10 nekilnojamojo turto valdymo rinkodaros idėjų, kurios padidins jūsų verslą

Turto valdymo marketingo idėjos

Per pastaruosius kelerius metus nekilnojamojo turto valdymo bendrovių pardavimo būdas labai pasikeitė. „Geltonieji puslapiai“, spauda, ​​radijas, televizijos reklama, skambučiai telefonu, telemarketingas – visa tai iš esmės yra pasenę. Joks verslas negali tikėtis išgyventi šiais laikais be skaitmeninės marketingo.

Nors internetinė marketingas gali atrodyti bauginanti, ji turi daugybę galimybių padėti jūsų turto valdymo verslui išsiskirti, įsiskverbti į naujas rinkas, generuoti potencialius klientus ir padidinti pajamas.

Be to, norint to pasiekti, nereikia net didžiulio marketingo biudžeto.

Šiame straipsnyje mes parodysime jums skirtingas strategijas, kurias galite naudoti pritraukdami naujų klientų savo turto valdymo įmonei.

Internetinės marketingo pasaulyje svarbiausia būti pirmuoju naujų idėjų ir strategijų paankstintoju ar bent jau ankstyvu jų pritaikytoju.

Mes garantuojame, kad dauguma jūsų konkurentų neprisitaikys taip greitai, kaip jūs. Net jei jie tai padarys, jie pateks į žaidimą vėlai ir turės žaisti pasivyti jūsų įmonę.

Žemiau yra dešimt geriausių nekilnojamojo turto valdymo marketingo strategijų, kurios yra labai svarbios jūsų verslo sėkmei.

Kaip parduoti nekilnojamojo turto valdymo įmonę:

1. Supraskite raktinių žodžių marketingo plano pagrindus

Raktinių žodžių marketingas reiškia reklaminę veiklą pagal raktinius žodžius, kuriuos būsimi klientai naudoja ieškodami tokiose vietose kaip „Google“.

Svarbiausias raktinių žodžių tyrimo įrankis yra „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė. Šis įrankis padeda nustatyti terminus, naudojamus norint rasti jūsų verslo tipą ir paslaugas.

Gavę šią informaciją, galite naudoti tuos raktinius žodžius savo įmonės svetainėje.

Raktažodžiai

Raktiniai žodžiai daro jūsų turinį stipresnį ir labiau optimizuotą paieškos sistemoms, o tai savo ruožtu padidina jūsų svetainę ir padeda generuoti turto valdymo potencialius klientus.

2. Žinokite savo įmonės konkursą

Atlikę pagrindinius raktinių žodžių tyrimus, kitas jūsų žingsnis yra sužinoti, ką daro jūsų konkurentai. Tai padeda nustatyti, kas jūsų rinkoje veikia, o kas ne.

Analizuodami savo konkurenciją, užduokite šiuos klausimus:

  • Kaip gerai sekasi jūsų varžyboms paieškos sistemų arenoje?
  • Kiek jie aktyvūs socialiniuose tinkluose?
  • Kiek efektyvus yra jų svetainės ar tinklaraščio turinys?
  • Ar jie aktyvūs „YouTube“?
  • Į kuriuos klientų segmentus jie orientuojasi?

Šie klausimai padės nustatyti jūsų konkurencijos stiprumą ir visas spragas, kurias galbūt užpildysite.

3. Turinio kūrimo idėjos ir strategijos

Kalbėdami apie internetinę rinkodarą, negalime pakankamai pabrėžti gero turinio svarbos.

Svarbu, kad sukurtumėte aukštos kokybės, informatyvų, originalų ir atnaujintą turinį savo tikslinei auditorijai. Idealiu atveju turėtumėte vadovauti nekilnojamojo turto klientams.

Nemanykite, kad turinys yra tiesiog žodžiai, užpildantys tinklalapius. Verčiau galvokite apie tai kaip apie savo svarbiausią komunikacijos priemonę, kuri sukurs ar sugadins jūsų prekės ženklą.

Turinio kūrimas

Keli patarimai, kaip užtikrinti efektyvų turinio kūrimą, yra šie.

  • Įsitikinkite, kad jūsų turinys išsprendžia problemą ir siūlo sprendimą.
  • Venkite to kurti apie save. Vietoj to, sutelkite dėmesį į tikslinės auditorijos poreikius.
  • Sukurkite autoritetą naudodamas originalų ir informatyvų turinį.
  • Pasiūlykite vertę savo auditorijai. Jei jie iš jūsų gaus tai, ko nori, greičiausiai grąžins palankumą.

Apibendrinant, turinys yra svarbiausias internetinės marketingo strategijos elementas. Įsitikinkite, kad tai padarėte teisingai.

4. Turinio marketingo planas

Turėkite omenyje, kad turinys neturėtų būti jūsų marketingo pastangų pabaiga. Turėdami puikų turinį, taip pat turite įsitikinti, kad tikslinė auditorija jį mato. Tai galite padaryti naudodamiesi turinio marketingas.

Turinio reklamavimui galite naudoti kelias strategijas. Tu gali:

  • Pasidalinkite savo įrašais socialiniuose tinkluose.
  • Kreipkitės į nekilnojamojo turto tinklaraščių bendruomenę.
  • Svečių įrašas svetainėse, susijusiose su jūsų verslu.

Nepamirškite „turinio marketingo“ „marketingo“ pusės. Nenorite įdėti visų savo pastangų į savo puikų turinį, kad visa tai eitų veltui dėl nepatyrusios marketingo.

Kita vertus, tinkamai elgiantis, turinio marketingas gali pakelti galvą ir pečius virš konkurentų.

Norite pagalbos dėl savo turto valdymo įmonės marketingo?

SUŽINOTI DAUGIAU

5. Paieškos sistemos optimizavimas

Galite turėti puikų įmonės pavadinimą, nuostabų turinį ir geriausias paslaugas. Bet jei neoptimizuosite savo svetainės paieškos sistemoms, internetiniai vartotojai nieko nežinos apie jūsų turto valdymo verslą.

SEO pirmiausia apima:

  • rasti tinkamus raktinius žodžius savo verslui;
  • optimizuoti savo svetainę pagal šiuos raktinius žodžius; ir
  • atgalinę nuorodą į jūsų svetainę.

SEO vykdymas

Taigi kaip optimizuoti savo svetainę?

Pabarstykite pagrindinius raktinius žodžius savo pagrindiniame puslapyje ir antrinius raktinius žodžius visoje svetainėje.

Laikykitės gero raktinių žodžių tankio puslapyje principų – paprastai nuo 1 iki 3% – ir įsitikinkite, kad įdėjote savo metaduomenis.

Metaduomenyse turėtų būti meta pavadinimas ir meta aprašymas. Jie atrodys maždaug taip:

Meta pavadinimas

„S&A turto valdytojai“ sapropertymanagement.com

Meta aprašymas

„S&A Property Management“ yra pirmoji turto valdymo įmonė Majamyje, FL. Skambinkite mums dabar telefonu 111-222-333, jei norite gauti daugiau informacijos.

Tai padarius, klientams bus lengviau jus rasti.

Tačiau norint, kad SEO būtų efektyvus, reikia tai padaryti teisingai. Operatyvinis žodis čia yra „optimizavimas“. Būkite atsargūs ir neperženkite raktinių žodžių. Priešingu atveju „Google“ nubaus jūsų svetainę.

„Google“ nerimauja dėl šlamšto siuntimo ir raktinių žodžių įdėjimo. Taigi įsitikinkite, kad turite aukštos kokybės atgalinį susiejimą, efektyvų vidinį susiejimą ir puikų raktinių žodžių optimizavimą.

6. Vartotojo patirtis internete ir naudojimas

Vartotojo metrika yra labai svarbi, kiek tai susiję su „Google“. Tai reiškia, kad turite atkreipti dėmesį į daugybę veiksnių, tokių kaip:

  • Kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine
  • Kaip lengvai jie sugeba naršyti svetainėje
  • Kaip greitai įkeliama jūsų svetainė
  • Kaip tai pritaikyta mobiliesiems
  • Nesvarbu, ar jame nėra 404 klaidų
  • Nesvarbu, ar jis turi neveikiančių nuorodų
  • Nesvarbu, ar jis turi originalų turinį

Šie veiksniai gali padidinti jūsų reitingą, kalbant apie naudojimąsi.

Be to, turite sutelkti dėmesį į atmetimo rodiklį ir vidutinį laiką, kurį lankytojai praleidžia jūsų svetainėje. Tai yra metrika, kurią galite stebėti naudodami „Google Analytics“.

Google analizė

7. Vietos įmonių verslo sąrašas, „Google+“ ir SEO

Svarbu, kad turite „Google+“ verslo puslapį. Šis puslapis padės jums įvertinti jūsų vietovę.

Idealiu atveju informacija, kurią pateikiate „Google+“ puslapyje, turėtų sutapti su jūsų turto valdymo svetainėje esančia informacija.

Tiksliau, informacija turėtų apimti:

  • Verslo pavadinimas
  • Adresas
  • Telefono numeris
  • Interneto svetainė

Kai sukursite „Google+“ puslapį, galėsite kurti įmonių sąrašus kitose autoritetingose ​​svetainėse. Kuo tikslesnė ir atnaujinta jūsų įmonės informacija, tuo efektyviau naudosite vietinį SEO.

Tada sutelkite dėmesį į klientų atsiliepimus. Jei jūsų „Google“ mano verslo sąraše yra gerų klientų atsiliepimų, galite juos naudoti norėdami generuoti daugiau potencialių klientų. Taip yra todėl, kad 84% žmonių pasitiki internetinėmis apžvalgomis tiek pat, kiek asmeninėmis rekomendacijomis (šaltinis).

8. Socialinė žiniasklaida

Didelė tikimybė, kad jūsų tikslinė rinka yra socialiniuose tinkluose.

socialinė žiniasklaida

Atsižvelgdami į tai, turite sukurti efektyvią socialinės žiniasklaidos marketingo strategiją. Kalbant apie potencialių klientų generavimą ir įsiskverbimą į naujas klientų rinkas, geriausia pasirinkti socialinę žiniasklaidą.

Apsvarstykite šiuos skaičius:

  • „Facebook“ turi 1,9 milijardo aktyvių vartotojų
  • „YouTube“ turi 1 milijardą aktyvių vartotojų
  • „Google+“ turi 540 milijonų aktyvių vartotojų
  • „Twitter“ turi 284 milijonus aktyvių vartotojų
  • „LinkedIn“ turi 187 milijonus aktyvių vartotojų
  • „Instagram“ turi 300 milijonų aktyvių vartotojų
  • „Pinterest“ turi 70 milijonų aktyvių vartotojų

Visa tai pagal populiarumą yra įtraukta į 30 populiariausių svetainių pasaulyje. Net jei netaikote tarptautinei auditorijai, turėsite bent kelis milijonus potencialių klientų, kurie laukia susisiekimo.

Nereikia nė sakyti, kad socialinė žiniasklaida yra klientų lyderių aukso kasykla.

Geriausia tai, kad socialinės žiniasklaidos svetaines yra ekonomiškai naudinga naudoti. Tiesą sakant, net „Google“ laiko skirtukus apie įmonių socialinės žiniasklaidos veiklą. Tai reiškia, kad socialinė žiniasklaida ne tik padeda užmegzti santykius su klientais, bet ir pagerina jūsų reitingą internete.

Taigi nenuvertinkite socialinės žiniasklaidos galios. Internetiniame pasaulyje tai geriausias būdas bendrauti su klientais, padidinti matomumą, reklamuoti savo prekės ženklą ir kurti autoritetą bei pasitikėjimą.

9. Nuorodų kūrimo strategijos

Tiek vidinės, tiek išorinės nuorodos padeda organiškai auginti jūsų svetainę ir pagerina jūsų paieškos sistemų reitingą.

Svarbu pažymėti, kad šių nuorodų kokybė yra svarbi. Jei galite sukurti nuorodas iš valdžios institucijų svetainių, jūsų reitingai pagerės.

Idealiu atveju atgalinės nuorodos į jūsų svetainę turėtų būti tinkamos ir natūralios. Anksčiau įmonės įsigijo nuorodas, kad pagerintų savo paieškos sistemų reitingą, nepaisant šių nuorodų kokybės. Ši praktika tęsėsi, kol „Google“ nusižengusioms įmonėms nubaudė didelę baudą.

Tai nereiškia, kad nuorodų kūrimas yra visiškai pasenęs. Vis tiek galite juo naudotis, jei tik nepiktnaudžiaujate. „Uždirbkite“ savo nuorodas stiprindami savo autoritetą per aukštos kokybės, aktualų turinį, po vieną kūrinį.

Norite pagalbos dėl savo turto valdymo įmonės marketingo?

SUŽINOTI DAUGIAU

10. Efektyvus inkaro tekstas

Efektyvaus nuorodų kūrimo raktas yra inkaro tekstas. Jei sugadinsite inkaro tekstą, jūsų svetainei gresia didelė bauda.

Įsitikinti, kad:

  • 50–60% inkaro teksto yra firminiai (pvz., „S&A Property Managers“ arba www.sapropertymanager.com).
  • 20–30% jūsų inkaro teksto yra bendrinis (pvz., Paspauskite čia, Apsilankykite čia, spustelėkite norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis).
  • 5–10% inkaro teksto daugiausia dėmesio skiriama jūsų pagrindiniam raktiniam žodžiui.

Tai holistinis internetinės reklamos metodas

Tai tik keli pagrindiniai internetinės marketingo principai, kuriuos gali naudoti nekilnojamojo turto valdymo įmonės.

Iš pažiūros jie atrodo pakankamai paprasti. Bet jei tai padaroma gerai, jie gali pritraukti daug srauto ir klientų.

Norint įgyvendinti šias turto valdymo marketingo strategijas, jums nereikia absurdiškai didelio biudžeto. Tačiau jūs turite skirti laiko ir pastangų, reikalingų kampanijai pasisekti.

Jei norite išplėsti savo turto valdymo verslą naudodamiesi internetine marketingas, susisiekite su mumis šiandien. Mes mielai suteiksime jums nemokamą konsultaciją ir marketingo planą, kuris geriausiai tinka jūsų įmonei.

Parašykite komentarą