. Jie daugiausia dėmesio skiria gyvenimo etapams, rekomenduodami įvairias paslaugas, atsižvelgdami į tai, kur žmonės yra savo gyvenimo kelyje.

Vėlgi, bendrovė pirmiausia veikia kaip persiuntimo agentūra, teikianti produktus, kuriuos palaiko kitos draudimo bendrovės (iki 30 iš jų!).

Neatidėliotinas iššūkis yra tas, kad nėra aiškios informacijos apie draudimo teikėjus. Pavyzdžiui, ilgalaikio gyvybės draudimo puslapyje iš esmės pateikiama tik informacija apie tai, kas yra gyvybės draudimas, kodėl tai svarbu, ir šios rūšies draudimo statistika.

Tačiau puslapyje pateikiama mažai informacijos apie tai, ką siūlo „Symmetry“ …

Parašykite komentarą