Yandex SEO Lietuvoje
Sužinokite viską, ką reikia žinoti apie „Yandex SEO”, įskaitant „on-page” ir „off-page” SEO, mobiliųjų įrenginių ir vaizdų optimizavimą, raktinių žodžių tyrimą ir dar daugiau.
Kadangi „Yandex” yra plačiausiai naudojama paieškos sistema Rusijoje, ji gali būti svarbi jūsų SEO strategijos dalis.
Per pastaruosius kelerius metus „Yandex” sumažino „Google” atotrūkį dėl Rusijos antimonopolinių tarnybų priimtų teisinių sprendimų prieš „Google”, todėl buvo pakeista numatytoji paieškos sistema „Android” įrenginiuose.
„Yandex” yra ne tik paieškos sistema, bet ir naršyklė („YaBrowser”), el. pašto, naujienų, žemėlapių, mokamos reklamos ir vertėjo paslaugos Rusijos, Baltarusijos, Kazachstano, Ukrainos ir Turkijos rinkai.
Yandex SEO Lietuva
Trumpai tariant, Irstlena Peršina, aktyvi „Yandex” viešoji atstovė jų žiniatinklio valdytojų tinklaraštyje, 2018 m., atsakydama į klausimą apie „Angular”, „AngularDart” ir tai, ar jiems reikia serverio pusės atvaizdavimo, rekomendavo toliau nurodytus dalykus:
2021 m. pirmąjį ketvirtį kai kurie tinklalapių valdytojai pranešė, kad „Yandex” indeksavo jų SPA, tačiau tuose pačiuose forumuose, kuriuose pasirodė šie pranešimai, dėl to buvo karštai diskutuojama, o turėdama informacijos platesnė bendruomenė tai atmetė.
Hreflang ir XML svetainės žemėlapiai
Ilgą laiką „Yandex” palaikė tik <head> hreflang įgyvendinimą. Tačiau 2020 m. rugpjūtį jie atnaujino savo palaikymo dokumentaciją ir įtraukė XML svetainės žemėlapio hreflang palaikymą.
Puslapio lygmens žymės
Skirtingai nei „Google”, „Yandex” palaiko meta raktažodžių žymą kaip HTML elementą:
<meta name=”Keywords” content=”…”/> – gali būti naudojama nustatant puslapio atitikimą paieškos užklausoms.
Maskavimas
2008 m. „Yandex” įdiegė algoritmą kodiniu pavadinimu „Nakhodka”, kurio tikslas – daug agresyviau užkirsti kelią maskavimui ir jį nustatyti. Remiantis daugybe tinklaraščio įrašų, atrodo, kad tai pasiteisino.
Įkyrūs iššokantys langai
2012 m. „Yandex” atnaujino savo pagrindinį algoritmą, kad būtų galima kovoti su svetainėmis, kuriose yra įkyrių (ir netikrų pranešimų) iššokančių langų.
Vėliau, 2014 m., jis buvo atnaujintas ir dar griežčiau taikomas iššokantiems langams, kurie trukdo naudotojo patirčiai ir turinio prieinamumui.
„Yandex” puslapio SEO
„Yandex” turi keletą algoritmų, kurie užtikrina, kad naudotojams būtų pateikiamas kokybiškas ir naudingas turinys, atitinkantis jų paieškos ketinimus.
Šis procesas prasidėjo 2007 m., atlikus neįvardytą atnaujinimą, kuriuo buvo įvestas naujas reitingavimas ir kintamas svoris vieno ir kelių žodžių paieškos užklausoms.
Stumkite savo verslą į priekį naudodami turinio rinkodarą
Pagerinkite savo matomumą internete, pasiekite naujus klientus ir skatinkite pardavimus naudodami šį „viskas viename” turinio rinkodaros priemonių rinkinį.
8-SP1
Po neįvardyto atnaujinimo 2008 m. pasirodė pirmasis oficialiai pavadintas algoritmas – skambus 8-SPI1.
Šiuo „Yandex” istorijos laikotarpiu senesnės svetainės dėl savo amžiaus buvo reitinguojamos aukščiau. Šiuo algoritmu siekta tai pakeisti, suteikiant šviežesniems (ir potencialiai geresnės kokybės domenams) daugiau galimybių užimti aukščiausias pozicijas.
Šis algoritmas taip pat pakeitė atgalinių nuorodų, kaip reitingavimo veiksnio, svorį, t. y. sumažino jų galią.
Po 8-SP1 sekė keletas mažesnių kokybinių algoritmo pakeitimų, būtent Magadan (2008 m.), kuris leido paieškos sistemai suprasti santrumpas, taip pat pradėjo suprasti skirtumą tarp komercinių ir nekomercinių užklausų ir turinio unikalumo.
AGS filtras
AGS filtras pirmą kartą buvo įdiegtas 2008 m. rugsėjo mėn. ir atnaujintas 2009, 2013, 2014 ir 2015 m. Jį galima vadinti „Yandex” Pandos algoritmu.
Pirmoji algoritmo iteracija pirmiausia buvo susijusi su dubliuojamu ir nekokybišku turiniu.
Vėlesni atnaujinimai reiškė, kad „Yandex” gali pažeminti svetainių, sukurtų siekiant pritraukti lankytojų srautą už puslapyje rodomą reklamą, reitingus ir nubausti svetaines, orientuotas į nuorodų pardavimą ir pateikimą.
Reikjavikas ir Kaliningradas
Reikjavikas (2011 m.) ir Kaliningradas (2012 m.) buvo pirmieji „Yandex” paieškos personalizavimo žingsniai. Paieškos istorija, slapukai ir naudotojų elgsena pradėjo daryti įtaką ir kurti personalizuotus paieškos rezultatus.