Google Ads valdymas
Sveiki! Turiu daugiau nei 3 metų patirtį tvarkant „Google Ads” kampanijas. Turiu praktinės patirties optimizuojant ir valdant „Google Ads PPC” klientams Lietuvoje ir visame pasaulyje.
Dirbau su „Google” kaip klientas, todėl gerai žinau visas geriausias praktikas, kurios taikomos rašant įtikinamus „Ad creatives” skelbimus , strategijas ir kt.
Štai kaip galiu jums padėti:
a) Jei jau turite „Google Ads” paskyrą: Iš pradžių atliksiu išsamią jūsų paskyros analizę ir pateiksiu pasiūlymų, įskaitant skelbimus, pasiūlymus ir biudžetą, įrenginio pasiūlymų koregavimą, neigiamų raktažodžių analizę, raktažodžių tyrimus, iš esmės viską, su kuo jums reikia pagalbos.
b) Jei dar neturite paskyros: Aš padėsiu jums sukurti visą paskyrą, o tada dirbsiu su skelbimų, plėtinių, raktažodžių ir konversijų stebėjimo nustatymu. Padėsiu jums nustatyti pradinį biudžetą ir dirbsiu, kad pasiektumėte savo tikslą – paspaudimų, nuorodų ir pardavimų skaičių. Jei naudojat ADS pirmą kartu duosiu nemokamą 45 EUR kuponą.
Ką gaunate
Gausite tik aktualų ir kokybišką srautą.
Visi raktiniai žodžiai turės didesnį paspaudimų dažnį (CTR)
Geras raktinių žodžių kokybės balas.
Kaina – nuo 100 EUR mėn.
Google ads klausimai atsakymai
Ar turiu pateikti savo prisijungimo duomenis, kad suteikčiau jums prieigą prie savo skelbimų paskyros?
Ne. Jums tereikia pridėti mane prie savo skelbimų paskyros. Aš jums pasakysiu, kaip tai padaryti.
Aš jau sukūriau kampaniją ir man tereikia, kad ją audituotumėte ir optimizuotumėte. Ar tai įmanoma?
Taip. Galiu peržiūrėti jūsų kampaniją ir rasti geriausią įmanomą optimizavimo lygį.
Ar reklamos išlaidos įskaičiuotos į mokestį?
Skelbimų išlaidos yra atskiras valdymo mokestis. Dienos / mėnesio biudžetas nėra įtrauktas į mano valdymo / optimizavimo paketus.
Ar galite padėti, jei man reikia tik patikrinti esamas „Google” skelbimų kampanijas?
Žinoma. Tiesiog parašykite man ir, jei jums reikia individualaus pasiūlymo, pateiksiu jums naują pasiūlymą pagal jūsų verslo reikalavimus.
Ar galite garantuoti pardavimus?
Ne, galiu garantuoti tik tikslinį srautą, paspaudimus ir peržiūras. Perkamoji galia priklauso tik nuo lankytojo ir jos negalima kontroliuoti. Pardavimai priklausys nuo jūsų nukreipimo puslapio, produkto / paslaugos, kainos, konkurencijos ir kitų rinkodaros kintamųjų.
Ar galite dirbti su sustabdyta paskyra arba su ja?
Deja, NE
Ar į jūsų mokestį įtrauktas skelbimo biudžetas (vieno rezultato kaina)?
Ne, mano mokestis atskiras nuo jūsų specialaus rezultato kainos ir mėnesinio biudžeto.
Domina? Kreipkis čia https://kasyraseo.lt/kontaktai/
Konversijų stebėjimas
Ieškote, kas galėtų nustatyti jūsų „Shopify” parduotuvės ar elektroninės prekybos stebėjimą?
Tuomet aš esu tinkamas asmuo, galintis įdiegti GA4, „Facebook pixel”, „Google” reklamų konversijų stebėjimą jūsų svetainėje.
Jau dirbau su daugiau nei 40 e. parduotuvių visame pasaulyje, kad įdiegčiau jų „Google Tag Manager” (GTM), „Google Analytics 4” (GA4), „Universal Analytics” ir daugelį kitų žymų.
Paslaugos, kurias jums suteiksiu:
„Google Analytics 4” (GA4), įskaitant elektroninės prekybos stebėjimą naudojant duomenų sluoksnį
Standartiniu būdu nustatysite „Google Tag Manager” (GTM)
„Google Ads” konversijų stebėjimą naudodami duomenų sluoksnį savo „Shopify” parduotuvėje
„Facebook” stebėjimas naudojant duomenų sluoksnį ir „Google Tag Manager
„Google Ads Retargeting” žymą ir sukurkite auditoriją
Patobulintas elektroninės prekybos stebėjimas „Universal Analytics” naudojant duomenų sluoksnį