Kas yra URL ? ( Eksperto patarimas 2021m.)

 

Paprastas atsakymas į klausimą kas yra URL tai ang. („Uniform Resource Locator“), dažniau žinomas kaip „žiniatinklio adresas“, nurodo šaltinio (pvz., Tinklalapio) vietą internete. URL taip pat nurodoma, kaip gauti tą šaltinį, dar vadinamą „protokolu“, pvz., HTTP, HTTPS, FTP ir kt.

Kodo pavyzdys

http://www.kasyraseo.lt spaudžiama nuoroda

Ribos

Norint tinkamai pateikti visose naršyklėse, URL turi būti trumpesni nei 2083 simboliai.

Optimalus formatas

http://www.kasyraseo.lt/kategorija/subkategorija/žodis-raktinisžodis.html

Kas yra URL?

URL yra tekstas, sukurtas pakeisti numerius (IP adresus), kuriuos kompiuteriai naudoja ryšiams su serveriais palaikyti. Jie taip pat nurodo failų struktūrą pateiktoje svetainėje. URL susideda iš protokolo, domeno vardo ir kelio (į kurį įeina konkreti poaplankio struktūra, kurioje yra puslapis) ir jis yra tokio pagrindinio formato:

 

Protokolas nurodo, kaip naršyklė turėtų gauti informaciją apie šaltinį. Žiniatinklio standartas yra http://arba https://(„s“ reiškia „saugus“), tačiau jis taip pat gali apimti tokius dalykus kaip mailto:(atidaryti numatytąjį pašto klientą) arba ftp:(tvarkyti failų perkėlimą).

Domeno vardas (ar hostname’as) yra žmogaus nuskaitoma pavadinimas konkrečią vietą, kurioje yra išteklių (daugeliu atvejų, svetainė).

Pagalvokite apie aukščiausio lygio domeną (TLD) kaip apie kažkokią svetainių kategoriją . Nors greičiausiai esate susipažinę su .com, taip pat yra .edu švietimo svetainėms, .gov vyriausybinėms svetainėms ir daug, daug daugiau.

URL taip pat yra tokių dalykų kaip konkretūs aplankai ir (arba) poaplankiai, esantys konkrečioje svetainėje, visi parametrai (pvz., Paspaudimų stebėjimo ar seanso ID), kurie gali būti saugomi URL, ir inkarai, leidžiantys lankytojams pereiti prie konkretaus taško išteklių.

Kodėl URL yra svarbūs SEO?

Yra 3 pagrindiniai URL pranašumai:

1. Patobulinta vartotojo patirtis

Gerai sukurtame URL tiek žmonėms, tiek paieškos sistemoms pateikiama lengvai suprantama nuoroda, apie ką bus paskirties puslapis. 

Net jei šio puslapio pavadinimo žyma būtų paslėpta, žmonėms skaitomas, semantiškai tikslus URL vis tiek aiškiai suprastų, kas yra paskirties puslapis, ir suteiktų lankytojams geresnę vartotojo patirtį, aiškiai parodant, ką jie veiks ar jie spusteli nuorodą. (Verta paminėti: „Google“ vis dažniau pakeitė URL paieškos rezultatų fragmentų srityje svetainės pavadinimu ir džiūvėsėlių keliu. Tai dažniausiai rodoma paieškose mobiliesiems.)

2. Reitingai

URL yra nedidelis reitingavimo faktorius, kurį paieškos varikliai naudoja nustatydami konkretaus puslapio ar šaltinio atitikimą paieškos užklausai. 

Nors naudojant URL, kuriame yra raktinių žodžių, galima pagerinti jūsų svetainės paieškos matomumą, patys URL dažniausiai neturi didelės įtakos puslapio reitingavimui. Taigi, nors apie tai verta pagalvoti, nekurkite kitaip nenaudingų URL, kad tiesiog į juos įtrauktumėte raktinį žodį.

3. Nuorodos

Gerai parašyti URL gali būti naudojami kaip jų inkaro tekstai, kai jie nukopijuojami ir įklijuojami kaip nuorodos forumuose, tinklaraščiuose, socialinės žiniasklaidos tinkluose ar kitose internetinėse vietose.

Nauda čia yra dvejopa:

  1. Kai kurios svetainės (pvz., „Facebook“) gali palikti visiškai neformatuotas bendrinamas nuorodas. Neoptimizuoti, semantiškai netikslūs URL gali atrodyti nepatogūs ir užuot sulaukę paspaudimų, juos iš tikrųjų atgraso. Žmonėms skaitomi URL suteikia vartotojams geresnę idėją, ką jie gaus spustelėję nuorodą.

SEO geriausia URL

Atsakydami į paklausimą kas yra url mes sudėjome geriausias seo praktikas pagal tai:

  • Kad vartotojai ir paieškos sistemos juos suprastų, būtina išlaikyti kuo paprastesnį, aktualesnį, patrauklesnį ir tikslesnį URL (būtina sąlyga norint gerai reitinguoti). Nors URL gali būti ID numeriai ir kodai, geriausia praktika naudoti žodžius, kuriuos žmonės gali suprasti.
  • URL turėtų būti galutiniai, bet glausti. Matydamas tik URL, vartotojas (ir paieškos variklis!) Turėtų gerai įsivaizduoti, ko tikėtis puslapyje.
  • Kai reikia skaitymui, žodžiams atskirti naudokite brūkšnelius. URL žodžiams atskirti neturėtų būti naudojami pabraukimai, tarpai ar kiti simboliai.
  • Naudokite mažąsias raides. Kai kuriais atvejais dėl didžiųjų raidžių gali kilti problemų dėl puslapių dublikatų. Pvz., „kasyraseo.lt/Blog“ ir „kasyraseo.lt/blog“ gali būti vertinami kaip du skirtingi URL, kurie gali sukelti problemų dėl pasikartojančio turinio.
  • Jei įmanoma, venkite naudoti URL parametrų, nes jie gali sukelti stebėjimo problemų ir dubliuoti turinį. Jei reikia naudoti parametrus (pvz., UTM kodus), naudokite juos saikingai.

Parašykite komentarą