Vaizdo įrašų rinkodaros statistika 2021 m. (Visiškai nauji duomenys)

Paklausti, kaip vertina sėkmę, vaizdo įrašų marketingo specialistai atsakė taip:

Dažniausiai cituojama metrika buvo įtraukimas į vaizdo įrašą (įskaitant bendrinimus, komentarus, teigiamus įvertinimus ir pan.) 63% vaizdo įrašų marketingo specialistų reagavo taip.
Toliau buvo vaizdo įrašo pasiekiamumas, nustatomas pagal peržiūrų skaičių 58%.
Potencialūs klientai ir paspaudimai buvo šalia 55%.
Buvo atsižvelgta į klientų įsitraukimą / išlaikymą 43% vaizdo marketingo specialistų.
Kitas buvo prekės ženklo žinomumas / PR 42%.
Stebėtinai mažai 29% vaizdo įrašų marketingo specialistų teigė, kad apatinė pardavimo dalis buvo jų vaizdo įrašo IG vertinimo dalis.
4% nurodė daugybę kitų lemiančių veiksnių, įskaitant darbuotojų įdarbinimo kokybę, gautas labdaros aukas, užsakytus pardavimo skambučius ir žodinius atsiliepimus.

Kiti teigė, kad vaizdo įrašo IG buvo visiškai anekdotinė ir (arba) apskritai nebuvo įvertinta.

Parašykite komentarą