Turinio marketingas

Jūsų klientai, potencialūs klientai ir auditorijos nariai nori vertingo jūsų įmonės turinio. Ir šis turinys turi pasiekti auditorijos narius tokiu būdu, kuris būtų natūralus ir organiškas, o ne trikdantis. Turinio rinkodara padeda įmonėms tai padaryti ir apibūdina tikslinių rinkų pritraukimo, įtraukimo ir džiuginimo procesą.

Tobulindami efektyvią turinio rinkodarą, galite tai padaryti ir dėl to padidinti konversijas, pagerinti prekės ženklo žinomumą, padidinti pajamas, įsitvirtinti kaip pramonės lyderis ir dar daugiau.

Spustelėkite čia ir patobulinkite savo įgūdžius naudodamiesi mūsų turinio rinkodaros vadovėliu.
Nesvarbu, ar tik pradedate kurti strategiją, ar atnaujinate esamą, niekada nepakenks iš naujo įvertinti savo procesą ir sugalvoti naujų būdų, kaip kurti ir dalytis turiniu, kurio nori jūsų auditorija. Šiame vadove apžvelgsime turinio rinkodarą iš paukščio skrydžio, turinio rinkodaros tipus, turinio rinkodaros pavyzdžius ir kaip parengti strategiją.

Turinio marketingas

Turinio rinkodara – tai rinkodaros strategija, naudojama auditorijai pritraukti, sudominti ir išlaikyti kuriant ir dalijantis atitinkamais straipsniais, vaizdo įrašais, podcast’ais ir kita žiniasklaida. Taikant šį metodą sukuriama kompetencija, skatinamas prekės ženklo žinomumas ir jūsų įmonė išlieka dėmesio centre, kai ateina laikas pirkti tai, ką parduodate.

Turinio

Jei jaučiatės patenkintas, vadinasi, esate patenkintas ir laimingas. … Pirmasis yra susijęs su tuo, kad esate patenkintas ir patenkintas (jaučiatės patenkintas) arba kad kas nors kitas jaučiasi laimingas ir susitaikęs su dalykais (patenkintas). Kita reikšmė susijusi su dalyku: istorijos pamokos turinys gali būti Amerikos istorija.

Kas yra rinkodara

Rinkodara – tai veikla, kurios įmonė imasi siekdama skatinti pirkti arba parduoti produktą ar paslaugą. Rinkodara apima produktų reklamą, pardavimą ir pristatymą vartotojams ar kitoms įmonėms.

Blogo kurimas

Tinklaraštis – tai rašymas, fotografija ir kita žiniasklaida, kurią savarankiškai publikuojate internete. Tinklaraščiai pradėti kurti kaip galimybė pavieniams asmenims rašyti dienoraščio stiliaus įrašus, tačiau vėliau jie buvo įtraukti į daugelio įmonių interneto svetaines.

Marketingo strategija

Rinkodaros strategija – tai bendras įmonės žaidimo planas, kaip pasiekti potencialius vartotojus ir paversti juos savo produktų ar paslaugų klientais. Rinkodaros strategijoje pateikiamas įmonės vertės pasiūlymas, pagrindiniai prekės ženklo pranešimai, duomenys apie tikslinių klientų demografiją ir kiti aukšto lygio elementai.

Turinio rinkodara

Šiandien išvykstamosios rinkodaros strategijos (arba bet kas, kas pertraukia jūsų auditorijos narius) nėra tokios veiksmingos, kaip kadaise, siekiant sukelti rezonansą ir konvertuoti auditorijos narius.

Šiandien jūsų turinys turi pasiekti jūsų auditoriją tokiu būdu, kuris atrodo natūralus (dar vadinamas įeinančiuoju). Įprastas būdas tai padaryti – sukurti turinio naratyvą arba papasakoti istoriją. Tokiu būdu jūsų turinys bus autentiškesnis, patrauklesnis ir labiau pritaikytas jūsų auditorijai.

Taigi, kas vis dėlto apibrėžia turinio rinkodarą?

Kas yra turinio rinkodara?

Turinio rinkodara – tai turinio planavimo, kūrimo, platinimo, dalijimosi ir skelbimo procesas tokiais kanalais kaip socialinė žiniasklaida, tinklaraščiai, svetainės, podcast’ai, programėlės, pranešimai spaudai, spausdinti leidiniai ir kt. Tikslas – pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti prekės ženklo žinomumą, pardavimus, įsitraukimą ir lojalumą.

Kodėl turinio rinkodara yra svarbi?

Informuokite savo potencialius klientus ir potencialius pirkėjus apie jūsų siūlomus produktus ir paslaugas
Padidinti konversijas
Užmegzti santykius tarp jūsų klientų ir įmonės, dėl kurių padidės lojalumas
Parodykite savo auditorijai, kaip jūsų produktai ir paslaugos sprendžia jų problemas
Sukurkite bendruomenės jausmą apie savo prekės ženklą
Dabar apžvelkime įvairias turinio rinkodaros rūšis.
Turinio rinkodaros tipai
Yra daug turinio rinkodaros tipų, kuriuos galite pasirinkti įtraukti į savo strategiją – štai keletas labiausiai paplitusių:

1. Socialinės žiniasklaidos turinio rinkodara

Pasaulyje yra daugiau kaip 3,6 mlrd. socialinės žiniasklaidos naudotojų, todėl nesunku suprasti, kodėl tiek daug įmonių investuoja į socialinės žiniasklaidos rinkodarą. Yra keletas platformų (pvz., „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“, „LinkedIn“, „Snapchat“), su kuriomis galima dirbti, ir keletas būdų, kaip kiekvienoje iš jų galima kurti ir dalytis turiniu (pvz., nuotraukomis, tiesioginiais vaizdo įrašais, iš anksto įrašytais vaizdo įrašais, istorijomis).

Rekomenduojamas šaltinis: Socialinės žiniasklaidos turinio kalendorius

2. Infografinio turinio rinkodara
Infografikuose turinys, informacija ir duomenys pateikiami lengvai suprantamu grafiniu formatu. Naudojant paprastų formuluočių, trumpų teiginių ir aiškių paveikslėlių derinį, infografikos yra puikus būdas veiksmingai perteikti turinį. Jos puikiai tinka, jei bandote išskaidyti mokomąją ir (arba) sudėtingą temą taip, kad ją suprastų visi auditorijos nariai.

Rekomenduojamas šaltinis: 15 nemokamų infografikų šablonų

3. Tinklaraščio turinio rinkodara

Tinklaraščiai yra galinga įeinančio turinio rūšis, leidžianti kūrybiškai pasirinkti jų paskirtį ir temą. Naudodami tinklaraštį galite daryti tokius dalykus, kaip nuorodomis reklamuoti kitą vidinį ir išorinį turinį bei tinklaraščio straipsnius, pridėti bendrinimo socialiniuose tinkluose mygtukus ir įtraukti informaciją apie produktus.

Rekomenduojamas šaltinis: Sėkmingo tinklaraščio pradžia

4. Podcast turinio rinkodara
2020 m. apklausa parodė, kad 49 % 12-32 metų amžiaus JAV gyventojų per pastarąjį mėnesį klausėsi podkasto, o vidutiniškai klausėsi šešias valandas per savaitę. Dėl šios priežasties daugelis įmonių ir žiniasklaidos priemonių pradėjo kurti ir dalytis savo podkastais.

Podkastai suteikia daug kūrybiškumo, nes jie gali būti apie bet kokią pasirinktą temą. Be to, nustatote kitus su podkastu susijusius veiksnius, pavyzdžiui, epizodų kadenciją, kas dalyvauja podkaste, kur reklamuojate podkastą ir kokios trukmės yra epizodai.

Rekomenduojamas šaltinis: Kaip pradėti transliuoti podkastą

5. Vaizdo turinio rinkodara
Remiantis „Wyzowl“ tyrimais, 69 % vartotojų teigia, kad apie prekės ženklo produktą ar paslaugą mieliau sužino iš vaizdo įrašo. Be to, vaizdo įrašų rinkodara gali padidinti konversijas, pagerinti investicijų grąžą ir padėti užmegzti ryšius su auditorijos nariais. Galite pasirinkti dalytis savo vaizdo įrašų turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, nukreipiamuosiuose puslapiuose arba bendrojo rinkodaros dalyvio svetainėje.

Rekomenduojamas šaltinis: Pagrindinis šaltinis: „The Ultimate Video Marketing Starter Pack

6. Mokamos reklamos turinio rinkodara
Mokami skelbimai gali padėti jums pasiekti plačią auditoriją ir leisti jums pozicionuoti save visose vietose, kuriose norite būti matomi – mokami skelbimai ypač naudingi, kai yra derinami su įeinančiąja rinkodara. Yra daug vietų, kuriose galite dalytis mokamais skelbimais, įskaitant socialinę žiniasklaidą, nukreipimo puslapius, reklaminius skydelius ir remiamą turinį.

Parašykite komentarą